A Bungie tegnap hivatalosan is bemutatta a Halo: Reach multiplayer játékmódjait, így végre megtudhatjuk, mit is takar a Stockpile, a Generator Defense, az Invasion, és a Headhunter.

A játékmódok részleteit a Bungie egyik munkatársa, Lars Bakken ismertette, aki az IGN-nek elárulta, az alapkoncepció az volt, hogy az előző Halo-játékokban jól működő, nagyszerű Slayer, CTF, King of the Hill módokat egymás mellé pakolták, majd egybegyúrták, így született meg az ősszel kirakatokba kikerülő Halo: Reach négy új módusza, a Stockpile, a Generator Defense, az Invasion, és a Headhunter.

A Headhunter mód esetében nem a fejlövések osztogatásáról van szó, itt ugyanis az ellenfelek levadászása után megmaradt koponyákat kell gyűjtögetnünk. Egyszerre több koponya is lehet nálunk, viszont ha valaki sikeresen leszed minket, akkor sajnos az összes koponyát elveszítjük. A többiek a fejünk felett lebegő számból fogják tudni, összesen hányat cipelünk magunkkal, így egy igazi hirdetőtáblaként kiváló célpontjai lehetünk az ellenfeleknek. A játékmódot csapatba verődbe és free-for-all módban is kipróbálhatjuk majd.