Előreláthatólag nem kell majd DX10 azokhoz az effektekhez, amiket már megszokhattunk a Crysisben, és amiket tovább bűvölnek, így még varázslatosabbak lesznek.

A PC Gamer előzetese szerint, a fejlesztők arra várnak, hogy
láthassák a piac hogyan fog reagálni a Warheadre, mielőtt megalkotják a Crysis 2-őt. De ez még nem minden.
A Crysis: Warhead egy kampányt hoz a játékosoknak, egy karakterrel szabadon bejárható területeken, a játékmenet is kicsit jobb lesz mint az elődje, valamint 8-10 óra játékmenetre számíthatunk, és egy nagyszerű párbeszédekre, hiszen a Bioshock szövegkönyvírója, Susanna O’ Connor írta őket.
Javítottak az MI-n is, valamint lesznek új fegyverek és még sok minden, ami felüdülést hozhat a játék hétköznapjaiba.
Az információ egy másik érdekes része azt tartalmazza, hogy a Warhead nem fogja igényelni a DirectX 10-et, valamint alacsony gépigényt fog produkálni PC-n is. Hmm… mintha halhattuk volna már ezt az ígéretet a Crysisnél, és tessék, az is
a Paksi erőmű kétnapos működését emészti fel. Azért reménykedni még lehet…

Crysis Warhead