Az eredetileg Nintendo Wii exkluzívként bejelentett The Grinder multiplatformosodott a közelmúltban, ám a HD-s konzolok megvariált perspektívája és játékmenete nem lesz kihatással a kiotói kivetülésre, az FPS marad.
A High Voltage Software egyik arca, Eric Nofsinger nyilatkozott az IGN-nek, aki elmondta, hogy bár a később képbe kerülő PlayStation 3-as, valamint Xbox 360-as verziók más perspektívát és játékmenetet hoznak majd magukkal, a Wii-s, belső szemszögű koncepció nem változott, az marad first person shooter, abból is a jobb fajták között lesz a helye.
A fejlesztő továbbra is keresi kiadóját mindkét kivetülés számára, amire még jócskán lesz ideje, hiszen a produkció valamikor jövőre készül csak el. A csapat nem szándékozta eldobni a címbe invesztált egy évnyi fejlesztési időt, de nem szerették volna ugyanakkor lemásolni sem HD konzolokra a Wii-n megálmodott koncepciót, ezért lesznek erősen eltérőek a PlayStation 3/Xbox360 kiadások.