Mi történik, ha keresztezzük Walt Disneyt Flash Gordonnal? Hamarosan kiderül egy ígéretesnek tűnő, izgalmasan vegyes műfajú játékban…
Nem hiszem, hogy sokan kapták fel fejüket a PAN Interactive vagy a Creative Capers nevének hallatán. Előbbi főleg a skandináv területen ismert, ennek a régiónak legnagyobb játékkiadója. Utóbbi jóval ismertebb és elismertebb: a Los Angeles-i, komputer animációval (CGI) foglalkozó cég a Disney állandó „bedolgozója”, olyan filmekben működtek közre, mint a Mulan vagy a Szépség és a szörnyeteg. Körülbelül 30 Disney interaktív videójáték elkészítésében való segédkezés után a fiúk úgy döntöttek, itt az ideje, hogy bebizonyítsák rátermettségüket a PC-s játékok piacán is (az alkalomhoz illő néven). Nos, az eddigi demók és screenshotok alapján úgy tűnik, ez sikerülni is fog hamarosan megjelenő valósidejű 3D-s, harmadik személyű (third person), sci-fi akció-kaland játékukban (némi first person és RPG beütéssel ), az Intergalactic Bounty Hounters-ben.
A filmes kötődés meghatározta a fejlesztést, hiszen az IGBH látványvilágában, hangulatában és zenéjében az ’50-es évek sci-fi mozijai előtt tiszteleg, valamint idézi a nagy klasszikusok, mint a Star Wars, a Star Trek és a Flash Gordon világát is. A játék filmszerűen lesz felépítve, és érdekesség, hogy ezt a hatást erősítendő, epizódonként jelenik meg!
A sztori a távoli jövőben játszódik, ahol a rendet az Intergalaktikus Szövetség törvényei felett álló Intergalactic Order of the Bounty Hunter (IOBH) nevű katonai szervezet vigyázza. Ennek elitügynökeként éppen egy csillaghajónyi bűnözőt szállítunk, amikor egy váratlan támadás végén zúgó fejjel arra ébredünk, hogy szállítmányunk eltűnt, és számlánkra milliós nagyságrendű átutalás érkezett. Üldözőből üldözötteké válva nem látunk más kiutat, minthogy egykori cégünk elől menekülve tisztára mossuk nevünket, és megtaláljuk a választ: ki áll az események hátterében, és mi a célja velünk.
6 fejezet több mint 30 szintjén, hét világ ismeretlen tájain és épületeiben kell kiderítenünk az igazságot, miközben a kalandok során egyre fejlődve, idegen civilizációk technológiáját megismerve halálos vadásszá válunk – igazi, változatos űrfegyverekkel harcolva, csapdákat állítva, távirányítású kamerákat és az idegenek „agyszkenner” technikáját használva.
Természetesen a kötelező többjátékos üzemmód sem marad el, 1-8 játékos küzdhet majd egymással, illetve egymás ellen.
A gépigényt a fejlesztők Pentium III 450 MHz, Celeron 500MHz vagy ezzel egyenértékű AMD processzorban, 128 MB RAM-ban és minimum 16 MB-os 3D-s kártyában határozták meg, ez napjainkban jó általánosnak mondható. Mint a bevezetőben említettem, és a fentiekből is remélem kiderült, az Intargalactic Bounty Hunters igen ígéretesnek tűnik, így a magam részéről kíváncsian várom a játék megjelenését, amelyet már 2001 szeptemberére ígértek, de elveszett valahol a nagy csillagködben… Reméljük, most már hamarosan felbukkan!