A tegnapi napon megnyitotta kapuit a Game Developers Conference 2007, a CMP Game Group pedig máris bejelentette a jövő évi konferencia időpontját.
A tegnapi napon megnyitotta kapuit a Game Developers Conference 2007, a CMP Game Group pedig máris bejelentette a jövő évi konferencia időpontját. Noha a mostani rendezvénysorozat március 9-ig (péntek) tart, a GDC 2008 a San Francisco-i Moscone Centerben egy kissé korábbi időpontban lesz lebonyolítva: egész pontosan február 18-22-ig.
A 2007-es konferenciára a CMP Game Group megnövelte az értekezlet kapacitását és a kiállítás befogadóképességét az ugrásszerűen megnőtt érdeklődőknek helyet adva, egyben jobb lehetőségeket biztosítva a fejlesztők, a kiadók és az ipar egyéb kulcsfontosságú szereplői számára.
“A GDC-vel kapcsolatos filozófiánk: hű maradni legfontosabb közönségünkhöz – a játékfejlesztőkhöz. Továbbra is arra helyezzük a legnagyobb hangsúlyt, hogy oktatási, inspirációs és kapcsolatépítési lehetőségeket kínáljunk mindenkinek, aki részt vesz a játékok készítésében” – mondta Jamil Moledina, a Game Developers Conference ügyvezető igazgatója. – “A GDC 2007 témája a most már jelen generációsnak számító következő generációs rendszerek, melynek kapcsán arról fogunk beszélni, az ipar hivatásosai hogyan hasznosíthatják az új kreatív folyamatokat, a produkciós metódusokat és az üzleti modelleket a játékiparban való saját irányuk kijelölése és megszilárdítása érdekében.”
Az idei GDC-n az ipar két nagy neve fog vitaindító előadásokat tartani. Mario szülőatyja és az ipar legendája, Shigeru Miyamoto csütörtökön adja elő “Egy kreatív vízió” című előadását. Ezalatt Phil Harrison, a SCEA Worldwide Studios elnöke mondja el “Játék 3.0: A videojátékok harmadik korának fejlesztése és alkotása” című beszédét.