Hex Kódok:
A lementett játék a SAVE könyvtárban GAMEx.SAV néven található. Ezekben a
fájlokban vannak a fegyverek adatai különböző változatokban, és ezeket
módosítva
érhetsz el csalást. Használd a hexeditorban a keresést, találd meg a
“DirectPlayer” fonalat
(hivatkozás nélkül). Számolj vissza 297 byteot a fonaltól. Ez minden
lementett játék fájlnál
működik, de nem minden esetben hatásos.
A hex FF az első byte (297 a DirectPlayertől) engedélyez minden fegyvert
feltéve,
hogy van hely a számára.
Az 1. fegyver lövéseinek a száma a 33. és 34. byteben található
Az 2. fegyver lövéseinek a száma a 49. és 50. byteben található
Az 3. fegyver lövéseinek a száma a 41. és 42. byteben található
Az 4. fegyver lövéseinek a száma a 25. és 26. byteben található
Az 5. fegyver lövéseinek a száma a 45. és 46.. byteben található
Az 6. fegyver lövéseinek a száma a 17. és 18. byteben található
Az 7. és 9. fegyver lövéseinek a száma a 53. és 54. byteben található
Az 8. fegyver lövéseinek a száma a 29. és 30. byteben található
Az 0.(10) fegyver lövéseinek a száma a 21. és 22. byteben található
Itt az érték maximum 65,535 lövés lehet hex FF FF
Szintén minden játékszint módosítható (feltéve, hogy nincs más kiút)
egyszerűen átnevezve
az első szintre, M1.CAN vagy valami más, másold a megváltoztatott szint
fájlt
(a szint fájlok M1.CAN-tól M25.CAN-ig tarthatnak) a kívánt helyre, ezután
kezdj új
játékot. Természetesen miután a szintet teljesítetted, a játék a 2-es
szintről folytatódik.