A Nintendo of Amerika marketingosztályának főnöke minap nyilatkozott, és nem fedte véka alá véleményét: több reklám kellene, több és több!

A hölgyeményt Cammie Dunaway-nek hívják, és ő van abban a szerencsés pozícióban, hogy a Nintendo of Amerika marketingosztályának vezetője lehet.

Dunaway nem is olyan régen arról tett nyilatkozatot, hogy véleménye szerint a GTA: Chinatown Wars azért szerepelt olyan harmatosan, mert nincs megfelelően reklámozva. Azt vallja, hogy bár az első hetekben nem volt túl rózsás a helyet eladási szempontból, a DS-re megjelent játékok esetében további reklámra van szükség, ugyanis a játékos rétegek jóval később is rákaphatnak az ízére, gyűjthetnek rá, ám ha nem értesülnek, vagy elfelejtik, akkor oda a bevétel. Éppen ezért Dunaway úgy véli, hogy nem csupán a játék megjelenéséig kellene éljen egy reklámkampány, hanem szükség esetén hónapokkal utána is. Mond valamit, nem?