Az IGN jóvoltából ma reggel végre napvilágot láttak a Conduit fejlesztőinek, a High Voltage Software új Wii-játékának első információi.
A The Conduit végső munkálatai mellett jelenleg két projekten dolgozik a High Voltage Software csapata. Az egyiket ma délelőtt leplezték le a srácok, mely az ókori Rómába repíti vissza a játékosokat, ahol gladiátorként kell majd helyt állnunk a véres ütközetekben. Feladatunk pedig nem más lesz, mint a nép szórakoztatása. Az első információkat az IGN munkatársai kaparintották meg, akik mikrofonvégre kapták a cég alapítóját, Kerry Ganofsky-t, Eric Nofsinger, a dizájn részleg vezetőjét, David Pellas.
Az úriemberek elárulták, hogy a játékban gladiátorként kell majd szerencsét próbálnunk.
A választott harcosunkkal különböző, egyedi mozgásokat, támadásokat hajthatunk végre, továbbá speciális fegyverek és képességek segítik majd dolgunkat. Lehetőségünk lesz különböző versenyeken, illetve egy az egy elleni csatákban megmérettetni magunkat. A fő koncepció a brutális, vértől tocsogó gladiátor harcokra fókuszál, de a fejlesztők célja, hogy a ókori Rómát is hitelessen tárja a játékos szeme elé.
A fejlesztés során fontos szempont volt, hogy megfelelő egyensúlyt teremtsenek a harcosok között, az AI ezúttal is komoly hangsúlyt kapott. Achievementek feloldásával az alapból kapott gladiátorok mellett új hősökkel bővül majd a játék, ezen kívül új helyszínek, arénák is elérhetővé válnak. Mindegyik harcosnak saját háttértörténete lesz, saját, teljesen egyedi harcstílusa, így mindenki kiválaszthatja a hozzá legközelebb állót. Hőseink különböző módokon, de interakcióba léphetnek egymással, mindenkit más cél vezérel, hogy a világ tetejére jusson, tetteink pedig kihatással lesznek a sztori végére. Egyesek a becsület, a megbecsülés érdeme miatt szállnak ringbe, míg másokat a bosszú hajt majd
A Gladiator A.D. ugyanazt a Quantum3 grafikus motort használja majd, amit a The Conduit is, így a látvány a Nintendo Wii képességeihez mérten pazarnak ígérkezik. A legapróbb részletekig kidolgozott, élethű arénák, fantasztikus karakter animáció és minden részletre kiterjedően modellezett környezet várja majd a játékosokat. A játék hangsúlyos része az intenzív harc, amibe némi stratégiai elemet is belevontak a fejlesztők. Az eszetlen, neki megyek és majd lesz valami koncepció nem működik, ki kell figyelnünk ellenfelünk gyengeségeit, és megragadva a megfelelő pillanatot, le kell csapnunk rá.
A legalapvetőbb mozgásokra leszünk képesek, bár ezek kombinálásával érdekes dolgok sülhetnek majd ki. Lesz másodlagos fegyver, illetve támadás használata, valamint támogatni fogja a játék a MotionPlus technológiát is.
A Gladiator A.D. valamikor 2010 első negyedévében debütálhat, kizárólag Nintendo Wii-re.