Egy hónappal ezelőtt adtuk hírül, hogy elkelt az egymilliomodik iPad is, majd harminc nappal később az Apple legújabb hordozható terméke már a kétmilliós mérföldkövet hagyta maga éppen mögött.

Az iPadet viszik, mint a cukrot, ennek ékes bizonyítéka, hogy hatvan nap leforgása alatt kétmilliónál is nagyobb darabszámban értékesítették. Nem árt azonban figyelembe venni, hogy a friss hardver még csak a hétvégén indult a boltok felé olyan fejlett, európai országokban, mint Ausztrália, Kanada, Franciaország, Németország, Olaszország, Japán, Spanyolország, Svájc és az Egyesült Királyság. Júliustól újabb kilenc országban debütál a népszerű platform, melyre a fejlesztők már ötezernél is több alkalmazást hoztak össze mostanáig, ezenkívül további kétszázezer alkalmazással kompatibilis az App Store kínálatából. Az iPad játékplatformként is kiválóan szerepelhet, mint cégen belüli kistestvére, a telekommunikációs iPhone, vagy a zenemester iPod Touch.