Hamarosan kézhez kaphatjuk a Need for Speed: Shift legelső javítás-csomagját, amelynek részleteit kissé beljebb olvashatjátok.
Minden játék életében eljön a pillanat, mikor megkapja az első tapaszt a kisebb hibák kijavítására, a játék kisebb bővítéseire.
Az asztali rendszerrel gazdálkodó felhasználók örülhetnek, hiszen kapunk egy kis teljesítmény optimalizációt is a számottevő frissítés mellé. Íme a patch áradat:
Új tartalom, funkciók
- A maximális online játékos szám 8-ról 12-re emelkedett.
Bugjavítások az összes platformon
- Jelentős stabilitási és teljesítmény javítások
- Autók irányításának javítása
- Javítva a rossz helyen található fű pozíciója
- Javítva a megszakított sofőr párbajok hibás végeredményei
- Javítva a fordított balance csúszka
- Javítva az online drift versenyeken helytelenül számított győzelmek és vereségek
- Javítva a hiba, amikor a kölcsönkapott autó, felülírja a játékos karrier autójának tuning beállítását
- Javítás, és jobb használhatóság a haladó tuning beállításhoz
- Javítva az egymást követő eseményeken az első köridő mérése
- Javított autó tuning beállítások, melynek néha nem volt hatása
- Javítva a visszajátszás funkcióban a visszatekeréskor jelentkező probléma
- Javítva a hiba, amikor sofőrpárbajban a kocsi festése alkalmilag csak fehéren jelenik meg
- Javítva a helytelen képernyő, mely a játékos diszkvalifikációjánál jelenik meg
- Javítva a hiba, amikor egy láthatatlan ellénfél néha megjelenik online drift eseményen
- Javítva a verseny után jelentkező hirtelen akadás
- Javítva az akadás, mely az X folyamatos nyomkodása után a Saját Garázs képernyőn jelentkezik
- Javítva a pontból-pontba pályákon, tartott versenyeken található hely hiány
- Online verseny után a kocsi festése visszaáll alapértelmezettre
- A haladó tuning nem marad zárva újratöltésnél
- Javítva a meghívásos eseményeken jelentkező hibás beállítások és ez által vezethetetlené válás (pl.:Veyron és Carrera GT)
- Javítva a Lamborghini-k tuningolás után jelentkező alacsony top sebessége
- Javítva a Corvette Z06 és Dodge Viper esemény kezdetekor jelentkező lassúsága
- Javított AI autók
- Javítva a tuning menü
- Javított force feedback beállítás mentés
- Javított multiplayer beállítások az AI ellenfeleknek és drift módnak
- Javítva a helytelenül alkalmazott hátsó szárny matricák
- Javítva a lobby-ban jelentkező akadás, amikor a kocsi választás képernyőn tekintjük meg a barátok listáját
- Javítva a profil betöltés bug
- Javítva az autó resetelése után fellépő külső alkatrészek rázkódása
PC-specifikus változások
- Javított ATi-grafikuskártya támogatás
- Javított dinamikus vertex buffer használat (teljesítmény optimalizáció minden PC-n)
- Javításra került a versenyek első körében jelentkező akadás és összeomlás, mely csak bizonyos PC-ken jelentkezett.
- Javított egyéni kormány beállítás PC-n
- Optimalizáció a multi-GPU-s PC-kre
- Javításra kerültek a szakaszosan hiányzó pálya hangok
- Javítva a fekete égbolt jelenség
- Javítva a LAN menü lassulása és akadása, amikor a játékos hirtelen tér vissza a főmenübe