Jon Blow, a Braid kiötlője és fejlesztője a brit Total PC Gaming magazinnak adott interjúban elárulta, hogy vadonatúj produkción dolgozik, amely teljesen más irányba indul el, mint a hírnevet hozó produktum.
A tavalyi esztendő egyik legsikeresebb arcade játéka egy független fejlesztőhöz Jon Blowhoz fűződik. Az úriember saját zsebből finanszírozta az Xbox LIVE Arcade-on megjelenő Braid költségeit, ami végül hihetetlen karriert futott be. A konzolos verzió sikerén felbúzdulva természetesen PC-re is készül a játék, ami március utolsó napján lesz letölthető a megfelelő fórumokon.
Blow természetesen már most a jövőre gondol, rengeteg ötlet cikázik a fejében, de a brit Total PC Gaming magazinnak adott interjúban elárulta, hogy ezekből egy már most készülőben van és a kigondolt koncepció meg se közelíti a Braid időmanipulálós, platform stílusát. Egy teljesen új irányt követ az úriember, így még nem tudni, mi sül ki az egészből.