Íme, itt van Süsü a sárkány! Hogy még rettenetesebb legyen, magához vett egy szuper fegyvert, a Buborékpuskát, amely elsősorban mozgó orrú törpék és csigák ellen hatásos. Na de miért kellene likvidálni ezeket a szeretetreméltó lényeket? 

Várjunk csak, ki mondta azt, hogy ezeket szeretni kell? A kis sárkány biztosan nem, hiszen ahogy hozzáér ezekhez a lényekhez, azon nyomban fogyni kezd az ereje, és ha az teljesen elfogy, akkor bizony lőttek. Én sem mondtam ezt meg a Döme sem, hiszen az elején még úgy nézett ki, hogy egy aranyos játékba csöppentünk, csak hát jött a mozgó orrú törpe meg a csiga…
Bizony bizony, mondom néktek, hogy nem szabad a külső után ítéletet mondani, hiszen már a harmadik pályán is érezhető az, hogy itt bizony fel kell kötnünk a joystickot. És nem csak a törpe meg a csiga miatt, hanem az idő is sürget minket, és ha letelik a pályára kiszabott idő, akkor megjelenik a nagy időmérő is, és máris kezdhetjük előről a pályát.
Pedig mi csak ki akarunk menni az exiten, ami persze zárva volt. Ahhoz pedig hogy kinyíljon, össze kellett szedni az azonos színű jeleket és beledobni a velük megegyező színű ládába, amiből egy hiányzó jelet vagy pedig magát az exitet nyitó kulcsocskát kaptuk meg! Csak ne lett volna ott a törpe meg a csiga…
Még jó hogy ott van a sárkányka is meg a buborékstukkere, amiből persze rögvest elfogyott a muníció. Szerencsére könnyen pótolható, hiszen a pályán sok egyéb mellett töltény is található kék gömb (talán rágógumi) képében. De vigyázz! Ha egy gonoszt buborékba zártál azonnal ugorj rá, mert kiszabadulva tovább folytatja dicstelen pályafutását. A gyümölcsöket a pontszámaid miatt érdemes gyűjteni, az óra jelet pedig azért, hogy valamivel több idő álljon rendelkezésre feladatod végrehajtásához.
Ellen pedig van bőven, hiszen az említetteken kívül ott van még a kacsa meg a madár, egér és hangya, fali köpködő és koponya, ki a földön van és egyre gonoszabb. De ne hidd, hogy ennyi az egész, mert később lesz még mindenféle egyéb is!
Ez a bubblegun, melytől ne várj szuper grafikai megoldásokat vagy azt, hogy kielégítheted vele aberrált rombolási hajlamaidat, mert ez egy tipikusan aranyos és kedves játék az alsóbb korosztálynak vagy esetleg azoknak a nagyobbaknak, kikből még nem veszett ki a kis zöld sárkányok iránti szeretet. A játék kezelése nem támaszt nagy követelményeket, a fontosabb dolgok (erő, töltény, idő) mind egyértelműen láthatók a képernyő tetején, a billentyűzeten pedig csak a P gombbal tudunk kezdeni valamit (pause). Nekem az ilyen jellegű kedves játékok mindig az ős C16-os korszakomat juttatják eszembe, amikor még a játékokat nem csak a látvánnyal akarták játszhatóvá tenni, hanem inkább az egyéni hangulattal és jellegzetes grafikai elemekkel, melyek legalább külön egyéniséget adtak a játékprogramoknak.
A kis zöld sárkányok barátja
M.D.Jon