Végigjátszás a programhoz.

Fort Knox
Mindjárt az elején egy gyorstalpalón vehetünk részt. Ennek egyik célja, hogy megszokjuk az irányítást, a másik meg hogy kiválasszuk a nekünk inkább szimpatikus configot (alapvetően arról van szó, hogy melyik analóg kart preferáljuk a forgásra, oldalazásra, illetve mozgásra). Miután sikerült választani, ténylegesen beindul az akció. Egy száguldó helikopteren vagyunk, illusztris társaságban: a legendás duplanullás mellett teljesíthetünk szolgálatot. Viszont az akció mindjárt az elején balul sül el, gépünket kilövik, és zuhanni kezdünk. Az egyik épület belsejében landolunk, és Bond barátunk társaságát nem sokáig élvezhetjük, mert magával rántja a lezúduló roncs. Pár könnycsepp elhullatása után szedjük össze magunkat, és válaszoljunk a felénk záporozó golyókra. Menjünk le a lépcsőn, persze védjük ki a folyamatos támadásokat, majd újra lépcső. Itt két szinttel lejjebb már nincs tovább, úgyhogy induljunk meg itt. Egészen egy ajtóig jutunk a még mindig dúló tűzharcban, amelyen menjünk is be, hogy egy pillanatnyi csendet élvezhessünk. Ezután irány balra, az újabb ajtón át, majd végig a folyosón. Itt először próbálhatjuk ki az élő pajzsot, de a lényeg, hogy kis lődözés után egy irányítófülkébe jutunk. Menjünk le a nagy terembe, és evickéljünk át a szállítófolyosók túloldalára. Az előkeveredő katonákat a fegyveres irtás mellett a szállítószalagok bekapcsolgatásával is tizedelhetjük. Menjünk fel a lépcsőn, és a falon található lyukon át megritkíthatjuk az ellent, de akár le is mehetünk egy kis közelharcra. Ha tiszta minden, erre kell továbbhaladnunk, lemehetünk oldalt a lépcsőn is, de lecsúszhatunk a résnél a csövön is. Menjünk fel a másik oldali ajtóhoz, a lépcsőn át. Szaladjunk végig a folyosón, majd a következő nagy teremben ismét ádáz ellenállás fogad. Mindenkit leszedve célozzuk meg a túloldali páncélszekrényszerű ajtót és menjünk át a folyosón, majd egy újabb hasonlón. Sajna a kitűzött feladatot nem tudjuk véghezvinni, mindenképp felrobban a helyiség. Természetesen minket okolnak az esetért, és 007-es haláláért is. Mint ahogy azt már az intróban láttuk, elbocsátanak minket, szerencsére azonban akad munka, Goldfinger bácsi nem hagy cserben minket.

Auric Enterprises
Már a felvezetésben szó esik arról az új kütyüről, melyet ezen a pályán próbálhatunk ki először. Becsületes neve az M.R.I. Vision, és tulajdonképpen átlátunk vele a falakon, láthatjuk ellenfeleink mozgását anélkül, hogy kijönnénk a biztonságos fedezékünk mögül. A történet úgy görög tovább, hogy Dr. No rajtaüt Goldfinger rejtekhelyén, a mi feladatunk, hogy megtisztítsuk a terepet. Ne feledjük, hogy hazai pályán járunk, tehát találkozunk majd Goldfinger embereivel is. Őket ne bántsuk, mert hasznunkra lesznek, elvégre közös az ellenfél. Az első szobában lőjük ki az üvegfal mögött bujkálókat, majd a következő szobában is tegyük meg a ládák közt kóricálókkal. Egy nagy terembe érünk, és itt használjuk majd ki igazán az M.R.I.-t. Szedjük le az ellenfeleket, majd térjünk át a másik felébe is. Itt már sokkal jobban bujkálnak a katonák, kombináljuk az új röntgenlátást a Mag Rail Gunnal, így akár fedezékből lövöldözhetünk (ugyanis ez a fegyver átvisz ezeken is). Ha tiszta a terep, akkor menjünk ki a zöld villogóval jelzett ajtón. Kisebb tűzharcba csöppenünk, de miután tisztáztuk a folyosó erőviszonyait, irány a következő szoba. Itt a dermesztő hangulatot mi fogjuk feltüzelni. Találunk ismét Mag Rail Gunt, továbbá ismét csapdába ejthetjük szegény gyanútlan ellenfeleket: ezúttal az arcukra fagyaszthatjuk a mosolyt, ha bezárjuk őket. Ha megvagyunk, ismét a túlsó oldalon, a zöld fény felé távozzunk. Az újabb folyosós rész után ismét egy nagyobb terembe kerülünk, középen valamiféle forgó szerkezettel, mely sugarakat lövell ki magából. Szedjük le az ellenséget biztos távolból, ehhez használjuk ki a robbanó hordókat, és legelőbb a rakétával lődözőket semmisítsük meg. Ha megvagyunk, menjünk át a középső izén (ha akarunk fel is mehetünk egy lifttel, de nincs itt semmi érdemleges) és az újabb ellenállást felszámolva távozzunk ismét a zöld jel mellett, az ajtón. A következő nagy teremben egy nagy rakétát találunk, na meg néhány rosszfiút is. Őket a megszokott módszerekkel tegyük el az útból, segítségünkre lesz középen a kapcsoló is, mely a rakétát teszteli egy látványos lángcsóva kíséretében. Jaj annak, aki arrafelé kóricál. Ha tiszta a terep, akkor a bal hátsó lifttel menjünk le, és irtsuk ki a maradék fegyvereseket is, hogy aztán a szemközti lifttel felmenjünk, és ismét a zöld jel mellett távozzunk a szobából. Egy kisebb laborba érve sikerül meglepetést okoznunk, mivel nem számítanak ránk, így akár elegánsan, lopakodva is megoldhatjuk az ügyet, de a lényeg, hogy ismét mindenkit nyírjunk ki. Kifelé még utunkba kerül két akadékoskodó, de már ők sem tudnak meggátolni minket a lift elérésében. Fenn egy folyosón kezdünk (vigyázzunk a szövetségesekre), majd az irtás után egy nagyobb térre jutunk. Itt némi lövöldözés után lefelé kell haladnunk, lent pedig ismét lőjünk. Ha tiszta a terep, menjünk a kivezető ajtó felé, de előbb még az oldalt látható csövet lőjük szét. Benn ismét kisebb harc jön a folyosón, majd egy újabb terem. Szedjünk le mindenkit látóhatáron belül, aztán menjünk lefelé, és itt is tegyünk rendet. Mivel el van zárva az út, ezért uzsgyi felfelé, itt is ölés, majd át a túloldalra, és le az itteni lépcsőn. Most járunk az iménti torlasz túloldalán. Menjünk fel a másik lépcsőn, majd tovább az úton és a katonákat leölve át az ajtón. A már ismerős folyosó után egy kohóba jutunk, ahol megint rendet kell raknunk. Ebben ismét a csapdák segítenek majd, három helyen is tudunk ilyet aktiválni, hatása pedig, hogy forró arany zúdul az ellenfelek nyakába (legalább drága temetésük lesz…). Persze használjuk a fedezékeket és a robbanó hordókat is. A végső cél, hogy a túloldalra átjussunk, és a második csövet is szétlőjük, majd távozzunk a mellette lévő ajtón. Menekülnünk kell, előbb egy rövidebb, már ismert jellegű folyosón kell végigszaladni, majd egy romos, bedőlt falak és oszlopok által szegélyezett hasadékon. Természetesen az ellenfelek folyamatosan jönnek, egy helyen pedig csak guggolva jutunk át a törmelék alatt. Az út végén balra menjünk be a barlangba, és a szűk kis járatokon át kijutunk végre a szabadba. Persze még itt is ellenállásba ütközünk, vigyázzunk, mert sok a rakétás, de szerencsére mi is találunk végre ilyen fegyvert. Ha mindenkit módszeresen leszedtünk, már csak át kell sétálni a csatatéren, és kilépni a hómezőre. Értünk is jön … hmm Pussy Galore, a pink helikofferjén.

Hong Kong
Az előző akció után dicséretet kapunk, ám rögtön itt a következő. A feladat „egyszerű”: ki kell nyírni Dr. Nót. Persze a megvalósítás némileg bonyolultabb, de ezért vagyunk, nem igaz? A lényeg, hogy a főhadiszállásával szemközti építkezés jó hely lehet a kivitelezésre. Kapunk is egy jó kis fegyvert az akcióhoz, vagyis csak fogunk, ugyanis mindjárt ennek beszerzése az első feladat. Viszont amit már a pálya elején használhatunk, az az EM Hack, amellyel ki tudjuk kapcsolni a csapdákat távolról is, valamint el tudjuk rontani az ellenség fegyvereit. A lift mellől indulunk, szerencsére nem vettek észre. Szedjünk le mindenkit, majd irány a következő szoba, a pallón át. Itt is tegyünk rendet, majd a csodás fényreklám mellett osonjunk fel a lépcsőn. Kis csiki-csuki után, mikor már mindenki elhasal, a terem túlsó végében megtaláljuk a keresett fegyvert. Ám pénz beszél, a megbízott ember átver minket, szuperpuska helyett Dr. No jön, egy bazi nagy repülő cuccal. Ne sokat teketóriázzunk, forduljunk meg, és uccu neki. Öljünk meg mindenkit, majd a másik oldali lyukon menjünk le. A feladat változatlan: az ellenség likvidálása, majd az újabb pallón áthaladva a következő teremben is ugyanez. Itt jobbra lesz egy lift, azzal menjünk le. Az utazás alatt további kellemetlenkedők kukucskálnak be, őket is rendezzük. Leérve kisebb tűzharc után a háztetőkhöz érünk. Mielőtt a drótkötél segítségével átmennénk, tizedeljük meg a távolból az ellent amennyire lehet (így is maradnak még elegen), aztán amikor már tiszta a levegő, mehetünk. A tetőn a forgó lapok közt kell lavíroznunk, ezt jól lehet fedezéknek is használni, de a katonák is ezt teszik. Folyamatosan irtva a nemkívánatos személyeket, eljutunk egy részig, ahol le kell mennünk egy fedett részre, miután itt is mészárlást rendeztünk, menthetünk egyet, és folytatódhat a szint. Tovább folytatódik a menekülés a tetőn, de ezúttal már mindenféle repülő szerkezetek is beszállnak az üldözésbe. Ezeket elég sokáig tart lelőni, hacsak nincs véletlenül kéznél egy rakétavető. Persze a lőszert spórolandó használhatjuk az előre elkészített csapdákat is. Induljunk neki, és hámozzuk át magunkat az ellenfeleken. Ne felejtsük el, hogy a hidak mellett oldalt is van egy átjáró lépcsővel, itt nemcsak ellenfeleket, de hasznos fegyvereket is találhatunk. A harmadik szigetnél már nincs út tovább, kénytelenek leszünk ismét drótkötelet használva átlendülni. Előtte persze ismét szedjünk le, akit csak lehet. Eztán menjünk le a lépcsőn, és majd be az épületbe. A létrán feljutunk az imént már félig letisztított részre, ahová átmenni nem tudtunk. Lőjük le a maradék ellenállót, majd drótkötélen irány a következő tető (előtte persze pár jól irányzott lövéssel készítsük elő a terepet). Küzdjük le a védőket, majd fel a lépcsőn, és be az ajtón. Egy létramászás után egy kisebb lakosztályban találjuk magunkat, és jobbra fordulva kényelmesen céllövöldézhetünk. Ezután a lenti szintet kell rendbe tenni, melyet néhányszor ellep az ajtókon kiáradó utánpótlás. Ha minden tiszta, menjünk le ide, és a túloldali lépcsőn pedig fel. Itt némi harc után ismét előkerül két repülő szerkezet, szedegessük le ezeket is, majd megint drótkötél. Most nem tudunk előre dolgozni, mert magas a fal, úgyhogy csúszás közben már kezdjük el a munkát, majd a fedezékek mögött megbújva fejezzük be azt. Ha kész, akkor menjünk fel az állványzaton, és itt is öljünk meg mindenkit. Menjünk be az ajtón, át a folyosón, az épület másik oldalára. Szedegessük le az ellenségeket messziről, majd menjünk át. Itt vett volna fel bennünket a helikopter, de Pussy túl forrónak ítélte meg a helyzetet. Irtsunk hát ki mindenkit, majd menjünk át a hídon, és a többieket is iktassuk ki. Van itt is csapda (mérges gáz), de itt nem sok értelme van használni, hisz mi is könnyen megsérülhetünk. Menjünk fel a lépcsőn, az „útonállókat” lerendezve, és el is érkeztünk egy újabb drótkötélhez (egyébként egy másik úton is idejuthatunk, ha nem a hídon indulunk meg, hanem alul megyünk át, ekkor egy létrán kell felmászni). Amennyire lehet, most is játszunk céllövöldét, aztán irány át. Menjünk be az ajtón, és ismét mentés jön. Egy keményebb rész következik, egy nagy teremben kell leküzdeni az utánpótlással jócskán ellátott csapatot. Ne álljunk egy helyben, igyekezzünk mozogni, és figyelni főleg a rakétásokra. Van csapda is (a hidakon találhatóak a kapcsolók), ezzel a lentieket tudjuk elintézni. Szintén van itt egy-egy terminál, ezeket elég csak a dolgok rendeződésével használatba venni, és letölteni róluk az adatokat. Ha minden okés, akkor evickéljünk a túloldali ajtóhoz, és menjünk be rajta. Haladjunk át folyosón, és ezzel egy még keményebb feladathoz értünk. Először pucoljuk meg az itteni oldalt, majd foglalkozhatunk a szemköztivel is. Közben jön számtalan repkedő izé is, ezeket a szétszórva található rakétavetőkkel tudjuk kezelni. Használjuk okosan az oszlopokat fedezéknek, és igyekezzünk pontosan célozni, mert nincs sok utánpótlás. Ha kész, akkor a jobb oldalon található drótkötélen közlekedjünk át (ha van még mivel, előtte takarítsunk kicsit) és az itteni placcot is tisztítsuk meg (a végén jön egy repülő is). Dolgunk végeztével a túloldalon essünk be a csövekbe és haladjunk tova. Egy csinos kis szobába érünk, ahol Pussy Galore hangját halljuk, majd menthetünk is. Most tehát a kisasszonyt kell megmentenünk. Egy terembe érünk, mely fürdőkádakkal és rosszfiúkkal van teli. Utóbbiakat iktassuk ki, aztán irány a szauna. Itt lövöldözhetünk ismét kedvünkre, de be is zárhatjuk a delikvenseket, had főjenek a saját levükben. Menjünk ki, majd fel a lifttel. Itt nyírjuk ki a fehér öltönyöst, aki beköpött minket, és persze kis barátait is. Ezek után kiérünk a tetőre, de persze még nincs itt a vége. Át kell drótköteleznünk a következő háztetőre, és a gyalogos erők után, „barátnőnket” kell segítenünk, azaz a légi egységeket leszedni. Ezután Dr. No is megjön, őt is sorozzuk meg, de egy idő után elmenekül. Menjünk át a keletkezett hídon, és itt is lődözzünk kicsit. Ha tiszta a terep, menjünk át a lépcsőn le, majd a létrán fel, de ha megérkeztünk, figyeljünk hátra is, mert onnan is lőnek. Menjünk tovább, fel a lépcsőn, majd az irtás után az utolsó drótkötelezés jön. Az utolsó feladat, hogy tisztítsuk meg a leszállóhelyet annyira, hogy fel tudjanak minket szedni a helivel. A fő gondot a repülő izék jelentik, célszerű először ezeket elintézni. Hozzávalókat (rakétavető) fenn, a két kukkeres helyen találunk, melyekhez mindkét oldalt lépcső vezet. Ezután már csak a gyalogos egységeket kell leszedegetni és kész is a pálya.

Midas Casino
Az új pálya, új kütyü elv most is igaz. Ezúttal egy pajzsot kapunk, amely nemcsak véd, de közelharcnál támadásra is alkalmas. A „fogyasztása” a bekapott találatok mértékétől függ. Ezúttal Goldfinger kaszinójába látogathatunk el, melyet erősen támadnak. A mi feladatunk lesz, hogy a szupertitkos fegyvert ne tudják megszerezni a páncélszekrényből. A liftből kilépve még minden nyugodtnak tűnik, ám a következő teremben máris egy repülő csoda fogad (szegény lány meg a csillár alatt végzi). Ha leszedtük, akkor húzzuk is le oldalt a redőnyt a további zaklatásokat elkerülendő, majd foglalkozzunk az őrökkel. Menjünk fel a bárpult feletti lépcsőn, és be az ajtón. A folyosón átszaladva pár műtárgy látja majd kárát, hogy erre jártunk, de ennyi áldozat kell a harchoz. Egy újabb, kanyargós folyosóra jutunk, melynek végén egy lift vár. Mikor ideérünk, előkerül egy repülő szerkezet is. Menjünk vissza az előző saroknál lévő erkélyhez, és egy alkalmas fegyverrel (mondjuk a Detonatorral) szedjük le, így nyugodtabb lesz az utazás. Lefelé menet amúgy is vannak egyéb jelentkezők, ráadásul félúton át kell szállnunk egy másik liftbe. Lent egy körfolyosón át kell mennünk a túloldalra, a következő lifthez. Az úton persze lövöldözés lesz, melyhez most segítséget is kapunk. A felvonót végül kilövik, úgyhogy zuhanva érkezünk meg alulra. A kissé romos folyosón ismét kapunk támogatást a küzdelmekhez, majd a végén egy lépcsőn kell leszambáznunk. Megérkeztünk a földszintre, de nincs idő a nyerőgépeket kipróbálni, tisztítsuk meg inkább a terepet és távozzunk a túloldalon. A következő teremben ismerős zöld asztalok is vannak, de mi inkább az ellenfelekre koncentráljunk, különösen az elit őrre, aki pajzzsal is rendelkezik. Dolgunk végeztével a hátsó részen találunk egy lejáratot, a kis járat pedig egy szervizfolyosóra vezet, amely persze katonákkal van teli. Küzdjük át magunkat rajta, hogy megint egy „UFO”-val küzdhessünk meg, meg persze egy rakás őrrel, az újabb félkarú rablós teremben. Innen a túloldalt egy különterembe jutunk, ahol figyeljünk, mert fentről, az ablakokból is lőnek. Menjünk ki a másik ajtón, és az újabb szervizfolyosónál menthetünk egyet. Hámozzuk át magunkat a rumlis raktáron (a falon használhatjuk a kapcsolót, mellyel áramot vezethetünk a pocsolyába), majd a következő teremben is rendezkedjünk. Menjünk tovább, ahol lifttel újabb katonák érkeznek. Miután exitáltak, megkapjuk a hírt, hogy másfelé kell mennünk a páncélterembe, mert eltorlaszolódott a bejárat. Ne menjünk le a lépcsőn, hanem csak guggoljunk le, és úgy lövöldözzünk, majd amikor már okés a helyzet, menjünk tovább. Az autó mellett megtaláljuk a lejáratot, és ezen el is jutunk a célhoz. Bejutás után hagyjuk az aranytömböket, foglalkozzunk inkább a katonákkal, meg nyissuk ki a kaput a jobb oldali kapcsolóval. Menjünk körbe, és szaladjunk át a gépágyú alatt, be a következő terembe. Irtsunk ki mindenkit (vannak megint „tartós” egészségű tisztek), majd kapcsoljuk át a 2-es kapcsolót is, hogy továbbmehessünk a körfolyosón. Eztán újabb terem, 3-as kapcsoló. Figyeljünk, mert itt jön utánpótlás is. Futás a gépágyú alatt, majd ismét egy terem, a 4-es kapcsolóval. Ezek után menjünk be középre, hogy kimenekítsenek, de először még nem mi vagyunk soron, meg kell mentenünk az O.M.E.N.-t. Szaladgáljunk körbe-körbe, és kaszáljuk le a bekukucskálókat (koncentráljunk a tisztekre). Amikor a gép szól, menjünk be középre, és aktiváljuk a kapcsolót.

Hoover Dam
A gát legaljánál raknak ki minket. Fussunk fel a folyosón az ajtóig, útközben szedjük le a katonákat. A létrán feljutunk egy állvány tetejére, ahonnan egy nagy csarnokra látunk rá. Szedjük le a távcsövessel az ellent, majd menjünk le a létrán. Miután a többieket is leszedtük és szépen körbeértünk a polcok közt, használjuk a liftet. Menjünk a vezérlőfülkébe, pár lövés, aztán fel a létrán. A folyosón kijutunk ismét a szabadba, ahol a katonákat és a két „UFO”-t (a repülőket nem muszáj lelőni, de nyugodtabb a helyzet, ha elintézzük őket) leküzdve fussunk fel az úton, majd fel a létrán. Megint végig kell menni az úton ahogy az előbb, persze a nehezítő körülmények most is megvannak. Az újabb létrán fel, majd a katonákat legyűrve be az ajtón. Mentés. A lyukon át nyírjuk ki a tisztet, majd leesve a többieket is. A folyosón át egy újabb terembe jutunk. Menjünk ki a vezérlőből, és ereszkedjünk le a drótkötélen. Módszeresen nyírjunk ki mindenkit, ügyelve a nagy tankra. Ezt a legvégén tudjuk leszedni a földön heverő rakétavetővel. Menjünk tovább az alagútban, megküzdve a katonákkal, egészen az ajtóig. Megint a szabadba jutunk, és ismét az utat kell követni, és közben az ellenfeleket likvidálni (használjuk a robbanó hordókat). Aztán fel a létrán, és ismét ugyanez (vigyázzunk a hátunk mögül, fentről lődözőkre is), majd megint egy létra és eljutunk egy utolsó létrán át az épületbe vezető ajtóig. Mentés. Egy elég kemény utcai csatározás jön, részletesen nem is érdemes róla írni, a lényeg, hogy gyorsan szaladjunk az autó mögé és vegyük fel a rakétavetőt. Ezzel lőjük ki az egyik közeledő tankot, majd fokozatosan irtsuk a katonákat, a tőlük elszedett rakétavetőkkel pedig a tankokat. Használjuk ki a fedezékeket, és jó messziről szedjünk le mindenkit. Az út túlsó felére érve nem lehet felhőtlenül örülni, mert ekkor jön még csak a légi csapás. A heli leszedése után irány le a létrán, és a kis összekötő alagúton át a másik oldalra. Itt az előzőhöz hasonló menetben lesz részünk, kezdésnek érdemes a legutóbb kapott pajzsot használni és azzal leteríteni a közeli katonákat, majd egy rakétavetővel már el lehet indulni. Középen inkább a tankok, a vége felé pedig ismét a gyalogosok dominálnak. Ha eljutottunk a túlsó oldalra, menjünk be az ajtón, ahol mentés fogad. Ránk fért.
Benn pusztítsuk végig a folyosót, majd egy belső udvarra érünk, ahol egy helikopter fogad. Miután leszedtük, menjünk tovább, és nyírjuk ki a fennmaradó őrséget is. A túlsó oldalon bal kéz felé lesz egy ajtó „veszélyes terület” felirattal, ez persze azt jelenti, hogy menjünk be. A kis lépcsőn egy folyosóra érünk, ahol forgó rudak vannak. Küzdjük át magunkat a katonákon és korlátokon, majd továbbhaladva egy kacskaringós folyosón egy nagyobb terembe érünk. Itt is az ellenállás felszámolása a fő cél, na meg a továbbhaladás. Még választhatunk is, hogy inkább a felső szinten vagy lenn megyünk. Ha megvagyunk, jobbra az ajtón át egy szélesebb átjáróba jutunk rengeteg ládával és pár katonával. Ezután még két ilyenen kell átvergődnünk, de itt már fenn az erkélyeken is jönnek. A mentési pont után gyűrjük le a következő szoba „lakóit”, majd hívjuk le a liftet a túlsó bal oldali sarokban lévő konzolnál. Menjünk fel a szép lassan közlekedő felvonóval, és közben szedegessük a ránk leselkedőket. Mikor felérünk, egy nagyobb teremben találjuk magunkat. Miután tiszta a levegő, menjünk át a hídon a másik oldalra, hogy a bomba kérdését megoldjuk. Most pedig a menekülésen van a hangsúly. Vissza a másik oldalra, és ki a jobb oldali ajtón. Menjünk le a csőbe, aztán végig az omladozó járaton, kiirtva a katonákat is. A lifttel menjünk fel, mire Xenia fogad, nem ússzuk meg a vele való küzdelmet sem. Először is le kell hoznunk a fellegekből, ugyanis helikopterrel támad. Miután pedig lelőttük, gyalogosan kell lenyomnunk (hozzávalók szanaszét).

The Octopus
Megkapjuk a negyedik, egyben utolsó upgrade-et is, ami nem más, mint a mágneses mező. Ezt bevetve az ellenfeleket rongybabaként tudjuk mozgatni … a halálba. Rögtön indulásnál ki is próbálhatjuk a kikötőben. Irtsunk ki mindenkit, majd a következő teremben szintén. Haladjunk fel a lépcsőn, és be a liftbe. Egy kerek szobába jutunk, ahol mindenfelől támadnak, sok ajtó van és a célzást rengeteg tereptárgy zavarja. Szépen számoljuk fel az őrséget, majd válasszuk a zöld fényben pompázó kijáratot. Újabb lift, újabb szobára való gazfickó. Ha mindenki leszedtünk, akkor az EM Hack segítségével rontsuk el lépcső aljánál köpködő ágyút, majd a fenti szint túloldalán lévő szerkezetet kapcsoljuk be, ami által már átal tudunk menni a keletkezett hídon. Egy kis folyosón érünk a következő terembe, ahol első dolgaink egyike legyen az újabb fali köpködő kiiktatása, majd a robbanó hordók segítségével végezzünk mindenkivel. A piciny szobában vásároljunk robbanószereket a terminálnál, majd irány tovább. Itt jókora ellenállás fogad, különösen sok a rakétás, igyekezzünk jó messziről leszedni őket. Ha kész vagyunk, akkor a túlsó végén ejtsünk meg egy újabb vásárlást a terminálnál, majd irány a lift. A kör alakú vezérlőteremben mindenkivel végezzünk, majd menjünk át a folyosón a következő helyszínre. Itt a szintkülönbség jelenthet némi érdekességet, de csak sima öldöklés van továbbra is. Egy raktárhelyiségbe jutunk, ahol a dobozok közt kell előrelavírozni, és közben persze lövöldözni. Ezután egy olyan szoba jön, ahol két hídon tudunk közlekedni, és újra vannak csapdák. Ha a terminálokat bárhol aktiváljuk, akkor a csapóajtók kinyílnak, és aki épp ott áll, az leesik. A következő teremben választási lehetőségünk is van, miután megtisztítottuk a katonáktól a terepet, vagy körbemegyünk és használjuk a liftet, így fent tudunk áthaladni a következő színhelyen, vagy a bejárattól nem messze lévő ajtón távozunk. Válasszuk a másodikat, és küzdjük át magunkat a dobozok közt, figyeljünk a fentről lövöldözőkre is. Egy kis szobán vezet át az utunk, hogy egy hasonló, de nagyobb terembe érkezzünk. Itt körbe fel kell mennünk, persze közben az ellenállást fel kell számolni, aztán egy folyosón át eljutunk egy üvegajtóig, mely zárva van, de közben mérgező gáz ömlik be a légtérbe. Az EM Hackkel használjuk a túloldali konzolt, így már át tudunk menni. Miközben a „rubikkockák” felé közelítünk, a gép felajánlja a mentést. Nem is véletlenül, mert iszonyatos küzdelem veszi kezdetét. Az emelkedő és süllyedő kockák fedezéknek alkalmatlanok, viszont remekül akadályoznak a célzásban. Először menjünk hátra, ez az egyetlen nyugodt hely, majd fokozatosan irtsuk ki a támadókat. Ha megvan, akkor az indulási pontnál lévő terminálról töltsük le az adatokat, majd menjünk be a túlsó végen a liftbe. Leérve iktassuk ki a fali köpködőt az EM Hackkel, a katonákat meg a fegyvereinkkel. A következő teremben egy vizesblokkot találunk. A feladat, hogy a katonákat szépen folyamatosan likvidálgatva a liftekkel feljussunk a felső szintre, és következő szobába. Itt a forgó kerekek közt kell érvényesülni, vagyis átjutni. Ezután egy jó kis háromszintes móka jön, elektromos csapdákkal. Továbbhaladva egy olyan szobába jutunk, ahol több prés működik, és ezek között kell átszaladgálnunk és közben harcolni is. Ha megvagyunk, akkor ismét egy forgókerekes terem jön, majd pedig ismét egy többszintes terem. Itt fokozatosan haladva menjünk fel a liftekkel, és közben öldököljünk. Újabb forgókerekes szoba, jóval nagyobb ellenállással, majd a már alulról megjárt vizes blokk legfelső része jön. Itt „csak” át kell kerülnünk a túlsó oldalra, persze az ellenfelek leszedésével. Kis nyugi jön, ezúttal csak vásároljunk ismét a terminálnál, aztán szintén ismerős terem következik, a sok utas, kerek szoba, de ezúttal felülről. Ha kész vagyunk, a szemközti liftet használva lemehetünk, és innen már egyenes út vezet vissza a hajónkhoz, persze némi kis harccal vegyítve.

Crab Key
A szigetre érkezve rögtön megvívhatjuk a bemelegítő harcot a kikötőben. Eresszük le a hidat a kapcsolóval, a túloldalit pedig aktiváljuk az EM Hackkel. Ezután küzdjük el magunkat körbe, az ajtóig. Egy tipikus raktárépület jön, a szokásos ládák közti bújócskával, majd egy lépcsőházban kell felmennünk. Fenn kapcsoljuk ki a biztonsági zárat, és irány le az eddig zárt ajtóhoz. Küzdjük át magunkat a ládák közt, majd a már nyitott részen is. A kapun áthaladva egy kisebb udvarba jutunk, ahol először két UFO-t kapunk a nyakunkba, majd egy pár katona özönlik be. Ha kész, akkor kaptassunk fel az emelkedőn, és a kapukon túlhaladva szálljunk alá a lifttel. Hámozzunk magunkat keresztül a föld alatti bányán, majd kiérünk újra a szabad ég alá. Itt a dömper osztja két részre a küzdőteret, aztán drótkötélen kell átlendülnünk a szakadék felett. Tisztítsuk meg a szakaszt, majd mielőtt megint használnánk a következő drótkötélpályát, ritkítsuk meg a túloldaliakat (rakétavető megfelelő lesz). Átérve két UFO is előkerül, ezeket is szedjük le. Lesz még egy utolsó drótkötelezés, előtte szórjuk meg a lentieket, a lépcsőről nagyon jól rájuk látni. Lent helyezzük el a robbanótöltetet, majd az épület hátánál irány fel a dombra. A kapun áthaladva egy hosszú folyosón kell végigszaladnunk, majd egy komplexebb, ládákkal tarkított, hidakkal átívelt rész jön, tele katonákkal, a végén még UFO-k is jönnek. Ha túlestünk ezen a részen, akkor irány be a kapun, fel az emelkedőn és jöjjön egy kemény csata. Először csak katonák jönnek (őket messziről szedjük le), de ha közelebb megyünk újfajta, nagy tankok is. Ezeknek a csövét kell lőni, lehetőleg rakétával, hogy megsemmisüljenek. A nagy kapun áthatolva menthetünk, majd irány végig a hosszú folyosón, és vezérlőteremben rendezzünk mészárlást. Aktiváljuk a kapcsolót, majd a másik ajtón irány az újabb folyosó. Ha végzünk, akkor előkerül Dr. No UFO-ja, meg kell semmisítenünk (sok Detonator hever szanaszét), majd a középső ajtón tovább. Most jön a fő attrakció, magával Dr. Nóval és kis barátaival kell megküzdenünk. Ő középen rohangál, eleinte ne is vele foglalkozzunk, hanem a kapcsolókat kell átkattintgatnunk az EM Hackkel, de mivel folyamatosan megy a harc, és nem tud olyan ütemben töltődni a speckó energia, ezért mindig bújjunk be valamelyik ajtó mögé pihenni-töltődni. Ha a kapcsolók megvannak, akkor már „csak” mindenkit ki kell nyírni, beleértve a főkolompost is. Ez az eddigi legnehezebb rész, rengeteg türelem szükséges. Inkább gyakrabban térjünk be a nyugodt helyre, várjuk meg, míg minden feltöltődik. Használjuk a speckóinkat! Mikor végzünk, le kell mennünk, és ki a radar által jelzett ajtón. Végig a folyosón, majd beszállás a helibe.

Volcano Lair
Az előző pálya végén hallhattuk, hogy felültettek minket. Most aztán megfizethetünk mindenkinek mindenért. Ugorjunk be a liftbe, majd lenn az új O.M.E.N.-fegyverrel lyuggassuk szét az ellenfeleket. Ezután menjünk le középre, és tovább le a járaton. Egy termen haladunk át, persze nem akadálytalanul, majd egy kisebb szoba következik. A lépcsőn felhaladva már komolyabb csapattal állunk szemben, leghamarabb a köpködőktől szabaduljunk meg. Nagyon nehéz ez a rész, mindenképp használjuk a Mag Rail Gunt, a röntgenézéssel, illetve a Detonátor is jó szolgálatot tesz. Ha az innenső oldalt megtisztítottuk, akkor középen, a pajzs mögül a résen át tudunk intézkedni. Ha kész, akkor menjünk le a túlsó végen, és szedjük le a katonákat, majd használjuk a liftet. Elértük a börtönrészleget, egy nagy terembe jutunk. Használjuk baloldalon az elektromos csapdát, egyébként meg szedegessük le messziről az ellent. Ha tiszta a terep, akkor a jobb kéz felöli lifttel menjünk fel, majd az összekötő folyosón át egy másik nagy terembe jutunk. Itt is a szokásos módon, messziről tisztítsuk meg a terepet, majd a lifttel lemenve a második hullámot is (van megint elektromos csapda). Eztán jöhet a harmadik terem is, hasonló módszerekkel, mint ezelőtt. Menjünk tovább a túlsó ajtón, végig a folyosón, és a terminál használatával kiszabadíthatjuk a foglyokat. Ezután mentés jön, majd a videókból már ismert tesztpályára tévedünk. Most itt kell rendet csinálni, amihez két katonát is kapunk (nehogy lelőjük őket beléptünkkor). Nos a dolog két esélyes, vagy hamar elhaláloznak, vagy megfelelő csapatmunkával győzelemhez segítenek. Ha egyedül maradnánk, akkor vonuljunk fedezékbe. A sima ellenfeleket a „reptetéses” technikával, azaz a negyedik speckóval leszerelhetjük, a tiszthez viszont ki kell mennünk, és szemtől szembe megküzdenünk vele. A szemközti, hasonló vezérlőnél menjünk tovább, majd az átkötő folyosón a következő tesztpályára jutunk, a tudnivalók ugyanazok. Utána újabb folyosó, majd megint egy tesztszoba, szerencsére az utolsó. Ezután egy folyosó következik, amely mentést is hoz. Egy újabb terem jön, és hihetetlen nagy ellenállás. Úgy oldottam meg, hogy amíg nem figyelnek, gyorsan hátraszaladtam a lézeresekhez, és az egyiket Detonátorral, a másikat „reptetéssel” likvidáltam, a többiekkel meg már viszonylag könnyebb dolgom volt. A bejárattól jobbra lévő járaton menjünk le az alsó szobába, és szerezzük meg az O.M.E.N.-vírust. Haladjunk tovább a kanyargós folyosón, és az ajtó után egy körkörösen felfelé vezető úton kell végigmennünk. Persze tele van katonákkal, akikkel meg kell küzdeni. A legjobb, ha a Detonator és a Mag Rail Gun párosát használjuk. Fenn aztán liftbe szállunk és visszaérünk vele a kiinduló helyhez, csak a másik oldalra. Menjünk jobbra, végig a folyosó, majd be a liftbe. Egy konferenciaterembe érünk, ahol végezzünk a pár katonával, majd menjünk tovább. Itt végig kell mennünk a körfolyosón (közben csatároznunk kell a szokott módon), majd a túlsó ajtón be. Ismét egy konferenciaterem, ahol a harc után jobbra kell távoznunk. Egy hosszú, jobbra senderedő folyosó jön, amelyen fokozatosan ellenfelek bukkannak fel. Újabb tárgyaló jön és megint egy olyan körfolyosó, mint először. Félúton váratlanul segítséget kapunk, pár szövetséges katona képében. A túloldali tárgyalóba megint hatoljunk be, és ismét csak jobbra lesz egy hosszan kanyargó folyosó végig katonákkal. A változatosság kedvéért megint egy tárgyaló és ismét csak egy körfolyosó. Itt azonban már keményebb dolgunk van, kétfelől is támadnak. Ritkítsuk meg őket, aztán jöhetnek a tisztek. Igen ám, de nekik pajzsuk van, úgyhogy a lézert felejtsük is szépen el. Rengeteg türelemre lesz szükségünk, ugyanis mikor kinyírjuk őket, fejenként két másik lép a helyükbe. Ők is pajzsosak, sőt már O.M.E.N.-nel lődöznek. Ami a leghasznosabb mindnyájuk ellen, a gránát vagy a pontos célzás, bármilyen golyó alapú lőfegyverrel. Ha kell, pisztollyal lőjük őket fél órán át. Ha kész, akkor kövessük a nyilat, és menjünk végig a folyosón, a cserkészeket lerendezve. Már csak GoldenEye-t kell lerendeznünk, amiért olyan csúnyán elárult. De szerencsére ehhez már nem kell sokat dolgoznunk. Dőljünk hátra – mert megérdemeljük – és élvezzük a győzelmet (utána pedig sürgősen sózzuk el a játékot valakinek).

Fegyverek

Egykezesek:
Spec 9 – az alap pisztoly, végtelen lőszerrel
Jackal .357 – szintén pisztoly, de komolyabb túzerővel
Mamba 12g – lefűrészelt csövű shotgun, főként közelharcra
HS-90 – gépfegyver, talán az egyik leghatásosabb, pláne, ha a másik kezünkben is van valami hasznos, vagy még egy ilyen
Type-S Frag – gránát, gránátszerű hatással
Venom 200ML – mérgező nyilat lő ki, az ellenfél rövid időre megbénul
MKII Detonator – robbanó töltetet lő, amelyet tetszés szerinti időben pukkanthatunk el
Tesla EM – elektromos fegyver, csak a pajzs átlövésére használható
Mag-Rail – átvisz a falakon, a röntgenlátással kombinálva használatos

Kétkezesek:
Longbow SR – távcsöves puska, sniperkedéshez
AR4 Commando – gépfegyver célzóval felszerelve, kicsit szór
O.M.E.N. XR – lézerfegyver, nagyon hatásos, egy lövéssel le lehet teríteni bárkit, de nagyon pontosan kell vele célozni
Predator MG – golyószóró, rendkívül hatásos, sok lőszerrel, de nagyon nehéz, lassúak vagyunk vele
Harpoon RL – rakétavető a nagyobb célpontok ellen, de szintén igen súlyos darab

Speckók
Bondnak ott vannak a vackai, nekünk az aranyszem válik majd hasznunkra. Négy különféle erőt birtoklunk, melyeknek egy közös energiája van. Ha ez elfogy, várnunk kell a töltődésére.

MRI Vision – A falakon tudunk vele átnézni. Minél közelebb van a delikvens, annál jobban látjuk. Szép lassan, de viszi az energiát.
EM Hack – A távolabb lévő vagy elérhetetlen eszközöket ezzel tudjuk működésbe hozni, de az ellenfelek fegyvereinek átmeneti tönkretételére is alkalmas. Egyszerre csak egyszer használható, kisebb-nagyobb szeletet vesz le az energiából attól függően, mire használtuk.
Polarity Shield – Pajzs a bekapott találatokhoz, de közelharcra is alkalmazható. Attól függően fogyaszt, hogy mekkorákat kapunk be.
Induction Field – A reptetéses technika. Mint egy Jedi lovag, úgy tudjuk az ellenfeleket egy láthatatlan erővel a falhoz csapni, vagy elhajítani. Használatkor leviszi nagyjából az egész energiát.

Bónuszová
Az élet kegyetlen, ebben a játékban mindenért külön pont jár. Az öléseket, a pontosságot, a nehézségi szintet is figyeli a gép (több pontot kapunk, ha komolyabban indulunk), és van még valami: a Rouge Bonus-ok. Íme:

Perfect Shot – fejlövés esetén
Death Trap – ha hagyjuk, hogy a csapdák intézzék a piszkos munkát
Hostage – ha túszt szerzünk, és pajzsként használjuk
Melee Throw – ha eldobjuk a túszunkat, mielőtt exitál
Intimidation – ha úgy megijesztjük az ellent, hogy az saját emberét ejti túszul, hogy az irháját mentse
In Transit – liftezésnél, drótkötelezésnél elért találatok esetén
Explosion – ha valakit felrobbantunk gránáttal, rakétával vagy a hordókkal
Knock Out – sikeres közelharc esetén, kiütéses győzelem
Shield Attack – ugyanez, de ha a pajzs is aktív
Induction Field – a reptetéses technika használatáért
Cheap Shot – a falon át való sikeres ölésekért
Hack – az EM Hack használatáért

Tippek-trükkök
– használjuk a halálcsapdákat, rengeteg helyen találhatóak, sok időt spórolunk vele és egyszerre többeket tudunk eltenni láb alól
– szánjunk időt mindig a regenerálódásra (a sima és a speckó energia esetében egyaránt), pláne a nagyobb termek előtt
– használjuk bátran az erőket; a reptetéses technikával és falon át való lődözéssel remek eredményeket érhetünk el, még ha kicsit várni is kell az újratöltődésre
– használjuk fel okosan a szétszórt fegyvereket, csak akkor cseréljük le őket, ha már biztosan nem jövünk vissza; amíg ajtóközelben vagyunk, addig érdemes visszajárogatni
– amikor lehet, messziről szedjük le az ellenfeleket, pláne ha sokan vannak. Ha kifogy a lőszerünk, akár egy pisztollyal is csodákat tehetünk, nagy távolságból is

[ÉRDEKESSÉGEK]
– Ez az első Bond játék, ahol a gonosz oldalon tetszelgünk, ráadásul a duplanullás barátunk már a történet elején elhullik.
– Neves színészek is hangjukat adták, mint pl. Judi Dench „M” szerepében, vagy Christopher Lee Scaramangaként.
– A teljes zenei kínálatot Paul Oakenfold követte el, akinek már nem ez az első ilyen munkája, de a Frequency-ben és a Fifa 2005-ben csak egy-egy számmal járult a közösbe.
– A játék a Nintendo 64 klasszikus GoldenEye-ból vett ihletet, amely anno forradalmi megvalósítása miatt igen népszerű volt, de nem egyenesági folytatása annak.
– A rengeteg ismerős arc (Goldfinger, Dr. No, Oddjob, Xenia Onatopp, M) mellett, rengeteg ismerős helyszínnel is találkozunk majd a Bond univerzumból.