A nemrég kapuit bezáró Tokyo Game Show-n jelentette be a Sony, hogy a három héttel ezelőtt debütált, karcsúsított PS3 Slim már több mint egymillió példányban kelt el.
Az örömteli hírt a cég elnöke, Kaz Hirai jelentette be a Sony konferenciáján. A japán óriás főnöke úgy véli, az ú külsőt kapott konzol sikerének titka alacsony ára – 299 dollár -, hiszen így sokkal versenyképesebb a konzol a Microsoft termékével szemben. A mutatók minden bizonnyal az őszi időszakban még tovább emelkednek, majd télen újabb ugrást várnak a Sony illetékesei.
Hirai előadása során kitért a cég E3-on bejelentett mozgásérzékelős kontrollerére. Az egyelőre csak Sony Wand néven futó kütyü a Microsoftos Project Natallal ellentétben már 2010 tavaszán felkerül a polcokra és kezdetben olyan címeket fog támogatni, mint a módosított kiadásban újra polcokra kerülő Resident Evil 5 vagy a LittleBigPlanet. A listát további olyan címek alkotják, mint az Ape Escape, Echochrome 2, Eccentric Slider, Sling and Draw, Champions of Time, Motion Party, The Shoot, Tower, PAIN, Flower, Hustle Kings, High Velocity Bowling és EyePet.
A Sony emellett több bundle csomagot is szeretne majd piacra dobni, amik terjesztését októberben kezdik el a japánok. A pakk £284.99-ba fog kerülni és egy 250 GB-os PS3 Slim mellett október elsejétől az Infamous-t vagy két Platinum játékot választhatunk a konzol mellé. Október 16-tól az akkor megjelenő Uncharted második felvonásával reklámozott bundle modellt dob piacra a Sony, majd október 19-től egy Blu-Ray mozipakkal megfejelt csomagot kezd értékesíteni a japán csapat, ami két sikerfilmet, a Wolverine-t és a Batman: A sötét lovagot tartalmaza, illetve egy Blu-Ray távirányítót.