Nagyjából ott tartottunk, hogy Larry egy szép fejessel távozik a 40. emeletről, és mivel még csak a történet elején vagyunk, természetesen szerencsésen meg is érkezik. Ezek után elhatározza, hogy pihenésképpen tengerre száll. A játék célja a hajón rendezett versenyek megnyerése, és ezzel a kapitány kegyeinek elnyerése. A hajón, miután megkaptuk a kabinunk nyitókártyáját, a térkép segítségével ballagjunk a 0-ás kabinhoz. A szobánk meglehetősen tágas, csak a luxus hagy némi kívánnivalót maga után. Mindenesetre vegyük fel a WC-papírt, és a slozi oldalánál a szilikonos flakont. Aztán távozzunk a „The Proud Little Seaman’s Lounge”-ba. Itt kapjuk meg azt a kártyát, amivel jelentkezni lehet az egyes versenyszámoknál.

Craps Table

Menjünk az ebédlőbe, és a baloldalon található babsalátából lakmározzunk be rendesen. A kaszinó előterében a Vénusz lábából vegyünk fel kockákat, majd nézzünk be a kaszinóba. A kockaasztalnál nagy a tömörülés, úgyhogy klikkeljünk magunkra és engedjük át magunkat (fart). Ennek hatására a babsaláta aktivizálódni kezd, és a teremben rögtön csökkenni kezd a tumultus. Mielőtt nekiállnánk játszani, az Inventoryban a WC-papír segítségével „szereljük” meg kissé a dobókockákat. Ezek után már nyugodtan játszhatunk egy menetet.
Néhány nyerés után felfigyel ránk Demi Moore, és meghív egy kis magánkockázásra a szobájába. Ennek az a lényege, hogy el kell találni, hogy egy számból összesen hány darab van kettőtök kockái között. Ezeket a tippeket az alsó részen lehet megtenni (Bet), de mindig csak nagyobbat lehet mondani az előzőnél (vagy magasabb számot, vagy többet). Az egyes itt Jokernek számít, tehát az bármely számnak vehető, és lehet csak erre tippelni. Amennyiben kételkedünk abban, hogy az ellenfél igazat mond-e, vagy szerintünk túllőtt a célon, akkor csapjunk le rá (Challenge). Ha túl nehéznek találnánk a játékot, akkor CTRL-C-vel bekapcsolhatjuk a cheat-módot, de szerintem semmi szükség rá, mert elég könnyen megverhető a drága (egy kis gyakorlás után). Ha megnyertük és visszakerültünk a szobánkba, akkor térjünk vissza az 510-esbe, és az asztalról vegyük fel a pirulákat.

LoveMaster 2000

Menjünk az úszómedencéhez, beszéljünk Dick-kel, majd a fürdőgatya felöltése után menjünk tovább a medencékhez. Az asztalon olvassuk el a magazint, majd beszélgessünk Drew-val, először is a könyvéről (book), majd a kissé hiányos ruházatáról (clothing). Érdemes megjegyezni, milyen koktélt kért a pincértől, mert később nekünk is szükségünk lesz rá. Látogassunk el a könyvtárba. Vizsgáljuk meg a könyveket a polcokon, főleg az elektromágnesességről és az Anton Fokkerről szólókat. Menjünk tovább egyenesen, és beszélgessünk el az ott látható hölggyel. Ajánlom figyelmetekbe az Other menüpontot, mert ha oda begépelünk valamit, akkor fel tudjuk venni a legfelső könyvet és a cumisüveget. Az Inventoryban szabadítsuk meg a „Prudish and Proud” című művet a borítójától, és ebbe helyezzük a Drew-tól megszerzett „Herkules szexuális kalandjai”-t. Mikor távozunk Victorian visszakéri a könyvet. Menjünk ki és jöjjünk vissza. Beszélgessünk az időjárásról. Miután rövid etyepetye után visszakerülünk a kabinba, újból menjünk a könyvtárba, és beszéljünk Vickivel a „sex”-ről, majd válasszuk a „prove it”-et és végül a „LoveMaster”-t. Vicki szépen megnyeri nekünk a LoveMaster 2000 versenyt.

Horsehoe Competition

Menjünk a hátsó fürdőmedencéhez (Poop Deck). Beszéljünk a Juggs-okkal minden témáról, majd irány az étteremben a kínai Wang. Együk meg mindkét S’porkot, így elfogy és Wang távozik. Vegyük fel a kést és a melegítő izzót. Menjünk a Seaman’s Lounge-ba, és tovább a képernyő alja felé. Johnson-tól rendeljünk egy Gigantic Erection-t. Amíg Johnson az italt keveri, menjünk be a bal oldali ajtón. A tükör előtt a dezodort cseréljük ki a szilikonra, és nyomjuk meg a hátsó gombot egyszer, majd távozzunk. Ha minden jól ment, akkor az árbocról leereszkedett a lámpa, és mi ki tudjuk benne cserélni az égőt a melegítő izzóra. Miután kimentünk, és újra visszajöttünk, már javában folyik a Juggs-koncert. Természetesen mi leszünk az önként jelentkezők, és mikor a lámpa kissé befűt… A kabinból térjünk vissza a Lounge-ba és vegyük fel az izzókat és a távirányítót. Menjünk a medencéhez és beszéljünk Drew-val Anton Fokkerről egészen addig, míg odáig jutunk, hogy az egyetlen akadálya az egész éjszakai beszélgetésnek a kabinban, hogy eltűnt a bőröndje és nincs mit fölvennie szegénynek. A sétáló fedélzeten (Promenade Deck) vegyük fel a tűzcsapszekrényből a tömlőt, és beszélgessünk el Peggyvel, főleg a „cabin boy” témában. Menjünk az Employee’s Only szobába, az ajtót egyszerű Push utasítással nyissuk ki. Odabent vegyük fel a drótot és a KZJellyt. Olvassuk el, mi van a táblán, amíg nem ismétlődik. Nézzük meg a bal oldali szekrényeket. Mivel nem tudunk vele mit kezdeni, menjünk vissza Peggyhez, és kérdezzük a „Locker”-ről és a „Combination”-ről (Ez utóbbit elvileg csak akkor tudjuk megkérdezni, ha még egyszer lementünk a szekrényekhez és megint visszajövünk, de az „Other…”-rel meg lehet kérdezni). A Employee’s Break Roomban az alsó sor második szekrényét választva, üssük be a 38-24-36 kombinációt. Beszéljünk Xqwzts-sel. Vegyük meg a képeket tőle. Peggytől érdeklődjük meg, mire lenne szegény Xqwzts-nek szüksége, majd menjünk a pénztároshoz (Purser’s Desk).
Az Inventoryban a képeket kenjük be a cumisüveggel, amitől ragadósak lesznek. Ezek után ragasszuk rá kabinunk kódkártyájára. Használjuk az így keletkezett Photo ID-nket a pénztároson, amiért megkapjuk az útlevelünket. Ezt adjuk oda Xqwzts-nek, a cserébe kiakasztott kulcsot vegyük fel.
Menjünk az elülső raktárba, és a kulccsal nyissuk ki. Ha rendesen elbeszélgettünk Drew-val Fokkerről, akkor most egy gorilla a fejünkhöz vágja a bőröndjét.

Menjünk a medencéhez és újságoljuk el a jó hírt, hogy megvan a bőrönd (Suitcase). A kabinunkban használjuk a WC-n a tűzoltótömlőt, majd menjünk ki és vissza. Erre azért volt szükség, hogy Drew lábánál a zuhanyzóban megjelenjen valami zöld izé. Húzzuk le a WC-t, mire Drew elhúzza a csíkot, és végre hozzájutunk a zuhanyunkhoz, de legfőképpen a zöld valaminkhez (mold).

A kaszinó előterében másszunk fel a leomlott Vénusz szobor állványára. Vegyük fel a csavarhúzót, és a szögre tekerjük fel az izzókat. Menjünk a Horsehoe-pályára, használjuk a kártyánkat a kentauron, nyomjuk be a távirányítót és játszunk.

Cook-off Competition

A konyhában vegyük fel az újságba csomagolt halat és olvassuk el az újságot. Szerezzük meg az edényt és a sótartót is. Az alsó hátsó raktárban nyissuk ki a kulccsal az ajtót. Használjuk az edényt az egyik hódon (vagy fejjük meg a hódot [milk]). A Lounge-ban Johnsontól rendeljünk egy citromlevet (Lime Juice), a Fo’c’s’le-n a bárány alakú bokorról szedjük le a Kumquats-ot. A konyhában a Cybercheese 2000-rel csináljunk sajtot a tejből, majd a sajton használjuk a kumquat-ot. Az egészet fűszerezzük meg egy kis Orgasmic Powder-rel. Menjünk a Cook-off Competition-re, és rakjuk a futószalagra a művünket.

Best Dressed Competition

A hajóhídon a csavarhúzóval szedjük szét a biztosítékdobozt. A nálunk lévő dróttal berheljük meg kissé a dolgokat. Másszunk fel az árbocra. Miután a vitorla kinyílt, a késsel vágjunk ki belőle egy darabot.
Menjünk a Ballroomba. Beszéljünk Jamie Lee-vel mindenről, de főleg a Leisure Suitról. Adjuk oda neki a vitorla anyagát. A kabin után menjünk vissza a Ballroomba és lépjünk be a hátsó ajtón. Miután ezen is túl vagyunk, látogassuk meg a Best-Dressed Competition-t. Húzzuk le az ott lévő robot sliccét, mert ott van a kártyaleolvasó.

Bowling Competition

Miután nyertünk, menjünk Xqwzts szobájába. A csavarhúzóval nyissuk ki a szellőzőt és mászunk be. A tök sötétben vetkőzzünk le (a jobb alsó sarokban találjuk magunkat). A kabinjelenet után vegyük fel a zsebkendőt és használjuk rajta a KZJellyt. Menjünk a felső hátsó raktárba, nyissuk ki az ajtót a megszokott kulccsal. Odabent nyissuk ki a fémajtót mögöttünk és fújjunk be mindent dezodorral. Menjünk a kuglipályára. A kártyánkat használjuk a rozmáron. A golyót kenjük be a zsebkendővel. Játszunk.

Befejezés

Az ebédlőben menjünk be a távolban lévő ajtón. A székek alatt keressük meg a papírt és olvassuk el. Kiderül, hogy a hajó tulajdonosának biztosítási kötvénye. Menjünk a pénztároshoz. Kérdezősködjünk nála Boning felől. Ugyanezt tegyük meg nála a telefonon keresztül. Menjünk vissza hozzá, és kérdezzük a számlánk felől. Míg elmegy, nézzük meg a telefont és nyomjuk meg a piros gombot. Ebből megtudjuk a szobaszámot. A térkép segítségével találunk oda. A sötétben klikkeljünk Larryre és vetkőzzünk le. Miután visszakerülünk a kabinunkba, menjünk vissza az Owner’s Suite-re és csöngessünk. Anette-nek adjuk oda a biztosítási kötvényt, mire ő ad nekünk néhány papirost arról, hogy egy-két tankhajóját átruházza ránk. Itt készen vagyunk, már csak a kapitánytól kell bekaszálnunk a nyereményt, vagyis, hogy a kabinjában lakhatunk egy hétig. Menjünk az ajtajához, és kopogjunk (knock). Adjuk neki oda azt a néhány papírt, ami gazdagságunkat bizonyítja, és már meg is nyitja előttünk szívét (és mást is).

Utóirat:

1. Összesen 32 kukacot találhatunk az egyes képernyőkön. Ha ezeket mind megkeressük, kapunk egy szép wallpaper.bmp-t cserébe. Az egyik a készítők képernyőjén van a Help menüben.
2. A programban található néhány „Easter Egg”, amikkel külön élvezetekben lehet részünk. Íme néhány!
• Mikor Drew Baringmore-ral beszélünk, klikkeljünk az ágra és az Other után írjunk be egy Push-t.
• Ugyanitt mikor beszélünk a hölggyel, az italába szórjunk egy keveset az Orgasmic Powderből, majd az italra klikkelve az Otherbe írjuk be, hogy Drink. Ez akkor lesz hatásos, mikor Larry és Drew együtt távozik a bőrönd megtalálása után.
• A Juggs-koncert után menjünk a színpad hátsó felén a mixerhez (nem Johnsonról, a bármixerről van szó, hanem egy hangmixerről, ami ott van, ahol a távirányító). Az Other után írjuk be, hogy Feel. A medencénél Drew-val beszéljünk Fokkerről és Drew elfelejtkezik arról, hogy szereti, ha a szemébe néznek.
• A könyvtárban a kitömött hódot fejjük meg (milk), majd menjünk a Juggs-ok öltözőjébe.
• A Ballroomban klikkeljünk Larryre, és az Otherben írjuk be, hogy Dream.