Teljes végigjátszás a programhoz.
Prologue, The Beginning: First Day
Nehéz a klónkatonák élete: miután megszületsz és felébredsz, az első nap izgalmai előtt találod magad. Túllépsz a világ megismerésén, a fizikai, logikai tréningen és kitanulod a speciális alakulatok minden fortélyát is. Különleges kiképzést kapsz: a Delta Squad oszlopos tagjaként a feladatod, hogy egy speciális katonai alakulatot kommandírozz. A katonáskodás nem lesz könnyű: éles bevetéseken veszel részt, ahol bizony nagy tettek kivitelezését bízzák majd rád. A Köztársaságnak szüksége van a „névtelen hősökre”, ezért azonnali akcióra indulsz: első bevetésed közvetlenül a Geonosis planétán dúló klónháború kellős közepébe repít téged. A szállítóhajók indulásra készek, a Delta Squad az utolsó transzporttal érkezik a hadszíntérre. Legfőbb cél: a szeparatista droid erők megállítása és szabotálása, mely a tervek szerint lavinaszerű offenzíva kulcsa.
Nulladik óra, Klónháború – Geonosis ( Zero Hour – Clone Wars – Geonosis)
1. küldetés: Extreme Prejudice
„… elsődleges feladatod Sun Fac, a geonózisi hadvezér eliminálása. A Delta Squad az eligazítás után közvetlenül a tűzfészekbe, a Gladiatorial Areába érkezik: mielőtt bármihez hozzákezdenél, össze kell szedned a kommandó tagjait, nélkülük nem indulhatsz bevetésre…”
Haladj előre az egyetlen lehetséges úton: ez amolyan Tutorial szint, ahol a program megismertet a HUD-on felbukkanó, számodra fontos információkkal. Tanulás (továbbiakban TN) – Bacta Dispenser használata. A gyógyító készülék az energiaszinted visszatöltését hivatott elvégezni. Használata: a célkereszt megfelelő alakzatánál az A gombot tartsd lenyomva a kívánt értékig. Nélkülözhetetlen a továbbjutáshoz, sokszor a taktikus lépések alapját képezi; éppen ezért használd okosan. Haladj ÉNY-i irányba: találsz egy Bacta Dispensert (későbbiekben Bacta), töltsd fel magad. TN – Objective Tracker. A HUD-on középütt megjelenő távolságjelző gyűrű a számodra fontos objektum irányát és tőled levő távolságát mutatja. Fuss a Secure Area Around szektorba: elimináld a gyalogos droidegységeket. Találsz muníciót, vedd magadhoz. Menj tovább a következő Checkpointig (továbbiakban CP), ölj meg mindenkit, aki rád támad. Az alagútban kis idő múlva a szeparatisták erői szétszedik a válaszfalat, ott nyomulj előre. Rövidesen meglátsz egy lezuhant Drop Shipet, sétálj át alatta; menj tovább, majd a droidokat megsemmisítve vedd fel a gránátokat. TN – robbanóanyag-hajítás – a gránátok, különböző detonátorok (kb. ötféle van belőlük) mennyisége és típusa a HUD jobb alsó szélében látható: a közöttük levő választás a fehér gombbal történik, eldobni a bal trigger lenyomásával tudod őket. Sétálj fel a lerobbantott rámpán, s dobj egy gránátot a lövegtoronyba (Destroy Gunposition). Következő feladatod, hogy a járatban előrenyomulva kutasd fel a Six-two egységet. TN – guggolás/kúszás – nyomd le a bal analóg kart a művelethez. Kússz végig a járaton, rövid idő múlva megtalálod D62-t. Státusza kommandós, beceneve Scorch, aki mellesleg robbantási szakértő és kedvenc fegyvere az Anti Armor Upgrade-del szerelt DC17-es Blaster. TN – parancsok kiadása – könnyedén tudsz különböző parancsokat osztogatni az egységed tagjainak: ha az adott objektumnál megjelenik a kék hologram, az A gomb lenyomásával tudod rábírni a megfelelő csapattagot a feladat elvégzésére (pl. robbantásra, terminál hack-re, Bactánál való gyógyításra, stb.) Használd is gyorsan ezt a képességet, s vezényeld Scorch-ot a hologramhoz. Egy újabb fontos megjegyzés: a célkeresztet az objektumra irányítva láthatod annak elvégzéséhez szükséges időt. Ha a csapattársad végzett, a detonációt a célkereszt célpontra való szegezésével és az A gomb lenyomásával tudod előidézni. Haladj tovább, várd meg a légicsapást, amíg meg nem tisztítja előtted az utat. Szivárogj be a geonózisi toronyba, majd hatolj át az ajtókon. A CP után feladatod felderíteni four-zerót, akit a teremből felfelé vezető folyosó után lelhetsz meg. A D40-es beceneve Fixer (a kedvencem…) státusza kommandós, a Delta Squad (továbbiakban DS) biztonsági rendszerekért felelős computer (CPU) specialistája. Preferált fegyvere a vibroblade, mellyel ugyan nem találkozunk a játék során, mégis érdekes (?) információ. Vezéreld Fixert a CPU Terminálhoz (továbbiakban CT). TN – a HUD-on található Squad ikonok (bal alsó sarok) mutatják a csapattagok státuszát, és tőled való helyzetét, színük pedig az egészségi állapotukat. Hatolj át az erőpajzson. TN – páncélenergia feltöltés: D40 jelzi, kevés a pajzsenergiája, célszerű lenne feltölteni. A műveletet egyszerre el tudod végezni minden társadnál, csupán oda kell őket irányítani a Bactához (A gomb). Ha csak egy Dispenser érhető el, sorban töltik fel magukat, ha több, kijelölheted, melyiket ki használja. Menj fel a lépcsőn, majd át a zsilipen: az ellenfelek likvidálásához használhatod a felrobbanó tárgyakat is (sárga, piros színű dobozok). Semmisítsd meg a geonózisi hajókat, mögöttük rejlik a továbbjutás kulcsa. A helyzet nem túl fényes, ezért használd a Light Visort (LV). TN – visor: a fehér gombbal tudod az éjjellátót (Night Vision) használatra bírni. Hozd működésbe, haladj balra, majd pedig jobbra, miközben jónéhány bogarat (geonózisiak) is likvidálnod kell. TN – Squad Command menü: ez egy nagyon fontos része a programnak; ha lenyomva tartod az A gombot 2 mp-ig, akkor válik láthatóvá a csapattagok irányítására vonatkozó menü, melyben a D-Pad megfelelő irányba nyomásával adhatsz ki parancsokat. Ezek a következőek: Search & Destroy – fokozott felderítés, automatikus likvidálás; Secure Area – adott körzet maximális védelme; Form Up – alakzat újrafelvétel; valamint a Recall, mely az összes kiadott manőver törlésére szolgál. Használd okosan, nagy segítségedre lesz a későbbiekben. Haladj a Balcony felé: semmisítsd meg a gyalogos droidokat (használj pl. Thermal Detonátort), majd vedd az irányt a másik ajtó felé. Miután leereszkedsz a kötélen, megleled a csapat utolsó tagját, oh-sevent (D07) is. A Sev névre hallgató veterán státusza szintén kommandós, a DS igazi vadásza, ennek megfelelően a DC17-es Sniper funkcióját részesíti előnyben. Lődd szét a Strategy Room plexijét: vedd fel az EC Detonatort, likvidálj mindenkit (későbbiekben LM), a War Droidot koncentrált tűzerővel szedd le. TN – koncentrált tűzerő: ez a célponton az A gomb megnyomása, melynek következtében minden DS tag az adott ellenség leterítésére fókuszál. TN – munícióhiány: ha elfogy a Blaster Clip, az alapértelmezett fegyvert, a kézi pisztolyt használhatod. Ebből sosem fogy ki a lőszer, viszont lassú és keveset sebez. A fegyverváltáshoz a D-pad fel-le nyomkodását, az adott gyilokvető spec. képességei közötti váltáshoz pedig a jobbra-balra irányát használd (pl. a DC17-es Anti-Armor robbanótöltete vagy Sniper funkciója). TN – csapattag gyógyítása: ha túlságosan megsérül egy csapattagod, nem hal meg, csupán mozgásképtelen lesz; újjáélesztheted/meggyógyíthatod egy adott szintig az A gomb lenyomásával, vagy ha messze tartózkodsz, parancsot is kiadhatsz az egészségi állapotának javítására. TN – ha te sérülsz meg súlyosan, három művelet közül választhatsz: 1. a Delta Squad folytassa az adott offenzívát 2. visszavonulnak és meggyógyítanak téged 3. betöltesz egy régebbi játékállást. Az Inventory-ban egyébként a fekete gombbal válthatsz, a puskatussal vagy a kézitüskével való hadakozást pedig a B gombbal tudod elővarázsolni. Ez utóbbi nagyon hasznos, Droidok-Droidekák (kék energiamezővel felvértezett, gurulásra képes gyilkológépek) -trandosaniak likvidálására, közelharcra keresve sem találhatnál jobbat. Menj tovább és LM, majd robbantsd ki az ajtót. Néhány droid után TN – Sniper manőver. Vannak objektumok, melyek lehetőséget adnak a mögéjük való lebújásra, ezzel a mesterlövész fedezékbe kerül. Ezek akkor hatásosak, ha vagy fedezni kell valakit, vagy ezt a technikát igényli meg a feladat, pl. messze van a célpont, azonban a gyors leszedése elengedhetetlen. Tedd is ezt, semmisítsd meg a távoli célpontot, majd menj fel a rámpára, s szedd le az embereidre támadó lényeket. Sétálj vissza az előző helységbe és vedd az irányt a jobb oldali ajtó felé.
2. küldetés: Infiltrate the Droid Foundry
„… a szeparatisták a bolygó sötét bugyraiba, barlangjaiba rejtették a droidgyártó üzemeiket: a delta csapatnak át kell hatolnia a geonózisiak búvóhelyein és felderíteni a droid összeszerelő üzem főközpontját…”
Mialatt lefelé haladsz, megkapod az eligazítást, s a DC17m Sniper funkciójára vonatkozó ismereteket is. Leérve LM, majd masszívan nyomulj előre. A halott katonától vedd fel a Sniper kiegészítőt, melynek egyszerre akár több célponton is átmenő lövedéke nagyot sebez. Feladat: a Jamming Device felderítése – nyittasd ki a lezárt ajtót, a Sniper funkcióhoz használd a jobb analóg kart. Haladj a jobbra felfelé vezető folyosón, majd menj be a jobbra található nagyobb terembe. Szedd le a hídon levő ellenfelet, mire az átjáró leomlik – nagyszerű eredmény, most ne foglalkozz vele. LM végig le a folyosón, s nézz körül a jobb oldali átjáró mögött megbúvó nagy helyiségben. Tiltsd le a Jamming Device energiapajzsát, majd szedd le a rád támadó geonózisi hordát. Kommandírozd a Sniper állásokra a katonáid, majd te magad menj a pajzsgenerátor termináljához, és hatástalanítsd, végül néhány droid szétszedése után robbantsd fel a generátort. Ereszkedj le az alagsorba a központ mögötti járaton, s nyomulj előre a folyosón, miközben újabb ellenfelek támadnak rád. Lassan haladj előre, használd a fedezékeket, robbantsd fel a torlaszt, lődd ki a jobb oldali lövegtornyos geonózisit, majd haladj a CP felé. Előrehaladva robbantsd fel az objektumot, majd irány a Factory Vent.
3. küldetés: Destroy the Factory
„… a Delta egységnek sikerült behatolnia a létesítménybe, de a misszió neheze még csak most következik: számos feladatot kell véghezvinni ahhoz, hogy elpusztíthasd az üzemet, ezáltal megbénítsd a droidok utánpótlási vonalát…”
Elsőként meg kell találnod a Factory Computert, amelyhez a szemben levő ajtón át kell elindulnod. LM egészen a nagy teremig, majd egy újabb robbantás után eljuthatsz a Main Terminalhoz. A War Droidok szétszedése után hatolj át a mellettük levő ajtón: pusztítsd el az újabb sereget – segítségül használd a fedezékeket. A megbénításhoz meg kell
semmisítened az elsődleges energiavezetéket (First Power Conduct). Vedd fel a Beam Weapont, majd a szemben levő átjárón távozz a helyszínről. Haladj a következő CP-ig, majd a lőrésen CT-vel szedd le a War Droidot. Miután az első sikeresen megsemmisült, jöhet a második energiavezeték (Second Power Conduct), ehhez haladj a következő CP-ig, ahol Bactát és muníciót is találsz. Fuss át a jobb oldalt látható ajtón, ahol LM, majd a két erőpajzs hatástalanítása vár rád. Geonózisiak és droidok hordái törnek rád, melyeken átgázolva végre megsemmisítheted a másodlagos energiavezetéket. Hagyd el a gyárat a bal oldalt levő folyosón, ahol a szállítóhajód vár rád.
4. küldetés: Advance to the Core Ship
„… most, hogy az utánpótlásforrások kiapadtak, a Delta egység képes lesz áthatolni az ellenséges területen és elérni a szeparatista központ bejáratáig. A sikeres inaktiváláshoz azonban szükség van a droidvezérlő űrállomás kilövési koordinátáira is…”
A feladat: eljutni a következő kanyonig, ehhez LM egészen a következő CP-ig. Semmisítsd meg a barikádot, majd az ellenség elpusztításához vedd igénybe a lezuhant hajó lövegágyúját. Fuss végig két CP-n keresztül, mikoris egy torlasszal találod szemben magad. Robbantsd fel, majd haladj a halálkanyon felé (Canyons of Death). Nyomulj előre a Core Shipig, hagyj magad mögött két CP-t, miután egy nagyobb csapat droid néz farkasszemet veled. Használd a gránátvető fedezéket, lassan előrenyomulva érj el a légelhárító állomás bejáratáig. Hatolj be, mivel le kell állítani a légelhárító löveget, készülj fel, sok droidharcossal találkozol. Ahhoz, hogy elpusztítsd az újratöltő mechanizmust, inaktiváltasd az objektumot, majd haladj a következő CP-ig. Találsz egy terminált, itt lekapcsolhatod az egész rendszert. A teljes sikerhez meg kell keresned a központi rakétairányítót, amihez fel kell menned a balra levő folyosón, a CP-t elhagyva, az átjárón át. Az ablakon betörő geonózisiaktól nem kell félned, ha a sarokban található terminálnál lezárod a zsalukat. Továbbhaladva elpusztíthatod az irányító-berendezést is. Egy átjáró kirobbanására leszel figyelmes, s eszedbe jut, jó lenne elhagyni a bunkert. Tedd is meg, bár újabb droidhadsereg bukkan fel, de nyugodtan menetelj át rajtuk. Végezetül jobbra lefelé haladj, ahol rövidesen elhagyhatod a létesítményt. Nem ártana eljutni a Core Shipig… Sétálj jobbra, ott LM aztán lefelé és balra. A CP elhagyása után LM, szállj be a lövegtoronyba majd haladj lefelé. Foglald el a sniper-pozíciókat, szedd le a robotokat – használhatsz kézi ágyút is az elpusztításukhoz. Az Anti-Armor Ordnance Blaster Upgrade felvételével robbanótölteteket is kilőhetsz (másodlagos funkció), mely rendkívül hatásos a War Droidok ellen. A jobb oldali blokádot a levegőbe repítve, s a CP-n áthaladva pusztítsd el a Giant War Droidot. Új feladatot kapsz: tartsd a pozíciódat a Gunship Support megérkezéséig. Kis idő múltán haladj befelé, Fixert irányítsd a CPU-hoz. Neki köszönhetően már átmehetsz a hídon, ám ne felejtsd használni az ott levő CPU-t is. Mássz be a mellette levő nyíláson, majd menj fel a lifttel.
5. küldetés: Infiltration of the Core Ship
„… a Delta egységnek sikerült elsőként a köztársaság színeiben ellenséges hajóra bejutni. A harcnak azonban nincs vége, kegyelmet nem ismerő harci droidok hordája várja őket vigyázban állva…”
Ez egy olyan misszió, melyben nagyrészt egyedül, Boss-ként helyt állnod. Eltévedni nem lehet, szépen haladj előre, vigyázva, hogy csak azokat a droidokat pusztítsd el, melyek észlelik a jelenléted. Az első likvidálása után menj át a maga mögött hagyott résen, kövesd az utat egészen addig, míg egy Bactához nem érsz. A repkedő geonózisi bogár veszélyes, szedd le gyorsan. Robbantsd ki a szellőzőnyílást, s keresd meg a liftet, majd menj fel vele. A CP után haladj balra, öld meg a rád támadó droidokat. Az új feladat: szabotálni a Storage Rack Controls-t; ehhez rohanj előre, használd a CPU-t, jobbra vedd fel a muníciót, és csússz be a járaton. A lifttel felérve ne félj a robotoktól, használj Thermal Detonatort. Repítsd a levegőbe az egész torlaszt, majd nyomulj előre, majd mindjárt jobbra. A járatba beérve ismételt liftezés következik, mellyel felérsz arra a szintre, ahol a társaid is tartózkodnak. Kutasd fel őket: elsőnek D07-et, majd a droidokon áthaladva a többieket is megleled. A Thermal Detonator hatásos a nagy tömeg ellen, rövid ideig blokkolja őket, ekkor megszórhatod mindegyiket. Meg kell keresned a Loading Substationt, ezt a Bacta melletti fedezéktől nem messze találod; robbantsd fel, majd haladj tovább a következő ajtóig. Fuss a következő CP-n át, szedd le a robotokat, majd szaladj fel a rámpán, a másik oldalon meglátod a CPU-t. Nyisd ki vele az ajtót, majd tedd el láb alól a Giant Droidot; sétálj be a mögötte levő átjárón, majd keresd meg a liftet. Ahhoz, hogy a feladatot elvégezd, be kell jutnod a parancsnoki hídra (gyorsnak kell lenned, különben sikertelen az erőfeszítés); felérve egy rakat hulladék vár téged, miután rendbe tetted őket, nyomulj előre a kirobbantandó ajtóig. LM a következő manipulálandó átjáróig, de utána légy óvatos: szedd le a rakétasilókat, majd a számtalan ócskavasat és nyomulj előre a hídhoz. Töltesd le a kódot, addig fedezd a társaid.
„… mialatt a Jedik a harcmezőn szerezték meg a diadalt, a katonák egy kisebb csoportja elhagyja a Geonosis-t, tudván, hogy teljesítették a feladatukat. … „
(2. Extra menüpont aktív)
367. nap – Klónháború – Chaykin Cluster
Valami nem stimmel: a Clone Trooperek és kommandósaink rendre furcsább missziókon vesznek részt, melyek a rendszer belső viszályát engedik sejtetni…
6. küldetés: Ghost Ship Recon
„… kommandósaink habár csapatban ténykednek, egyenként is halálos fenyegetést jelentenek. Közelebb érve az óriási csillagrombolóhoz, a Delta egység szétválik: egyetlen reményük a küldetés sikerességére, ha gyorsan és nesztelenül dolgoznak, máskülönben nem tudják véghez vinni a feladatot…”
Kövesd az utat, a folyosó végén van egy kis járat, menj be. Ott használd a CPU-t, majd gyere vissza ki, így már tovább tudsz haladni. Fuss fel a terem másik oldalán levő feljárón, majd fordulj jobbra és sétálj végig a folyosón. Mássz be a szellőzőbe, kapcsold be a Visort, majd keresd meg a kijáratot. Az egyenes úton végighaladva a katona kinyitja neked a kisebbik ajtót – ez okozza a vesztét, de téged ez most ne érdekeljen: mássz be a szellőzőrendszerbe, majd itt is találd meg a kijáratot. Útközben ha a Ravager Droidok rád támadnak, a jobb Triggerrel le tudod őket szedni. Célod, hogy felderítsd az AFT Data Core-t; a CPU-val nyisd ki a Droid Corridort. Ezek után keresd meg D07-et; juss el a következő CP-ig, aztán a lépcsőn fel az ablakig. D07 bejelentkezik, azonban mint te is láthatod, támadás áldozatául esik. Megmentéséhez be kell jutnod a Starboard Data Core-ba: mássz be a járaton, egészen a CP-ig, majd tovahaladva mássz is ki onnét. A trandosaniak legyőzéséhez legjobb a közelről használt tüske. A működésképtelen ajtó melletti kereszteződésnél haladj balra, mígnem elérsz egy lefelé tartó folyosóig. Vigyázz a vadászokkal, s folytasd utad egészen a mozgolódó R2-es egység szintjéig. Ismételten kússz át a szűk járaton, s a vadászok leölése után vedd fel az Array Gunt; végül keresd a zölden világító átjárót, mely a központba vezet. Szedd le a sok trandosanit, majd fuss az emelvényen levő CPU-ig. Miután végeztél, rohanj a detektor által jelzett zsiliphez, ahonnét a korábbi vadászok is érkeztek. Haladj előre, majd balra, ahol a lövegtornyok is vannak; a CPU-t használva inaktiválhatod őket, mely után vedd az irányt a CP felé. Beérve egy nagyobb terembe újabb vadászat következik, majd a lépcsőn felsétálva, s újabb trandosaniakat a másvilágra küldve elérsz a következő lövegtorony-központig. A romos teremben használd a CPU-t, majd az emelvényen levő Flight Recodert. Újabb trandosani hullám érkezik; kissé unalmas őket leöldösni, de szükség van rá a Delta Squad újraegyesüléséhez, különben elszaporodnak, s mozdulni sem bírsz miattuk. Nyomulj előre az egyetlen lehetséges útvonalon, és robbantsd ki az átjárót.
7. küldetés: Rescue The Squad
„… nem volt terv arra az esetre, ha a túlélők szembekerülnek az ellenséggel… a Delta egység gyaníthatóan a legnehezebb óráját éli: egymástól elszeparálva, sérülten kell erőiket összevonni és rögtönzött ellencsapást véghezvinni. Ha ez nem sikerül, értelmetlenül rothadnak el ezen a szellemhajón…”
Feladat: találd meg a Landing Pointhoz vezető kijáratot. Szaladj jobbra, eközben vigyázz a vadászokra és a lövegágyúkra. Menj fel a rámpán és robbantsd fel a barikádot. Ezzel elérsz a következő szintre, ahol a dobozokon keresztül juss el a jobb oldali zsilipig. A CP után a mennyezetről is trandosaniak törnek rád, hát add meg nekik, ami jár; a CP után nyittasd ki az ajtót, a Ravagereket s egyéb monsztákat likvidálva juss el a rádión megbeszélt találkozási pontig. Haladj a trandosani Proximity aknák felé, majd felrobbantva öld meg a vadászokat. A Bacta melletti aknatelepen is áthaladva a kanyarnál heves golyózápor fogad: használj a nagy dög ellen bombát és detonátort, majd a robbanó töltetek után a sarokba húzódva megölheted a heavy repeateres trandosanit néhány sniper-lövedékkel. Birtokodba kerül egy új fegyver, az LS-150-es Heavy ACP Repeater Gun, amely igazi „nagypapa” gyilokvető. Robbantsd fel az ajtó előtti torlaszt, majd haladj a következő CP-ig, így lassan eljutsz egy törhetetlen üvegajtóig, ahol vissza kell verned a támadást addig, míg csapattársad a másik oldalról ki nem nyitja azt. Fixer technikai zseni, neki sikerül; a D40-es tehát újra online, a következő cél D07-esünk felderítése. Fuss a nagyobb terembe, szedj le mindenkit, majd menj is ki a baloldali átjárón, tovább, az irányítóközpontig. Ne időzz sokat, szépen sétálj jobbra-le – mindvégig vigyázva a lövegekre. Az ágyúval leszedett trandosaniak után nyittasd ki a lezárt ajtót, mellyel lassan eljutsz a mozgásképtelen Sev (D07)-ig. Éleszd újra, majd vonulj vissza egészen a Bacta melletti kéziágyúig; némi energiatöltés után fuss vissza, terítsd le a heavy repeateres ellenfelet, s távozz a piros színnel jelzett folyosón. A CP-n túlhaladva meg kell találnod a harmadik csapattagod, aki valószínűsíthetően szintén magatehetetlen állapotban fekszik valahol. A folyosó végén található lőállásból kegyetlen irtás következik, minek következtében továbbhaladhatsz balra; az újabb fedezék mellett robbantsd ki a barikádot, majd vizsgáld végig a járatokat és LM. Keresd meg azt a pontot, ahol kirobban a fal és trandosaniak törnek be, szedd le őket, majd ott haladj tovább a következő CP-ig. Hatástalanítsd az aknákat, a jobb oldali járaton továbbhaladva észreveszed D62-t is. Az elhagyott Bactához visszatérve töltsd fel teljesen, mert a torlasz folyosóján gyalogos droidok sokasága vár rád; tedd a dolgod, majd szállj be a liftbe. A kereszteződésnél indulj balra, s lépésben érd el a kinyitásra váró zsilipet. Most nincs messze a parancsnoki híd: az ajtó kirobbantása és az aknák hatástalanítása után a CP-t elhagyva néhány löveg vár rád. Nézz be a szobákba, vedd fel a muníciót, mert szükséged lesz rájuk. Repítsd levegőbe a droidsilót, majd a CP után haladj a lezárt ajtó felé. Mily meglepő, a szakadatlan robotinváziónak nincs vége: kénytelen vagy rajtuk átgázolni, míg meg nem találod a trandosani Jamming Device-t. Menj fel a rácsra, a híd legvégéhez: foglald el a lőállásokat, egyik katonád kommandírozd a Jamming Device-hoz. Pusztítsd el, s minden rád támadó ellenfelet semmisíts meg.
8. küldetés: Attack of the Clones
„… miután a Delta egység teljes erőbedobással gondozásába vette a trandosan-szálat, a speciális alakulatnak meg kell találnia és el kell pusztítania az ellenséges csapatszállító-hajót – ezzel ítéletet hirdetni a folyamatos inváziót képező forrás magja felett…”
Védd meg a hidat az ellentől; ha sikerült, rohanj vissza a lifthez. Haladj jobbra, az egyik járatból War Droidok várhatóak, nem is kevesen, pusztítsd el a silót, a CP-vel szemben egy újabb úttorlasszal nézhetsz szembe, repítsd a levegőbe, miközben balról és jobbról is érdeklődés várható. Menj át rajta, bújj fedezékbe, s csald ide az ellenséget. Nyomulj előre, majd ismételd a folyamatot, végül használd a liftet. Ha leértél az alsó szintre, kapásból sortűz fogad, hisz nem is számítottál másra; egy-két detonator megoldja a problémát, ám hiába az erőlködés, rövidesen szembesülsz a ténnyel: nem tudod elhagyni addig ezt a helyet, amíg meg nem javítod a börtönblokk lezáró rendszerét. Éppen ezért menj oda a CPU-hoz, majd át a vele szemközti folyosón, szedj le mindenkit és haladj tovább. A Bacta után vigyázz a sortűzzel, mert közben a CPU-t is aktiválnod kell. Lassan nyomulj előre, ha kell, használj Bactát. Lődd ki a lövegállásból az ellent és vedd magad birtokba. Sétálj jobbra, a búvóhelyig, vezérelj oda valakit, közben használd a CPU-t, ennek következtében mérgező gáz borít el mindent, pedig meg kellene keresni a Clone Trooper Transmission Signature-t. Gyere visszafelé, kövesd a detektort, így az egyik folyosó jobb oldali falán megtalálod a célobjektumot. Robbantsd ki a rácsot, és hagyd el a blokkot. A hulladéklerakóba kerülsz (tiszta SW Ep. IV) ám nem maradhatsz sokáig, természetesen el kell hagynod a helyszínt az Airlockon keresztül. A fehér gomb segítségével megtalálhatod a kijáratot a hangár felé. Balra találsz egy CPU-t, melyet vegyél pártfogolásodba, majd irány a jobbra levő folyosó. Vigyázz a tornyokra, közben hagyd el a CP-t, és siess lefelé. Rövidesen jó kis vérengzést csaphatsz, hisz trandosaniak áramlanak mindenfelől. Kb. félúton fordulj balra, majd le a földszintre és a lövegtornyokat használva LM. Meg kell szerezned mindkét rakétabázist, majd szét kell lőnöd vele a trandosani szállítóhajót.
9. küldetés: Saving the Ship
„… a hadszíntér kiszélesedik. A szeparatisták is megérkeznek, azzal a szándékkal, hogy begyűjtsék a jutalmukat. Vajon képes a négy kommandós a droidok szűnni nem látszó serege ellen tartani a frontot? A köztársaság számít a Delta egységre…”
A feladat kijutni a Maintenance Tunnelen keresztül. A hajóroncs melletti lejáraton folytasd az öldöklést, míg el nem érsz a B hangárig. A célhoz érve élesítsd a tölteteket, majd ennek végeztével haladj a C hangár felé. A CP után lődd le a robotokat, majd lejjebb tedd ugyanezt. Szabotáld az erőmező generátort a CPU segítségével. Ha ez megvan, már indulhatsz is a D hangár felé, az ajtó mögött várnak rád, légy óvatos. Robbantsd ki, LM, míg el nem érsz a célobjektumig. Tisztítsd meg a hangárt az előzőekben leírt módon, majd használd a CPU-t a Walker varázslathoz. Használd annak rendje-módja szerint, majd ha elpusztul az erőpajzs, derítsd fel a liftet, s hagyd el a hangárt. Most már leléphetsz innét a Maintenance Tunnelen keresztül; mikor kiérsz, menj balra. A kereszteződésnél levő Super Battledroidok és csatlósaik likvidálása nehéz feladat, készülj fel rá rendesen. Ha sikerrel jársz, hajtsd fel a Gun Control Stationt: az energianyalábos teremben LM, majd keresd meg a három CPU-t és aktiváld őket. Ezzel beindítod az auto-védelmi mechanizmust, ám ezalatt társaidat fedezni kell a hátulról jövő támadások ellen. Miután kellő irtást rendeztél, nézz ki a frontoldali ablakokon, s láthatod, miként semmisül meg az Episode III-ban is szereplő droidvezérlő űrállomás.
„… azok az idők járják, amikor nagyszerű harcosok maroknyi csapata is képes változtatni a háború kimenetelén. A köztársaság nagy hálával tartozik a Delta Squadnak, amiért azok megszerezték a szeparatista-zsoldos szövetségről szóló bizonyítékokat.”
(2. Extra menüpont aktív)
785. nap – Klónháború – Planet Kashyyyk
A köztársaság a Kashyyyk bolygóról érkező segélykérésre lesz figyelmes: A vukik szülőbolygóját ellepték a trandosani harcosok, akik Mercenary fegyverekkel fenyegetik az őslakosokat. A harcedzett Delta kommandó ismét kulcsfontosságú bevetésre készül…
10. küldetés: The Rescue of Tarfful
„… a misszió célja, hogy kommandósaink gyorsan, hatásosan és a megszállók figyelmét fel nem keltve vigyék véghez feladatukat. A nem éppen barátságos viselkedésükről ismert szövetségesek, a rémséges vuki harcosok bálványát, a rettegett Tarfful vezért kell kiszabadítanunk a fogvatartói markából…”
Feladat: a Slaver Camp felderítése. Haladj a barlang felé, LM. Az út egyszerű, így nyomulj előre, míg meg nem leled a Slaver Camp-et. Vigyázz a rakétabázisokra; ha leszedted őket, nyisd ki az ajtót, mikoris némi ellenállásba ütközöl. Nem árt odafigyelni, mert mögüled is érkezik szeretetcsomag. Hatolj be a Slaver Camp-be: rohanj végig a folyosón, útközben a fentről érkező áldásra is figyelj, ez nyilvánvalóan egy csapda, ám a baloldalon van egy kisebb járat, melyet kirobbanthatva kereket oldhatsz. Szerezd meg a leszállóhely feletti irányítást, ehhez a jobb oldali alsó sarokban találsz egy gyengébb válaszfalat, amelyet könnyedén kirobbanthatsz. Tedd is meg, majd a CP után vedd az irányt a Detention Center felé. A feladat végrehajtása közben egy idegen hajó érkeztére leszel figyelmes, melyet célszerű lenne azonosítani. Vajon kinek állt az érdekében idejönni…?! Sétálj előre, szedd le az ellenállást, majd irány a torony. A tetőre érve kirobbanthatod a falat, de ha kinézel a rácson, akkor láthatod az idegen sikló landolását is a Landing Pointra. Menj a nyíllal jelzett irányba, majd a CP után szivárogj be a börtönblokkba. Az ajtó kinyitása után egy elszabadult szörnyeteg támad rád; fegyverezd le, s vedd fel az LS-150-es Heavy ACP Repeater Gunt. Kelleni is fog, hiszen ki kell szabadítani a bebörtönzött vuki harcosokat. A cellából egy másik ajtó is nyílik, azon haladj tovább. Szedd le a rád támadó idegeneket, majd a CPU segítségével szabadítsd ki a raboskodó vukit, plusz robbantsd ki a cella falát is. Jobbra egy ajtót látsz, nyisd hát ki: ismét összefutsz egy heavy repeateres ellenféllel, s csatlósaival is. Keresd a sárga CPU-t, hajts végre újabb mentőakciót. Habár ő még nem Tarfful, segíteni fog neked, s eltolja a torlaszt, amely elzárja a továbbjutás útját. LM, utána menj fel a torony tetejébe a nyíllal jelzett ponthoz. Most már megmentheted Tarffult, ám ehhez likvidálnod kell a rád törő ellenséget, s az akció után jobbra kell haladnod. A kirobbantott ajtó mögött levő sárga CPU-t használva már át tudsz menni az átjárón. Egy vuki épp rendbe próbálja tenni az őrző-védő szolgálatot, ám ténykedése hasztalan, s ki is múlik rendesen. Miután kilehelte a lelkét, haladj felfelé a feljárón: Ha kinézel az ablakon, szembesülsz vele, hogy a hajónál bizony meglepetésben lesz részed. Robbantsd fel az utadban álló korlátot, majd a lenti ajtón átérve keresd meg Tarffult. A küldetés ezen pontja teljesítve, azonban a missziót a vezérnek túl is kell élnie, így meg kell védened a speciális Eliminator Droidtól, akit csak együttes tűzerővel tudsz legyőzni.
11. küldetés: Obliterate the Outpost
„… a szeparatista jelenlét immáron megkérdőjelezhetetlen: a bázisukat és az őket támogató/pótló műveleteket meg kell tizedelni, mielőtt a további antiszeparatista aktivitást elkezdenéd. A Delta Squadnak megint nagy falattal kell megküzdenie…”
Néhány trandosani után megleled a Trandosan Compoundot. Át kell törnöd az aknamezőn s a védelmen egészen addig, míg egy sniper-lőálláshoz nem érsz. Régi ismerőseid, a droidok itt is jelen vannak, tegyél róla, hogy ne legyenek. Menj át az útvesztőn és az emelkedőn levő Bactán át a CP-ig. Nagyrészt egyszerű ellenfelekkel találkozol, így lazán előrenyomulhatsz a lövegtoronyig. A balra levő úton haladj tova, míg egy újabb robbantási kísérletet nem tehetsz. Ekkor újabb feladatot kapsz: semmisítsd meg a leszállóhelyet; tedd is meg, majd a Bacta melletti barikádot szintén juttasd hasonló sorsra. Elimináld a droidokat (Super Battle Droid) majd a CP után félúton repítsd a levegőbe a torlaszt. Ha sikerült, meglesz a Wookie Homing Rocket Launcher is. Tovahaladva három újabb detonációt kell előidézned, miután jobbra kell indulnod az erőmezőt érintve, melyet szintén hasonló sorsra kell juttatnod. A sárga CPU-nál élesítsd az aknamezőt, ezáltal nem kis meglepetést okozol a droidekáknak. Menj a pusztítás útján tovább, és a trandosaniak legyilkolása után robbantsd fel a leszállópályát. A CP és a kötéllel való leereszkedés után megkapod az új feladatod: pusztítsd el a tartalék ellátmányt… Ehhez egy laza robbantás szükséges és némi gyilkolás: a Supply Chache megsemmisítése előtt rengeteg ellenfelet kell a másvilágra küldened. Lődd ki a lövegtornyot, majd kövesd a távolságdetektor irányát, amely egy War Droid-siló irányába mutat. Tudod a feladatod, tedd hát meg; a pirotechnikai bemutatót követően ha felnézel az égboltra, láthatod, hogy egy Drop Shipből újabb áldás érkezik. Az LM-művelet után be kell hatolnod az erősen őrzött területre, ahol egy Spider Droid üdvözöl. Néhány rakéta és robbanótöltet megteszi a hatását, addigra azonban a segítség is megérkezik.
12. küldetés: The Bridge at Kachirho
„…a harc érzékeny pontjához érkezel: a kachirhoi híd a szeparatisták fő utánpótlási útjának csomópontját képezi . Az objektum gyengesége a középső tartószerkezete; harcold magad odáig és semmisítsd meg az utánpótlás teljes lebénításához…”
Miután leereszkedsz a köteleken az a cél, hogy a vukik segítségével bejuss a Center Spanba. Ehhez nem kell mást tenned, mint követni az előtted futó egyedet – egészen addig, amíg egy nagy csarnokba nem jutsz, ahol a kijárat előtt özönlenek be a trandosaniak. A rés felett találsz egy hatalmas faágat, hát szedd is le, ez eltorlaszolja az útvonalat, ám a következő pillanatban a betörnek máshol – a terem baloldali részének falán. LM, majd a heavy repeateres szörnyeteget is leszedve haladj tovább. Robbantsd ki a jobb oldali átjárót és a másikon levő rejtett ajtón távozz. Sötét helyen tartózkodsz, így nem árt a Visor bekapcsolása: a CP és az aknák után haladj előre, szedd le a löveget és a trandosaniakat. Rohanj előre a heavy repeateres ellenfeledig, s a sarokban levő rejtett továbbjutási ponton hagyd el a csarnokot. A CP után fuss előre, át a hídon, majd robbantsd be az átjárót. A híd alá leérve LM, segítségül használhatod a sniper-állásokat is. A terem egyik sarkában ismételten rejtett ajtóra lelsz, hát vedd is használatba, lépj át rajta. A CP-t elhagyva LM, ám a híd másik oldalán levő turret-lövegekkel vigyázz: muszáj inaktiválnod kell őket, hogy jöhessenek a silók is. Nehéz harc, használj rakétákat, és detonátorokat egyaránt: a tornyokba ültesd bele Fixert vagy Scorch-ot, s adj ki mindent megsemmisítő parancsot. Nincs más hátra, mint a híd felrobbantása, mely balszerencsésen sül el: nem következik be detonáció, ezért máshogy kell lerombolnod az objektumot. Szedd le a Spider Droidot és csatlósait, majd fuss fel a rámpán az ablakhoz. Előtte vedd fel a Wookie Homing Rocket Launchert, majd lődd szét vele az ablakból az üzemanyagcsöveket, melyek a híd két oldalán futnak végig. A látványos tűzijátékkal teljesíted a küldetést.
13. küldetés: The Wookie Resistance
„… a konfliktus fokozódik. Ha a vukik bíznak a támadó erők visszaverésében, annak sikere a nagy harcosban, Tarffulban lakozik. A Delta Squad biztosításával az őslakosok összevonják erejüket a szeparatista vonalak ellen…”
Haladj visszafelé, ahonnét érkeztél, gyere vissza egészen a lerombolt hídig, de vigyázz az élesített aknákkal. Robbantsd fel a barikádot, s kövesd a rácsot szétverő vukit. Miután leereszkedtél, a feladatot a következő szektor elérése képezi. A trandosaniakat szépen szedd le, majd használd az ajtó melletti CPU-t. Szaladj át a kinyílt ajtón, a vuki segítségével pedig tépd szét az ellenfeleket. Ismételten használd a CPU-t, majd menj fel a lépcsőn; a CP után a jobbra levő terembe kell elérned. LM, majd a balra nyíló folyosón haladj végig. Keresd meg Tarffult; nyomulj előre – lineáris az út, így csak kövesd a távolságjelző detektort. Kísérd a vezért a híd végéig, majd folyamatosan tovább a találkapontig. Az út nagyjából egyenes, eltévedni nem lehet, az első komolyabb állomás a Loading Dock A lesz. A CP után elérsz a muníció-tárolókhoz, melyet a War Droid-silók inaktiválása és a többiek leszedése után a mellettük levő két CPU-val húzhatsz ki a listáról. Tedd ugyanezt a következő célponttal, nevezetten a Loading B-vel is. A Repülő geonózisiak energianyalábjai veszélyesek, vigyázz velük. Robbantsd fel az úttorlaszt, majd haladj át rajta és LM. A következő CP-t magad mögött tudva szaladj fel a nagy csarnokba, ahol Super Battledroidok és ezek keverékei várnak rád. LM, melyhez használd a Sniper búvóhelyeket. Az ablakokból azonban folyamatosan lőnek, miközben meg kell keresned a felső szinten levő narancsszínű CPU-t. Annak aktiválása után a többiek is feljönnek ide, Tarfful fedezékbe bújik, te pedig szembenézhetsz egy újabb Eliminator Droiddal. Legyőzése után megleled a találkapontot, Tarfful és a vukik el is indulnak a harctérre. Menj utánuk.
14. küldetés: Search and Destroy
„… a szeparatistákkal való legfőbb összeütközés most már elkerülhetetlen: a két egyesült frakció egyik célpontról a másikra halad, felkészülve a mindent eldöntő csatára…
Elsődleges feladatod, hogy felderítsd a Separatist Battle Cruisert. Droidok özönlenek rád, akiket természetesen meg kell semmisítened. Ha végeztél, nyisd ki az ajtót majd ess neki a Spider Droidoknak – ezek már nem okozhatnak nehézséget, így szedd is le őket gyorsan. Siess az elreteszelt átjáróhoz. Egy vuki siet segítségedre, ám mögötte – nem meglepő – Battle Droidok tartózkodnak. A következő folyosó-terembe érve LM, a Spider Droidokat is beleértve. Rövidesen még egyszer megismétlődik az előbbi procedúra, de szerencsére CP-t is ad a program. A balra levő ajtón át menj oda, ahol a vuki raboskodik, rövidesen megtalálod a hangárt, vondd is irányításod alá. Ennek végeztével robbantsd fel az üres üzemanyagtartályt, s vedd az irányt a Wroshyr kert felé. Gázolj át rajta, a CP-nél robbants egyet. A küldetés sikerességéhez meg kell keresned az Alpha Generator CPU terminálját is. Derítsd fel a vezérlőközpontot, de vigyázz: az út alatt tucatnyi ellenfelet kell a másvilágra küldened. Haladj tovább, robbantsd ki az ajtót, foglald el a sniper-pozíciókat, majd használd a CPU-t, hiszen a generátornál vagy. Ha elkészültél, azt egy CP-vel jelzi a program, mely után célszerű visszafelé, majd balra indulnod. Miután az Alpha Generator megvan, jöhet a Beta Generator is: a művelet hasonló, ha sikerült inaktiválni, a bal oldalt található továbbjutási pontot célozd meg. A következő CP után hagyd el a termet, semmisítsd meg a War Droid-silót, ami újabb CP-t eredményez. A rámpán átvezető úton eljutsz egy újabb csarnokba: ismét egy vukira leszel figyelmes, kövesd hát. A faládák mellett találsz három Bactát, ha esetleg szükséged lenne rájuk. Rövidesen kijutsz a hangárhoz, melyben a hajó érkezésedkor felrobban, és Eliminator droidokat hagy hátra. Használd a sarkokban levő lövegállásokat, így nem kell félned, ha embereid leszedték mindegyiket, keresd meg a felvonót. Derítsd fel a droidokkal védett, mellesleg kinyitásra váró ajtót, és a CP utáni nagy folyosón LM. Sokan támadnak, célszerű először a silókat célozni, így könnyebben eljuthatsz a felvonóig. Mivel a liften holmi robotoknak semmi keresnivalója, ezért néhány Thermal Detonator és lőszer segítségével tegyél rendet közöttük. Az eligazítás után katonáid megbütykölik a masinát, és el is indultok a végső összecsapást nyújtó helyszín felé…
15. küldetés: The Final Strike
„…a szeparatista szállítóhajó – gyilkológépezetek szakadatlan hullámait a zúdítva a vuki városra – az egyetlen, amely fenyegeti a Delta Squad sikerességét. A négy nagyszerű kommandósra hárul a feladat, hogy lelőjék az ellenség hajóját az égboltról…”
A végső feladat: semmisítsd meg a Separatist Cruisert. A Sniper és Eliminator Droidokon átkommandírozva robbantsd ki a bezárt átjárót, s nyomulj előre a három Bactáig. Utadat a jobbra levő útvonalon keresztül folytasd, ahol geonózisi bogarak és Eliminator Droidok várnak rád. Ha egyenesen továbbhaladsz, láthatod a hajót és egy lőállást is; ez egy olyan misszió, ahol négy különböző helyről kell aktiválnod a kommandósaidat, így a lőállások megtalálásának köszönhetően mindig egyel kevesebben maradtok. Továbbmenve a War Droidok egész sora állja az utad, ha legyőzted őket, megleled a második lövegtornyot is, így már csak ketten harcolhattok tovább. Kicsit nehezebb összecsapások következnek, mivel sok robot állja utatokat, de – némi taktikázás után – véghezvihető a dolog. Törd fel az átjárót, bent szedd le a Spider Droidot, majd az ugyancsak kirobbantásra váró retesz mögött kapcsold be a Visor funkciót. Mily meglepő, újabb bogarak rontanak rád, ám ami sokkal fontosabb: mindenképp meg kell keresned a sötétben a vuki Homing Rocket Launchert. A továbbjutást jelentő ajtón betörve megintcsak Sniper Droid vár rád, de az imént felszedett rakétavetővel könnyedén elintézheted – tedd is meg. Haladj tovább, s mikor elhagyod a CP-t, megleled a harmadik lövegtornyot. Bosszként magadra maradsz, de már nincs sok hátra: kutasd fel a negyedik tornyot, melyhez nem kell mást tenned, mint továbbhaladva, s a bogarak garmadáját halomra ölve (a tüske még mindig hatásos!) eljutnod a következő reteszajtóig. Szállj be a gépezetbe, és lődd az éppen jelölt célpontot a hajótesten. Azt eredmény: felrobban a szeparatista szállítóhajó, míg a Delta Squad egyesíti erőit. Azaz csak egyesítené, de Sevet körülveszi az ellenség, minek következtében kilátástalan helyzetbe kerül, a Team pedig nem kap engedélyt a segítségnyújtásra.
The Fate of Delta Squad:
„…fájdalommal és bűntudattal terhelve, hogy bajtársukat Sev-et hátra kell hagyniuk, a Delta Squad követi a parancsot és a Republic Gunship fedélzetére száll. A Republic Commando fájdalmas felismerése, hogy a kötelesség a testvériség felett áll…”
(3. Extra Menüpont aktív)
Epilogue: The Battle for Kashyyyk Begins
„… mialatt a felsőbb utasítások megérkeznek, a kommandó megmaradt tagjai üres fejjel bámulnak ki a semmibe…Fixer észrevesz valamit a horizonton: egy birodalmi cirkáló??? A birodalmiak ? A döbbenet csendjét Yoda mester bejelentkezése töri meg…” Hogy mi a közlemény célja, s mi következik ezután, nem áruljuk el… az Episode III-ból úgyis minden kiderül…