Ezt a meglepő kijelentést tette minap Randy Stude, a PC Gaming Alliance igazgatója. Szerinte a kalózkodás megerősítette a PC piacot.
Randy Stude, a PC Gaming Alliance igazgatója a Kotakunak adott interjújában kifejtette, hogy szerinte a kalókozás ártott a PC-s piacnak, hiszen a kisebb fejlesztő cégek munkáit így könnyebben megismerhették a játékosok, és ezáltal megerősíthették saját piacukat a későbbi nagyobb címeikhez.
Elmondása alapján ha akkoriban, mikor kiadták a Doom, Counter Strike, StarCraft játékokat, nem lett volna kalózkodás, most nem lenne ilyen elterjedt, és a Blizzard, iD, és Valve sem nőtte volna ki magát fejlesztőóriássá.
Azt is megosztotta velünk, hogy az első FPS játéka a Doom volt, és egyetlen centet sem füzetett érte.
Stude egyébként annak a PC Gaming Alliance cégnek az igazgatója, amely arra tette fel életét, hogy életben tartsa, és fejlessze a PC-s piacot. Olyan tagokkal büszkélkedhetnek, mint a Microsoft, NVidia, Logitech, Activision, és az Epic Games.