A Ratchet & Clank Future: A Crack in Time fejlesztői, az Insomniac Games elmondása szerint korántsem hozták még ki azt a maximumot, ami eléri a PlayStation 3 tűrőképességét.
Az egész dolog nem másból fejlődött ki, mint a nem is olyan régen megjelent Uncharted 2: Among Thieves grafikáját firtatva.
Ugyanis, arról folyt a vita némely médiában, hogy a lenyűgöző Uncharted 2 által alkalmazott grafika után vajon lehet-e még akármit kipréselni a PlayStation 3 hardveréből. Az elejtett szófonalat maga a Ratchet & Clank Future: A Crack in Time készítője, az Insomniac Games szedte fel, és elárulta. koránt sem ért véget a fejlődési szint. A csapat egyik menedszere, James Stevenson a közelmúltban nyilatkozott a CVG magazinnak, ahol elárulta, hogy a PlayStation hardvere korántsem érte el képességeinek határát, magas még a Sony konzoljának plafonja, sok minden elfér alatta. A Ratchet & Clank Future: A Crack in Time egyébként a múlt héten aranyozódott be, és ha minden jól megy, November hatodikán kiderül, hogy az Insomniac mennyit hozott ki a PlayStation 3-ból. a közelmú