Ugye-ugye, megígértük előző héten hogy információkkal szolgálunk hamarosan, és így is lett. Lássuk hát, mi lesz állítólag a már rojtosra várt játékból, játékban.

Lássuk hát akkor, hogy milyen újdonságokra, tulajdonságokra, ficsőrökre számíthatunk a harmadik rész során, a frissen megismert adatok alapján.

Az már teljesen biztos, hogy multiplayer nem lesz a God of War 3-ban, hozzá teszem hogy érthető módon, hiszen a játéknak nem ez a stílusa, sokkal jobban illik hozzá a boss-harcok, amelyben nem lesz panasz. A boss-harcok számáról érdeklődve azt a választ kaptuk, hogy több lesz mint az első részben, de kevesebb mint a másodikban, viszont egy jó hír is van: Hádész fenekét biztosan elporolhatjuk egy látványos küzdelemben, a többiről egyenlőre nincs adatunk.
Azt is elárulták, hogy az első és második rész során 15 ellenféllel kellett egyszerre megküzdenünk, és most üljetek le: a harmadik rész nem játszik ilyen téren, összesen 50(!) ellent kaszabolhatunk egyszerre, ami azért barátok között is több, mint egy könnyed délutáni póker-party.
Találkozhatunk a hátas funkcióval is, tehát meglovagolhatjuk a csúnya vagy épp szép (ilyen is van?) monsztákat, és biztos forrásból tudjuk, hogy az egyik ilyen hátas a Küklopsz lesz.
Érdekes a főhös megjelenése is, hiszen míg a második részben “mindössze” 5000 poligonból állt az arcocskája, addig a harmadik rész ezt a számot megnégyszerezi, azaz 20 000-re növeli.
Az ellenségeinkről is ejtsünk pár szót, hisz fontos részét képezik a játéknak ők is. Az ígéretek szerint nem lesz két egyforma szörny, nagyon odafognak figyelni a sokféleségre, és az is elképzelhető, hogy néhány csapat élén speciális parancsnok is előfordulhat.
Végezetül meg kell említenünk a fegyvereken végbemenő változásokat is, miszerint már nem csak a speciális támadásokban különböznek egymástól, hanem tulajdonságaikban, karaktereikben is.
Még több infomráció esetén újra jelentkezünk.
(A képek helyén ezúttal scene-ket találtok, melyek a most megjelent Game Informer újságból valók)