December havában egy új, teljesen megújult herceg köszön vissza ránk. Új grafika, új mozdulatok, új társ, és persze új fő gonosz. Vesézzük ki kicsit jobban hercegünk főellenségét.
Az új cell-shaded grafikáról, és az új mozdulatokról, valamint a herceg
társáról már mindent elmondtunk amit lehet. Nem illettünk azonban még
szóval az ugyanennyire fontos fő gonoszt, Ahriman-t.
Ahriman egy gonosz istenség volt, akit évszázadokon át az Élet Fája
tartott fogva, ám mindenki legnagyobb bosszúságára, kiszabadult, és a
herceg, valamint Elika feladata visszajuttatni őt oda, ahonnan
származik.
A törénet szerint azonban Ahriman börtöne nem teljesen szabad még, lassan tölti meg gonoszsággal az egész világot.
A gonosz különböző formákat ölthet a pályákon, a leggyakrabban egy
fekete trutyival (avagy sárral, kinek hogy tetszik) találkozhatunk,
mely vicces kinézete ellenére halálos a szervezetünkre. A gonosz nem
csak sár formájában létezik, alakot ölthet, vagy akár egy Ahriman által
megszállt ember képében is ránk támadhat. A trutyit kikerülni csak a
herceg képes akrobatikus mozdulataival és mozgékonyságával, Elika pedig
jó tanítványképp hajsznál pontosan leutánozza mesterét.
Extra megoldásként szolgálhat a tény, hogy a fejlestők azt is
megoldották, hogy a történet képezhető legyen. Ezt úgy képzelték el (és
ezekben a percekben is valósítják meg), hogy a herceg nem választhat jó
és rossz oldal vagy kampány között, ő jó oldalán van a gonoszok ellen,
viszont szabadon megválaszthatja melyik területet tisztítsa meg a
gonosz jelenléttől.
Decemberben minden kiderül, és mindenki derül. (Kivéve Ahriman-t ha a Herceg elkeni a száját).