A Grandia 2 egy japán RPG, ami nemrég jött ki PC-re is. Nagyívű, önálló történet, hosszas, átugorhatatlan átvezető részek és sok (nem épp gusztusos lénnyel folytatott) csata jellemzi. Az események teljes linearitása miatt azonban nem térnék ki a helyes utak meglelésének leírására, hiszen az iránytűnket követve mindig célbaérhetünk. Mini játékok sem lesznek, azt a kettőt, amivel találkoztam, a program magától megoldotta. Ezért úgy gondoltam célszerűbb csak a főszörnyek elpusztításához segítséget adni, viszont emiatt óhatatlanul óvatosabban kell olvasnotok (írólapos letakarás és tsai), nehogy túlzottan előreszaladjatok a történetben.

Witt forest, Carbo village, először
A sztori szerint Ryudo-t, a szörnyvadászt (Geohound) felbérlik Elenának, a jó isten (Granas) énekes papnőjének a védelmére. Carius atya, a megbízó elmondja, hogy Elena és rendtársai a Garmia toronyban készülnek egy ceremóniára. Első utunk oda vezet minket.
Tanács: vegyünk poison antidote-okat, 400-as és 200-as gyógyitalokat.

Black Forest, Garmia Towers
A Fekete Erdőn át vezet utunk, megtudhatjuk, hogy Elena ki nem állhatja Ryudo-t a rossz modora miatt, aki viszont legbelül nem is olyan taplóca, mint amilyennek látszik. A toronyban persze balul sülnek el a dolgok, a ceremónia nem sikerül. Odabent mindenfelé szörnyetegek rohangálnak, a legfelső szinten (GT, top floor) két gargoyle formájában nehezebb (de nem főellenséges) csatába bonyolódunk. Használjuk a tenseiken slash-t és a kritikus támadást. Sajnos a papnők mind elhunytak, kivéve Elenát, akibe viszont valami gonosz szellem költözött.

Carbo village, másodszor
Carius szomorú a történtek miatt, hiszen lánya, Tessa is odaveszett, viszont szavaiba nem várt esemény sistergő villáma vág: egy vörös szerkós hölgy jelenik meg, sötét szárnyakkal a hátán, és nekünk esik.

Millenia the Dark One, (csak félig főellenség harc)

A harc egyszerű lenne: a nő legyőzhetetlen, meg kell várni, amíg Zap varázslattal a földre küld minket. Igen ám, de a PC-s program gyakorta nem hajlandó ezt megcsinálni (bug)! Ha 10-15 kör alatt nem esik meg a baleset, lépjünk ki, és próbáljuk újra.

Legyőzőnk elmegy, mi pedig Carius megbízásából ismét Elenát kísérhetjük, Zera pápához, aki a megszállt lányt meggyógyíthatja. (Közben az is kiderül, hogy Valmarnak, a sötétség istenének szárnyai bújtak bele.)

Inor Mountains, Agear Town
Az Inor hegységben mászkálunk egy darabon, Ryudo és Elena viszonya javul valamelyest, végül mindketten Agear-be érnek. Itt a fogadóban egy srác keres csapatot magának, hogy a város barlangrendszerébe veszett medálját megtalálja. Hamarosan fölbukkan Millenia, és a sráccal (Roan) hármasban megyünk barlangászni.
Tanács: Roan nem lesz örökké velünk, így ajánlatos őt a legkevésbé fejleszteni. Milleniával még találkozunk párszor, javarészt főellenségeknél így őt nyugodtan tápolgathatjuk.

Durham Cave
A Durham barlangrendszerben egy jókora bolyongás után szembesülünk az első rendes főellenséggel. (Előtte pár troglodita már kikezdi a türelmünket, de ők gyengék egymagukban.)

Durham Minotaur (hp: 4200) Troglodyte x2 (hp: 980) XP 258, G(old) 320, S(pecial)C(oin) 800, M(agic)C(oin) 20, Nehézség: könnyű (továbbiakban rövidítéseket használok)
Tárgyak: Adventure Book
Speckók: Sleep Spawn: 1 ember alszik, Tornado Horn: 1 emberre, közepes erejű, esetenként confusion (összezavarodás) effekt.
Mindig megfontolandó elsőként a csatlósok, így jelen esetben a trogloditák kiirtása.

Az Adv. Bookból különösen értékes a LifeUP skill; a szakértelmek amúgy tetszőlegesen le-/felpakolhatók embereinkre, imigyen a varázslatok mellett a legkívánatosabb fejlesztenivalók. Közben Millenia elejti, hogy ő Valmar Szárnyai, rosszaló pillantások után visszatérhetünk Agear-be. Aki akarja, a barlangban Carrót, a rókát(?) magához édesgetheti Poff Nuts-szal, a többiek azon merenghetnek, hogy Millenia VISSZAváltozik Elenává…. Megvan a megszállónk…

Baked Plains
A napsütötte földeken vezet tovább az utunk, Roan-nal, sok-sok beszélgetéssel, egy táborozással, és a táborozás alatt tévedésből ránk rontó vademberrel tarkítva.
Beast-Man (4800) XP 150 G 0, SC 100, MC 0, Neh: könnyű

Speckók: Beast Fang Cut: ez az ő tenseiken slash-e; combo támadás (mint amilyet mi szoktunk)
Mivel többen vagyunk, könnyen legyőzhetjük, nem kell taktikázni.

Vademberünk bemutatkozik: ő Mareg, és velünk tart, tekintve, hogy Ryudo gonosz bátyját, Melfice-t akarta ő valójában agyoncsapni, viszont a szag, amit követett, az Valmar fertője, így a tesó valószínűleg szintén Valmarral állhat közelebbi kapcsolatban.

Liligue City
Ez a város az íztelenség hazája. Nem tévedés, itt nincsenek ízek, legalábbis az itteniek számára, akiken átok ül. Látogassuk meg Gadant, aki a helyi Libegő felelőse, nekünk meg pont azzal kellene utaznunk az előttünk tornyosuló nagy hasadék, a Granacliff átugrása végett. Gadan szemmel láthatólag érzi az ízeket, és borzasztóan sokat kajál. Háza mellett csapóajtó vezet a mélybe, a bajok gyökeréhez.

Liligue Cave
Az itteni labirintusban egy központi terem fényeit kell kigyújtogatnunk, majd a második és harmadik szint után jöhet a főenemi, Valmar nyelve, ami a feltört Granas pecsét alatt lapult, és Gadanba szállt bele.

Tongue of Valmar (8000), Head (5000), Left Hand (4000), Right Hand (4000), XP 500
G 800, SC 1200, MC 800, Neh: közepes;
Tárgyak: Ancient Cuirass, Revival Gem, Book of Wizards
Speckók: Flamethrower:közepes, távolsági tűzsebzés, Hugeleap: kisebb támadás mindenkire, Snooze: altatás mindenkire, Spew Venom: méreg egy emberre, Gluttony: -1 védekezés (def)
A nyelv elpusztítása a leglényegesebb, bár a lassú víz partot mos taktikával kivégezhetők a végtagok is, így tuti a siker. Más kérdés, hogy pár flying tenseiken, beast fang cut, stb. eléggé betehet a a nyelvnek.

A csata után Millenia magába szívja Valmar nyelvét, így tiszta lesz a képlet: össze akarja gyűjteni az összes darabot. Hőseink azonban nem reagálnak túl aggresszívan a tett láttán, később amúgy is Elenává változik, ő pedig úgysem emlékszik semmire. Sajnos a Skyway (tudjátok, a Libegő) meghibásodik, a sötétség gyülekezik, szóval más utat kell keresnünk, persze ez egy gigantikus hasadék esetén kissé körülményes.

Lumir Forest
Ez pedig a Lumir erdőségen vezet keresztül. Remélem mindenki jól felfejlesztette közben a támadó mágiákat tápoló skilleket a wizard könyvből, mert lassan nem árt, ha egy erőteljes zap-unk lesz. (Bizonyos varázslatok csak akkor lesznek elérhetők, ha egy-egy korábbi igét már 4-es 5-ös szintre fölvittünk!) Sajnos az erdő elég rosszul szervezett utak szempontjából, kisvártatva be is térünk az Álmok Kertjébe (Garden Of Dreams), ahol egy fura tekintetű kislány zagyvál mindenféle világbékéről, ahol mindenkinek jó lesz, mert az ő kertjében fog élni. Máris gyűjtött magának egy rakás hűséges fénylényt.

Mirumu Village
Újabb problémás falu, ahol nem akarnak fölkelni az emberek, jól meg is gyanúsítják aboszorkánynak nevezett Sandrát, aki faluvégen él egykoron vak lányával. És lám, mit hoz a sors, ki más lenne Sandra szeretett csöppsége, ha nem Aira, az Álomkertek tulajdoni lapján föltüntetett természetes személy. Persze ide-oda cibálnak minket az események, a végén mégis a furcsa szemeivel látó lány köré összpontosulnak a dolgok. Ráadásul Selena, a mindenképpen tanyapurgálást végezni kívánó főpapnő is itt van bádogdoboz lovagjaival. Éjszaka repülő szemek támadnak ránk, majd alábuknak a mélységbe.

Mysterious Fissure, Aira’s Space
Odalent csak egy nagyobbacska virággal kell elbánnunk, azonban a történések visszatérítenek minket a faluba, onnan vissza-vissza a Myst Fissure-be, ahol meg is találjuk a törött Granas pecsétet, ami jelzi, hogy újabb Valmar-darab szabadult el. A saját elméjébe zárkózott szem-bitorló (hátperszehogy Aira az!) minden trükköt bevet, hogy önnön kis mikrokozmoszának létjogosultságát bizonyítsa:

Valmar’s Eye (12000), Right Tendril (6000) Left Tendril (6000) Eyeball Bat x4 (3000×4),
XP 800, G 1200, SC 1800, MC 1800, Neh: közepes
Tárgyak: Warp Knife, Gravity Egg, Demon’s Tears
Speckók: Pollen Spew: távfv., kis sebzés, kritikus, Delta Burst: közepes sebzés egy emberre, Crackle: víz alapú varázslat, erős (lásd esetleg a sajátot…)

Én még mindig a teknős taktika mellett vagyok, bár ha Ryudo Skye-s támadása, plusz pár összes ellenfélre ható mágia a szemgolyók „arcába” lép, akkor így is lehet gyors sikert elérni. Aki megpróbálkozik nekirontani a FŐ szemnek, azért az is intse türelemre legalább az egyik tendrilt és 1-2 golyót is. Ehhez a módszerhet SOK hp kell (szint+Life Up-ok).

St. Heim Mountains; St. Heim Papal State
Miután az inkvizítor Selene terveit meghiúsítottuk (nem tudott falusiakat kergetni) a pápai államot ostromolhatjuk jelenlétünkkel. Csapatunkkal a szokásos terepmászkálás után toppanunk be St. Heimbe. Elena találkozik Zera pápával, aki elmondja, hogy nem tudja kiszorítani belőle Valmart, csak ha a Granas erejét tartalmazó Granasabert, a szent kardot megszerezzük. Tanúja lehetünk némi széthúzásnak a papok között, végül szereplőink kiokoskodják, hogy a legendák szerint a Sötétség Légiói által őrzött fegyvert keressék először Roan hazájában, a Cyrum királyságban.

Pilgrim Road, Raul Hills
Ismét csak hosszas vándorlás, majd a Raul Hills személyében egy olyan helyszín, ahová bármikor visszajöhetünk „csak úgy” alapon harcolni, a történet alakulásának befolyásolása nélkül.

Cyrum Kingdom
Roantól megtudjuk, hogy ők voltak a Sötétség Népe, akik a Jó versus Gonosz csatában utóbbi pártját fogták. Nemsokára az is kiderül a nemrég még medálját kutató kölyökről, hogy ő a herceg; tesztelhetjük Roan erejét is, ha szkanderozunk Hemble-lel, elveszíthetjük Skye-t. (PC-n nem!) A király szobájára váltó képből azonban kiderül, hogy őfensége rossz tanácsadó hatalmában áll, így kénytelenek leszünk beavatkozni az ország ügyeibe.

Cyrum Castle Secret Passage, Cyrum Castle
Miután átvágtuk magunkat a katakombarendszeren, rájövünk, hogy a király ki akarja nyitni a Sötétség Kapuját, ami a helybéliek szerint eddig távol tartotta a Gonoszt. Sajnos a kapu kinyílik ez ellen nem tudunk semmit tenni, és egy elég rossz színű környékre jutunk.

Underground Plant
Valójában nem a Gonosz jött át a kapukon, hanem mi mentünk át a földalatti gyárba, ami eddig elzárva volt. A bolyongás végén pedig egy automata (bábu) személyében megtestesülve ott vár ránk a Karom testrész.
Valmar’s Claw (14000), Right Arm (8000) Left Arm (8000), XP 1000, G 2100, SC 2400, MC 1200, Neh: nehéz;
Tárgyak: Mana Insignia, Book of Gales
Speckók: Gravity: egy helyre húzza az összes emberünket, Thunder Bullet: távsebzés, kritikus; Ice Bullet: kis távsebzés, kritikus, Healer: közepes gyógyítás egy „személyre”; Tail Pacer: közepes, kritikus támadás; Avenging Claw: erős, egy emberre (Valmar támadás);

Kb. 10K Hp alatt szokása gyógyítani magán, ezt valamelyik karral követi el, így legyen ezekre ügyeletes ’cancel’-ező (kritikus ütő vagy speckóval operáló) emberünk. A végén is inkább kritikusozzuk, mintsem hagyjuk, hogy bevigye az Avenging Claw-t.

A csatát követően Millenia megint „elfogyasztja” a testrészt, és a helyén egy parancsokra váró automata lány marad.
A Cyrum királyságba visszatérve rábukkanunk a király rossz tanácsadójára, aki nem más, mint Melfice. Rövid csata jön, amiben kiüti Ryudo-t, fölényeskedik, aztán távozik. A bukott király helyét Roan veszi át, hosszú átkötő sorok, majd a kikötőn keresztül az 50/50 nevű hajóval elhagyjuk a várost. A várból kifelé jövet még csatlakozik hozzánk az összezavart automata (Tio), Roan helyére. Tio-t érdemes fejleszteni, hiszen csak az utolsó pillanatokban nem lesz benne a csapatban.

Cecile Reef
Elena tengeribeteg lesz vagy ki tudja mi ez, mióta Valmar a lakótársa, kezd kissé furcsa lenni. Megszakítva a hajókázást letáborozunk, ám éjszaka… megtámadnak minket! Csúnya bogarak, rovarok; nagyok és sokan vannak. A tetejében a hordájuk élén két még rondább példány áll!

Crimson Tailx2 (9800×2), XP 500, G 1000, SC 2400, MC 600, Neh: könnyű
Tárgyak Soul Egg,
Speckók: Phantom Echo közepes támadás, vonalban sebez, Scissors Storm: közepes tám., esetenként paralizál.

Az 50/50 átrepül a Granacliff-en, és a Garlan Village közelében landol.

Garlan Village, Garlan Mountain
Itt élt korábban Ryudo és Melfice, de utóbbi Valmar hatalmába került, és megölte kedvesét meg pár falusit. Most mindketten visszatérnek, és a hegyek között megütköznek.

Melfice (19000), Sword (11,000) Regenerator (?????), XP 1500, G 0, SC 3600, MC 1800, Neh: nagyon nehéz
Tárgyak: Maken Valborg, Book of Swords, Soul of Asura
Speckók: Demon Horde Slash: erős támadás, Wailing Soul Slash: erős, egy emberre Wow!: +1ATK neki, Gravity: egy helyre húzza embereinket, Poizn: távfv., méreg, Tremor: távsebzés, kicsi; Diggin’: +1DEF neki, Shhh: egy ember mágiahasználatát blokkolja, Runner- +1 MOV neki, Speedy: +1 ACT neki, *Evil Horn Attack: mindenkire, erős támadás;

* a kard elpusztításakor játssza ki

Először a regeneratort támadjuk, a kard kinyírását fontoljuk meg (Evil Horn Att.).Egy vagy akár két emberünkkel is folyamatosan gyógyítsunk, és mágia helyett speckózzunk. A saját maga tápolására használt varázslatok butításával fölösleges próbálkozni. Ne csodálkozzunk, ha elsőre nem sikerül elbánnunk vele, az egyik legerősebb ellenség a játékban. Ha nagyon nem megy, akkor szinthiányban szenved a csapat, keressünk némi XP-t embereinknek. „Jutalmul” Ryudoba szállnak Valmar szarvai, melyek eddig Melfice-t boldogították.

Ghost Forest, Nanan village
Mareg földjén folytatjuk utunkat a Granasaber nyomában. Elég sok átkötés, beszélgetés kap itt helyet, érdembeli esemény nem nagyon történik.

Great Rift, Demon’s Law
A kopár helyszínen barangolva megtaláljuk Tio elesett bajtársait, akik egy természetfeletti szélfal elpusztítására lettek kirendelve. Persze a fal még mindig áll, a Demon’s Law-ba, a barlangnak látszó komplexumocskában tüntethetjük el. Itt lesz pár könnyebb főellenség. Íme:

Leck Guardian (15000), Snow Leopard (4600) x2 XP 700, G 300, SC 1600, MC 320, Neh: könnyű
Tárgyak Inferno Battleax
Speckók: Buster Horn: közepes, egy emberre, mozgást blokkolhatja

Tekintve, hogy a leopárdokat pár mindenkire ható spec. támadással elintézhetjük, gyakorlatilag egy kör alatt, maga a Guardian már nem kihívás. Könnyű munka.

Naga Queen (12500) x2, XP 750, G 800, SC 0, MC 1280
Tárgyak: Star Egg
Speckók: Freezing Eye: közepes sebzés, vonalban.  Mov –2; Fiora: egy ember mozgását blokkolja; Blizzard Edge: egy emberre, kicsi, kritikus;

Végül megütközve tapasztalhatjuk, hogy ki irányítja itt az eseményeket. Egy Tio klón:

Tio Clone (32500), XP 900, G 0, SC 4000, MC 4000, Neh: közepes
Tárgyak: Balor
Speckók: Lotus Flower: mint a sajátunk volt; Silence: varázslás blokkolása, egy emberre;

Megfelelő ütemben könnyen elintézhető; a szél mágia nem fogja (neki is ilyen van ugyebár).Ütemezés alatt értendő, hogy legyen egy gyógyítónk, aki az SP-ket (MP-ket) is adagolja az embereinknek.

A helyszínt elhagyva a Great Rift szabad utat enged nekünk, s jutalmunk, hogy megláthatjuk a hatalmas Granasabert. Jön Selene is, elég aggresszív, és szemmel láthatólag nem a mi oldalunkon áll. Gonosz praktikái felkeltik Valmar testét, egyetlen megoldásként Millenia egyenest a förtelem közepébe repít minket.

Valmar’s Body

A csúfság belülről sem szebb, ráadásul a központja még nekünk is esik.

Valmar’s Core (24000), Left Tentacle (14000) Right Tentacle (14000), XP 1600, G 4000, SC 6000, MC 6000, Neh: könnyű
Tárgyak: Angel Circle; Relief Tag
Speckók: Zap: mint a varázs, kis sebzés; Suck in: gravity varázs;

Támadjuk a Core-t, kezdve a tömegre ható SP-kel, és a csápok is lemorzsolódnak a nagy offenzívában. Nagyon a zapra hajt, villámvédelem segíthet.

St. Heim Papal State, megint
A nagy csalódások helyszíne lesz a pápai állam, amint visszatérünk, Selene hapciáskodik egy sort, majd csúnya dolgok derülnek ki előbb róla… (íme:)

Valmar’s Heart (21000), Left Eye (13000) Right Eye (13000), XP 1800, G 4500, SC 8000
MC 8000, Neh: közepes;
Tárgyak: Goddess Hi-Heels, Holy Clothes
Speckók: Freeze!: -1 MOV mindenkinek; Black Spew: kis távsebzés; Snooze: altatás mindenkire; Tremor: mint a varázslat; Burnflame: mint a varázslat; Def-Los: mindenkinek –1 DEF; Stram:ACT 1, egy emberre

A csatában számomra a legnehezebb az volt, hogy a villámra immunis szívet egy ideig hiába próbáltam zapolgatni. Ha ezt a hibát nem követjük el, akkor csak bírnunk kell SP-vel (MP-vel), és nyert ügyünk van, főleg mert atomtámadása nincsen. (Így fölösleges is folyton gyógyítanunk.)

…majd Zera pápáról is. Hát már senkiben sem lehet bízni? Elregéli, hogy Granas már rég halott, nincs remény, vessük alá magunkat Valmarnak. Hát persze. A Gonosz holdja baljósan világít délben is, eljött hát a Sötétség Napja, mi pedig a holdra szárnyalunk a Granasaber segítségével.

Valmar’s Moon, Valmar’s Womb
Egyre drámaibb fordulatokat vesznek az események, nem lövöm le a poénokat, annyit elárulok, hogy az egyik csapattagunk itt fog meghalni… (Közben alább olvasható a helyi főenemi.)

Egg Guardian (28000), Bit (4800) x4, XP 2000, G 3600, SC 10000, MC 10000, Neh: könnyű
Tárgyak: Angel’s Robe
Speckók: Desperate Blow: közepes, egy emberre, Runner: +1ACT neki; Howlnado: közepes sebzés, mindenkinek;
Itt is a megszokott a helyzet: a tömegpusztítóinkba bepotyognak a kicsik, aztán 3-1 arányban sima a harc…

Cyrum Kingdom, megint
A holdról ide pottyanunk, teljes a káosz, mindenfelé szörnyetegek szaladgálnak. Kiderül, hogy nem csak A Kaput őrizte Cyrum népe, s hogy Roan medáljának szerepe lesz a végjátékban is. Rohanunk a Mauzóleumba, ahol a megoldáshoz vezető válaszok rejtezhetnek.

Birthplace Of The Gods

Tio és Roan együttműködése vezet ide minket. Ismét hosszas caplatások, majd főellenségek:

Dual Fist (19000) x2, XP 1800, G 2400, SC 6400, MC 0
Tárgyak Elf King Boots
Speckók: Freeze Down: közepes, egy embert altathat;

Nem probléma, csak tuningoljuk valakivel az SP-nket.

Guardian (17000) x2, XP 2000, G 3200, SC 0, MC 4000
Tárgyak: Phoenix Ring
Speckók: Gravity, Spark Slice: kritikus, spec. támadás Killer Voltage: –1 ACT –1 ATK, ,kis sebzés, vonalban.

Ezekhez sem szükséges túl sok taktikázás. Csak ketten vannak, és ezen a szinten már kevés a tudásuk.

A történet zengzetes szlogenek alatt  a végletekig fokozza a pozitív és negatív érzelmeket, Ryudo-t szörnyeteggé változtatja Valmar, de neki ez se számít, mert a szíve emberi marad, és így is küzd a Gonosz ellen (jaj), és ez az erő elég ahhoz, hogy ismét emberi teste legyen, s az őrült Zera által kontrollált Új Valmart társaival megrohamozza.

New Valmar

Hát, mit mondjak, az istenke nem lett szebb, csak táposabb. Lásd alább…

Valmar Magna (20,000), Valmar Moth (3200) x2, XP 1600, G 320, SC 340, MC 400
Tárgyak: Mystic Potion
Speckók: Magna Boring: kis sebzés, mozgás- és mágiablokkolás

Egy White Apocalypse elintézi a moth-okat, aztán máris túlerőben leszünk.

Valmar’s Core (49,000), Left Head (35,000), Right Head (27,000?), Middle Head (32,000?), Neh: nagyon nehéz
Speckók: Snooze: altatás, Howl: mint a varázs, Destruction Light: vonalban, nagy sebzés, Hammer Claw: kritikus, kis sebzés; Tremor: mint a varázs, Burn Flame: mint a varázs, Dead Claw: kis támadás, mozgást blokkolja, Alhealer: gyógyítás magán, Spellbinding Eye: Valmar-féle támadás, mozgás- és mágiablokkolás mindenkire, Crackle: közepes, mint a varázs, Day of Judgement- Valmar-féle megatámadás, -1 ATK, és naagy sebzések minden elemből Avenging Claw- Valmar-féle megatámadás 1 emberre, Burnstrike: közepes, mint a varázs, Zap all: közepes, mint a varázs; Howlslash: kicsi, mint a varázs.

Utána jön Millenia is, aki valójában nem a mi szeretett (egykori) csapattagunk, esélye nincsen, 23000 hp-s változatban is lenyomható.

New Valmar, Room Of Chaos

Itt végeznünk kell a nehezített Valmar testrészekkel, mindegyik után mentsünk az első platón található pontnál!. A nyelv és a szív kb. ugyanaz a kihívási szint, a szemnél, ahol újragenerálódnak a kis szemgolyók, ezért az összeset soha ne öljük meg.

Zera Valmar (36,000)
Neh: közepes
Speckók: Ba-Boom!, Gadzap: mint a varázslatok.

Zera nagyon gyatra kihívás az előzőekhez képest, leljük örömünket a játék utolsó csatájában, majd élvezzük ki a hosszas képsorokat, és a szereplők utóéletével foglalkozó vidám jeleneteket. Megszenvedtünk érte.