Az idei Independent Game Festival egyik finalistája, a három évvel ez előtt bejelentett Limbo nyári megjelenési időkeretet kapott. A fekete-fehér, térbeli platformer a pokol peremére röpíti majd játékosait.
A Playdead három esztendeje fejlesztés alatt álló produkciója, a Limbo a nyár folyamán látja meg a napvilágot, kizárólag az Xbox Live kínálatában. A független stúdió úgy döntött, hogy nincs szükségük kiadóra, miután felálltak a tárgyaló asztalok mellől. A hosszúra nyúlt fejlesztési időt az alapoktól való felépítéssel magyarázta, Dino Patti, a Playdead stúdió vezetője, aki azt is elmondta, hogy a hallgatásuk a megfeszített munkának volt köszönhető. A Limbo-ban egy fiatal srácot vezetünk majd el a pokolig, hogy segítő jobbot nyújtsunk elveszett lánytestvérének. A március kilencedikétől, tizenharmadikáig tartó Independent Game Festivalon a Limbo két jelöléssel indul, Visual Art, azaz képművészi és technikai remekelésekben arathat a zsűri előtt babérokat.