Érdekes, de annál kreatívabb reklámfogással hirdeti 2010-re csúszott Bioshock 2 játékát a 2K Games. A világ különböző tengerpartjain palackokba zárt üzenetek fogadták a korán kelőket.
A 2K Games szerencsére nem követi a sallangokat, és mindig egyedi, eredeti reklámokkal lepi meg játékai rajongóit. A BioShock 2 esetében ez különösen érvényes, hiszen a játék hivatalos bejelentése óta számos érdekes promó anyagot kaptunk már kézbe.
A csapat ezúttal a világ legnagyobb tengerpartjain – Sydney (Ausztrália), Lübeck (Németország), Hága (Hollandia) vagy Niza (Franciaország) – helyeztek el különböző, a Rapture borüzeméból, Worley-ből származó palackokat, melyek mindegyikén egy nagy “Arcadia” felirat díszeleg, amely, mint tudjuk, az egyik városrész neve. Az üvegek mindegyike pedig egy, a játékot népszerűsítő plakátot rejt.