Az Assassin’s Creed: Brotherhood a megjelenését követő hetében elérte az első fontos mérföldkövét az Európai régióban. Nem volt nehéz kitalálni, hogy máris megvan az első eladott millió.

A multiplayer módozatokkal is felszerelt Assassin’s Creed: Brotherhood jobban szerepelt a kasszáknál, mint a tavalyi, második számozott epizód, hiszen egy héttel a legújabb rész bemutatkozását követően az eladási számláló máris átlépte az egymilliót csak Európában, ezzel a teljes franchise eladásai elérték a 20 milliós, globális szintet.

A tempó egyelőre bőven elegendőnek látszik ahhoz, hogy a tervek szerint a sorozat jövő év végéig meghaladja a 30 milliós világszintű értékesítési darabszámokat egy újabb epizód beiktatásával. Ez volt eddig egyébként a UbiSoft európai részlegének legsikeresebb launch-megmozdulása, ami nem kis szó, ráadásul az online multiplayer arány is abszolút rendben van, hiszen a játékosok 60%-a már próbálta az újonnan debütáló, többszereplős módozatot vele a világhálón.