Bruno, ez a jópofa Ottifant kölyök meglehetősen unatkozott. Mivel apukájamég mindíg a hivatalban dolgozott, remek ötlete támadt; azt fogja játszani, hogy a becses őst elrabolták! Az idegenek nyom nélkül eltüntették Aput! Jó játék, nem?
Talán ha követném az elpotyogtatott gumicukrokat… – gondolta Bruno. Ahogy a játékot elnézem, elég jó képzelőereje van a gyilkos csapdákkal és ellenfelekkel kapcsolatban. Segítessz-e neki, hogy félelmetnem ismerve megtalálja édesapját?
Mindenek előtt ismerkedj meg Bruno képességeivel. Az első, hogy sajnos nem tud úszni, ezért ajánlatos a vizet kerülni. A második, hogy remekül tud lövöldözni ormányával különféle színes golyókat. Bruno magához szippanthat bizonyos tárgyakat, amik egyrészt alkalmasak az ellenfelek megdobálására, másrészt a látszólag elérhetetlen helyek megközelítésére.
A különböző színű nyalókák összegyűjtése pedig csodás hatású lehet!
Három megfelelő színű nyalánkság hatásai:
A zöld nyalókákkal Bruno szuper sebességet érhet el egy bizonyos ideig.
A sárgákkal Superfanttá változhat! Wow! Mi a csuda, lehet repülni!
A három szín kombinációja pedig remek rugózást biztosít a kis ottifánt alsófelének… Az egyéb variánsok hatása legyen meglepetés!
Ez a kis mutáns elefánt összes tudománya, persze mindez bőségesen elegendő lesz a győzelemhez!
Az Options-ban beállíthatod a nehézségi fokozatot. Ez jórészt annyit fed, hogy az elpotyogtatott gumicukroknak hány százalékát kell összegyűjtened. Ez lehet 25, 50 vagy 75 %. Kezdhetsz egy, három vagy öt élettel. Meg hallgathatod a különböző zenéket és hangeffekteket. Be állíthatod a játék irányításának számodra legkényelmesebb, kézreesőbb módját is.
Igaz, nincs játékállásmentés a játékban, viszont a letisztított pályák utánkódot kapsz (nézd meg a tippek rovatot, ha gondolod). Ezt a password helyére beírva folytathatod utadat az utolsó teljesített pályától.
A pályákról. Mindegyikben találhatsz titkos szobát, ahol időre össze kell szedni minden cukorkát.
Ha ez sikerül, ezer pont lesz a jutalmad. Ha nem találod meg ezt a rejtett termet, akkor se keseredj el, mert ha bármelyik pályán összeszeded az összes édességet (100%), akkor is egy ilyen jutalomszoba vár, vagy esetleg valami más…
A házban. Gondolom ez lehet Bruno szobája, innen indul a nagy kaland! Hogyne legyen túl könnyű, alapszabály: a szőnyeghez érni tilos! Vigyázz, bőszült robotok, búgócsigák, bombázó repülők támadnak rád! Úgy látszik, az eddig oly békés játékokat megszállta a gonosz (vagy a játék heve?).
Az alagsor. Barátságtalan hely ez, itt jár a baltás gyilkos, a semmiből kezek ragadnak meg, s titokzatos szemek lesik mozdulataidat. Az omladozó falak veszedelmes sérüléseket okozhatnak, jó lesz odafigyelni minden léptedre!
A kertben. A máskor oly nyugalmat árasztó, szelíd, kert is megváltozott. A méhek és a darazsak támadása eltörpül a szinte észrevétlen, halálos tüskék veszedelme mellett. Kerüld a vizet és óvakodj a gonosz fáktól is!
Az építkezésen. Nem csak a munkások jelentenek gondot, hanem a lepottyanó téglák is balesetet okozhatnak. Haladj óvatosan! Itt már több kapcsolót kell aktiválnod a tovább haladáshoz. Ha elakadtál, ballagj szépen visszafelé, ott lesz a megoldás!
A hivatalban. Soha nem látott rémségek, veszélyes technoszörnyek, elektromos berendezések csapdái lesnek a kis Brunora. Ha nem figyelsz, könnyen kelepcébe zárhatod magad! Hol lehet az Apu?
A dzsungelben. Az egzotikus növény és állatvilág barátságtalanul fogadja a kis betolakodót. Ennek ellenére nem adhatod fel, ez az utolsó akadály!
A játék az igényesen megrajzolt grafika ellenére sem tudott megfogni, valami új és izgató hiányzott belőle. Talán érdemes lett volna jobban kihasználni a főszereplőben rejlő lehetőségeket. Ennek ellenére remek idő töltés.