Nem a grafikai optimalizálatlanság révén (reméljük legalább is), sokkal inkább pénzügyi háttere van a dolgoknak. Az Activision csúnyán megmondja a tutit.
Meg akarják dönteni a GTA által felállított rekordot, vagyis hogy 3.6 milliónál is többet adnak el a Modern Warfare 2-ből első nap! Nem lesz kis vállalkozás, az ’achievement’ elérése érdekében leszerződtek a TBWA-val, ami egy világméretű reklámcég. Olyan neveknek készítettek már reklámot, mint az Adidas, vagy a Henkel.
„Elégedettek vagyunk a TBWA prezentációjával, úgy véljük velük sikerülhet elérni a célunkat.”
Ez lesz a tendencia? Mindenki hangoztatja mennyire pénzéhes, elvéve a gamerek kicsiny reményét is, hogy azért készítenek játékot, mert ebben lelik örömüket? Mindenki tudja úgyis, hogy pénz nélkül nincs játék, de ez a fene nagy őszinteség kezd olyan méreteket ölteni, ami már rémisztő.