Az öreg professzor miután befejezte legújabb találmányát,
kényelembe helyezkedve várta megrendelt sajtos pizzáját.
Jól megérdemelt pihenése közben nem vette észre a gonosz
lényt, aki alkatához méltó terv végrehajtásán
munkálkodott.
A professzor mikrochipjét a sajátjára cserélte a találmányban. Ekkor csöngetett Marvin a pizzás fiú. A gépezet elszabadult és sugarába még Marvin is belekerült, ezzel pizzáját olyan vidékre szállította, ahol még sosem járt, egy a miénkkel párhuzamos világba.Annak ellenére, hogy ez a világ párhuzamos a miénkkel, Marvinra meglepetésekben gazdag kalandok várnak.Marvin, számunkra inkább egy egyszerű platformjátékba került, ami jó szórakozást nyújtva a 8-12 éves korosztály számára.A pályákon a kijáratot megtalálva juthatunk egyre közelebb a megoldáshoz, a professzor megmentéséhez, a chip visszaszerzéséhez és természetesen a rossz fiú megbüntetéséhez.Öreg barátunk hasznos segítségeket hagyott számunkra a Help! feliratú buborékokban, melyekben mindíg felhívja figyelmünket az éppen közeledő akadályokra. Így minden előképzettség nélkül megkezdhetjük a játékot és a fokozódó veszélyekkel együtt leszünk mi magunk is egyre tájékozottabbak ebben a világban. Mivel a megcélzott korosztály nyelvi gondokkal küzdhet,ezért hasznos lehet némi segítséget adnom a professzortól. Az ellenfelek fejére ugorva átmenetileg ártalmatlannátehetjük őket, de ha mégsem sikerülne, akkor fogyasszunk almát életerőnk visszaállításához. Az almafákat ismegszabadíthatjuk termésüktől, ha tövénél megrúgjuk. A sárgás kocka a prof. egy régebbi találmánya a mászó híd. Nyugodtan rá lehet ugrani, csak nem szabadelfelejteni leugrani. A levegőben csillanásokat is láthatunk, ezeknet titkát a fejünkkel próbáljuk meg kideríteni.Nézzük meg valamennyi buborékot, mert némelyikben jelszót találhatunk. Így kikerülhetjük az egyszer már átverekedettrészeket. Ha valami az utadat állja próbáld meg a rugdosást, az használni szokott. Az almákon kívül érdemes még mást is gyűjteni. 100 csillagért egy életet kapunk, míg 30 félholdért egy zabálóholdat ami megeszi ellenfeleinket. A kerek napokat pedig dobálni tudjuk.Hogy mindenki igényét kielégítsem, elárulom azt is mely gombok milyen szerepet kapnak a játékban:Piros – ugrásZöld – rugásKék – leesés egy szintrőlAz akadályokon pörögve gurulhatunk át átlósan lefelé irányítva Marvint és valamelyik gombot megnyomva. Magassabra is ugorhatunk, ha a piros gombot kétszer egymás után nyomjuk le. Ha pedig be akarod fejezni a játékot akkor tartsd nyomvamind a négy színes gombot, valamint a két elülsőt.A nagyobb gonosztevőket ágyúval ártalmatlaníthatja Marvin. Rá támad a nagy kalapács, az óriás romlott húsu sajtburger. Ezekkel végezve Marvin a gonosz lénnyel találkozik, akit egy jetpack-el érhet utol a felhők között.Marvinnak el kell juttatni a pizzát rendeltetési helyére mielőtt megromlik, ezért bátran kel át erdőn, városon,száll fel a magasban, majd le a víz alá. A prof. már biztosan éhes, de ne feledkezzünk meg arról sem, hogy hazais kell jutnia, hiszen otthon rendelések várják! Lázi
88%
|
/////—————-INCOMING-EDITORIAL-MESSAGE—————-/////
A cikk érdekessége, hogy a soha meg nem jelent Joypad 95/2-ből származik. Nagy kutakodás erdeményeképpen az összes megjelent Joypad szám előkerült digitális formában, így hamarosan számíthattok egy exkluzív archivmra itt a ReTRoTiMe-on.