Az anyag elképesztően egyedi, iszonyatosan hangulatos, fantasztikus kameranézetek vannak benne és úgy egyáltalán: nagyon jól játszató. Ne is húzzuk az időt, csapjunk bele!

A magam részéről már alig bírtam kivárni, hogy megjelenjen a játék, és sajnos csúszott is egy picikét, ám már jó előre lecsaptam rá: látatlanban is én akartam írni róla a cikket. Talán bejátszott a kuriózumok iránti természetellenes vonzódásom, talán csak szimpla kíváncsiság, ám az biztos, hogy semmiképpen nem bántam meg! Hogy ne is húzzuk az időt, nézzünk át egy-két alapvető dolgot, amire szükségünk lehet a játékban! Embereinket az X gombbal bírhatjuk mozgásra, minek hatására úgy rohannak, mintha kötélpályán húznák őket, ami első látásra kicsit furcsának tűnhet, de ennél a játéknál semmin nem kell meglepődni. Célozni az R1-el tudunk, a speciális lövéseket és képességeket a négyzettel tudjuk előhozni, míg az X-el lőhetünk. A körrel a térképet nézhetjük meg, csak sajna ezen nem jelölik, hogy mi éppen most hol is vagyunk. Fontos még az L1, ezzel szkennelhetjük végig a terepet, ha ugyanis egy velőtrázó kacajt hallunk biztosak lehetünk benne, hogy néhány szörny a környéken ólálkodik, és mivel az egyszeri halandónak láthatatlanok, ezért kell ezt használnunk. Minden szörnynek van egy gyengepontja, amit ha eltalálunk, azonnal meghal, mi pedig kapunk egy csomó vért, ha azonban nem semlegesítjük őket időben, nekünk rohannak és felrobbannak. Ha egy karakterünk elhalálozna, váltsunk Garcianra, keressük meg azt a helyet ahol meghalt, majd a Harman’s Roomban újra tudjuk éleszteni. Sokkal többet nem kell tudnunk ahhoz, hogy élvezni tudjuk ezt a játékot, nem a túlbonyolítottságáról híres. Igazából ez a játék tipikusan az, amiben nem kell rendszert keresni: mindenfelé szellemek, holtak, furcsábbnál-furcsább lények tanyáznak; a történet olyan csavaros, hogy ember legyen, aki elsőre feldolgoz mindent; feltámasztható karakterek; száz éveket ugrunk az időben, stb. Amint látható, nem lesz egyszerű kibogozni a dolgokat, de gondoltam jó, ha ezt előre elmondom. Ha mindenki készen áll, akkor akár kezdhetnénk is!

Target 00: Angel
Átvesszük az irányítást, és máris Dan szerepében találjuk magunkat. Az ajtón belépve egy meglehetősen furcsa lénybe (?) ütközünk Iwazaru személyében: ő amolyan személyi titkár a másvilágról. Kissé morbid és valamiféle idegen nyelven beszél. Jó lesz odafigyelni rá! Jobbra található egy Harman’s Room (HR), majd értelemszerűen haladva nemsokára belefutunk Travis-be, aki Iwazaruhoz hasonlóan jó tanácsokkal fog megszórni minket. Nemsokára leérünk a parkolóba, ahol összetalálkozunk Camellia Smile-al: szkenneljünk egyet, mire feltűnik minden bajok fészke. A tojásokat lőjük ki, majd kettő között célozzuk be fészek gyengepontját és füstöljük ki. Beszéljünk a balra levő Travis-szel, és vegyük magunkhoz a Soul Shellt (ezt a pálya végén majd a Gatekeepernek kell odaadni). Menjünk visszafele, majd az elágazásnál immár folytathatjuk utunkat a második emeletre. Vigyázzunk Micro Smiley-ra, majd kelet felé haladva (east) egy vágást láthatunk egy pórul járt leányzóról. Dél felé haladva (south) Yoonba botlunk, aki szintén tanácsokkal lát el, ám cserébe jól leszívja a vérkészletünket. Nyomuljunk tovább fel a következő emeletre – balra egy „emlékeztető” galambot találunk – majd a folyosón menjünk be. Itt egy kissé forró a helyzet, javallott Con használata – a takarítás után északnak forduljunk (north), hogy a könyvtárba jussunk. Nyugati irány, majd le a lépcsőkön – és máris a mosodában vagyunk. Kapcsoljuk ki a szárítót, így megszerezhetjük a Fire Ringet. Haladjunk egyenesen tovább, váltsunk Coyote-ra, majd konstatáljuk, hogy az előbbi folyosón vagyunk. Most már menjünk be a 212-es szobába. A menüben válasszuk ki a Fire Ringet, majd kapcsoljuk le a légkondit, és forduljunk a gyertyák felé. Sorban 1-5-ig érintsük meg őket, minek hatására egy metszethez jutunk. Menjünk vissza a felső emeletre, térjünk be a klotyóba és birizgáljuk meg a locsolót – elkezd zuhogni a víz, mi pedig meghúzva a WC lehúzót már távozunk is – irány a mosoda. Szedjük fel a másik metszetet is és spurizzunk a könyvtárba – itt a jobbra levő irányítópanelbe helyezzük bele mindkettőt, majd a megnyíló úton haladjunk tovább a következő szintre. Ismét tanúi lehetünk egy csúnya balesetnek, de azért csak menjünk egyenesen mígnem a falnak ütközünk (az ember itt lóg lefele), váltsunk Kaede-re és nyomjunk négyzetet – titkos rekeszre bukkantunk, mely egy Soul Shellt rejt. Miután magunkhoz vettük menjünk visszafele, majd jobbra az északi szoba fele. Itt az egyik benyílóban találjuk Travis-t, aki mellett nézzük meg a falat – szintén Kaede-vel. Haladjunk tovább a teremből, majd a bojlerszobánál üssük be a látott feliratot (NO). Túloldalt ismét Travis-t találjuk, mi pedig folytassuk töretlenül utunkat. Nemsokára a Gatekeeperhez jutunk – beszeljünk vele, majd jobbra tőle menjünk át az ajtón a kolosszeum felé. Átvágva a nagy termen egy minifőellenségbe botlunk – Speed Smiley. Érdemes Kaede-vel előkapni a pisztolyt és ránagyítani a torkára: ha eltaláljuk, egyből eldobja a kanalat, mi pedig mehetünk tovább. Ismét a Gatekeeperhez érünk, aki hívja nekünk a liftet. Az épület tetején Garcianként folytatjuk utunkat, mígnem egy nagyobb terembe jutunk – Harmanná „válunk”, és kezdődik az első főellenséggel a harc. Először Angelal kell megküzdenünk: lődözzük le a szárnyait, majd váltsunk Kaede-re. Álljunk egyhelyben, majd mikor ránk támad fussunk a háta mögé és lőjük le a 4 arcot a hátáról (használjuk a távcsövet). Egy kis mozi után ismét az überlaza Harman szerepébe csöppenünk: lőjük ki az angyal mögött néha-néha feltűnő Kun alakját, majd mikor előtűnik ő maga, vegyük célba a jobb kezét. Ezennel be is fejeztük az első célpontot.

Target 01: Setting Sun – Első rész
Az átvezető videókból képet kapunk a nemzetközi helyzetről: 1998-ra beáll a világbéke, hatalmas építkezések veszik kezdetüket, mindenki boldog és elégedett. Az állapot egészen 2003-ig tart, mikor is feltűnik a Heaven Smile nevű csoport, akik terrorizálni akarják az egész világot. Természetesen a világ egyetlen esélye a professzionális Killer7 osztag – akiket ugyebár mi alakítunk. A nemzetközi helyzet fokozódik – néhány nem kívánatos rakéta éppen Japán felé tart, hogy elpusztítsa azt, és hogy mi fog történni, az az elnökön múlik… Garciant irányítjuk, lépjünk be a Harman’s Roomba, majd a film után nézzük meg a tévén az egyes csatornát. Sétáljunk ki a házból, majd miután újra visszakapjuk az irányítást irány a ház, hogy megöljük Torut. Miután átváltoztunk Maská, gyorsan öljük le a Smile-okat, majd irány be a házba. A házban tartsunk a Waiting Roomba, és a végénél változzunk Coyote-tá, majd nyomjunk négyzetet: ekkor a tetőre kerülünk, majd egy szobába érünk, ahol egy furcsa szellemtől megkapjuk a Water Ringet. Menjünk vissza, és kilépve a Waiting Roomból vegyük az irányt a ház belseje felé. Egy előszobába jutunk, ahol a bombafejű ellenség mutatkozik be: a fejüket lőjük, mikor nyitva van a „kapujuk”. Jobbra lesz egy Harman’s Room, majd ismét északnak haladva kijutunk a kertbe. Itt balra be tudunk menni (az álldogáló Smile-ok remek vérgyűjtő lehetőséget rejtenek magunkban), majd a járat végénél Kaede-vel törjünk ki, majd nyomjuk le a garázsból már ismerős tojásos fészket. Beszéljünk Travis-szel, majd spuri visszafele, és tovább az épületbe. Ismét új haverokat köszönthetünk a Spiral Smile-ok személyében: a nagy arcot lőjük. Menjünk be a vendégszobába, és a vázán használjuk a Water Ringet (a menüben fel kell szerelni magunkra a gyűrűt), majd vegyük ki a metszetet a kép mögül. Lépjünk ki a szobából, és forduljunk keletnek, le a lépcsőn, ahol szintén találunk vendégszobákat. Forduljunk jobbra, majd északnak és lépjünk be a szobába, ahonnan a két Smile kijött. Itt lesz egy Micro Smile, és Travis-szel is eltrécselhetünk. Folytassuk utunkat északnak, majd a metszetünket rakjuk bele az ajtóba, minek hatására az megnyílik, mi pedig keresztülléphetünk rajta és folytathatjuk utunkat északnak. A konyhába Maskkal törjünk be, majd a videó után folytassuk utunkat az egyetlen irányba. Egy nagy kerengőszerűségre érünk, ahol van négy különböző ház. Mindegy melyik irányba indulunk el, a lényeg, hogy mindegyik házban a megfelelő jelű ajtót csukjuk be, melyek a következők:
West House: White Tiger (Itt lesz egy Micro Smile), North House: Black Warrior, East House: Azure Dragon, South House: Red Phoenix. Amint az utolsó házból kilépünk, leereszkedik a híd, mi pedig átmehetünk rajta (előtte azonban mentsünk – az egyik sarokban van egy HR). A hídon kapjuk fel a Soul Shellt, majd kocogjunk be a Gatekeeperhez. Diskuráljunk el vele, majd ismét irány a jobb oldali folyosó, át a kolosszeumon, majd lépjünk ki a folyosóra. Itt nagyon vigyázzunk: a Smile fejéből kiálló tüskék egyikét kell eltalálnunk (javallott Kaede távcsöve), ha elhibázzuk, azonnal meghalunk. Visszajutunk a Gatekeeperhez, akinél immár balra is el tudunk menni, így jutunk el Mr. Fukushimához. Miután megtekintettük sajnálatos halálát, készüljünk fel a harcra: Julia, a szexi titkárnő lesz az ellenfelünk. Kerekezzünk el a halott mellett a másik szobába, ahol rá is akadunk ellenfelünkre. Nincs nehéz dolgunk, csak az X-et kell őrült módon nyomkodnunk, az idő lejárta után az győz, aki többet vitt be a másiknak (javallott a Double Tap képesség megszerzése, így gond nélkül megölhetjük).

Target 01: Setting Sun – Második rész
Lépjünk ki a házból, majd mikor a Kaku épületnél vagyunk nézzük meg a kocsit: BTJ, CSC, WTS. Ezeket jegyezzük fel szépen és kocogjunk tova. Láthatjuk, amint Kevinné változunk, akiről gyorsan váltsunk is el, mert elég gyenge karakter. Coyote javasolt. Északnak folytatva az utunkat néhány Smile keresztezi az utunkat, majd az út végén találunk egy automatát: a fenti betűkkel kezdődő menüket válasszuk ki (azaz a 2, 3, 6 lesz a megfelelő), majd lépjünk be a gép mögé. Egy kellemetlen új ellenféllel ismerkedünk meg: Poison Smile – aki csak akkor hal meg, ha a gyengepontját találjuk el, tehát nagyon vigyázzunk vele! Menjünk dél fele és lépjünk be a Manager’s roomba, majd a szoba végén vegyük szemügyre a posztert, majd Coyote-tal nyissuk ki az irányító panelt és kapcsoljuk is ki. Nyugatnak haladjunk, mikor is belebotlunk Travis-be – diskuráljunk el vele, majd lépjünk be a 105-ös szobába. Markoljuk fel a kockákat, és addig dobáljunk, még két darab egyes nem lesz – ekkor egy Soul Shell birtokába jutunk. Menjünk vissza a folyosóra, és induljunk el felfele a lépcsőn. A második emeleten lépjünk ki és irányozzuk be a déli folyosót. A Yoon melletti posztert vegyük szemügyre, majd menjünk vissza és forduljunk a nyugati irányba, itt pedig lépjünk be az utolsó szobába, ahol is egy asztalon kártyákat láthatunk. Fordítsuk le a kilencest, minek hatására Royal Flush-t kapunk (pókerben), mi pedig egy Soul Shellt. Most már mehetünk a harmadik emeletre, ahol is bele futunk a Mother Smile-ba. Gyakorlatilag ugyanaz, mint amivel a garázsban találkoztunk, csak mozgó kiszerelésben. Délnek folytassuk utunkat, majd térjünk be a 307-es szobába, beszéljünk Travis-szel, majd nézzük meg a mellette levő posztert. Most a nyugati folyosón menjünk és az utolsó szobában tegyük meg tétjeinket: amit az előző szobában láttunk a poszteren (1437625) – ismét egy Soul Shellel leszünk gazdagabbak. Menjünk át a 301-es szobába és Coyote-tal ugorjunk egyel feljebb (négyzet), vegyük fel a metszetet, majd pattanjunk vissza, és immár hagyományos úton –  azaz a lépcsőn – vonuljunk fel a negyedik emeletre. Itt egy díszes kompánia gyűlt össze fogadásunkra, úgyhogy ne kíméljük őket, majd a falon levő posztereket végigvizslatva menjünk be a 401-es szobába. A kártyákat megfelelőképpen kell elrendeznünk, melyek a következők: a szarvas mögé varázsoljunk hulló leveleket, a pillangó mögé rózsát, a harmadik ábra mellé pedig piros és zöld leveleket. Ha megvan ismét egy Soul Shellel leszünk gazdagabbak. Menjünk tovább a lézerek irányába és váltsunk át Kevinre, nyomjunk négyzetet – minek hatására láthatatlanná válik – és menjünk át közöttük (legalább egy vérfiolának kell ehhez lennie nálunk). Ismét a Gatekeeperhez érkeztünk: jobbra el, kolosszeumon át, majd készüljünk fel egy keményebb Smile-ra: lődözzük a kezét, amíg háttal nem fordul nekünk, ekkor pedig lőjük szét a hátán levő buborékot. Tovább haladva visszaérünk a Gatekeeperhez, aki így már leenged minket. Mentsünk a Harman’s Roomban, majd szálljunk be a liftbe és irány az alagsor. Maskkal robbantsuk szét a falat, és máris elérkeztünk Jean Depaulhoz. Nem nehéz megölni, amikor megáll, lőjünk a feje feletti omladozó falba, minek hatására inkább öngyilkos lesz. Menjünk tovább Mah-jongg terembe, ahol egy igen érdekes párbajnak lehetünk tanúi. Sebaj, a szellemtől kérjük el a Wind Ringet, a kontrolpultba illesszük be a metszetet, majd a liftet állítsuk át B1 TOP-ra.  Irány vissza a lifthez, vigyázzunk útközben lesz egy kis társaságunk! Beszéljünk Jeannal, majd már tényleg beszállva a liftbe, menjünk fel a tetőre. Némi ellenállásba itt is ütközünk, ám remek lehetőség vérkészítmények beszerzésére! A tető végén mentsünk a HR-ben, majd ha kész vagyunk, szereljük fel a Wind Ringet, és lépjünk be a Meeting Roomba. Itt vannak agyas barátaink, akiket nem is lesz olyan egyszerű lenyomni! Jobb és bal oldalt fedezékben vagyunk, ám előbb utóbb ki kell lépnünk onnan: ekkor célozzuk meg a jobb oldali fazon nyakkendőjét (csak és kizárólag Kaede-vel lehet megcsinálni), majd mikor a kisebb odamegy, hogy megigazítsa, lőjünk egyet az agyába. Nagyon gyorsnak, és nagyon pontosnak kell lennünk! Három lövés után megadja magát, már csak a nagyobb marad. Mikor fellövi az agyakat a levegőbe, lőjünk szét kettőt, majd várjuk meg míg a harmadik elkezd felénk repülni, ekkor menjünk arrébb, és célozzuk be a szörny agyát. Ha lehet, ez még nehezebb lesz, iszonyat gyorsnak kell lennünk. Ha megvagyunk, máris teljesítettük a pályát.

Target 02: Cloudman
Érdekes megbízást kapunk: egy őrült emberke kihív minket, hogy keressük meg, és ha tudjuk, győzzük le. Szerencsére egy Texas Bronco-s pólót visel, így már reppenünk is Texas-ba, ahol az örült Ulmeyda egy saját várost alapított. Nagyon hangulatos a hely, és az aláfestésül szolgáló zene is igen ász. Nosza fogjunk bele a tisztító kúrába! Még Garcia-ként lépjünk be a Harman’s Roomba, ahol egy rendkívül érdekes kis videót szemrevételezhetünk, majd lépjünk be a tévébe, és váltsunk át Harmanra. Menjünk ki a házból, és amint kiérünk a terepre, egyből átváltozunk Coyote-tá, és megismerkedünk az Ulmeyda Smile-okkal. Róluk azt kell tudni, hogy igazából nem felénk rohannak, hanem egy megadott útvonalon haladnak, szóval ki is lehet kerülni őket, ám nem érdemes, két okból sem: egyrészt, mert nagyon könnyű őket leteríteni (csak a pólójukat kell eltalálni, ez remek vérgyüjtö akció lehet), másrészt pedig 25-öt mindenképpen meg kell ölnünk, hogy később a bárban megkapjuk az összes bábut, no de erről majd később. Tehát belépünk a városba, irány a benzinkút! Kerüljük meg a kamiont, váltsunk át Maskra, és húzzuk arrébb, minek hatására előtűnik a kút, amiből is magunkhoz szólíthatjuk a Stamina Ringet. Ha megvagyunk, haladjunk tovább a nyugati úton. Ismét újabb csodalényekkel találkozunk: Giant Smile-okkal. Igazán nem könnyű őket megölni, mert egyrészt igencsak felfele kell célozni, másrészt csak a szemük közé lőve tudjuk hidegre tenni őket. Ha valamelyik gyors karakterrel vagyunk, esetleg megpróbálhatunk elfutni mellettük. Tehát irány a nyugati út, ahol egy galambot találunk, valamint egy kijáratot a külső városba. Itt Coyote-ra érdemes váltani, ugyanis ö fel tud ugrani a házak tetejére. Induljunk meg előre, és a Terry Street 210 számnál ugorjunk is fel, majd hatoljunk be a házba. A szoba végében, a vázánál használjuk a Water Ringet, mire kapunk egy metszetet. Irány vissza az utca, majd térjünk be a 220-as szám alá, ahol a földszinten egy HR-t találunk. Innen nem messze, a 206-os szám alatt találunk egy Duplicatort, melyet semlegesítsünk, majd másszunk fel a ház tetejére. A szoba végében Kaede-vel nézzük meg a vérfoltot, minek hatására egy bábuhoz jutunk. Ebből kell nekünk 12-t összegyűjtenünk. Menjünk vissza a Duplicator felé, és a sikátor végén Coyote-tal nyissuk ki a zárat. A túloldalon északnak menjünk, amíg el nem érünk egy kóddal lezárt ajtóhoz. Rakjuk bele a metszetet, majd írjuk be, hogy „Hustle” (Travis ezt a feliratot viselte a pólóján a benzinkúton), és már mehetünk is tovább. Itt nagyon vigyázzunk, mert rengeteg Giant van, ha nem vagyunk Clint Eastwoodok, akkor manőverezzünk közöttük, vagy Kevin láthatatlanságát kihasználva osonjunk el mellettük. Menjünk el a kocsmáig, majd betérve vegyük szemügyre a pulton a játékautomatát. Itt van jelentősége, hogy hány Ulmeyda Smile-t lőttünk ki eddig, mert most mind a 25 értük kapott tallért bele kell szórni a gépbe, így kiad 10 bábut, így összesen van már 11. Hátul kimehetünk, ha egy régi ismerőssel akarunk összefutni, valamint képeket is nézegethetünk a hátsó folyosón, de inkább menjünk vissza a főútra, és folytassuk utunkat a síneken keresztül. Mikor elértünk a gyógyszertárba, lépjünk be a menübe, és válasszuk ki a képet Ulmeydáról – bebocsátást nyerünk az épületbe. Eldiskurálva az igen ledér patikus kiscsajjal, máris kinyílik a raktár ajtaja, amiben megtaláljuk a hiányzó bábut! Nincs más dolgunk, mint a posta felé venni az utunkat. Nyugatnak van egy HR, ha felkészültünk, most már tényleg irány a posta, ahol a bábukért cserébe beengednek minket. Az épület mögött beszélhetünk Travis-szel, majd készüljünk fel egy nagyon nehéz útra – hacsak nem használjuk Kevin láthatatlanságát. A gátnál beszéljünk a Cult Memberrel, majd nézzük meg mind a hét posztert és folytassuk utunkat. Elérünk egy kapuhoz, ahol találós kérdéseket tesznek fel nekünk, szám szerint hetet. Igen, a posztereken találjuk a hozzájuk tartozó válaszokat, ám akik nem akarnak szenvedni, álljon emitt a megoldás sorrendben (a felső az egyes, a középső a kettes, az alsó a hármas válasz): 1, 2, 3, 2, 1, 3, 3. Továbbhaladva jobbra egy HR-re bukkanhatunk, ahol érdemes menteni, balra pedig a továbbvezető útra lelhetünk. Tekerjünk be a lakókocsiba, majd nézzük meg a hosszadalmas videót. Személyesen Ulmeydát kell legyőznünk. Érdemes egy gyors emberrel elvégeznünk a feladatot (Con javallott), vele egyszerűen fussunk az úr mögé és adjunk le egy jól irányzott búra lövést. A videóból azért kiderül, hogy vannak akik lojálisak voltak hozzá, ám ez nem sokat segít rajta.

Target 03: Encounter – Első rész
Valaki kisgyermekekből akar Smile-okat faragni, és mint ügyeletes jótevőknek, ezt meg kell akadályoznunk. Lépjünk be a HR-be, majd a TV-ben váltsunk Harmanra. Érdekes kis videók után menjünk ki a házból. Átváltunk Conra, majd haladjunk észak felé, és lépjünk be az Arcade-ba. Belefutunk egy Protector Smile-ba, akit csak Mask képes elpusztítani a gránátvetőjével. A következő szobában egy kapu állja utunkat, ezért menjünk el a bal oldali folyosón. Észak-keletnek menjünk, majd vigyázzunk a Broken Smile-ra, a fejét kell eltalálnunk, de siessünk, mert nagyon gyors! Lépjünk be a négyes számú moziba (Cinema 4), és menjünk fel a színpadra, váltsunk Maskra, és törjük be a falat. A ládából rántsuk fel a rucit, amivel végre Mask is egy használható karakter lesz (ezen a pályán érdemes őt megtuningolnunk, mert rengeteg olyan ellenfél lesz, amit csak ö tud elpusztítani). Menjünk át a hármas számú moziba, ahol találkozunk Travis-szel, valamint régi ismerőseinkkel Kurahashival és Akibával. Mielőtt átmennénk a kettes moziba, ébresszük fel Kaede-t vagy Dant, mert a moziban lesz egy tripla Duplicator. Beszéljünk Travis-szel, majd akár menthetünk is a HR-ben és vonuljunk át az egyes moziba. Coyote-tal nyissuk ki a színpadon levő kincses ládát, amiből megkapjuk a Time Ringet. Menjünk ki az útra, és forduljunk jobbra, ahol a sikátor végében használjuk az iménti gyűrűt, minek hatására kapunk egy metszetet. Ezzel menjünk vissza az elágazáshoz, és most forduljunk balra. A végén tegyük a szerkezetbe a metszetet, majd kapcsoljuk be a lámpákat, és menjünk vissza az útra, a lepotyogott léggömbökhöz. Használjuk a Wind Ringet, mire megkapjuk az első Soul Shellt. Most már visszamehetünk a lezárt ajtóhoz, ahol Maskkal ki tudjuk azt robbantani. Protector Z Smile-ba futunk, akit szintén Mask-al tudunk hidegre tenni, mégpedig úgy, hogy egyet töltünk a fegyverén (négyzet, ehhez kell egy vérfiola). A kereszteződésnél forduljunk jobbra a Killer Mansion felé, vigyázzunk a Duplicatorra! Fel a lépcsőn, majd be a házba. Fussunk körbe a folyosón, és ahol az ajtó fölött levő képen felénk néz a szörny, ott menjünk be. Ismételjük ezt meg párszor, mire elérünk egy hosszabb folyosóra. Váltsunk át Coyote-ra, majd pattanjunk el Travis-hez, aki szintén hozzánk vág egy Soul Shellt. A folyosó végén Garcianná válunk, majd visszajutunk az Adventure Plazába. Most a Freaky House fele menjünk, de előbb a Harman’s Roomban váltsunk át Maskra, mivel a Freaky House-ba csak ő tud bejutni. Vigyázzunk a Phantom Smile-okra, majd az alacsony folyosó előtt váltsunk át Conra, ö át tud sasszézni alatta. Menjünk tovább egészen a repedésig, amit Mask-al betörhetünk, váltsunk Kaede-re, majd nyomuljunk tovább. A sajtos teremben menjünk át a másik ajtóhoz, és a lyukakból lődözzük ki az egereket, de vigyázzunk a rohamozó Smile-okra. A Burning Hotelben a Wind Ringgel tehetünk rendet, majd caplassunk fel a lépcsőn. A hídon átmenet egy szellembe futunk, majd egy Micro Smile-ba, a következő teremben pedig Kaede-del lőjük ki a gorillák pajzsát, mire kinyílnak az ajtók. Menjünk a Spiny-Spiny Roomba. Egy elég félénk szörnybe futunk, amint meglát minket azonnal irányt vált. Menjünk vele szembe, és mielőtt elfordul lesz kb. 1 másodpercünk, hogy eltaláljuk a szívét. Ha megvan, kinyílik egy ajtó, és ott lesz egy bukott angyal, aki ad egy csuda jó pisztolyt Dannek, valamint egy Soul Shellt. Ismét a Plazába jutunk, most haladjunk egyenesen, be a Gatekeeperhez. Gondolom nem kell mondanom a teendőket, a Mithril Smile-nak le kell lőni a páncélját, majd simán kinyiffantani (Mask ajánlott). A Gatekeeper-nél menjünk balra, majd mentsünk és haladjunk tovább. Most jön az egyik legszemetebb főellenség! Ayame olyan gyorsan fut, hogy képtelenség becélozni, és ráadásul még tüzel is ránk veszettül. Az egyedüli megoldás, amit találtam, az az, hogy kerestem egy helyet, ami mellett közvetlenül elfut a kisasszony, átváltottam Danra, és amint elfutott a pisztolyom előtt lőttem egyet. Kissé elé kell célozni, jól el fogunk vele szórakozni. Kb. 7-8 lövés kell neki.

Target 03: Encounter – Második rész
Amint kilépünk a házból, természetesen újabb izgalmas videók várnak ránk, majd megérkezünk a Blackburn rezidenciához. Elhaladunk Iwazaru mellett, majd Danné avanzsálunk. Északra van egy HR, nyugat fele pedig a kert. Erre haladjunk, de vigyázzunk a bombafejekre. A kert végében van egy szobor, ezt kell szétlőnünk Dan Collateral Shotjával (négyzet háromszor) és vegyük fel a Soul Shellt. Menjünk vissza a kerti elágazáshoz, ezúttal keletnek menjünk, majd pedig délnek (használhatjuk Kevin láthatatlanságát, de Connal is leirthatjuk az ellenfeleket), ahol egy víztartályt találunk – használjuk rajta a Fire Ringet, miáltal egy metszethez jutunk. Menjünk vissza és forduljunk keletnek, majd Kevinnel váljunk láthatatlanná és menjünk át a lézeren. Bent szétlőhetjük a kontrollpanelt, így legközelebb már nem kell Kevint használnunk. Menjünk délnek, majd a Yoon melletti panelt vizsgáljuk meg: úgy kell húzogatnunk a kart, hogy a jobb középső hely maradjon üresen. Ekkor megjelenik régi ismerősünk, mi pedig egy Power Ringgel leszünk gazdagabbak. Ismét térjünk vissza a kerti elágazáshoz, majd most észak fele fordulva nyomuljunk be a házba. Szintén az északi irány lesz a megfelelő, így a konyhába jutunk, ahol levadászhatunk egy Micrót. Irány délnek, ahol a fürdőszoba van – itt találunk egy galambot, valamint egy HR-t. Térjünk vissza a bejárathoz, majd induljunk délnek. Nemsokára elérünk a kandallóhoz, itt használjuk a Water Ringet, majd kapjuk fel a Soul Shellt. Menjünk a szoba vége, és Maskkal lőjük ki a falat – egy Mother Smile. Miután letudtuk és kimentünk a szobából egy Protector ZZ-be futunk – ezt is csak Mask tudja kinyírni, dupla lövéssel (mármint kétszer kell négyzetet nyomni). Észak fele váltsunk Kevinre és tűnjünk el, majd vágtassunk át a lézeren, és fussunk, ahogy csak bírunk, egészen a második házig (ha maximumon van a láthatatlanság képessége, akkor minden gond nélkül el tudunk a szörnyek mellett osonni). Bent keletnek induljunk, ahol a folyosó végi szobában használjuk a Time Ringet, mire kapunk Soul Shellt. Vissza a bejárathoz, majd a nyugati oldalon haladjunk és az első szobában kapcsoljuk le a biztonsági rendszert és menjünk tovább a folyosón. Egy Micro, majd Travis, végül pedig Connal seperjünk át a lyukon és vegyük magunkhoz a metszetet és trécseljünk el Andrei-jel. Ismét vissza a bejárathoz, de onnan most északnak induljunk. Balra menthetünk, majd egyenesen belépve az ajtón meg is érkezünk az első főellenséghez. Ayame-vel kell ismét megküzdenünk, ám ezúttal nem lesz olyan nehéz dolgunk. Váltsunk Maskra, tárazzunk be, és várjunk. Mikor felnyílik egy garázsajtó, forduljunk arra, és várjuk meg míg kifut a kiscsaj. Ekkor célozzunk rá (egyszerűbb, ha a lába elé célzunk, biztosabb a találat), majd ismételjük, amíg be nem gurul. Ekkor már véresen szórja az átkot, ám ha van elég vérkészletünk, nem lesz semmi gond. Még pár lövés, és beadja a kulcsot. Bal oldalt kapcsoljuk fel a lámpákat a medencénél, majd jussunk vissza oda (legegyszerűbb, ha a házból kimegyünk, és ismét láthatatlanokká válva visszasprintelünk a lézereken túlra, itt lesz a Pool). A medencénél forduljunk balra, és haladjunk el Travis mellett, majd a szelepbe illesztve a két metszetünket, máris leengedhetjük a vizet. Menjünk le a medencébe, balra találhatjuk ismét Travis-t, valamint egy HR-t. Miután mentettünk, irány az alagsor! Itt ismét a Gatekeeperbe futunk, utána természetesen kolosszeum, majd egy igen idegesítő szörny: Laser Smile. Kaede-vel villámgyorsan célozzuk be a gigáját, majd lőjünk azonnal, mert ha nem vagyunk elég gyorsak, szénné porlaszt minket. Ismét az alagsorban vagyunk, most be a másik ajtón, mentsünk egyet, majd váltsunk át Danre, vegyünk egy nagylevegőt, és lépjünk be a következő szobába. Ismét egy párbaj, ezúttal Curtis-szel. Nem olyan nehéz, minden az időzítésen múlik. Ha a madár felszállt, akkor lőjünk – ám vigyázzunk, mert néha ijeszteni is szokott a galád! A lényeg, hogy nagyon figyeljünk – amikor kissé lejjebb hajtja a fejét, akkor szokott repülni, ekkor lőjünk! Először azt hittem, csak az X-et kell jókor nyomni, ám előtte még a célzást is be kell készíteni, ám nem tarthatjuk végig nyomva, mert ellenfelünk is reflexből tüzel! Négyszer kell jobbnak bizonyulnunk. Ha megvagyunk, tekintsük meg a bizarr videót és már léphetünk is a következő küldetésre.

Target 04: Alter Ego
Először azt hittem ennél a küldetésnél, hogy a Bandai is beszállt a játék fejlesztésébe és szépen kölcsönadta a figuráit, a Power Rangers-eket, ám nem erről van szó. A hasonlóság kétségkívül szembeötlő, ám ezen pálya főgonoszai a HandsomeMan névre hallgatnak. Most éppen ők nem férnek a bőrükbe, tehát rendet kell vágnunk közöttük. Tehát miután megnéztük a TV-ben a bemutatkozójukat, lépjünk ki a házból. Amint elkezdődik a küldetés, egyből beszéljünk Iwazaruval, ugyanis ennek az akciónak ő lesz a kulcspontja. Ő fogja nekünk összegyűjteni a kis színes vackokat, aminek majd a pálya végén vesszük hasznát. A mozi után ismét beszéljünk vele, majd menjünk északnak, ahol egy HR-t találunk és Iwazarut kissé beszorulva. Maskkal távolítsuk el a hordót, beszéljünk vele, majd forduljunk keletnek, át a kék ajtón. Egyenesen haladva ismét idióta barátunkba futunk, majd váltsunk át Conra, mert a szuperhallására van szükség. Kövessük a hangbuborékokat, amíg ki nem jutunk egy nagyobb helyszínre, ahol bemutatkozik a Roller Smile. Mivel az érzékenyükre nehéz rátapintani, ezért leginkább Dannel lehet jól kilőni őket, hiszen ő gyors és erős is. Amúgy ehhez a pályához javasolt Dan használata, amikor csak lehet. Induljunk tovább észak felé, majd váltsunk Kaede-re, és törjük be a falat. Ha még nem tettük volna meg, akkor a keleten levő HR-ben felébreszthetjük. Az úton ne felejtsük el begyűjteni a színes bigyót. Miután betörtük a falat és beszéltünk Travis-szel, menjünk a keleti út végére, és lépjünk be a piros ajtón. Haladjunk előre, majd keletnek, ahol ismét kedvenc szellemünkbe ütközünk. Tovább haladva a templomhoz érünk, amibe lépjünk is be, majd menjünk Iwazaruhoz. Jobbra egy HR-t találunk, balra egy folyosót. Ezen elindulva menjünk fel a lépcsőn, így a balkonra jutunk. Ismét házi szellemünkkel van szerencsénk randizni, majd haladjunk tovább a sötét folyosó felé. Lesz itt egy gyertya, ezt begyújtva egy titkos folyosóra bukkanunk, amin menjünk is be. A videó után egy irgalmatlan nagy Duplicatorba botlunk, ha jól számoltam legalább négy fészket kell kilőnünk – és egyáltalán nem is olyan könnyű őket kiszúrni! Tovább haladva a kereszteződésnél nyugatnak egy HR-t találunk, északnak Travis-t, keletnek pedig elhagyhatjuk a templomot. Fel a lépcsőn, majd mindig csak nyugatnak haladjunk és lépjünk be az ajtón. Nézzük meg a képet, majd Maskkal törjük be a falat és beszéljünk Iwazaru-val. Irány visszafele, majd keletre találunk egy órát, melyet gyógyítsunk meg a Time Ringgel, így egy metszethez jutunk. Menjünk tovább, így Curtis-be botlunk, majd lépjünk át az ajtón és irtsuk ki a Mother Smile-okat és a Roller Smile-okat se kíméljük. Iwazaru ismét, majd az elágazásnál északra forduljunk, így egy teraszra jutunk, ahol is használjuk a Wind Ringet a szélmalmokon. Menjünk visszafele, és a megnyíló ajtón csörtessünk be. Ha nem vettük volna fel az összes színes motyót, akkor jobbra lekanyarodva, és a gyertyákat beüzemelve most visszateleportálhatnánk a pálya különböző részeire. Ám ha minden igaz, nálunk kell lennie az összesnek, így helyezzük be az ajtó melletti résbe a metszetet, majd a színes vackokkal keverjük ki a színeket és lépjünk be a villába. A videó után lépjünk ki Garcian lakosztályából és készüljünk fel egy nem túl nehéz harcra Handsome-ékkal. Mindenki játszik egy meccset az ellenfél egy adott harcosával, ám az egyes meccsek végkimenetele előre meg van határozva, tehát csak lőjünk, ahogy bírunk. Az utolsót Garcian játssza Pinkkel, ám ők csak beszélgetnek. Miután kiélveztük, vegyünk nagy levegőt és lépjünk át a következő küldetésre.

Target 05: Smile – Első rész
A Harman’s Roomban igen szomorú látvány fogad minket: Samanthát megölték, Harman pedig szőrén-szálán eltűnt. Kilépve a szobából, most a Forbidden Room felé induljunk és lépjünk is be. Nézzük végig Harmanék sakkpartiját, majd lépjünk ki a kocsiból. Amint elkezdődik a küldetés, Garciannal gyorsan fussunk el a Mother Smile mellett, be a HR-be, váltsunk át Danre, majd irtsuk ki a gonoszokat. A recepció mögött Kaede-vel törjük ki a falat és szólítsuk magunkhoz az első Soul Shellt. Irány a lift és a második emelet. Forduljunk északnak és szedjük le a Duplicatort (a legnagyobb szeme csak a Collateral Shottal lőhető ki), majd lépjünk be a 203-as szobába és vegyük fel a második Soul Shellt. Irány a harmadik emelet, ahol vigyázzunk a Phantom Smile-okra, majd a folyosó végén lépjünk be a 306-os szobába és menjünk a fürdőbe. Lőjük szét a hajszárító zsinórját és vegyük ki a harmadik Soul Shellt. A negyedik emeleten fussunk a 404-es szobába, ahol a szobában lőjük ki Maskkal a falat és vegyük fel a negyedik Soul Shellt. Az ötödik emeleten lépjünk be az 502-es szobába, az északi szárnyban (nagyon vigyázzunk a Smile-okkal, itt már kezdenek bekeményíteni – esetleg használjuk Kevin láthatatlanságát), ahol Mills-szel találkozunk. A szobában a Fire Ringgel gyújtsuk be a gyertyát és ismét egy Soul Shellt zsebelhetünk be. A hatodikon szintén északnak menjünk (Kevin javasolta, mert sok a Laser Smiley) és a 601-es szobát nyissuk ki Coyote-tal. Beszéljünk Travis-szel, majd vegyük fel mellőle az utolsó előtti Soul Shellt. A hetediken nincs más dolgunk, mint kilőni a Micro Smile-t, majd a szoba végébe fáradni és a Wind Ringgel szelet támasztani. Mentsünk egyet a HR-ben, majd lépjünk be a Suite-ba a Gatekeeperhez. Miután ismét a Vinculum Gate-en vagyunk, készüljünk fel Kaede-vel! Timer Smile barátunk nem adja könnyen magát: a testén levő piros pöttyöket kell kilőnünk, ám amikor már csak egy darab van, elkezd sprintelni felénk. Érdemes a teste közepén levő legnagyobb pacát utoljára hagyni. Miután megvagyunk, haladjunk mindig csak előre, és Garciannal lépjünk be a Roomba. Ezzel be is fejeztük ezt a küldetést.

Target 05: Smile – Második rész
Sajna az előző informátorunkkal csúnyán elbánt valaki (pedig ő tudott egy-két érdekes dolgot rólunk…), így újat kapunk – megjegyzem, én már eleve vele kezdtem volna dolgozni. Amint kilépünk a házból, egyből el is teleportálunk hozzá, majd egy nagy iskolához. A bejáratnál találkozunk Travis-szel, majd lépjünk be a suliba, forduljunk a hall fele és menjünk fel a lépcsőn a Data Roomba. Menjünk a terem végébe a kontroll panelhez, majd üssük be a 3576-os kódot, mire elhúzódik a fal és ismét rátalálunk Travis-re, aki ad nekünk egy kazettalejátszót. Jöjjünk ki a szobából és menjünk tovább (egy HR, ahol váltsunk is gyorsan át Kaede-re). A folyosó végén vegyük fel az 5-ös számú kazettát (a menüben meg hallgathatjuk), majd menjünk vissza a főbejárathoz, és ezúttal forduljunk északnak. Iwazaru kellemetlenkedik ismét, majd lépjünk be a női mosdóba (csak Kaede teheti meg) és húzzuk le a WC-t, mire megkapjuk az 1-es számú kazit, valamint a galamb elregél egy fura kis üzenetet. Menjünk tovább és térjünk be az osztályterembe, ahol felvehetjük a 6-os számú kazit, majd folytassuk felfedező utunkat a folyosón. Amint belépünk a következő helyszínre, balra lesz ismét egy terem, itt felvehetjük a 2-es számú kazettát. Vissza a folyosóra, majd a következő teremben vegyük fel a 4-es számú kazettát. Nyugatra is lesz egy terem, amiben a 3-as kazit találjuk, valamint Iwazarut. menjünk ki és folytassuk utunkat a nyugati folyosón, ahol megint egy terem lesz (micsoda változatosság…), amiben két Mithril Smile fog kellemetlenkedni, valamint a 8-as számú kazettát is meglelhetjük.  Tovább délnek, baloldalt lesz egy osztályterem, amiből most hozzájuthatunk a 7-es kazettához. Folytatva utunkat egy nagy zárt ajtóba ütközünk, amit nem tudunk kinyitni. Sebaj, van itt néhány szekrény, nosza, nézzünk körül! A 666.-ban találunk egy Soul Shellt és a 9-es kazit, a 656-osban pedig Travis-t. A 66-ost is lőjük meg, mire kinyílik, és magával ránt még kettőt. Addig lődözzük őket, míg elő nem kerül Mask ultrabrutál ruhája, majd míg el nem jutunk a sor végére. Ha ezt is meglőjük, akkor a sor másik végén kinyílik egy ajtó, míg az már a nagy vasajtót fogja nyitni (hmm, ez a játék egyre logikátlanabb…). Északnak menjünk, ahol Travis-be botlunk, nyugatra pedig fel tudunk menni a lépcsőn. Váltsunk Danre, majd lépjünk be a kávézóba. Egy nagy Duplicator lesz az ellenfelünk, vigyázzunk, mert iszonyat gyorsan ontja magából a tojásokat. Ha eltettük láb alól, távozzunk angolosan nyugatnak, majd mentsünk a Harman’s Roomban és lépjünk be a könyvtárba. Ismét a Gatekeepernél találjuk magunkat, majd a kolosszeumban, végül természetesen a Vinculum Gate-en. Ezúttal egy Galactic Tomahawk Smile lesz az ellenfelünk (hú, de gonoszul hangzik), ám nem kell megijedni tőle, Maskkal nevetségesen egyszerű kinyírni (ha tele az életünk, ne is nagyon figyeljünk a rakétáira, csak lőjük őt magát). Mögötte felvehetjük az utolsó kazettát, majd menjünk ki. Az igazgatói irodában Garcian eljátszadozik az igazgatóval, majd lépjünk be a mögötte levő szobába és a panelba üssük be az 55549 és 72712-es kódokat. Az ujjlenyomat felismerő átenged minket, már csak egy páncélszekrény állja utunkat, ám ez sem vészes: először tekerjük jobbra ütközésig, majd pedig balra és már miénk is a metszet. Menjünk vissza a másik szobába és lőjünk bele a trófeába, mire egy titkos ajtó nyílik ki, amin lejuthatunk az udvarra. Menjünk be ismét a főbejáraton és jussunk fel a Data Roomba. A terminálba rakjuk bele a metszetet valamint a gyűrűnket, és válaszoljunk a feltett kilenc kérdésre (a válaszokat a kazettákról lehet megtudni). Ha valaki nem akarja végighallgatni mindegyiket, akkor itt vannak a válaszok, sorban: Parkreiner, 00480158, Alabama, 11221942, B, Michael, Katharine, 04281952, Eagle. Kinyílik a tornaterem, így menjünk le oda, hallgassuk meg a szellemet, majd jobbra aktiváljuk a kapcsolót. Danné válunk, és már itt is vagyunk az utolsó főellenségnél (kiábrándítóan egyszerű lesz). Lőjük meg Mr. Nightmare-t párszor, mire beleng és elszáll a gatyája (hmm…), majd megjelenik a – hogy is mondjam, hogy szalonképes legyek? – egy nagy vörös dolog a lába között. Pár Collateral Shottal gyorsan kiiktathatjuk, majd az úr megidéz hét Black Smile-t, akik egyenként a halálba rántják magukkal a Killer7 tagjait. Kivéve persze Garcian-t. mivel csak ő tudja felvenni és használni a mögötte levő arany pisztolyt, ezért ne is habozzunk: lőjük ki az utolsó Smile-t, majd pedig a felkötött úrra adjunk le egy jólirányzott lövést. Ennyi volt, irány kifele a teremből. Visszaérünk kicsiny rezidenciánkra, ahonnan menjünk is ki egyből, így visszajutunk a hotelhez (az előző küldetésben voltunk ott). Nincs más dolgunk, mint az X-et nyomnunk, Garcian odamegy mindegyik helyszínre, ahol Soul Shellt találtunk, és mindig előjön egy érdekes videó. Mikor felérünk a tetőre, nos, fény derül minden szörnyűségre, sőt, még azt is megtudjuk, hogy mit hurcolt emberünk abban a nagy kofferben mindvégig. 

Target 06: Lion
Remélhetőleg senki nem kapcsolta ki a gépet az End feliratnál, mert van még egy rövid epilógus. Garciant kell elterelgetnünk a Battleship Isle-on az alagsorig. A bökkenő csak annyi, hogy a Smile-ok még mindig itt vannak, nekünk azonban nincs már Vision Ringünk, így természetesen nem is látjuk őket. Sebaj, rohanjunk, mint az őrültek, ha jól számoltam mindössze csak kettő vagy három fog az utunkba állni, ezeket egy lövéssel likvidáljuk, majd rohanjunk tovább. Az alagsorban találkozunk Matsouki úrral (vagy hogy a fenébe hívják) és két választásunk van, attól függően, hogy melyik befejezést akarjuk megnézni: megöljük, vagy életben hagyjuk. Érdemes mindkettőt megnézni, remélhetőleg mindenki mentett az előző küldetésben a hetedik emeleten, így annyira nem kell sokat újrajátszani. A poént nem lövöm le, mindenki játssza szépen ki, és örüljön neki! 

Hölgyeim és Uraim, ennyi volt a Killer7. Bár, ha jobban belegondolok, mégsem. Ugyanis elkezdhetjük a Killer8-at, és konstatálhatjuk, hogy ennek a játéknak soha nem lesz vége. Véleményem szerint nagyon jól sikerült, igazán egyedi lett, és veszettül jó hangulata van. A hangoktól sikitófrászt kap az ember, a grafikától minimum meglepődik, a történet pedig nagyon húzós! Igazi japán játék, aki csak egy kicsit is nyitott az újra, az mindenképpen próbálja ki, nem fog csalódni! Jó szórakozást hozzá!

+ A remekbeszabott grafika ha nem is ámulatba ejtő, de mindenképpen nagyon jó, valamint a hangulatot turbózó hangok is nagyon a helyükön vannak, és úgy egyáltalán: szuper ez a program!

– Az ellenfelek érzékeny pontját néha többször is el kell találni, valamint az egyes helyszínek között indokolatlanul sokat tölt, ami nagyon széttördeli a játékot.

A Killer7 gárda tagjai:

Harman Smith: A Killer7 vezetője, a leglazább ember az egész játékban. Sajnos tolószékhez van kötve, ám esendő látványát meglehetősen jól ellensúlyozza azzal a páncéltörő mesterlövész puskával, ami a szék hátára van szerelve. Személyét már-már misztikus tisztelet lengi be.

Garcian Smith: A csapat feje, az akció koordinálása az ö vállán nyugszik – különösen, hogy egyedül ő beszélhet Harmannal. Ha valaki a küldetésben elbukna, ő meg tudja menteni: egyszerűen csak vissza kell vele vinnünk a halott maradékait a Harman’s Roomba, és életet kell belé lehelnünk, így a játéknak akkor van csak vége, ha Garcian meghal. A történet főleg az ő személye körül bonyolódik.

Dan Smith: A csapat fenegyereke, ami megtisztelő címet a megnyerő öltözködésével, hűvös stílusával és persze nem utolsó sorban nagyon kemény fegyverforgatási tudományával érdemelt ki. Specialitása a fegyverének gerjesztése, amivel bázikus méretű lövést tud leadni, kőt kövön nem hagyva. Igazi életművész.

Kaede Smith: A csapat egyetlen női tagja. Kemény perszóna, és még jobbá teszi, hogy ő az egyetlen, akinek távcső van a pisztolyán, ami jelentősen megkönnyíti az ellenfelek gyenge pontjainak eltalálását. Misztikus kapcsolata egy bizonyos Mizaruval képessé teszi a falakon levő rejtett üzenetek elolvasására, valamint nagyobb akadályok teljes lebontására. Vérfoltos miniszoknyájával a legkevésbé sem nevezhetjük mindennapi látványnak.

Con Smith: A Killer7 legkisebb tagja, ám nem lebecsülendő! Con már vakon született, ám rendkívül precíz hallással rendelkezik – így az egyes hangforrásokat be tudja azonosítani, aminek néhányszor igen nagy hasznát fogjuk venni. Mivel kicsi, ezért olyan helyekre is befér, ahova a többiek nem, valamint természetesen ő a leggyorsabb is az összes tag közül. Dupla fegyvere elégségesen nagy tűzerőt biztosít számára.

Coyotee Smith: Egy mesztic tolvajt tisztelhetünk személyében. Valószínűleg a leghasznosabb karakter speciális képességei révén: minden zárat ki tud nyitni, valamint irtózatos magasságokba képes felszökkenni. Coyotee is tudja gerjeszteni a lövését, ám ehhez néhány vérpasztillára is szüksége van, csakúgy mint Dannek.

Kevin Smith: Talán a legmisztikusabb tagja a csoportnak. Kevin késeket dobál, és pár vérkapszulát feláldozva akár többet is el tud belőle hajítani. Ezenkívül megvan az a nem lebecsülendő képessége, hogy láthatatlanná tud válni, így elosonva az ellenfelek mellett valamint a lézeres szenzorok között. Con után ő a leggyorsabb.

Mask De Smith: Mask egy pankrátor, és mint ilyen, ő a legnagyobb termetű. Igencsak hiu, hiszen a játék során többször is átöltözik – valójában ezzel csak erejét növeli. Tekintélyt parancsoló a két gránátvető a kezében, melyeket igen jól forgat: nem sok Smile van, aki ellen tudna neki állni. Irtózatos erejének köszönhetően falakat is be tud törni.

Vér a játékban:

A vér nem csak az erőszakosság kifejezése lesz a játékon belül, hanem az egyik legfontosabb „tárgy” is – ez szolgál ugyanis az egyes képességek fejlesztésére, valamint még egyéb fontos dolgokra. Ha az ellenfelek gyenge pontját sikerül eltalálnunk, sokkal több vért kapunk! Két fajtája van:
Thick Blood: egyszerre 1000 dl lehet belőle nálunk, majd ezt egy Harman’s Roomban szérummá tudjuk alakítani, amit pedig majd képességek fejlesztésére használhatunk. Ahogy tápoljuk a karaktereket egyre újabb speciális tulajdonsággal fognak bírni, ami a későbbi szinteken nélkülözhetetlen lesz majd.
Thin Blood: A híg vérre a különböző speciális képességek használatánál lesz szükség, és ezt is természetesen az ellenfelekből „nyerhetjük ki”, valamint ezzel gyógyíthatjuk magunkat. Egyszerre csak 20 fiola lehet nálunk belőle.

Érdekességek:

A kiadó nem bízta a véletlenre a dolgot, összesen 43 trailer jelent meg a játékból, folyamatosan fenntartva ezzel a játékosok érdeklődését.

A játékban összesen huszonöt féle szörny található, plusz természetesen a pályavégi főellenfelek.

A játék grafikája merőben újszerűnek nevezhető, ám mindenképpen tetszetős, az anime betétek pedig csak fokozzák a hatást.

Egy-egy pályán nem csak a pályák végén vannak főellenségek – néha bizony közben is meg kell küzdeni egy-két rondasággal.

Tudtad-e:

Ha elakadnánk, érdemes Coyote-ra váltani: ő ki tudja nyitni a bezárt ajtók többségét, és hatalmas ugrásaival sok titkos helyre el tud jutni.

A Harman’s Roomban Iwazarunál egyre több infot fogunk hallani: tőle hallhatunk az ellenségekről, fegyverekről, szereplőkről.

Ha a Stamina Ringet viseljük, egy kicsivel több sérülést kibírunk, ha a Power Ringet, akkor pedig egy kicsit nagyobbat sebzünk.

Kevin Smith nem csak a játékból lehet ismerős: ő az az ember, aki Csendes Bob néven rendezett már pár igencsak jó filmet, mint például a Shop Stopot, vagy a Dogmát.

Ha a Lion küldetést is kijátszottuk, még mindig ne kapcsoljuk ki a gépet: az újabb stáblista után még mindig vár egy kis meglepetés.

Miután kijátszottuk a játékot, felajánlja, hogy mentsünk egyet, majd ebből folytathatjuk a Killer8-al, melyben szintén lesz meglepetés bőven.