Korábban szó volt arról, hogy a PC-s közösség által készített modok elérhetővé fognak válni az Xbox 360-at birtoklók számára is. A Valve szerint ez még sem olyan egyszerű dolog, az Xbox 360 ugyanis nem veheti fel a versenyt a high-end PC-kkel.

Chet Faliszek, a Left 4 Dead 2 projekt vezetője beszélt arról, hogy pillanatnyilag miért nem lehetséges az, hogy a PC-n elkészült modokat az Xbox 360-nal rendelkezők is élvezni tudják a konzoljukon.

„Az egyik legnagyobb probléma a modokkal kapcsolatban, hogy a többségük nem képes elfutni egy low-end gépen, és vannak olyanok, amik a közepes konfigurációkat is könnyen két vállra fektetik, viszont az Xbox 360 nem képes felvenni a versenyt a high-end számítógépekkel, így a modifikációk jelentős részét képtelenség futtatni a konzolon.

Mi mindent elkövetünk azért, hogy az alap játék tökéletesen fusson Xbox 360-on, sokat optimalizáljuk a pályákat, és itt-ott még kompromisszumokat is kötünk, hogy ne legyen fennakadás. A legkirályabb dolog lenne a világon, ha a közösség által készített modokat a közösség minden tagja tudná élvezni, de ennek megvalósítása sokkal bonyolultabb, mint az bárki hinné” – fejezte be a mondandóját Faliszek.

Sajnos ez a helyzet kedves Xbox 360-nal rendelkező harcostársaim, egyelőre a modok maradnak a PC-s közönség exkluzív fennhatósága alatt.