Nagyon szépen kivitelezett játék, mely több klasszikus jó tulajdonságait, megoldásait ötvözi, néhány új ötlettel meghintve.
A képregényekből készült filmek általában biztos bevételt jelentenek az amerikai filmstúdióknak. Egy-két kivételtől eltekintve mind nagyon szépen szerepeltek a pénztáraknál, és amikor valamelyik film kiemelkedően nagy sikert arat, hírtelen minden stúdió kapkodni kezd, hogy minél több szuperhős megfilmesítési jogait megszerezze. Az elmúlt időben új irányvonal is indult, a filmek mellékszereplői ugyanis sokszor nagyobb sikert aratnak, mint maguk a főhősök. Miért ne készüljön film az ő kalandjaikból is? Főleg, hogy igencsak dekoratív hölgyekről van szó… A DareDevil filmben kiemelkedő teljesítményt nyújtott Electra mellett Batman legszexisebb ellenfele, Catwoman sem maradhatott ki a sorból. A feszülős bőrruckóba öltöztetett hölgy filmjét már vetítik az amerikai mozik, és itt a játék is, ami nagyon finom, könnyű nyári koktél; a Tomb Raider sorozat legjobb pillanatait idézi, megfűszerezve a Prince of Persia: Sands of Time akrobatikus trükkjeivel, és játékmenetével.
1. Jewelry Store
A játék első pályája afféle oktató küldetés, lépésről lépésre tanuljuk meg, hogy milyen feladatok várnak ránk a játék során, és azokat hogyan kell megoldani. Mindenképpen érdemes elolvasni a megjelenő szövegeket, és jól begyakorolni a mozdulatokat. Az irányítással kapcsolatban először a következő dolgokat kell gyorsan megtanulni: a bal analógkarral irányítjuk Catwoman mozgását. Az R1 billentyűvel tudunk ugrani. Az L1 billentyűt kell lenyomnunk, ha a falakon akarunk felfutni – felmászni, póznákon és rudakon akarunk átlendülni, vagy támadást akarunk kezdeményezni. A harchoz az L1 billentyűt nyomva kell tartsuk, a jobb analógkarral tudjuk megadni a mozdulataink irányát. Ha nem nyomjuk le az L1 billentyűt, akkor a jobb analógkarral tudjuk használni az ostorunkat. Az R2 billentyűvel tudjuk használni Catwoman speciális látását, követni tudjuk a nyomokat, de egyben arra is jó, hogy körbe tudjunk tekinteni a pályákon.
Minden pályán el kell végeznünk bizonyos számú speciális mozdulatot, támadást. Minden közelharc előtt érdemes gyorsan felderíteni a terepet, hogy lássuk, milyen szétrombolni-, széttörni-, és dobálnivaló dolgokat használhatunk fel. Ha egy nagy halom doboz, vagy hordó felé rúgjuk ellenfelünket, akkor Wild Cat mozdulatot viszünk véghez. Ha már megadja magát ellenfelünk, és úgy harcolunk ellene, akkor Scaredy Cat mozdulatot viszünk véghez. Az ügyes tornászmozdulatok minél gyorsabb kivitelezése szükséges az Alley Cat megszerzéséhez. Nem kötelező minden mozdulatot elvégezni ahhoz, hogy tovább tudjunk menni a következő pályára, de mindenképpen érdemes a 100%-ra törekedni, ugyanis minél hatékonyabbak vagyunk, annál több pontot kapunk. Ezeket a pontokat a pályák között speciális képességekre (ld. keretes írásunkat) tudjuk beváltani. Minél hamarabb meg tudjuk tanulni a speciális képességeket, annál könnyebben boldogulunk az egyre nehezedő pályákon. A játék során számtalan macskaszem alakú tárgyat is összeszedhetünk, ezekért szintén pontot kapunk. A Pussycat mozdulatokat csak a későbbi pályákon tudjuk elővarázsolni, amikor már megtanultuk a figyelemelterelő speciális képességeket.
a, Jewelry Store
4 Wild Cat, 2 Scaredy Cat, 2 Alley Cat, 1 Pussycat
Menjünk előre, majd balra kanyarodva rögtön egy rosszfiú állja az utunkat. Egy jól irányzott rúgással (L1 + jobb analógkar előre) küldjük át az üvegen. Miután leugrottunk, a folyosó mindkét végén küldjük be ellenfeleinket a szekrényekbe. Megérkezik a rendőrség, régi ellenfelünk, Lone felügyelő vezényletével. A lövöldözés kissé megnehezíti a dolgunkat, nem árt sietni. Gyorsan vegyük fel a terem közepén található macskaszem alakú tárgyat, majd menjünk vissza, amerre az imént egy rosszfiú menekült előlünk. Az ajtó előtt áll, pont jó helyen, hogy kérésünkre (melyet egy ütéssel, vagy rúgással jelezzünk) előzékenyen kinyissa nekünk. Menjünk be, és az ajtóval szemközti falra másszunk fel. A rácson másszunk balra, egészen a szobát kettéosztó fal másik oldalára. Ott ugorjunk le, és menjünk ki az ajtón. Játszadozzunk el az őrökkel, rengeteg ládarakás várja, hogy odarepítsük őket. A móka végén küldjük be őket egy-egy jól irányzott rúgással a szemetes konténerekbe, majd a jobb oldali konténer segítségével másszunk fel a falon. Jobbra kell mennünk, lehetőleg minél gyorsabban, a rendőrök folyamatos tűz alatt tartják a területet. Másszunk fel a falon, és menjünk tovább, amíg látszólag zsákutcába kerülünk. A két tűzfalon jobbra-balra ugrálással fel tudunk menni, majd menjünk jobbra a kiszögellésig. Ugorjunk a közeli póznára, és lendüljünk a további póznák segítségével a szemközti oldalon található erkélyre (az L1-et végig tartsuk lenyomva!). Az erkélyről ugorjunk jobbra, ahol újra a tűzfalak között kell felfelé ugrálnunk.
b, Scrapyard
6 Wild Cat, 2 Scaredy Cat, 2 Alley Cat, 1 Pussycat
Miután megtudtuk, hogyan változott át Patience Phillips Catwomanné, és megismertük főellenségünket, kedvenc macskánk, Midnight nyomait kell kövessük. Az R2 billentyűt lenyomva láthatjuk a nyomokat, így könnyedén beazonosíthatjuk az irányt. Ezt a képességünket a későbbi pályákon is érdemes használni. Először simán, macskajárással (L1) jussunk át az udvar első két szakaszán. Menjünk balra, amíg egy hatalmas rács állja utunkat. Másszunk fel, majd jobbra, a kiszögellés tetejére. Ugorjunk le, majd a tűzfalak között ugráljunk fel. Ugorjunk újra le, és másszunk fel az ablaknyi méretű rácsig. Onnan ugorjunk hátrafelé a jobbra található rácsra, majd újra hátrafelé a következő rácsig. A rácsról ugorjunk le (lefelé irány + ugrás), majd álljunk a csapóajtóra, hogy kinyíljon (a játékban ilyen módon tudjuk biztosítani, hogy ne kelljen a pályákat elölről kezdeni, pl. csapóajtókat kell kinyitni, szemetes konténereket, garázsajtókat kell becsukni). Ugorjunk vissza a rácshoz, és ugorjunk át a jobb oldali kiszögellésre. Az ostorral nyissuk ki a csapóajtót, majd ugorjunk le. A kinyitott csapóajtó alatti tűzfalakon ugráljunk fel, egészen a csapóajtó feletti rácsig. Azon másszunk balra, majd fel. A fenti rácson másszunk fel, majd az ostorral lendüljünk jobbra, a három kábelrögzítő segítségével. A rácshoz érve engedjük el az ostort (ugrás – R1), másszunk fel, és kússzunk jobbra. A teraszra érve másszunk fel a falon, és az ostort lendítsük a fejünk fölötti kábelrögzítőhöz. Lendüljünk jobbra, majd ugorjunk a hátunk mögött található rácsra. Mászunk jobbra, ugorjunk a falhoz, az ostorral lendüljünk jobbra, a következő platformra. Rúgjuk le a hordót (biztosíték), majd ugráljunk a balra található platformokon át egészen a falon található rácsig. Itt újra ostorral kell jobbra haladnunk a következő rácsig. Másszunk fel a platformra, és ugorjunk a kábelre. Ereszkedjünk le az alattunk található kábelre, majd a földre. Menjünk balra, fel az állványzaton, és ugorjunk a bal oldalon található rúdra, és onnan lendüljünk át a rács túloldalára. Ereszkedjünk le az udvarra, majd a baloldalon ugráljunk fel a tűzfalak között. Menjünk balra, másszunk fel az utunkba álló rács mellett a falon, és ugorjunk jobbra a rács túloldalára.
Kövessük az utat, amíg egy nagy udvarhoz érünk. A póznák segítségével lendüljünk jobbra, és ereszkedjünk le az udvarra. Menjünk az udvar túloldalára a dobozok bal oldalán. A rácstól balra található dobozokról ugorjunk a póznára, és húzódzkodjunk fel. Kapaszkodjunk a felettünk található póznára (fel + ostor), majd azon is húzódzkodjunk fel. Lendüljünk át póznától póznáig a túloldalra, és ereszkedjünk le a kerítés túloldalán. Az ostorral aktiváljuk a kapcsolót, majd a szalagon menjünk fel, és a lezuhant ládák tetejéről ugorjunk a konténerek tetejére. Ugorjunk a lámpaoszlopra, ezzel nem kis felfordulást okozunk. Ugorjunk a szalag végén megjelent rúdra, húzódzkodjunk fel, forduljunk meg, és lendüljünk a következő rúdra. Ereszkedjünk le. A lámpaoszlopokon található póznák segítségével lendüljünk át az udvar másik oldalára (ugrás + ostor). A konténerekről ereszkedjünk le. Rúgjuk szét a hordókat, majd menjünk ki a rúgásunk hatására kinyíló kapun. A következő pályaszakaszon aktiválni kell a kapcsolót, a szemétfeldolgozó két ajtaja kinyílik, így lesz hova elhelyezni a ránk törő ellenségeket. Kinyílik egy ajtó, ezen keresztül távozzunk. Ugráljunk faltól falig, így feljutunk egy platformra. Ereszkedjünk le, ostorral vegyük kezelésbe a falon található kapcsolót, szabaddá válik az út, a póznákon lendülve kijutunk az épületből. Két őr próbál meg elkapni minket, miután sikerül kiszabadulni a szorításukból, egy ajtón keresztül elmenekülnek. Menjünk be az ajtón, először az ostorral kapjuk el az üvegeket, és vegyük vele kezelésbe az őrök fejét. Ezután tegyük be őket a konténerekbe, majd fussunk ki az ajtón, és meneküljünk jobbra. A rendőrautók mellett szaladjunk el, és fussunk ki a sikátorból.
2. Night Club
a, Parking Lot
15 Wild Cat, 6 Scaredy Cat, 10 Alley Cat, 1 Pussycat
Végezzünk a három őrrel, a bódéjuk melletti faépítményt mindenképpen zúzzuk szét, és használjuk a farakásokból kilógó rönköket is, ezeket szépen reptetni tudjuk az ostorunk segítségével. Másszunk fel az őrök bódéjának jobb oldalán, és lendüljünk a harmadik póznáig. Ott húzódzkodjunk fel, és ugorjunk a baloldali platformra. Ugorjunk át a rúd segítségével a bal oldali hídra, ahol végre megtaláljuk a macskánkat. A zuhanás után menjünk a bódétól balra, a sarokban másszunk a falra, és ugorjunk a hátunk mögött található rúdra. Forduljunk meg, és ugorjunk a platformra. Menjünk egyenesen, majd balra másszunk fel a falra. A póznáról ugorjunk a túloldalra, majd ereszkedjünk le. A két pózna segítségével ugorjunk be a hatalmas ablakon keresztül, majd zuhanjunk le két szintet. Másszunk át az alacsony átjárón, majd az átvezető után menjünk le a rámpán. Menjünk az udvar jobb sarkába, ahol a zárt kapu melletti falon fel tudunk mászni, és a platformra tudunk ugrani. Idegőrlő rész következik. A szellőző nyílások mellett másszunk fel a falra, és ugorjunk a lámpaoszlopra. Lendüljünk át a túloldalra, ott kapaszkodjunk meg a rácsban. Az ostorral lendüljünk balra, majd ugorjunk a lámpaoszlophoz, szintén ostorral. Lendüljünk vissza a másik oldalra, és másszunk fel a jobboldali platformra. A rosszfiúk lőni kezdenek, úgyhogy sietnünk kell. Fussunk végig a platformokon (néhány le fog szakadni), és ugráljunk fel a póznákon. A lézeres irányzék elől gyorsan meneküljünk. Amikor sikerül felérni, menjünk be az épületbe. A három gonosztevőt tegyük ártalmatlanná, az egyikkel törjük be a falat (ott, ahol úgy néz ki, mint egy befalazott ajtó), a többit rugdaljuk az automatákhoz. Menjünk be a hasadékon. A rosszfiút rugdossuk le a liftaknába, majd ugorjunk le mi is. Az alacsony átjárókon keresztül másszunk lefelé, amíg kijutunk az épületből. A kamerát szedjük le ostorral a falról, és menjünk jobbra. Ott szintén találunk egy kamerát, ezzel is játsszunk el egy kicsit. A kiszögellés végében, – vele szemben – a bal oldalon található tűzfalra másszunk fel, és ugorjunk hátra, így a kiszögellés fölötti platformra jutunk. Ugorjunk jobbra, a kis platformra, onnan a rúd segítségével a drótkerítésre. Araszoljunk balra, a fal túloldalán ugorjunk le, menjünk a platform végére, és ereszkedjünk le. Haladjunk balra, az átvezető után másszunk át a kerítésen, és végezzünk a rosszfiúkkal. Zúzzuk szét a jobb szélső plazma TV-t, másszunk fel a bal oldali konténer fölé, és ugráljunk végig a póznákon (beleérve a most keletkezett rudat). A konténerről másszunk fel a tetőre, majd menjünk be a hátsó kijáraton.
b, Scene 83
25 Wild Cat, 8 Scaredy Cat, 3 Alley Cat, 1 Pussycat
Ereszkedjünk le, és végezzünk a két ellenféllel. Miután megvagyunk, nyílik az ajtó és jön még egy rosszfiú, akit szintén intézzünk el. Menjünk be az ajtón, és a következő teremben végezzünk mindenkivel. A bejárattal szemközti ajtó mellett másszunk fel a falra, és ugorjunk a póznára. Onnan lendüljünk a hangszóróig, majd ugorjunk a pózna segítségével az emeletre. Menjünk balra, be az ajtón. Aktiváljuk a kapcsolót, ekkor kinyílik a lenti ajtó, illetve lézersugarak aktiválódnak az ajtóban. A szoba bal sarkában található ládát rúgjuk szét, és a széfet nyissuk ki az ostorral. Az ajtón menjünk ki, és menjünk vissza az előző helységbe. Rúgjuk le a ránk támadó őrt, majd menjünk be az ajtón. Kövessük az utat, majd amikor rács állja utunkat, másszunk át a résen. A nagy teremben másszunk fel az állványzat végében, és lendüljünk a póznák segítségével a fenti platformra. Ugráljunk át a ládákon az ajtóval szemközti oldalra, másszunk fel a platform melletti falon (az ablak mellett), és ugorjunk a felső platformra. Egy mesterlövész tüzet nyit, gyorsan át kell lendülni a túloldalra. Ott másszunk be, és küzdjünk meg a ránk törőkkel. Amikor végeztünk a négy őrrel, újabb hullámban törnek ránk a rosszfiúk. Ha ezekkel is végeztünk, menjünk ki az ajtón. Menjünk le a lépcsőn, majd menjünk jobbra. Ekkor találkozunk az első főellenségünkkel. Főleg hátulról támadjuk, jól védekezik. A harc közben lövészek is célba vesznek minket, úgyhogy rugdossuk, lökjük, stb. ellenségünket az összes létező ládának, raklapnak.
3. Hedare Factory
a, Factory Perimeter
8 Wild Cat, 4 Scaredy Cat, 8 Alley Cat, 1 Pussycat
Az udvaron végezzünk az őrrel. A sarokban (a nagy oszlop jobb oldalán) másszunk fel a falon, hogy átugorhassunk a fenti platformra. Ugorjunk a rúdra, onnan lendüljünk a rácshoz. Másszunk balra, az ostorral lendüljünk a következő rácsig. Másszunk a bal szélére, és ugorjunk a konténerek tetejére. Onnan ugorjunk a következő rácsra. A póznák segítségével lendüljünk át a kerítés fölött, egészen az udvar túlsó oldaláig. Az ostorral szabadítsuk ki Midnightot, majd ugorjunk le, és végezzünk az őrrel. A konténerek közti kamerát gyorsan hatástalanítsuk, különben újabb őrök támadnak ránk. A két konténer között ugráljunk fel, majd a bal oldaliról másszunk fel a rácsra, és lendüljünk át az ostor segítségével a túloldalra. Rugdossuk le az őrt, és ugráljunk fel a tűzfalak között. Ugráljunk a bal oldali platformig, másszunk fel a falra, és ugorjunk át a hátunk mögötti rácsra. Vigyázzunk a gőzzel, ugorjunk a falon található rácsra. Másszunk a jobb oldali széléhez, és ugorjunk le a szellőzőre. Menjünk jobbra, másszunk fel a rácson, és ostorral szedjük ki az őrt az ablakból. Lendüljünk át a következő rácshoz, majd az előző módszerrel végezzünk a felettünk megjelenő őrrel. Lendüljünk tovább, majd másszunk fel, és jobbra. Lendüljünk jobbra, egészen a falig, onnan ugorjunk át a fém platformra. Újabb tornászmutatvánnyal jussunk el a póznák a ráccsal fedett csövekig, ezeken másszunk fel. Balra kell haladnunk, rácstól rácsig ugorva, illetve az ostorunk segítségével. Az ablakból kapjuk ki az őrt, másszunk fel a falon, és lendüljünk balra a következő rácsig. Ezt a módszert kövessük egészen addig, amíg eljutunk a legfelső platformig. Az ajtó feletti kamerát szedjük le gyorsan, ha ránk támadna egy őr, gyorsan rugdossuk le. Az ajtó melletti falon másszunk fel, és ugorjunk a szellőző tetejére. A szellőzőn jussunk fel egészen a bejáratig, ahol menjünk be. Kövessük az utat, amíg egy nagy csarnokba érünk, ahol négy tartályt kell a terem közepére juttatnunk, hogy ki tudjunk jutni a teremből. A kamerát szedjük le a falról (1. tartály). Az egyik őrt rúgjuk a falon található kapcsoló felé (2. tartály). A szellőző fedeleket le tudjuk szedni az ostorunkkal, ide el tudjuk helyezni a többi őrt. A szikrázó kapcsolót zúzzuk le (3. tartály). Másszunk fel a lerácsozott csövön, majd lendüljünk a következő platformra. A tartályról lendüljünk tovább, majd a rácson másszunk balra, és ugorjunk az újabb platformra, amelyek a végén egy hordó van. Ezt rúgjuk le onnan (4. tartály). Lendüljünk a tartály tetejére, onnan a falon található rácshoz, majd a következő rácsról ugorjunk a hátunk mögötti rúdra. Lendüljünk póznától póznáig, majd a következő tartályra. Onnan ugorjunk a falon található rácsig, másszunk balra, egészen a következő platformig, ahol zúzzuk szét a kapcsolót. Ugorjunk át a kinyitott ajtóhoz, és menjünk be azon. Ereszkedjünk le a legalsó szintre, és menjünk ki a nagy udvarra. A tartályok melletti kamerákat szedjük le, és aktiváljuk a kapcsolókat. Eközben persze végezzünk az őrökkel is. A leszedett kamera melletti falon fel tudunk ugrálni, ezután ugorjunk át a tartályokon, és másszunk fel a falon, ahonnan a rácsra ugorva tudunk tovább jutni. Másszunk fel, majd ugráljunk balra a túloldalig, ott vigyázzunk a gőzzel, másszunk fel, majd ugráljunk vissza egy szinttel feljebb. Menjünk az ajtó felé, majd miután lezuhantunk, aktiváljuk a kapcsolót az ostorunkkal. A megjelenő rúdra ugorjunk át, majd ugráljunk felfelé az ostorunkkal. A kapcsoló aktiválása után ereszkedjünk le, és lendüljünk át a túloldalra. Aktiváljuk a kapcsolót, majd az előző módszerrel jussunk fel a fenti, utolsó kapcsolóhoz, amit szintén aktiváljunk.
b, Hedare Factory
6 Wild Cat, 2 Scaredy Cat, 4 Alley Cat, 1 Pussycat
Nyissuk ki a szellőzőfedelet az ostorral, majd másszunk ki a folyosóra. Menjünk balra, végezzünk az őrökkel, majd gyorsan egymás után aktiváljuk mind a négy kapcsolót. Várjuk meg, amíg az egész területet ellepik a ládák, majd ugráljunk át a tetejükön a másik oldalra. Ezután menjünk a következő nagy csarnokig. Másszunk le, és aktiváljuk a kapcsolót, így elég nagy előnyhöz jutunk az őrökkel szemben. Bal oldalon egy fedőt kinyitva megtaláljuk Midnightot. A lézereket átugorva (és alattuk átkúszva) jussunk el a túloldalra, közben végezzünk az őrrel. A csarnok bal oldalán faltól falig ugorva jussunk fel a platformra, ahol ostorral aktiváljuk a kapcsolót. A jobb oldalon ostorral szedjünk ki egy gázpalackot, és dobjuk az ajtó melletti kapcsolóhoz, így eltűnnek a sugarak, és kinyílik az üvegajtó. Menjünk be, aktiváljuk a bal oldalon található kapcsolót. Másszunk fel a teherautó hátuljára, és a póznák segítségével lendüljünk a szemközti platformra. Aktiváljuk a kapcsolót. Menjünk vissza a csarnokba, a bal sarokban található platformhoz. Az előcsalogatott láda segítségével fel tudunk mászni a falon, ezután ugorjunk egy szinttel feljebb. Másszunk fel a falra a korlát mellett, az ostorral lendüljünk jobbra. Álljunk a platform szélére, és ugorjunk a közeledő tartályok egyikére. A terem közepén át kell ugrani a szemből jövő tartályok egyikére, és tartályról tartályra ugrálva át kell jussunk a terem végében található platformra. A kapcsoló segítségével nyissuk ki az ajtót, és menjünk be. A lézereket ugorjuk át (és kússzunk át alattuk), menjünk a terem túlsó oldalán a baloldali ajtóhoz, ahol menjünk be. Két kapcsolóval tudjuk irányítani a darut. Úgy kell beállítani, hogy a szemközti két platform között legyen, hogy az ostor segítségével át tudjunk lendülni. Ha ez megvan, nyissuk le a platform végén található akna ajtaját, és állítsuk be a darut a következő két platform közé. A lézerrel vigyázzunk, ahányszor hozzá érünk, őrök törnek ránk, illetve sebződünk. Ugorjunk át az ajtóhoz, és menjünk ki. A lézerek mellett másszunk fel a falra, és a kampók segítségével lendüljünk át a túloldalra.
4. Hedare Mansion
a, Mansion Grounds
20 Wild Cat, 6 Scaredy Cat, 5 Alley Cat, 1 Pussycat
Menjünk balra, az autóhoz. Az őrt tegyük hidegre, majd az ostorral szedjünk ki egy szerszámot a ládából, és dobjuk a hátunk mögé, hogy az elektromos szekrényt megrongáljuk. Menjünk vissza a ház főbejáratához, másszunk fel az ajtón, és ugorjunk a hátunk mögötti lámpaoszlopra (használjunk ostort is). Lendüljünk be a kertbe, végezzünk az őrrel. Rongáljuk meg itt is az elektromos szekrényt, és mentsük meg Midnightot. Másszunk fel a házikó falára a kerítés mellett, így ki tudunk ugrani a kertből. Menjünk az ajtóhoz, amit kinyitottunk és lépjünk be az épületbe. A ránk törő őrökkel végezzünk, majd menjünk fel a lépcsőn. Menjünk a terem túlsó oldalára, ahol két őr vár ránk. Az üvegfal mögött található elektromos szekrényt úgy tudjuk megrongálni, ha háromszor nekilökjük az egyik őrt. A korlátnál található dobozról kapaszkodjunk fel a póznára, és ugorjunk fel az eredményhirdető táblára. Kapaszkodjunk fel, és lendüljünk át a poszterig, ahonnan a bal oldali platformra tudunk ugrani. Lendüljünk át a póznákon keresztül a túloldalra, és menjünk ki az ajtón az erkélyre. Ugorjunk a lámpaoszlopra (ostorral) és onnan lendüljünk be a generátorhoz. Ostorral dobjunk szerszámokat a generátor három pontjához, szabaddá válik az út, és kinyílik a kapu is, amin menjünk be. Jobbra van egy beugró, és utána egy kis falrészt találunk, amit két futónövény szegélyez. Itt másszunk fel, így találunk egy kis bejáratot a tetőn, ahol ereszkedjünk le. Menjünk keresztül a raktárakon, ki az udvarra. Végezzünk az őrökkel, ekkor szabaddá válik az út. Menjünk tovább, egészen addig, amíg egy zárt udvarba érünk. Az udvar végén, a futónövény lepte falra fussunk fel, és ugorjunk balra, a füves területre. Ott végezzünk az őrrel, majd a bal sarokban másszunk fel a falra, és ugorjunk a kis tetőre. Induljunk balra, végre megtaláljuk az őrt, aki az erkélyről tüzelt ránk. Ezután lendüljünk át a túloldalra.
b, Mansion Interior
15 Wild Cat, 4 Scaredy Cat, 5 Alley Cat, 1 Pussycat
A kamerát tegyük tönkre egy jól irányzott üveggel, majd végezzünk az őrrel. Menjünk ki az ajtón, menjünk jobbra, és bánjunk el a fürge kamerával az előbb tanult módszer segítségével. A szobában döntsük fel a legutolsó szekrényt az ostorunkkal, szabaddá válik az út. A folyosón álljunk meg a vitrin előtt, és mozdítsuk el a kilógó könyvet az ostorunkkal. A másik szobában kinyílik egy rejtekajtó, menjünk vissza, és a ránk törő őrökkel végezzünk. Újra nyissuk ki az ajtót, és menjünk át. Rúgjuk a vázát tartó szekrényt a lézer útjába, a túloldalon bánjunk el a kamerával, a következő lézer utáni kamerával, és biztosítékdobozzal is. Menjünk tovább a házi moziba. Rúgjuk szét a biztosítékdobozt, majd menjünk vissza az első ajtóhoz, és aktiváljuk a kapcsolót. Nem léphetünk le a lépcsőről a padlóra, mert akkor az ajtó újra becsukódik. Ugorjunk a vetítővászonra, és másszunk át a túloldalra. Amikor a lézer lekapcsol, menjünk ki. Újabb kameralezúzás következik, majd menjünk be az ajtón.
Az összes ablakot törjük ki, hogy a gáz kimenjen a szobából, majd a kitört ablakon keresztül ugorjunk a kertbe. A szökőkút melletti szobrot hajítsuk balra, a hátunk mögé, így zárlatot okozunk, és szabaddá válik az út felfelé. Menjünk vissza oda, ahol leestünk, és másszunk fel a falra, majd ugráljunk póznától rácsig, és onnan újra a következő póznáig, az utunkban álló virágcserepeket ostorral távolítsuk el. Amint bezuhantunk a kertbe, végezzünk az őrökkel, és menjünk be az ajtón. Forgassuk el a kristályhajókat úgy, hogy egymás felé nézzenek, és zúzzuk szét a biztosíték dobozt, így szabaddá válik az út. Menjünk a lépcsőházba, és készüljünk fel egy hatalmas harcra. Amint elindulunk felfelé a lépcsőn, elszabadul a pokol. Miután végeztünk a három hullámban érkező gonosztevőkkel, irány az emelet, ahol kinyílt egy ajtó a jobboldalon. Odafönn máris meggyűlik a bajunk a második főellenségünkkel. A plazma TV-be lökve nagyon sokat veszít erejéből…
5. Performance Center
a, Derelict Building
8 Alley Cat
Menjünk fel a lépcsőn, majd az állványzatról ugorjunk a póznára. Lendüljünk végig, először a legfelső póznáról lendüljünk az alsóhoz, ott menjünk be, és szabadítsuk ki Midnightot. Utána lendüljünk vissza a legfelső póznához, húzódzkodjunk fel, és ugorjunk a felső platformra. Balra másszunk fel a falon, ekkor egy mesterlövész célba vesz minket, úgyhogy nem árt sietni. Ha sikerül futás közben a legfelső szinten maradni, akkor aránylag gyorsan a pálya végére lehet érni. Arra kell figyelni, hogy a sötétebb padló lezuhan, amikor rálépünk, és fel kell készülni, hogy folyamatosan tüzelni fognak ránk mindvégig. Akkor sem kell megijedni, ha lezuhanunk, arra kell törekedni, hogy felfelé jussunk menekülés közben. Hogy még nehezebb legyen a dolgunk, egyre sötétebb lesz, ahogy a célunk felé közeledünk. Amikor a fémrámpához érünk, már nagyon közel vagyunk, az állványzaton másszunk fel, és menjünk, amíg a zöld ajtóhoz nem érünk.
b, Performance Center
25 Wild Cat, 8 Scaredy Cat, 4 Alley Cat, 1 Pussycat
Rengeteg őr támad ránk, de annyi széttörnivaló dolog vár ránk, hogy külön élvezet itt harcolni. Miután végeztünk a gazfickókkal, a jobb sarokban kinyílik egy ajtó, ahonnan újabb őr próbálkozik meg a lehetetlennel. Dobozoljuk be, és az ostorral aktiváljuk a kapcsolót. A sarokban fussunk fel a falra, és onnan ugorjunk a liftre, majd a póznákon keresztül lendüljünk a túloldalra. Az őrt lökjük le, ugorjunk balra, és nyissuk ki a csapóajtót. Ugráljunk végig a póznákon a következő platformig, és aktiváljuk a kapcsolót. Ugráljunk vissza, és most már a középen található kiszögellésről át tudunk ugrani az imént leeresztett állványra. Ugráljunk körbe az állvány oldalán (rácsok és rudak segítségével), így át tudunk jutni a terem másik oldalán található platformra. Dobjuk le az őrt, ugorjunk át balra, és aktiváljuk a kapcsolót. Lejön a lift, álljunk rá, és újra aktiváljuk a kapcsolót. Menjünk jobbra, másszunk fel a mikrocsempés falon, majd ugráljunk fel a következő szintre. Ott aktiváljuk a kapcsolót, és ereszkedjünk vissza. Az állványzat következő emeletén kell vissza ugrálnunk, a szemközti platformra, ahol ezután menjünk be az ajtón. Az átvezető után menjünk végig a folyosón. Lone felügyelővel kell megküzdjünk, aki nagyon kemény ellenfél. A kapcsolókat aktiváljuk, a lezuhanó fényszórók darabjait szépen hajigálhatjuk, ha megszorulnánk. Használjuk ki, ha elkábul egy pillanatra.
6. Hedare HQ
a, Hedare HQ
15 Wild Cat, 4 Scaredy Cat, 8 Alley Cat, 1 Pussycat
Verjük vissza a három hullámban ránk törő gazlányokat. Miután a lezuhanó lámpa összetöri az utunkban álló üveget, másszunk fel a falra, és onnan ugorjunk a következő platformra. Innen haladjunk felfelé a póznákon, a rudak és a rácsok segítségével, és a platformokról rugdossuk le a ránk törőket. Amint felérünk, menjünk be a második ajtón. Az átvezető után egy udvaron találjuk magunkat, igen erős golyózápor közepette. Meneküljünk a lövések elől, amíg az egyik lámpatest le nem zuhan az ajtó melletti oszlopról. Másszunk fel az oszlopon, és zúzzuk szét a balra található rögzítést az ostorunkkal. Az így keletkezett ajtón menjünk ki. Miután elzáródik az utunk, ugorjunk a jobb oldali oszlopra, majd onnan a bal oldali lerácsozott részére, és másszunk át az oszlop másik oldalára, ahol ereszkedjünk le. Kövessük főellenségünk nyomait, amíg egy zárt udvarra kerülünk, ahol őnagysága lő ránk. Másszunk fel a poszteren, és ugorjunk a közeli póznára. Jussunk el addig a platformig, ahol dobozok vannak és egy hatalmas ventilátor. A dobozokat zúzzuk szét, találunk egy szerszámos dobozt. Az ostorral vegyünk ki egy szerszámot, és dobjuk a ventilátor felé. Amint megáll, másszunk át alatta. A következő teremben a rácsos oszlopokat kell felhasználnunk, hogy át tudjunk jutni a másik oldalra. Ezután már nincs más hátra, mint a mindent eldöntő, végső nagy küzdelem.
Nem lesz könnyű feladat, Hedare-né gyors, jól védekezik, ráadásul az emberei folyamatos golyózápor alatt tartanak minket. Használjuk az ostorunkat, akkor bocsátkozzunk csak közelharcba, ha ellenfelünk megszédült. A harc második helyszínén a szokásosnál is gyorsabban kell mozognunk, használjuk ki a széttörhető tárgyakat, és ha megszorulunk, aktiváljuk a kapcsolókat is. Ha így teszünk, megtudhatjuk, hogy vannak emberek, akiknek a szépség mindennél többet ér, és megtudhatjuk, kit rejt a szűk bőrjelmez.
Tudtad-e:
Ha harcba keveredünk, mindig a fegyveresek semlegesítésével indítsunk.
Ha messzebbről tüzelnek felénk, mozogjunk minél gyorsabban, hogy a lehető legkevésbé sebződjünk.
Használjuk sokat az ostorunkat, nem kell mindig közelharcba bonyolódni.
Minden terep adta lehetőséget használjunk ki, ettől sokkal élvezetesebb lesz a harc.
Ha megakadunk, használjuk a speciális látásunkat, így követhetjük a nyomokat.
Ha magasról esünk le, próbáljunk gurulással tompítani.
Igyekezzünk minden speciális mozdulatot elvégezni, és keressük meg Midnightot az összes pályán. A speciális képességek birtokában hatványozott élvezetben lesz részünk.
Ha elfárad a kezünk, tegyük le a kontrollert, és várjunk egy-két percet, kellemes, felfrissítő élményben lesz részünk.