A Webzen gondozásában készülő MMOFPS, a Huxley is megjelent az idei expón, ahol a koreai csapat újabb nyalánkságokról rántotta le a leplet.

A régóta készülő, Unreal Engine 3 hajtotta Huxley majdani megjelenésekor három választható osztályt vonultat fel, melyek között a legfőbb különbség leginkább a harcmodorban és a különböző, a karakterekre aggatható páncélok minőségében mutatkozik majd meg.

Ezek közül az egyik a Phantom nevet kapta, aki inkább a távoli célpontok levadászására lehet alkalmas, ugyani gyenge páncélzata nem teszi lehetővé, hogy közelharcokban vitézkedjen. Az Enforcer egész más tészta, ezzel már érdemes szemtől szembeni csatákba belemenni, hiszen erős páncálzata és shotgunjai erre képessé teszik. A kettő közötti átmenetet képvisel az Avenger. Mindegyik osztály különleges képességekkel bír, a Phantom láthatatlanná tud válni, az Avanger nagyobb ugrásokra képes, az Enforcer pedig futási sebességét növelheti meg igen látványosan.

A térképeken felvehető upgradek és muníciók várják a játékosokat, a játékmenet pedig erősen hajazni fog a nagyon pergős akcióra, így egy lélegzetvételnyi időnk se lesz meccsek közben. A játékmódok a klasszikusokból táplálkoznak, így lesz team és szóló deathmatch, domination és a capture the flag is.

Mivel alapvetően egy MMO-ról van szó, a játékosok a meccsek között a városokban találkozhatnak, üzletelhetnek, illetve szintet léphetnek. Az így szerzett tapasztalati pontokat új, spéci cuccokra, fegyverekre költhetjük majd el. Akadnak majd választható szakmák is, így akár saját fegyvereket kovácsolhatunk, viszont frakciónk minél jobban teljesít a harcokban, annál kedvezőbb árakon juthatunk hozzá az újdonságokhoz.

A játék zárt bétatesztje hamarosan kezdetét veszi, megjelenési időpont egyelőre még nincs.