Egy ingyenes javítás formájában próbálja a Valve jobbá tenni amúgy sem rossz zombi lövöldéjét. Lássuk, miket tartalmaz a tegnaptól elérhető patch.
Néhány hotfixet, pár új ficsőrt, valamint feljavított Versus módot láthatunk a patchnotes-ban többek között.
* A repülő játékosok most már nem tudnak létrákba kapaszkodni
* Ha belelövünk egy kocsiba, és aztán megint, akkor másodjára már nem fog bekapcsolni a riasztó
* Mini-gun fizikája javítva
* Javított gázpalackok (és a többi, robannó tárgy), ezentúl ezek robannása nem okoz falon vagy liften való keresztülesést
* „Rare achievement” bug javítva
* Néhány térkép javítva
* Versus módban kibővült a HUD azzal, hogy láthatóvá tették a többi fertőzöttet
* Normalizálták a különlegesen fertőzött egyedek közelharci sebzését
* Mostantól egyes térképeken a fertőzöttek nem tudnak vissza teleportálni és felgyógyulni
* A játékosok térképenként csak egyszer válthatnak csapatot
* Nem lehet addig csapatot váltani, amíg akár egy játékos is tölt
* A tank egyenlő százalékban spawnol mindkét fél oldalára
* A tank és a witch a menekülő útvonalra spawnol, növelve ezzel a túlélés esélyét
* Csapat cserélési hiba javítva
* Egy Hunter mostmár könyebben szed le egy túlélőt, mert megnövelték a minimum sebzését
* A Smokerek ezentúl megölhetők, vagy a nyelvük elpusztítható
* A túlélők ezentúl nem üthetnek meg addig Smokert, amíg ők maguk paralizálva vannak
* Ha egy „tongue attack” nem sikerül, akkor a túlélő rövidebb delay timert kap a skillekre
* A képesség időzítő ezentúl helyesen működik
* A Smoker nyelve ezentúl minden másodpercben sebez, ha egy paralizálz túlélőt kaptunk el vele
* A tank által lerombolható tárgyak pirosan villognak ezentúl
* Ha a tank keresztülhajt egy autón, az automatikusan kikapcsolja a riasztót
* A tank frustration számláló csak akkor resetelődik, hogyha a túlélők kövekkel vagy ököllel megütik azt
* Csökentett Autoshotgun sebzés tank ellen
* A tank egyenlő százalékban spawnol mindkét fél oldalára
* Witch azon hibája javítva lett, mikor támadó túlélőnek álcázta magát