A PS3 egyik legnagyobb húzócímét 2009-ben a KillZone 2 jelenti, és ezt a Sony emberei sem rejtik véka alá, miért is tennék? Indul tehát a nagy költségvetésű kampányhadjárat!
A Sony nem csücsülhet karba-tett kézzel a fenekén, hiszen csekély 1 hónap múlva debütál az idei év valószínűleg legnagyobb PS3 húzócíme, a KillZone 2.
Egy jó játék természetesen az egész sava-borsa, azonban nem feledkezhetünk meg az egyéb fűszerek kategóriáról, ami ugyancsak elősegíti a vásárlást, eladást.
A Sony is teljes mértékben tisztában van ezzel, így meg is oldották a reklám dolgot: a legfrissebb hírek szerint Nagy-Britannia területén kétmillió dolláros reklámkampány indul, felkeltve mindenki figyelmét az exkluzív címre.
Az angolok rengeteg reklámmal találkozhatnak majd a mozikban, a tévében, a boltokban, áruházakban, és az interneten sem lesz biztonságban senki a kampány alatt.
Természetesen egy jó játék mit sem ér kritikák nélkül, és manapság már egyre többen adnak az ilyen fajta véleménynyilvánításra, de a KillZone 2 fanoknak nem kell félniük, a szóban forgó játék a 95 százalékos eredménnyel csücsül a Metacritic adatbázisában.
Mi pedig mit mondhatunk minderre? Sok sikert kívánunk a Sonynak, hisz ha a KillZone 2 nagyon jól szerepel, nem hogy kilábalnak a válságból, hanem újabb játékokra, és egy esetleges folytatásra is lehet esély.
Ja igen, a legfontosabbat nem is említettem még. Tehát a KillZone február 25.-én érkezik, kizárólag exluzívan PS3-ra.