Halkan dobolt az esõ Colin Curly ablakán, ki éppen a kedvenc logikai játékát nyúzta, amit PUSH-OVER-nek hívtak. Colin miközben játszott, mérhetetlen mennyiségû Quavers snack-et fogyasztott el. Már résg besötétedett este, de Colin még mindig a gép elõtt ült és kedvenc kis hangyácskájával cipeltette a köveket. Nem volt nagyon jó játékos Colin, azonban kitartással pótolta ezen hiányosságait. Meg is lett az eredménye, mert amikor a gép kiírta, hogy az utolsó (100.) pálya következik. Colin teljesen izgatott lett, mohón nyúlt bele az utolsó zacskó snackbe mielõtt belevágott volna a játékba. Két dolog is történt ezután. Az elsõ az volt, hogy Colin nagy nehézségek árán megcsinálta azutolsó pályát, a második pedig az volt, hogy a gép “bedigitalizálta” õt és kedvenc csemegéjét. Szegény Colin csak úgy tud kijutni a számítógép belsejébõl, ha minden pályán eljut a másik snack-es zacskóig. Segítsünk neki a hazajutásban!

A kissé bárgyú történet remélem senkinek nem vette el a kedvét attól, hogy velem együtt megismerkedjen a játék rejtelmeivel. A PUSH-OVER-hez szokott játékosok nagyon sok hasonlóságot találnak a játékban. Itt nem az a célunk, hogy téglákat lökdössünk, hanem “csak annyi, hogy Colin minden pályán felbukkanó alakját eljuttassuk a pályán látható másik snack-es zacskóhoz, oly módon, hogy közben a pályán lévõ összes pallót eltüntetjük. Természetesen ehhez nem kell megtanulnunk varázsolni, elég ha ráugrunk mindegyikre, ezután eltûnnek a falban.

Háromféle haladási mód létezik a játékban:
1.) Simán a joy-jal, ilyenkor Colin csak egy pallónyi távolságot ugrik a megadott irányba.
2.) A tûzgombot is nyomva tartjuk közben, ilyenkor Colin két pallónyi távolságot ugrik át.
3.) A harmadik eset nem is igazi akaratos mozgás, mert ezt a különbözõ fellökõ, oldalirányba ellökõ pallók okozzák.

Két dolgot érdemes még megemlíteni a játékban. Az egyik az, hogy ne keseredjünk el ha nem sikerül teljesítenünk a pályát, mert többször is megpróbálhatjuk. Ha végképp nem boldogulunk vele, akkor kihasználhatjuk a tokenek nyújtotta segítséget is. A másik dolog az, hogy jegyezzük fel gondosan a pályakódokat, mert késõbb igen hasznosak lehetnek.
A játék nem egy fenomenális alkotás, azonban igen jó logikai fejtörõket ígér minden korosztálynak.

A játék nem egy fenomenális alkotás, azonban igen jó logikai fejtörõket ígér minden korosztálynak.