Az ősszel érkező Medal Of Honor játék két grafikus engine-nel készül, derült ki nemrég. Az egyik a szingli kampány alatt teljesít jó szolgálatot, mialatt a másik a multis részt viszi majd a hátán.

Nem sűrűn fordul elő az, hogy egy adott játékot két, egymástól eltérő grafikus motorral fejlesztenek, ám az ősszel érkező Medal Of Honor esetében pontosan ez a helyzet. A szingli kampány alatt az Epic Games sokat bizonyított technikája, az Unreal Engine 3 kapar nagy erőkkel, míg a multiplayer szekciót az EA DICE, Frostbite engine-jének (Battlefield: Bad Company) tudására bízzák. A miheztartás végett azért nem árt leszögezni, hogy az eddig látott jelenetek bevallottan az Unreal Engine 3 segítségével lettek összepakolva, nem a Frostbite-ot hívták hozzá segítségül. A játék valamikor ősszel kerül a polcokra és most először foglalkozik a modern hadviseléssel a franchise neve alatt.