Az Electronic Arts nagyon-nagy dobásra készül, már ami a hamarosan debütáló Dante’s Inferno reklámkampányát, és megjelenés előtti felhajtását illeti. Eseménynek nem leszünk híján, annyi bizonyos. 

Az Electronic Arts következő nagy dobása, a Dante’s Inferno lesz, ezt minden magára valamicskét is adó médiatag tudja.

Az EA nem véletlenül tart ott, ahol tart éppen: remek a marketinggépezete, és bármit rátudnak tukmálni az emberre némi reklám során. A bármi ezúttal a Dante’s Inferno-t jelenti, amely PlayStation Portable-re, PlayStation 3-ra, és Xbox 360-ra várható, most pénteken. Ami azonban még ennél is fontosabb jelenleg az, hogy a cég kiszeretné használni az évről-évre megrendezett egyik legnagyobb tévés látványosságot: az NFL döntőjét, amely már 10 éve a legnézettebb tévéadás az Amerikai Egyesült Államok lakosságának körében. A műsor közben leadásra kerülő majd 1 perces szpot 2,5 millió dollárjába fog fájni az Electronic Arts-nak, de legalább “egész” Amerika lakossága 1 percig csakis az ő alkotásukra figyel. Mi ez, ha nem szuper-reklám?