Teljes végigjátszás a programhoz.
Gengszter küldetések
Chicago Palace Hotel
Beszéljünk a hallban álló igazgatóval, majd a recepcióssal. Felhívja a figyelmünket a fotelban üldögélő lila zakós úriemberre, aki elárulja, hogy a hall végében nehézfiúk várnak ránk, ezért célszerű lesz majd kerülő útvonalon közlekedni. Még mielőtt belekezdenénk az akcióba, ismét beszéljünk a recepcióssal, így megkapjuk az öltöző kulcsát, nosza menjünk is be és szedjük össze a boxert valamint a kötelet. Ezután irány a hotel jobb oldalán lévő étterem. Itt egy ügyetlen bandita alussza álmát – szerencsétlen sokat kísérletezett a kloroformmal. Kötözzük meg, a vegyszert pedig vegyük el tőle, majd vonszoljuk be a konyhából nyíló kamrába. A konyhából a hallba lépve meglátjuk a két nehézfiút – akció következik! Lopakodjunk a lift előtt álló egyén háta mögé, majd a boxerrel odasózva kábítsuk el. Kötözzük meg (ezután minden leütött ellenféllel tegyük ezt) és vigyük őt is a kamrába, a kulcsot vegyük el tőle. Az ütővel felfegyverkezve intézzük el a másik nehézfiút is, ezután mehet a társai mellé pihenni. A kulccsal nyissuk ki a lift melletti szobából nyíló lépcsőház ajtaját, majd menjünk fel az emeletre. A liftnél várakozó gengsztert kezeljük az ütővel, majd nézzünk be a konyhába. Az ablakon kibámuló fazont ápoljuk le, és másszunk ki a párkányra. A hotel jobb oldalán végigmászva két helyre juthatunk be: az elsőnél a szobában pisztolylőszert találunk, a hátrébb lévő ablakon beugorva pedig a főnök irodájába jutunk, ahol meglesz a revolver is. Menjünk tovább, ki a fogadóterembe. Itt három őr van – az egyik szerencsére éppen kómás, a társait is vigyük ebbe az állapotba. Mindhárom pácienst húzzuk be a dolgozóba, majd menjünk be az innen felfelé nyíló ajtón. A szoba közepén lévő nagyasztalt a szőnyegen maradva kerüljük meg, majd amint meglátjuk a szomszéd szobában a kétszárnyú ajtónál lévő két őrt, revolverünkkel ártalmatlanítsuk őket. Ezután már csak egyetlen ellenfél marad – a szoba másik felén, a bárpultnál álldogáló géppisztolyt szorongató gengszter. A falhoz tapadva az ablakok mellett ellopózva kerüljünk a háta mögé, majd ütőnkkel altassuk el. Ezzel a küldetésnek vége, de mielőtt visszamennénk a földszinti hallban megjelenő főnökünkhöz, vegyük fel a géppisztolyos ürge melletti arany tőrt, amely harci képességeinket javítja fel.
Eavesdrop on the mob reunion
Dumáljunk a kocsink mellett álló benzinkutassal, majd menjünk át az úton, és az ott lévő vendéglőst is hallgassuk meg. Ezután lopózzunk le a térkép jobb szélén egészen az aljáig. Itt két őr cirkál, akik elől a sarokban lévő bokorban elbújhatunk, majd boxerrel hátulról üssük le őket. A térkép alján lopózzunk el balra a toalettekig. Az itt lévő pincér ideges – elvesztette a kulcsát. Ezt az épület előtt cirkáló őrök egyike találta meg, üssük le és vegyük el tőle, de ne adjuk vissza jogos tulajdonosának. Ezután menjünk a térkép bal szélén található épülethez és felülről a második szobában szedjük fel a telefonszámot. Menjünk le a zászlós házhoz, a benn lévő őröket tegyük hidegre (használhatjuk a pisztolyt is, itt nem annyira érzékenyek a hangra), majd a felső szobában az asztalon olvassuk el az újságot. Ezután telefonáljunk, melynek eredményeként a személyzetet kiküldik az étteremből, ahol a maffia bulizik. Most már nincs más dolgunk, mint a pincér elvesztett kulcsát felhasználva kinyitni az étterem ajtaját, beóvatoskodni egy lépésnyit, és néhány másodperc elteltével máris kész a küldetés.
Destroy Hank O’Neil’s Beer Tanks
A starthely melletti raktárépületben altassuk el az őröket és a munkásokat. Jól figyeljük meg a raktár előtti teherautó mellett található demizsont, hordót és ládát: a küldetés során az összes utunkba kerülőt szét kell verni (kezdhetjük mindjárt ezekkel). A bal felső sarokban lévő irodában a gengsztertől vegyük el a kulcsot, majd a jobb felső sarokban menjünk le a lépcsőn. Itt tartsunk a térkép alja felé, a csatornához, majd amint elértük, menjünk el balfelé. Az egyik beugróban egy munkás áll, beszéljünk vele. Ezután a folyosón menjünk tovább, intézzük el az őrt a lépcsőnél, majd menjünk a felszínre. Az üzemcsarnokban üssük le a két banditát, a bal oldali ajtón menjünk ki, és nézzünk be a kerítéssel körbevett épületbe. Itt is egy munkást találunk, szólítsuk meg, mire megkér, hogy keressük meg a kollégáját. Az illető balra, a roncsokon túl, a csővezeték déli végénél lévő kis szobában „alszik”. Egy elsősegély csomaggal ébresszük fel, majd beszéljünk vele kétszer. Kövessük vissza a barátjához, aztán beszéljünk velük. Az eredmény egy kulcs, amely a pinceszinti raktárajtót nyitja (ahol az első munkással beszéltünk). Menjünk is le, majd a pálinkafőző melletti kis irodában lévő főnöktől vegyük el a cetlit, mely az irodában lévő páncélszekrényt nyitja. Ebben találjuk a kulcsot, amely a térkép felső részén lévő nagy helységbe vezető ajtót nyitja. Itt kemény akció következik, rengeteg őr lézeng a területen. Beszéljünk a liftszerelő munkással, majd a baloldali folyosó végén szerezzük meg az ott heverő kulcsot – ez a pinceszint közepén lévő zárt termet nyitja. Miután sikerült a pincében lévő összes alkoholt tároló alkalmatosságot szétverni, a küldetést teljesítettük.
Kidnap DA Dan D. Dougherty
Mivel a recepciós nem segítőkész, menjünk az étterembe, ahol az ott ülő melóstól megtudjuk, hogy csak a személyzetnek van kulcsa a raktárhoz, illetve azt, hogy az egyik felszolgáló éppen nincs a helyén. Az illető magánbeszélgetést folytat egy rendőrrel a bárpultnál lévő ajtó mögött – a zsaru ugyan kizavar, de pofátlanul kapjuk fel a kulcsot. Erre jutalmunk egy nagy tockos, de hamarosan úgyis felkelünk, a kulcs pedig így a mienk. Egyik emberünkkel nyissuk ki a konyhából nyíló ajtót, a többiekkel pedig bújjunk be a mosdóba, hogy amikor rátámadunk a lépcső alatt lévő rendőrökre, a dühös társaik ne koncoljanak fel bennünket. Miután elintéztük a recepciót őrzőket, várjuk meg amíg elcsitul a helyzet, és szedjük fel a kulcsot. Menjünk a bejárathoz, és két emberünkkel készüljünk fel a lépcsőt őrző rendőrök lerohanására – ezek ugyanis békésen nem engednek fel. Ne feledkezzünk meg a jobb oldali telefonfülkében lévő zsaruról sem. Lopózzunk fel az emeletre – itt egy csomó őr van, legegyszerűbb, ha két, shotgunnal felfegyverzett emberünkkel söpörjük tisztára a terepet. A recepcióról szerzett kulccsal nyissuk ki a jobb alsó részen lévő szobát – itt egy rendőr bámul ki az ablakon, őt is semlegesítsük. A fürdőszoba ablakán másszunk ki a párkányra, és hatoljunk be az emelet jobb felső részén lévő szobába – itt meg is találjuk Dougherty-t. Őt úgy mozgathatjuk, hogyha egy emberünk kiválasztása után rákattintunk, akkor azt automatikusan követni fogja. Menjünk vissza vele a kijárathoz, és a pályát teljesítettük.
Kill Anderson, the new judge
A bejáratnál üssük le a két rendőrt, majd a lentinél lévő kulccsal nyissuk ki a hozzá közelebb eső ajtót. A jegypénztár mögötti szobában lévő két őrt intézzük el (támadjunk két irányból, és akkor esélyük sincs lőni), a hivatalnokot pedig faggassuk ki. Elmondja, hogy az igazi bíró titokban érkezik, és az állomáson nagy felhajtással fogadott illető csak színész. Ezen infók birtokában sétáljunk le a vágányokhoz. Hallgassuk meg az újságírók gyűrűjében lévő szóvivő mondanivalóját, majd miután megnéztük a balra lévő rendőrkordont, menjünk el a jobb oldali vágányokhoz. A térkép szélén lévő két vonat között megtaláljuk a bírót – csak egyetlen rendőr őrzi, aki nem lehet akadály. Hidegvérrel végezzünk a bíróval, majd a fegyvereket elrejtve sétáljunk ki a pályaudvarról.
Restaurant Extortion
Nem túl bonyolult küldetés – lényegében hidegre kell tennünk minden ellenséges gengsztert. Ezt a pályát célszerű akkor megcsinálni, amikor már van két, winchestert jól kezelő emberünk, és tudunk is ilyen fegyvert hozni (plusz 10-20 tárat is hozzájuk). Ezzel tökéletes fölényben leszünk a nagy számú ellenséggel szemben. Kezdésként menjünk be az étterembe, majd próbáljunk meg bejutni a konyhába vagy az udvarra. Az eredmény azonos: megjelenik egy csomó ellenfél és kitessékelnek az utcára. Innentől kezdve a fegyvereké a főszerep – lőjünk le minden gengsztert, de a civileket kíméljük. Indításként az étterem alsó részét kívülről pásztázzuk végig – a drótkerítésen át lekaphatunk két-három ellenfelet. Ennek hatására páran kirohannak, őket fogadjuk szeretettel. A kaszinó a bal felső sarokban van – az odavezető folyosón egy thompsonos bandita is van, ő legyen az elsődleges célpont. Benn többen is megadják magukat, ha fegyverrel rontunk be, ezeket elég, ha csak leütjük és megkötözzük. Hogy bejussunk a menedzserekhez, a kaszinó mögötti szobában szedjük össze a kulcsot. A befejezéshez egy emberünkkel szálljunk be az udvaron álló kocsiba (bal szélen), és kattintsunk rá a kormánykerékre.
Find out who killed Jojo
Ismerős környékre keveredünk vissza, ezúttal viszont tele van rendőrökkel. Hozzunk magunkkal egy thompsont, egy ezzel jól bánó embert meg vagy hat tárat, és akkor nem lesz sok gondunk. Beszéljünk a bejáratnál lévő emberrel majd a térkép bal szélén lopózzunk le a zászlós házhoz. A bejáratot őrző rendőrökbe kössünk bele, majd a zajokra megérkező erősítést a „tommy gunnal” csendesítsük el. Az étterem alatti épület utolsó szobájában találjuk meg a könyvelő hulláját (csak egy őr és egy fotós van útban). Ezután menjünk a kocsik közt álló emberhez, beszéljünk vele. Ő átirányít az igazgató szobájába (zászlós ház), ahol az alkalmazottat kérjük meg, hogy segítsen nekünk. Kövessük az étteremhez, beszéljünk vele, mire kihívja a főnökét. Mivel az illető értetlenkedik, csapjuk kupán, és vegyük el tőle a széf kódját, amelyben egy kulcsot lelünk. Ez a WC-k feletti épület középső szobáját nyitja. Az itteni ember nagyon készséges, elárulja, hogy Jimnél látta a könyvelőnk feljegyzéseit, sőt át is kísér hozzá. A szobába belépve Jim ránk támad, üssük le. A nála lévő kulcs a térkép jobb oldalán lévő épület legalsó szobáját nyitja, ahol végre megtaláljuk a könyvelőnk papírjait. Ennek birtokában battyogjunk át a bal oldalon lévő telefonfülkéhez, majd a csapattal a benzinkútnál lévő kocsiba szállva hagyjuk el a terepet.
Take out O’Neil and his gang
Hozzunk magunkkal rendesen tűzerőt, mert ez a pálya a hentelésről szól. Célszerű bepakolni pár gránátot, és egy embert winchesterrel meg rengeteg lőszerrel – ennek lőtávolsága ugyanis jóval nagyobb, mint a thompsoné, amellyel a gengszterek többsége rohangál. A küldetés egyébként nem bonyolult – hatoljunk be a raktárépületbe, majd mielőtt megjön az erősítés (ezt hívják, amint belépünk az épületbe) szaladjuk vissza a starthelyre. A beérkező ellenfeleket kisebb csoportokban intézzük el. Ezután térjünk vissza a raktárba – a szükséges kulcsot a felső bejáratnál lévő banditánál találjuk. Az épületben óvatosan duhajkodjunk, mert tele vannak civilekkel, és hamar felmegy az FBI warningunk. Próbáljuk meg becserkészni és „elaltatni” őket, miközben a ládák között az ellenfelekre vadászunk. O’Neil a bal alsó részen lévő szobában van. Hogy ide bejussunk, menjünk be a WC-be (középen), és intézzük el az itt lévő thompsonos gengsztert. A lövöldözés hangjára a jobb oldali helyiségből kirohan pár bandita, őket is likvidáljuk. A fegyvertelen főnöknél egy kulcs, a földön pedig egy telefonszám. Ez utóbbit felhasználva telefonáljunk, mire előbújik az igazi célpont is. Intézzük el kíséretével egyetemben, majd a szobájából szedjük fel a könyvet. Az indulóhelyre visszasétálva hagyjuk el a területet.
Protect Don Falcone
Erre a küldetésre elég csak egy, baseballütővel vagy kloroformmal jól bánó embert hozni. Amint megkapjuk az irányítást, az emeletet kutassuk át pénz (200$) után. Beszéljünk a szobalánnyal, majd óvatosan menjünk le a lépcsőn. Ezután beszéljünk ismét Bettyvel, mire eltereli a bejáratnál álló rendőrök figyelmét. Lopakodjunk le a lépcsőn, majd irány a nagyterem. A függönyt elhúzva a bejáratnál egy rendőr áll, szerencsére nekünk háttal. Halkan tegyük ártalmatlanná, majd Don Falconét valamelyik emberünk után küldve vigyük ki a konyhán keresztül a lépcső alatti kijáraton át (a térkép bal oldalán van az ajtó).
Take out Dan D. Dougherty
Nem túl bonyolult, de a sok rendőr miatt nehéz küldetés – hozzunk sok lőszert. Az indulóhelytől lefelé-jobbra lévő étkezőn keresztül jussunk ki az erkélyre, majd menjünk végig rajta a legutolsó ajtóig. Az útba eső őröket egyesével intézzük el (a dobótőr erre a célra kiváló). Dougherty irodájában 4 rendőr van, a legjobb, ha az egyiket dobótőrrel lekapjuk, majd visszaszaladunk az erkélyre egészen az épület sarkáig, és megvárjuk, hogy a felpiszkált őrök egyesével odajöjjenek. Az irodában lévő akváriumot üssük szét, a benne lévő kulcs az indulóhelyen lévő kis szobát nyitja. Itt találunk egy naplót és egy kulcsot, utóbbi az ebédlőből nyíló nappali ajtaját nyitja. Erről egyébként a program készségesen fel is világosít bennünket. Gyanús… nos, ha kinyitjuk, megvan az áldozat, ám vagy 15 rendőr is kizúdul ránk, szinte minden irányból. Ezért mielőtt benyitnánk, az indulóhely folyosóján lévő rendőröket és a térkép felső részén lévő folyosón (ahol a lift van) állókat is intézzük el. Utána minden emberünkkel menjünk az indulóhelyre a folyosó végére, tárazzunk be, és valakivel nyissuk ki a nappali ajtaját, majd rohanjunk vissza a többiekhez. Ezután az egyesével illetve kis csoportokban érkező rendőröket kapcsoljuk le. Ha elcsitult a környék, a nappaliban végezzünk a célponttal, majd a lift melletti ajtón a naplóval hagyjuk el a helyszínt.
Rendőr küldetések
Investigate on Dan D. Dougherty’s murder
Elsőként beszéljünk Sergeant Williams-szel, majd kövessük a bűntény színhelyére és a szobában lévő FBI-ügynökökkel váltsunk szót. Keressük fel az áldozat feleségét, aki az épület jobb oldali szobájában, a paraván mögött ül. Ahhoz, hogy bejuthassunk hozzá, az ajtó előtt álló rendőrrel kell csevegnünk, mire beenged bennünket. Miután beszéltünk Laurával, be kell bizonyítanunk az ártatlanságát. A folyosón áll egy váza, melyben a dolgozószoba ajtaját nyitó kulcs van, ám mielőtt bemennénk, sétáljunk a ház megboldogult urához, és „rázzuk ki” belőle a szobában található széf nyitókombinációját. A széfben megtaláljuk a Laura ártatlanságát bizonyító dokumentumot. Menjünk át a konyhába, ahol találunk egy ájult takarítónőt és egy rendőrt, aki megkér minket, hogy keressünk egy elsősegély csomagot. Ahhoz, hogy ezt a „felettébb bonyolult” feladatot végrehajtsuk, vissza kell menni Laurához, aki elmondja, hogy a fürdőszobában kell lennie néhány csomagnak. Na de hogy jutunk be oda? Egyszerűen. Nem kell mást tenni, mint visszamenni a konyhában lévő rendőrhöz, aki közli, hogy a kulcsról az erkélyen lévő Robert nevű rendőr tud többet mondani. Robert nem küld minket tovább, hanem a lábunk elé dobja a kulcsot. Most már be is ugorhatunk a csomagokért. Ezekkel menjünk vissza a konyhába, és ébresszük fel a takarítónőt. Beszéljünk vele. Megoszt velünk egy fontos infót, miszerint ő látta, hogy az egyik kollégánk volt a tettes, mert látta nála a gyilkos fegyvert. A szalonban a jól ismert „ajtónállónkhoz” kell visszamenni és elbeszélgetni vele. Erre bemutatkozik (Torello) és közli ottlétének célját. Menjünk vissza Williams-hez és tegyünk neki erről jelentést. Közli, hogy nem ismer ilyen nevű fazont, és mindjárt utánanéz. Egy kis idő elteltével menjünk utána, és beszéljünk vele. Egy titkos találkára invitál minket a gyerekszobába. Menjünk oda, és a változatosság kedvéért megint elegyedjünk beszélgetésbe vele. Odamegy Torellóhoz és beszél a fejével. Szorosan a nyomában maradva kövessük és álljunk meg Torello közvetlen közelében. Mielőtt Williams odaérne hozzá, rántsunk fegyvert és lőjük le az árulót. Vegyük el tőle a kést, a kulcsot és a bilincset. A kulccsal menjünk be a konyha feletti kis szobába. Itt egy rakás hulla és egy lövészi képességeket fejlesztő szimbólum van. Innen térjünk vissza a komornyikhoz, aki a bejáratnál áll és közelében rántsunk fegyvert. Erre megadja magát, és miután megbilincseljük máris a címlapra kerülünk.
Escort an important wittness
Kezdjük azzal, hogy elmegyünk az embereinknek jobb kéz felé eső igazgatóságra. Itt találunk egy gengsztert, akit intézzünk el. Ezután a másik irányba indulva menjünk végig a postai részlegig. Itt üssük le a három rosszfiút beérkezési sorrendben (az egyik rögtön az ajtóval szemben áll), majd bilincseljük meg őket. Miután ezzel végeztünk, menjünk le a lépcsőn és üssük le a peront őrző két gengsztert. Kapcsoljuk össze a tanút és egyik emberünket, majd vigyük le a már előre letakarított útszakaszon. A küldetés kényesebbik fele ezzel letudva. Jöhet az akciórész! Üssük le az illemhely előtt dekkoló fegyverest, majd az emeletre visszamenve az oszlop mögött megbúvó kollégáját páholjuk el. A padok mellett lopakodva az „idegbeteg” (folyton rohangáló) páciensünket hűtsük le egy jól irányzott nyaklevessel. Ezután üssük le a fegyverest, és szaladjunk vissza a lépcsőhöz, majd orvul jól vágjuk orrba azt, aki utánunk merészkedett. Ha ezzel megvagyunk, a maradék két rosszfiút intézzük el. Egyiket a szokásos – csendes – módon kell elintézni, a WC-ben lévőtől viszont ne sajnáljuk az ólmot. Utolsó feladatként ezen a pályán nincs más dolgunk, mint elbeszélgetni a fejessel az állomáson és letartóztatni őt is.
Discover the hidden casino
Első lépésként egy boxer segítségével tegyük ártalmatlanná a sarkon posztoló gengsztert. Vegyük el tőle a fegyverét és a muníciót. A sikátorban ismét találunk egy rosszfiút, őt is tegyük hidegre. Ha ez megvan, az egyik ügynökünkkel menjünk be az étterembe és csevegjünk a recepcióssal, a bárpultossal és a konyhában a kuktával. Eközben vigyük be ügynökeinket az étterembe, majd üssük le az udvaron álló banditát. Lopakodjunk a sarokban éppen vallató rosszfiú mögé, és vágjuk őt is fejbe. Ha ez megvan, egyik emberünkkel vegyünk elő egy shotgunt, és mátrixos módszerrel kapjuk le a gengsztert a raktárban, majd töltsünk újra és lőjük le a társát is. Beszéljünk az emberrel kint az udvaron, majd egy másikkal a raktárban is. Ezután nézzünk be az irodába, és tartóztassuk le az itt lévő bűnözőt. Vegyük el tőle a jó kis Thomsonját, szedjük fel a kulcsot a szobájában, és menjünk vissza az étterembe. Itt találunk két rosszfiút, akik szeretnének köpni. Nincs más dolgunk, mint lehetőséget adni nekik erre. Ha kiöntötték a lelküket, menjünk ki a kapuhoz. Itt feltűnik egy új arc. Beszélgessünk el vele, majd fogjunk rá egy stukkert és motozzuk meg. Két kulcs van nála, minket elsősorban az ezüstszínű érdekel. Vegyük fel, nyissuk ki a kaput majd az ajtót is. Álljunk ide egyik emberünkkel aztán egy másikkal lőjünk néhányat az ajtó felé. Az eredmény az lesz, hogy két gengszter fog kirohanni az ajtón, ám eközben – kárukra – a hátukat fogják mutatni az ajtó mögött álló emberünknek. Mindkettőt jól tángáljuk el. Innen már viszonylag egyszerű a dolog – berontunk a helységbe egy „Állj, rendőrség!”-gel, és további erőszak nélkül mindenkit letartóztatunk.
Find the weapon stockpile
Rengeteg kulcsot kell összeszednünk, hogy megleljük az összes fegyverszállítmányt. Beszéljünk a motel vezetőjével (az indulóhelytől balra a recepciónál), vegyük fel a két kulcsot és induljon az akció. Lent a zászlónál üssük le a nekünk háttal álló gengsztert, majd menjünk a balra lévő épülethez. A teraszon cirkál egy őr, üssük le, majd rontsunk be a sarkon lévő szobába, lőjük le a két benn tartózkodó rosszfiút. Itt találunk két ládát, ezeket nyissunk ki.
A térkép jobb szélén lévő épület harmadik szobájában egy gengszter van a barátnőjével – tőle szerezhetjük meg a kulcsot, amely a balra lévő ház második szobáját nyitja (itt egy bandita van két újabb ládával). A zászlós épület széfjének a kódját is szedjük el tőle, amely a WC-k feletti ház egyik szobáját nyitó kulcsot rejti, mielőtt azonban odamennénk, kukkantsunk be a széftől lefelé lévő szobába: pár gengszter és egy újabb láda van itt. Most menjünk a balra lévő házhoz, használjuk a meglévő kulcsunkat (újabb bandita, három láda fegyver és megint egy kulcs a jutalmunk). Ez utóbbi a térkép jobb szélén lévő ház egyik szobáját nyitja, ahol megtaláljuk az utolsó három láda fegyvert is. Menjünk hát fel a benzinkúthoz és hagyjuk el a terepet.
Find the alcohol supplies
Talán a legegyszerűbb küldetés az egész rendőr sztoriban. Miután beszélgettünk a motel földszintjén a civilekkel, fegyverrel a kézben rontsunk be az ebédlőből jobbra nyíló kis szobába. Itt a gengszterek egyből megadják magukat, és nincs más dolgunk, mint belekukkantani a hordóba valamint a dobozba. Két alkoholtároló kilőve. A következő négyet a földszinti női mosdóban, valamint az emeleti fürdőszobában és a modell szobájában lelhetjük meg. Ez még mindig csak hat! Nézzük a maradék kettőt: az egyiket a bárpult mögötti ajtó rejti. Ahhoz azonban, hogy ide bejussunk, le kell lőni a földszinti lépcső alatt található két ajtónállót, majd összeszedni a kulcsot a recepcióstól. Ha már itt vagyunk, beszéljünk a recepcióssal is. Menjünk be a kis szobába a bárpult mögött, és megvan a következő adag. Végül menjünk fel az emeletre, és szedjük ki az ágyon ücsörgő emberből a földszinti széf nyitókódját. Ha ezzel megvagyunk, nyissuk ki a széfet és vegyük fel a kulcsot, majd menjünk vissza az emeletre és nyissuk ki a bezárt szobát: megvan az utolsó adag pia is.
Free the hostages at the station
Ezen a pályán egy túszdrámát kell lerendeznünk. Az a dolgunk, hogy megtisztítsuk a peront, a várót, a postát és az igazgatói irodát a gengszterektől. Ehhez a feladathoz jó, ha magunkkal visszük Edwardot, Donovant és még valakit, aki jól bánik a winchesterrel. Az akciót kezdjük a váróban. Különösebben nem kell aggódnunk testi épségünkért, mert a gengszterek először a túszokat kezdik el lelőni. Ha már senki nem mozog a banditák közül, vegyük el a kör közepén álló rosszfiútól a kulcsot, menjünk fel a lépcsőn és tegyünk rendet a postahivatalban. Ezután menjünk át az igazgatóságra. Itt mátrixozzunk még egyet, miközben a banditákat hidegre tesszük. Most fogjuk mindegyik emberünket és sétáljunk le a peronra. Egyesével szedjük le az összes rosszfiút. Ne menjünk közel senkihez a winchesteressel, használjuk ki Edward kitűnő célzóképességét, valamint vessünk be egy-két üveg chloroformot is. Remélhetőleg eddigre már mindenkinek van elég harci tapasztalata a feladat megoldásához, ezen kívül más nehézség a pályán nincsen.
Investigate on the suspicious drowning accident
A küldetés első felében egy csomó embert kell kikérdezzünk. Beszéljünk a raktár előtt ülő munkással, aztán a tőle feljebb lévő társával, majd irány a lenti hajónál lévő kapitány. Ő átküld a térkép jobb oldalára, a teherautó mellett álldogáló emberhez, aki egy kulcsot ad. Ez a raktár felső ajtaját nyitja. Útban oda beszéljünk az ott álldogáló hölggyel, aki a férje miatt aggódik – őt a raktárban a bejárattól balra találjuk, majd miután kihallgattuk menjünk a csarnok bal alsó sarkában dolgozó figurához. Innen irány a lejjebb lévő igazgatói iroda. A fickó elég pökhendi, terhelő bizonyíték nélkül nem segít nekünk. Nosza, menjünk a térkép tetejére, ahol öt bandita álldogál. A ránk támadókat likvidáljuk, az egyiknél egy kulcs lesz. Ez a raktárban a jobb szélen lévő irodát nyitja (amit a lépcsőnél négy bandita őriz). Itt meg is lesz az igazgató száját megnyitó bizonyíték egy rakat fegyver képében. Menjünk vissza a direktorhoz – miután az őreit elintéztük, hajlandó segíteni, ha élve visszajuttatjuk a starthelyre (és ezzel a küldetést teljesítettük is). Ezt egyedül a szomszédos WC-ből előtörő géppisztolyos banditák próbálják megakadályozni. Puskáinkkal győzzük meg őket ennek helytelenségéről.
Contact Jack Beretto
Erre a küldetésre felesleges lőfegyvert hozni – csak gumibotot, kloroformot és bilincset hozzunk két embernek. Először beszéljünk a recepcióssal, aki figyelmeztet, hogy az éttermen keresztül (jobbra) menjünk. Az ehhez szükséges kulcsot az öltözőben (balra) találjuk. A konyhába belépve a személyzet kiszalad a liftnél várakozó gengszterekhez – mi ne várjuk meg őket, hanem fussunk vissza a recepcióhoz. Amint lenyugszanak az őrök, szabad az út felfelé a lépcsőházhoz a konyhán keresztül. Egyedül a férfi WC-ben cirkáló bandita okozhat gondot, őt odabenn üssük le. Az emeleten a liftnél és a kétszárnyú ajtónál álldogáló rosszarcúakat csapkodjuk meg, majd menjünk be a fogadóterembe és az onnan balra nyíló szobába. A benn lévő takarítónő ad egy kulcsot, melynek segítségével a lift melletti konyhán át kijuthatnuk a párkányra – előtte hozzuk ide két emberünket, akik tudnak a gumibottal/kloroformmal bánni. A párkányon végigmenve jussunk be a főnök irodájába (második ablak). A megbeszélés után már csak ki kell jutnunk. A menjünk vissza a többiekhez és liftezzünk le a földszintre. A nagy folyosón csak két őr áll – pechükre nekünk háttal. Ártalmatlanítsuk őket, majd sétáljunk ki szállodából.
Dismantle Don Falcone’s largest distillery
Elsőként beszéljünk a csarnok bal oldali irodájában lévő telepvezetővel. Biztosít róla, hogy itt nincs illegális tevékenység, de persze megengedi, hogy körbenézzünk. Óva int attól, hogy lemenjünk a pincébe („omlanak a falak”), de ne hallgassunk rá. A pince valóban veszélyes – na nem a falakkal van baj, hanem azzal a vagy tíz gengszterrel, akik a lejáratnál lévő szobákban várnak ránk kibiztosított fegyverekkel. Intézzük el őket (kemény akció!) majd az egyik szobában találjuk meg a láda sört (és gondolkodjunk …). Irány a lenti csatorna, ahol újabb akció következik (van itt vagy hat bandita). Menjünk a lenti generátorszobába, ahol egy őr likvidálása után egy kulcsot találunk. Ennek birtokában menjünk fel a térkép tetején lévő lifthez, amely a felszínre visz. Útközben beszéljünk mindenkivel – a pálinkafőzőben lévő munkástól kapunk egy telefonszámot, amellyel a főnököt tudjuk majd kicsalogatni az irodából. Odafenn a romos csarnokban belefutunk pár rosszfiúba, némelyikük kómás, a többi pedig megadja magát, ha fegyvert rántunk. Arra figyeljünk, hogy az egyik hajlamos elszaladni és riasztani a pincében a kétszárnyú ajtó mögött dekkoló haverjait. Egy emberünkkel szaladjunk vissza az indulóhely közelében lévő telepvezetőhöz – már nem tagadhatja, hogy ez egy illegális szeszfőzde.
A felszínen közben menjünk a térkép bal szélén lévő elkerített részhez – a roncstelepen sok ellenfél van, óvatosan haladjunk. Szabadítsuk ki a bezárt szerelőt (a kulcs már megvan hozzá), majd menjünk a délre lévő elhagyott raktárépületbe, amelynek a kulcsát hálából nekünk adja. Ennek a legalsó szobájában van a telefon – csak mielőtt használhatnánk, át kell rágnunk magunkat hét banditán. Mielőtt telefonálnánk, a szomszédos szobában olvassuk el a hírlapot – most már van ürügyünk, amivel kicsalhatjuk a főnököt. A telefon után irány a főnök irodája (a pincében a pálinkafőzők mellett) – az ajtó most már nyitva áll. A pálya befejezéséhez intézzük el a testőröket, majd bilincseljük meg a főnököt.
Arrest Don Falcone
Hentelős küldetés, úgyhogy legjobb lövészeinket hozzuk winchesterekkel, egy emberünknél pedig legyen bilincs meg gumibot. A küldetéssel jól el lehet szórakozni, ha a földszinten kezdünk a rendteremtésbe (sorrendben az ebédlőben, hallban, konyhában és az igazgatói irodában kell legyaknunk a maffia hadseregét). A poén az egészben az, hogy Don Falcone letartóztatásához erre nincs szükség: szálljunk be egyenesen a liftbe, az emeleten pedig gyalogoljunk be a főnök irodájába. Az ehhez szükséges egyetlen kulcs az iroda előtt posztoló testőrnél van. A dolog egyetlen nehézsége az emeleten lévő rengeteg őr; a leggázosabb a lifttel szemben álló shotgunnal felszerelt egyed – próbáljuk megcélozni egyből amint kiszállunk a liftből (időlassítás ajánlott). Kis szerencsével megússzuk veszteségek nélkül. Mivel ez az utolsó pálya, játszhatunk gengszter módra is – azaz lepuffanthatjuk az összes banditát anélkül, hogy látszólag okunk lenne rá (egyébként nagyon kevesen adják meg magukat). Ugyan az FBI figyelmeztetéseket megkapjuk, de hát ennek már nincs sok jelentősége. Egyedül Nash-sel ne duhajkodjunk, mert ha ő begyűjti a tíz sárga lapot, akkor a küldetést automatikusan bukjuk. Don Falconét vele kell letartóztatnunk. Kísérjük le a hallba és adjuk át az ott lévő rendőröknek. Ezután beszéljünk a főnökünkkel, aki a Báró letartoztatásához szükséges kulccsal dob meg minket. Őt a Don Falcone irodájától balra lévő szobában találjuk meg, két testőrével egyetemben. Ha a testőrök ellenállnak, akkor intézzük el őket, egyébként pedig bilincseljük meg a főgonoszt és Chicagóra újból a béke időszaka köszönt.
Arzenál
Colt .38
A leggyengébb lőfegyver. Messzire nem túlságosan pontos, ráadásul sokszor 2-3 találat is kell egy-egy embernek, hogy elhallgasson. Mindössze 6 lőszer a kapacitása, ami miatt elég gyakran kell újratárazni.
Medikit
Segítségével nemcsak a sebeinket gyógyíthatjuk be, hanem a kupán vágott embereket (legyen ellenfél vagy csapattárs) is magukhoz téríthetjük.
Chloroform
Az egyik legcsendesebb eszköz, mellyel elkábíthatunk bárkit. Arra ügyelni kell, hogy kevésbé képzett embereinknél megvan az esély, hogy a célpont kiszabadul és nem kábul el.
Winchester
A legnagyobb lőtávolsággal rendelkező fegyver. Célszerű mindig tartani egyet vagy kettőt belőle a csapatban, mert a géppisztolyos ellenségeket könnyedén legyőzhetjük vele. Táranként csak 6 lőszer van benne, ezért jónéhány tartalék töltényt vigyünk magunkkal hozzá.
Shotgun
Közelről halálos, ráadásul területre hat, így ideális a csoportban ránk támadók megállítására. Sajnos csak 2 lőszer jár hozzá, és a gyakori újratöltés miatt elég lassú fegyver.
Rope/Handcuffs
Az elkábított ellenfelek megkötözésére használatos eszközök, mindig legyen legalább egyvalakinél belőle. Segítség nélkül senki sem tudja kiszabadítani magát ezeknek a fogságából.
Tommygun
A Thompson a ‘20-as évek tipikus gengszterfegyvere. Dobtárába 30 lőszer fér, amit elég hamar ki tud köpködni magából, így vele bármilyen támadást meg lehet állítani. Tűzgyorsasága egész komoly erővel párosul, 2-3 tár bármelyik küldetésre elegendő fegyverenként. Amint rendelkezésre áll, azonnal vigyük magunkkal minden pályára. Ügyeljünk rá, hogy hatótávolsága kb. a pisztolyéval azonos, így a leghatékonyabb, ha sarkok és ajtók mögött lesben állva ütünk rajta az ellenfelekre.
Knuckleduster
A boxer a legalapvetőbb közelharci fegyver. Kellően képzett emberrel használva néhány ütéssel bárkit el lehet kábítani vele.
Bat/Baton
Ha csendesen akarunk valakit leütni, ez az ideális fegyver. Bár kicsit lassú, ha valakit eltalálunk vele, az szinte bizonyosan „elalszik”. Minden küldetésre vigyük magunkkal.
Pineapple Grenade
Csoportosan álló ellenfelek esetében érdemes bevetni. Nagyon erős, ráadásul mandinerből is be lehet dobni bárhová, viszont 5 másodperc kell a robbanáshoz, ami elegendő arra, hogy a célpontok elrohanjanak a közeléből. Hangja még a halottakat is felkelti, úgyhogy használata után készüljünk fel arra, hogy mindenki ránk fog rontani.
Throwing Knife
Igen kellemes fegyver, amellyel bárkit csendesen elintézhetünk akár egy dobással is. Ha van egy dobófegyverekkel jól bánó banditánk, feltétlenül legyen nála egy tőr.
Mi is történt a 20-as években?
Bár Amerikát sokszor úgy nevezik, hogy a „szabadság otthona”, itt hozták az egyik legértelmetlenebb és legkorlátozóbb rendeletet a világ demokráciáinak történetében. Már az első világháború időszakában kampány indult a túlzott alkoholfogyasztás ellen, ám az antialkoholista egyesületek (például a kissé röhejes nevű Keresztény Asszonyok Antialkoholista Uniója) egy kis politikai pártot kihasználva szabályosan kierőszakolták az amerikai alkotmány tizennyolcadik kiterjesztését, amely 1919 januárjában szövetségi szinten teljes körű szesztilalmat rendelt el. Egy év türelmi idő letelte után büntetés terhe mellett tilos volt bármilyen, fél százalék alkoholtartalmúnál erősebb ital gyártása, árusítása, sőt fogyasztása is. Persze ez új iparág megszületését eredményezte, nevezetesen sorra alakultak az illegális szeszfőzdék és szeszcsempész bandák, az emberek pedig teljes ital és sörszükségletüket a feketepiacon szerezték be. A legnagyobb baj azonban a bűnözés minőségileg új változatának megjelenése volt, hiszen jól szervezett csoportok felügyelték a dollármilliárdokat hozó csempészeti „vállalkozásokat”. Az állam hiába állított fel különféle szervezeteket az illegális alkoholpiac felügyelésére, a korrupció az egeket verdeste (a 20-as évek legnépszerűbb állása a szesztilalmi ügynökség volt). A törvények betartását nehezítette, hogy az átlagemberek is a bűnözők pártján voltak, egészen az Al Capone által megszervezett véres Valentin napi mészárlásig (1929, Chicago). Végül Roosevelt kezdeményezésére az amerikai törvényhozás 1933 decemberében megszüntette a végeredményben teljesen hatástalan rendelkezést.
Tudtad-e?
Rendőrként csak azokat a gengsztereket lőheted le, akik már rád támadtak, azaz fejük felett megjelent a célkereszt. Akik megadják magukat, azokat maximum csak megbilincselheted.
Míg normál sebességű játéknál minden lövéshez kattintani kell, addig időlassításban a célpontra kettőt kattintva emberünk addig támadja azt, amíg harcképtelenné nem válik.
Al Capone szeszcsempészetből és illegális előállításból származó bevételei 60 millió dollárra rúgtak az alkoholtilalom utolsó éveiben.
A Valentin napi mészárlás egy raktárépületben történt, melynek tégláit a 70-es években „jelképes” 1000 dollárért árulták a gyűjtőknek. A poén az egészben, hogy több mint 400 darab gazdára is talált.
Az alkoholellenes mozgalmak már a XVIII. század közepén is hallatták hangjukat. Maine állam volt az első, ahonnan 1851-ben kitiltották az alkoholt.
A Thompson volt a világ első géppisztolya. Bár katonai célokra készült, a ’20-as években bárki legálisan megvásárohatta 225 dollár körüli összegért, akár postai úton is.