A VG247 interjút készített az Epic Games fenegyerekével – szóba kerül a Bulletstorm és a Gears of War 3 is.


Na, milyen volt a show?


Remekül alakult, öregem. Kettős kötelezettségnek kellett eleget tennünk. Szerintem jövőre körülbelül négy sajtókonferencián is részt kell majd vennem.

A Bulletstorm számomra talán a show legmeggyőzőbb játéka. Hogy álltok vele?
Öregem, el is hiszem! Ha beindítasz egy új címet, nagyon rá kell feküdnöd, nemde? Ez pont az a helyzet, amikor mindenki azt hajtogatja: „Új címek kellenek, új címek kellenek!” A játékosok meg azt mondják: „Folytatásokat akarunk!” Emberek, mit akartok? Döntsétek már el!

Roppant büszke vagyok a People Can Fly csapatára. Temérdek szórakozást garantáltak nekünk. Tuti, hogy hazaviszünk majd pár díjat.

Úgy tűnik, nagyon ráfeküdtetek a technológiára, és továbbviszitek a Gearsre jellemző humort is. Mennyire fontos számotokra a csúcstechnolgia és a humor egy játékban?

Hát, a Gears of Warban ott volt Don és Marie, meg minden, a BulletStorm pedig szimplán lila seggfejekről és az általános vérengzésről szól. Egyfajta megkönnyebbülés ilyen alapanyaggal dolgozni. Szóval igen, valószínűleg ez beépült a génjeinkbe, de ez komolyság nélküli szórakozás.

Hogy tudtok együttműködni a külsős csapattal? Nyilvánvalóan elképesztő csúcsminőséggel állunk szemben: milyen rendszer szerint dolgoztok, hogy kivédjétek a felmerülő hibákat?

Elsősorban ott van a producerünk, Tanya Jessen, aki egy ninja, és az utolsó leheletéig dolgozik.

Ő volt az a hölgy az EA sajtókonferenciáján, a színpadon?

Igen. Kiváló munkaerő. A PFC-nél hasonló tehetségek vannak, de ők olyanok, mint az Epic volt 2000-ben. Eldöntik, hogy „hé, csináljunk valami király játékot”, mi pedig lepadlózunk, hogy „hú, három hónap alatt készült el egy karakter!” A munkafolyamat tekintetében a saját módszereinkre tanítjuk őket.

Beszéljünk a Gears of War 3-ról. Számotokra és a Microsoft számára egyaránt remek üzlet. Milyen érzés, hogy véget ér a trilógia?

Jólesik, öregem. Körbeérnek a dolgok tudod? Elolvastam a forgatókönyvben azt a részt, ami a játék utolsó pillanatait mutatja be, és kirázott a hideg. Szóval elég bizarr. Ugyanakkor mégis gyönyörű.

Hogy alakul a film?

Hullámzóan.

Mégis…?

Mondom, hullámzóan. Előfordul az ilyesmi Hollywoodban, öregem. Jelenleg csak ennyit mondhatok.