Habár a megjelenés igencsak közel van már, hisz a hónap végén esedékes, azért még mindig kapunk az arcunkba FUEL hírt. Lássuk, hogy most miről van szó.

Phil Wright – a játék producere – szerint a FUEL az egyik legnyitottabb világgal rendelkező játék, amit valaha is készítettek.

„Nem lesznek mesterségesen kreált határvonalak, az egyetlen akadály közted, és a célod között a természet lesz, legyen szó akár tavakról, hegyekről, vagy épp hatalmas dombokról. De természetesen a jármű kiválasztása is hátráltathatja a kalandodat.”
(…)

„Jó néhány órába beletelhet a terület egyik sarkából eljutni a másikba, de nem lehetetlen. A játék területeinek lemodellezését segítő műholdas képeket az Asobo készítette olyan helyekről, mint a Yellowstone park, a Grand Canyon, vagy épp a Crater tó, hogy csak néhányat említsek.”
(…)
„Egy másik, kisebb csapat Wyoming-ba utazott, hogy kézi kamerával örökítse meg az ottani tájat, a még élethűbb megjelenítés, és még kalandosabb terepviszonyok miatt. Mind képeket, mind videókat készítettek, hogy a játék ne csak a csodálatos grafikájával, hanem a változatos terepviszonyokkal is gyönyörködtessen.”

Igencsak impresszív. Bevallom, eddig nem nagyon izgatott ez a játék, de huh, ez igencsak érdekesnek hangzik. Megjelenés pedig hó végén esedékes, úgyhogy kormányokat izzítani barátaim, kemény menet kezdődik.