Az intróban láthatjuk, amint a herceg kétségbeesetten menekül egy szűk sikátorban. Üldözi őt a végzete és egyre kevesebb az esély a túlélésre. Mikor végérvényesen zsákutcába jut, bátran kivonja kardját és szembenéz a halállal.
Visszaugrunk az időben. Egy hajón, vagyunk, vihar közeleg. Na meg egy ellenséges hajó. Nem baráti a szándékuk, s habár a kapitány igen csinos, ő valószínűleg nem kedvel minket, ugyanis kiadja az embereinek a parancsot: „Öljétek meg!”
Ship
Rögtön ránk tör az ellen, nincs idő tétovázni. Szablyát a kézbe és hajrá. Az első pályák tutorial-ként is funkcionálnak, úgyhogy igyekezzünk elsajátítani a gép által mutatott legalapvetőbb kombókat. Ha végeztünk a jelenlévőkkel, akkor menjünk tovább. Egy bajtárunk esik le fentről az árbockosárból, és zuhanásával átszakítja hajópadlót, vele együtt mi is egy szinttel lejjebb esünk. Pont jó helyre, egy tócsa kellős közepébe. Használjuk ki az alkalmat és igyunk. A kis folyosón egy terembe érünk, ahol újabb dolgokat tanulhatunk meg, ezúttal egy tartógerenda segítségével. Menjünk ki a másik folyosón, ahol már sokkal inkább áll a víz. A másik hajó belénk is ütközik, mi meg egy feszítőkötelet elvágva feljutunk a fedélzetre. Pár ellenfelet ismét legyőzve szabaddá vélik az út a főnökasszonyhoz, Shahdee-hez (előtte még vegyünk magunkhoz még egyet a sok parlagon heverő fegyver közül a másik kezünkbe is). Őnagysága nem nehéz ellenfél, a szokásos védekezek, majd ütök mozdulatsor bőven megfelel ellene. Egész jól haladunk, már csak egy kicsi van hátra az energiájából, amikor felülkerekedik rajtunk, és a vízbe taszajt. A herceg eszméletét veszti, mi pedig a visszaemlékezéséből megismerjük a történetet. A lényeg, hogy vissza kell utaznunk az időben, hogy az előző részben elkövetett hibánkat kiköszörüljük, de időközben a sorsunk megpecsételődött. Egy levakarhatatlan ellenfél szegődött a nyomunkba, aki mindenképp meg fog ölni, sorsunkat nem kerülhetjük el.
Beach (jelen)
Nem épp kellemes társaságban ébredünk, ráadásul a kardunkat is elvesztettük. Felkapunk egy falécet, egyelőre ez is megteszi. A madarak elég kitartóak errefelé (biztos kevés a kaja:) úgyhogy meg kell küzdenünk velük. Menjünk a part túlsó oldalára, majd fel a lépcsőkön. Ugorjuk át a vízesés felett, majd miután felkapaszkodtunk, ugorjunk át a leszakadt híd felett is. Elérkeztünk az első mentési ponthoz (ilyen kutak fogják jelezni), amit használjunk is ki. Kapaszkodjunk fel a kőtömbre és egyensúlyozzunk végig mellette. A végénél ugorjunk le, és a szélén függeszkedve jutunk át a kiálló kő alatt. Miután visszamászunk, egy újabb nagy ugrás, majd ismét pár szárnyas. A füves szirten felkapaszkodva megint a falhoz lapulva kell továbbhaladni, és a végén túloldalra átugorva jutunk tovább. Kapaszkodjunk fel, majd essünk le. Pár varjú után, a rácsos ajtó felett az előző részből ismert falon futással jutunk át. Másszunk fel az oszlopon, majd ugorjunk át a következőre, a harmadikról meg a felső szirtre. Küzdjük le a madarakat, majd guruljunk át a betört ajtó alatti résen. Küzdjünk meg az őrökkel, majd másszunk fel a továbbhaladáshoz. Most ismét a falon kell futnunk, először a bal oldalt, aztán a következő alkalommal jobbra. Ez utóbbi hosszabb is és a végén ugranunk kell. Ismét rövid küzdelem, majd menjünk fel a lépcsökön.
Fortress Entrance (jelen)
A kapu mellett bal oldalt fel tudunk kapaszkodni, így átjutunk. Kis közjáték után (viszontlátjuk a némbert a hajóról), egy csata kellős közepén találjuk magunkat. Ha végeztünk menjünk vissza a kapuhoz, és a mellett lévő faajtó most nyitva van. Mentsünk, majd ugráljunk át a hasadékokon. Ezúttal a varjak főnökével kell megküzdenünk, de a csata hevében elszalad (ez szokás lehet errefelé), így utána kell erednünk. Menjünk visszább a hídról, és baloldalon fussunk fel a falon, majd ismét, de ugorjunk is át a szirtre. A túloldalon fussunk balra a falon és ugráljunk az oszlopokon át a megszeppent ellenfélhez. Kis dulakodás után újra tovarepül, sebaj menjünk utána. Szaladjunk át a falon, majd vissza, így elérjük a párkányt, amin felhúzózkodva fel tudunk ugrani a felső kiszögellésre. Innen az oszlopon keresztül végre eljutunk ismét a madáremberhez, akit ki is végzünk. Fussunk fel a falon, hogy a kapcsolót átbillentsük, mire kinyílik az ajtó. Öljük meg az őrt, majd fussunk oldalt a falon, a kapcsolón át, mely kinyitja az újabb ajtót és ereszkedjünk le a függönyön. Küzdjünk meg a maradék ellenfelekkel, majd másszunk fel a kis platformra az oszlophoz közel. Szaladjunk fel, majd megkapaszkodva oldalazzunk tovább és kapaszkodjunk fel. Öljük meg a ránk támadót, majd továbbhaladva csináljunk egy falon futást, hogy elérjük a szemközti párkányt. Oldalazzunk át a fal túloldalára és ereszkedjünk le. Itt át kell futni megint a falon, majd ugorjunk be a vízeséses ajtón. Megint egy átvezető jön: látjuk ahogy Shahdee valamiféle portálba ugrik, mi követjük.
Fortress Entrance (múlt)
Kiderül, hogy időutaztunk egyet, rögtön mentsünk is egyet ennek örömére. Menjünk tovább ugyanazon a folyosón, mint a jelenben, csak visszafelé. Ráadásul most más a csapdák is működnek, kerüljük ki a mozgó, késekkel tűzdelt oszlopokat, és falon futásnál is ügyeljünk a pengékre. A nagy teremben aztán ellenfelekre lelünk, őket gyorsan aprítsuk fel. Tartsunk balra, és az oszlopon fel tudunk kúszni, majd átugrani a platformra. Miután felkapaszkodtunk, egy falon futással jutunk el a középső szobor talapzatához, ahol kerüljünk át a másik oldalra függeszkedve, majd ugorjunk át a platformra. Szaladjunk a végére, ahol a falon futva helyezzük üzembe át a kapcsolót, aztán ereszkedjünk le a függönyön. Az iménti akció révén kinyílik a lenti rácsos ajtó, ahol távozhatunk. A hídon ezúttal is varjak várnak, miután leküzdöttük őket, ugráljunk fel a balra lévő falon a jelenben már megszokott módon, majd a falon fussunk át, ahol ezúttal még épp a túloldali rész. Küzdjünk meg az ellenfelekkel, majd a lépcsőtől balra romboljuk szét a hordókat. Így át tudjuk állítani a kapcsolót, de sajna hiába igyekszünk felfelé, nem fogjuk elérni a nyitott csapóajtót. Sebaj itt egy másik kapcsoló, amely kinyitja nagyobb ajtót. Ugyanabba a terembe jutottunk, ahonnan jöttünk. A falon futva elérünk a függönyig, azon pedig alászállhatunk. A küzdelem után a játsszuk le a korábbi procedúrát (oszlopon fel, majd a túloldalra evickélve a falon lévő kapcsolón átszaladva nyissuk ki az ajtót) és menjünk ki, de ezúttal egyenesen menjünk tovább. Evickéljünk át a csapdákon (közben menthetünk is), majd a lépcső tövében küzdjük le a szellemlényeket (védekezve közeledjünk, majd amikor közelebb érünk, addig üssük őket, míg össze nem esnek). Menjünk fel a végeláthatatlan lépcsőn és a kis kompániát is tanítsuk móresre.
Central Hall (múlt)
Menjünk fel a lépcsőn, majd cselezzük ki a negyedet forgó csapdát. Ugorjunk át a szemközti oldalra, majd fel és fel. Oldalazzunk át a túloldalra, ereszkedjünk le, és ugorjuk át megint. Öljük meg az őrt, majd osonjunk át a forgó csapdákon. Egy nagyobb terembe érünk, ahol először is le kell ölnünk pár fegyverest. A túloldalon, a szakadékot átugorva tudunk menteni is, majd menjünk vissza középre, és kapaszkodjuk fel a kőtömbök tetejére. Innen irány az első oszlop, majd a többin át a túlsó oldal. Kapaszkodjunk fel, majd egy „falon futás végén ugrással” kombót eleresztve a bejárat feletti erkélyen találjuk magunkat. Menjünk be a selyemfüggöny mögé, majd ugráljunk át a szakadékokon úgy, hogy közben ügyeljünk a mozgó csapdákra is. Ereszkedjünk le a létrán és öljük meg az őrt. Itt most a falon kell átfutni, de időzítsünk úgy, hogy akkor induljunk, amikor a mozgó csapda már lefelé megindul. Újabb létra, de itt már az ereszkedésnél is csapdák vannak. A végén ugorjunk át a párkányra, majd oldalazzunk és megint át a szemközti létrára és le. Nyírjuk ki a két őrt, majd fussunk át a folyosón az előbúvó tüskék elől. Mentsünk.
Southern Passage (múlt)
Először egy kombinált csapdán kell átmenni (akkor induljunk, amikor a függőlegesen mozgó csapda lefelé indul), majd egy egyszerűbben. Az előttünk futó Shahdee befut egy ajtón, ami lezárul, mi egy nagy ellenfelekkel teli teremben maradunk. Miután tiszta a terep, középen ugorjunk fel a rúdra. Lengjünk be majd át a másikra, aztán forduljunk meg, így a T alak másik oldalára is eljutunk, ahonnan viszont a fenti platformra lendülhetünk át. Egy gyors öldöklés, és már egyensúlyozhatunk is át a vékony pallón, ahol újabb küzdelem vár. Ha megvan, akkor irány egy újabb rúd, majd elugorva és a falról elpattanva a fenti gerendára érkezünk. Innen ugorjunk át az erkélyre, ahol egy nem épp kedves ninja lány próbál feltartani. Másszunk ki az szegélyre, és lendüljünk át a gerendákra, ahol egyensúlyozzunk át a túloldalra. Egy ugrás után bevesszük az újabb sarkot is, az itt lévő ellent pedig kiírtjuk. Másszunk ki a szegélyre, majd rugaszkodjunk el, hogy a függönyön leereszkedve még időben ismét elugorjunk. Pont egy szinttel lejjebb kerültünk, és egy gerendán kell átszaladnunk, közben egy újabb ninja lány terem előttünk. Őt jó előre dobjuk le, a második fegyverünkkel, elkerülve a felesleges csatározást a vékony pallón. A túloldalt ismét csata, majd a falból kiálló deszkákon ugráljunk egy szinttel feljebb. Itt ismét verekednünk kell, majd a szegélyre kicsimpaszkodva ugorjunk át az utolsó pallóra, ahol viszont mindenképp meg kell küzdenünk az utolsó ninja hölgyeménnyel (nem tudjuk eldobni fegyverünk). Végezetül csimpaszkodjunk a rúdba az ajtó kinyitásához, majd ereszkedjünk le a függönyön és haladjunk tovább. Menjünk le a lépcsőkön, míg egy veremhez érünk. Ereszkedjünk le a függönyön, majd a végén ugorjunk el róla. A pallókon ugráljunk át a túloldalra, ahol leérkezvén bukfencezzünk tova a tüskék elől. Mentés.
Sacrifical Altar (múlt)
Amint megközelítjük a lépcsőt, beindulnak az események. Fentről zaj hallatszik, valaki közben távozik. Shahdee és egy piros ruhás lány küzd, utóbbi leesik és a párkányba kapaszkodik. Segítenünk kell neki, mert a fekete ruhás démon azon ügyeskedik, hogy leessen. Győzni úgy tudunk, hogy folyamatosan védekezünk, majd támadgatunk. Tartsuk meg a két lépés távolságot is ahogy illik, és messzebbről támadjunk. Miután elterült, élvezzük a közjátékot és utána csöppenjünk vissza a játékba. Jön egy kis mellékes, ami nem kötelező, de hasznos. Menjünk fel az oltárhoz, amit el tudunk húzni. Menjünk le a lépcsőn, majd át a tüskéken és a végén kerüljük el a forgókat. Újabb tüskés talaj, forgó oszlopokkal és a végén az ütemesen forgó késekkel. Aztán egy falon szaladás, a mozgó fűrészekkel, a végén bukfencezzünk át a kések alatt. Az utolsó csapdánál szintén a bukfenc marad, fontos az időzítés is a második forgó rúd miatt. Jutalmul Life Upgrade-et kapunk, aminek hasznát vesszük majd. Szerencsére visszafelé nem kell végigmenni a csapdákon, így térjünk vissza a nagy küzdelem színhelyére. A csata után a terep ugye kicsit átrendeződött, a nagy kőre, ami leesett, fel tudunk mászni, majd tovalendülni róla a szemközti párkányra. Kis oldalazás után ugorjunk át a rúdra, majd a felső párkányra. Lendüljünk át a szemköztire és oldalazzunk a másik részére. Majd a rudakon fel tudunk ugrálni a szirt tetejére. A falon fel kell futnunk, hogy elérjük a kötelet. Vegyünk lendületet, hogy át tudjunk szaladni a pallósra, ahonnan már elérjük az erkélyt. Mentsünk. A szakadék szélénél ereszkedjünk le, és a törött pallóson ugorjunk át a másik oldalra. Oldalazzunk odébb, majd az állatfejtől ugorjunk át a falon lévő szirtre. Oldalazás után irány a kötélen át az újabb palló, ahonnan fel tudunk kapaszkodni az erkély részre. Másszunk fel a kötélre, majd ugorjunk át a rúdra, amely bezárja a falon a nyitott ablakokat. Ugorjunk vissza a kötélre, majd le róla. Szaladjuk át a falon a túloldalra, majd kapaszkodjunk fel a másik kötélre. Lendüljünk neki, hogy át tudjuk futni az erkélyre. A kis szobában egész sok lány érdeklődik irántunk, de sajnos mind az a ninjás fajta. Le is ölhetjük őket, de a remek fali szerkezet az előtérben jó szolgálatot tesz, ha felfutunk a falra, akkor alul tüskék rendezik a dolgot. Így hamar megszabadulunk tőlük. Vissza a kis terembe, jobb oldalon fussunk fel a párkányra, majd ugorjunk még egyel feljebb. Innen át a rúdra, majd a többin keresztül feljutunk egy kiszögellésre. Fussunk fel jobb oldalon ismét a falra, majd oldalazzunk tovább és ugorjunk fel a következőre. Innen át a rúdra, majd a falról a felső rúdra, onnan pedig az újabb párkányra. Itt függeszkedve menjünk el a végéig, majd amikor a forgó rúd távozik, gyorsan ugorjunk át a szemközti oldalra, és folytassuk függeszkedve az utat a biztonságos talajig. A folyosó végén fussunk át a falon jobbra a kötélig, ügyelve a mozgó fűrészre, majd át a másik kötélre, és hasonlóképp, mint az előbb lendüljünk át helyes időzítéssel a verem másik oldalára. Kerüljük ki a mozgó rudakat, és szusszanjunk egyet. A mentés után aktiváljuk mind a négy fali kapcsolót, hogy működésbe hozzuk a portált.
Southern Passage (jelen)
Cselezzük ki a kettős csapdát, majd szépen a fal mentén körbe ereszkedjünk le az alsó szintre. Aktiváljuk a kapcsolót, majd vegyük is hasznát, az imént kapott időlassításnak (máshogy esélyünk sincs). Verjük le a két ellent, majd essünk le. Kis közjáték: egy cseppet sem szimpatikus lényt látunk. Jobb oldal fussunk át a falon a kiálló deszkáig, majd ugorjunk át a másikra, majd a kötélre. Azzal lendüljünk át a rúdra, majd szépen szaltózgassunk át az erkélyig. Sétáljunk ki a palló végére és ugorjunk át a vastagabb rúdra. Ennek a végéről is ugorjunk el az oszlopra, oldalazzunk, majd irány a függöny, melynek végén lendüljünk át a pallóra. Ennek végéről ismét ugorjunk át a szemközti rúdra, amelyről végre ismét szilárd talajra jutunk. Ugorjunk át a nagyobb sziklára és lássuk el az ellenfelek baját. A túloldalt kapaszkodjunk fel, és kezdjünk el felugrálni a fal és az oszlop között. Mikor fenn vagyunk, menjünk ki az oszlop szélére és ugorjunk át a pallósra, ahonnan a hasadékba juthatunk. Mentés után menjünk jobbra, a veremnél egy falon futással jutunk át. Egy kis mozi jön, The Dahaka, a kedves lény, akit már láttunk ránk talált, úgyhogy menekülni kell. Gyorsan kell futnunk, mert omlik minden. A kanyar után fussunk át a falon, majd a rudakon szaltózgassunk át a túloldalra. Hasztalan, a minotaurusz szerű lény egy pillantás alatt ott terem. Szerencse, hogy gyorsan be tudunk bújni egy nyíláson.
Fortress Entrance (jelen)
Verjük szét a hordókat, majd fel a lépcsőn. Lepjük meg az őrt, és ereszkedjünk le. Fussunk át a falon és lendüljünk át az oszlopra. Másszunk fel rajta és ugorjunk át az erkélyre. Egy terembe jutunk, és a feladat, hogy az előttünk lévő oszlopra kiugorjunk, majd az annak oldalénál leesünk, pont hogy a függönyt kihasználva sértetlenül érkezzünk meg. Így lentről már ismerősebb a terep, akkor jártunk itt, amikor először igyekeztünk a portál felé. Most is oda kell mennünk, úgyhogy fel kell kapaszkodnunk a középső kőtömbön, majd oldalazással eljutni és felmászni az erkélyre. Ennek végén falon futás, majd függeszkedve át a kő másik oldalára. Ekkor megjelenik üldözőnk is, szóval nyakunkba kell szedni lábainkat. Fussunk és a szakadéknál a falon keresztül, míg megérkezünk a portálhoz. Szerencsére ide nem tud követni, így lerázzuk. Nincs más választásunk, irány a múlt.
Fortress Entrance (múlt)
Menjünk végig a folyosón, persze a csapdákra ügyelve egészen a már jól ismert teremig. Kis jelentet látunk, az az alak jelenik meg, aki a csajok küzdelménél kiszaladt a színről. Ellenséges szándékát kifejezi a felénk dobott fejszével. Ezután elő kell adnunk újra az ajtókinyitó magánszámot, a korábban már ismertetett módon (röviden: a bal oldali oszlopról mászunk fel, majd a másik oldalt a falon futva aktiváljuk a kapcsolót, és függönyön ereszkedünk le). A híd után balra menjünk a falon felmászva, majd a falon futva egészen addig, ahol a hordókat szétvertük a kapcsoló miatt. Emlékezhetünk, hogy nem értük el a kis csapóajtót, bárhogy igyekeztünk. Most viszont már van időlassításunk, nosza használjuk is. Egy folyosóra kerülünk és előttünk komplexebb csapda tüskékkel, forgó pengével és ritmikusan előbúvó kőtömbbel. Aztán még két ilyen lesz. Megfelelő időzítés a lényeg, nem lesz nehéz dolgunk. A járat végén újabb Life Upgrade-et kapunk, irány vissza a szabad levegőre. Menjünk vissza a hídhoz és haladjunk a másik ismert irányba, át a csapdákon, fel a nagy lépcsőn, a Central Hall-ba. A nagy terembe belépve észrevehetjük, hogy a szakadékon túli ajtó, amely mellett a mentőhely is van, nyitva áll. Küzdjük le tehát az ellenséget, és irány az új terület. Előbb csak egy forgó kés, majd két ellentétesen mozgó rúd egy veremmel okoz riadalmat, de megint csak a jó időzítésre tudok hivatkozni. A lezáró forgó kés már nem jelent akadály, ezért menjünk fel a lépcsőn. Fussunk át balra a falon, majd ugorjunk át a másik oldalra. Aztán bújjunk el a közelgő tüskés rúd elől, majd ha távolodik, oldalazzunk be a területére és ugorjunk egy szinttel feljebb. Várjuk meg, míg elhalad alattunk és ereszkedjünk függeszkedésbe, és csimpaszkodjunk át a túloldalra a másik, nem mozgó rúd alatt. A forgókések és a lépcső után új területre érkezünk.
Hourglass Chamber (múlt)
A létra tetejéről ugorjunk át a másik oldalra, mire az ajtó elkezd kinyílni. Mikor teljesen nyitva áll, essünk le és bukfencezzünk át alatta. Találkozunk a piros ruhás hölggyel, aki hasznos tanácsokkal lát el, hogy mit is kellene tennünk és kapunk tőle egy új kardot, amely nemcsak erős, de más hasznát is vesszük majd. Induljunk vissza a Central Hall-ba (az ajtó mellett van a nyitó és útközben a csapdák sajna ugyanúgy élnek), és a középen lévő fura kőkupacba szúrjuk bele a kardunkat. Egy szerkezet jelenik meg (az ellenfeleket most ne számítsuk, úgyis mindenki könnyűszerrel elveri őket), amelynek rúdját forgassuk az óra járásának megfelelően, aminek okán átrendeződik a terep. Ugorjuk át a szakadékot és balra induljunk meg egy falon futással, majd ugorjunk át a szirtre. Most a jobb oldalon fussunk a falon, így átérünk a nagyobb szikla aljára. Kapaszkodjunk fel a peremeken, majd ugorjunk át a középső darabra. Ennek a tetejéről már át tudunk ugrani a bejárathoz. Csimpaszkodjunk fel az ajtót nyitó szerkezetre, majd engedjük el, és időlassítással szaladjunk át a csapdákon és az ajtón. Ugráljunk fel a két fal között, majd szaladjunk fel a fűrészek közti létrán. Innen már csak egy kis ugrálás és feljutunk a folyosóra. A zúzó köveket kicselezve eljutunk a mentési pontig.
Mechanical Tower (múlt)
Nyírjuk ki az őröket, majd ereszkedjünk le a peremeket használva. Egy nagy térre jutunk, ahol rengeteg ellenfél jön, szerencsére egyesével. Egy idő után viszont a rács mögül ránk engednek egy nagydarab debella jószágot (aki játszott a demóval, annak ismerős lesz). Úgy tudjuk kivégezni, hogy lehetőleg mindig a háta mögé kerülve meg kell gyengíteni a lábait, és amikor térdre rogyik, akkor felmászni a hátára, és ütni a fejét. Vigyázzunk, hogy amikor nyúlkálni kezd, akkor vagy ugorjunk le, vagy hajoljunk el, mert ha elkap, akkor messzire hajít. Ha győztünk, akkor menjünk be a szemközti ajtón. Kapcsoljuk át a falon a kapcsolót (felfutással), majd a kiemelkedő dobozra felkapaszkodva juthatunk a felsőbb szintre. Mentsünk, majd lassítsuk be az időt, hogy a kerekek közt át tudjunk ugrani. Verjük le a ránk támadókat, aztán ugorjunk rá a közeli mozgó oszlopra. Innen így ugrálva (várjuk meg, míg a starthely és a cél egy szintbe kerül és csak akkor lendüljünk) eljuthatunk a kis erkélyre a kapcsolóval. Az őrt öljük meg, és a kapcsoló aktiválása után pedig lassítsunk az időn, hogy át tudjunk ugorni, az elinduló dobozra. Erről lendüljünk át az újabb szirtre, ahol a forgatórúd is van. Ezt állítsuk is át, és az ugró rúd is odébb kerül. Használjuk is, hogy a fel-le mozgó társára átjussunk, onnan pedig a felső részre. Öljük meg a fura lényeket (vigyázat, mert robbannak), és függeszkedjünk a rúdon, ami kapcsán szabaddá válik az út a középső részre. Ugorjunk fel a bal oldali gerendára, és lendüljünk át a láncos ablakú helyiséghez. Itt körbe fel tudunk mászni a tetejéhez, majd oldalról be tudunk esni a térbe. Öljük meg az őrt, majd másszunk fel a létrán. Ugorjunk ki a párkányra, majd a fal melletti kapaszkodóra. Függeszkedjünk odébb a fal alatt, és ugorjunk át rúdra, onnan meg a forgó falapra. Innen irány az újabb kapcsoló kar, amely használata után a közeli rudat, na meg némi időzítést használva lendüljünk át a középen forgó izére, a másik oldalt meg ismét az újabb rúdra, majd a kapcsolóhoz. Ezt aktiválva kihajlik egy falap, melyre a falról futva tudunk átugrani, majd mikor visszahajlik, le róla. Nyírjuk ki a robbanó lényeket és a kis teremben húzzuk meg a rudat. Megint egy szinttel feljebb hoztuk a középső platformot, ugorjunk fel a deszkára, lassítsuk be az időt, majd lendüljünk át a kerekek közt. A párkányokon már könnyedén felkapaszkodunk, majd a kés utáni csapdán úgy jutunk át, hogy belassítjuk az időt és az első kőre felmászunk és indítunk egy falon futást. Forgó oszlopokon megfelelő időzítéssel átjutunk. Lejutva másszunk fel a szekrényre, majd a falon lévő szegélyre, így aktiválhatjuk a kapcsolót, mely kinyitja az ajtót. Menjünk le és mentsünk.
Mechanical Pit (múlt)
Verjük le az ellenállást, majd a fali kapcsolót és az időlassítást bekapcsolva érjük el a kiemelkedő dobozt, amiről feljutunk a kötélre, azzal pedig a felső platformra. Nyírjuk ki a támadókat, majd az elágazásnál menjünk jobbra. Kis mozi, újra látjuk a titokzatos lényt, aki már egyszer meg is dobott minket. Szaladjunk át a falon, és öljük le az ellenfeleket. Lassítsuk be az időt, majd fussunk át a küllők közt a falon, majd ugráljunk végig az oszlopokon a forgó kapcsolóhoz. Menjünk fel a működésbe hozott lifttel, majd fenn fussunk visszafelé a fal irányába és ugráljunk fel a két oldal között. Egy terembe jutunk és ismét egy behemóttal kell megküzdeni, a szokásos módon. Távozzunk a másik kijáraton falon futással, és kötéllel haladjunk tovább, majd ugorjunk át a vízbe. Itt igyunk, majd induljunk meg a lapátok irányába úgy, hogy a lyukakon bukfencezzünk át. Középen szálljunk ki a függő kapcsolót aktiválni, majd haladjunk tovább. Ugráljuk át a rudakon és öljük le a piroskákat. Haladjunk a folyosón végig. Az első csapda könnyű, a másodiknál csak a megfelelő ritmusra kell figyelni, amikor a kötélről a második fűrészen átlendülünk, a harmadiknál is csak az időzítés a lényeg, meg hogy bevessük a falon futást is. A negyedik megint egyszerű. Megérkeztünk a portálhoz, mentsünk.
Mechanical Pit (jelen)
A folyosó picit megváltozott ugyan, de ugyanazokkal a taktikákkal végig tudunk menni. Egyedül a köteles résznél kell figyelni, itt át kell ugrani a másik oldalra és csimpaszkodva tudnunk kimászni. Kinn küzdjünk meg az ellenfelekkel, aztán ereszkedjünk le a függönyön. Ez a rész is ismerős lesz, át a kereken, az oszlopokon, fel a lifttel, majd a falak közt. Behemót most nincs, de sok kicsi piros igen. Utánuk a robbanó „kutyákat” kell elintézni, méghozzá úgy, hogy a bedeszkázott kijárat megsemmisüljön (neki kell ütnünk az egyiket). Fussunk át a vizes blokkba, majd onnan a középső részre, ahol a magányos ellenfél áll. Likvidálása után ereszkedjünk le, öljünk ismét, ugorjuk át a mélységet hogy újfent ölhessünk. Lendüljünk át a vízesésen, és haladjunk tovább. Öljük le a teleportálgató lényt, majd bucskázzunk le a forgó rudak alatt a lépcsőn. A nagy forgó szerkezetnél nyírjunk ki mindenkit, majd irány a létra. Másszunk ki a lyukon, majd fussunk fel a falra bal oldalt és kapaszkodjunk a legmagasabb részre. Innen át tudunk ugrani a forgó részre, majd a másik oldalon ismét át a falra és kicsit fentebb mászhatunk. Most ismét vissza a forgó részre, innen pedig felmászhatunk a következő „tálcára”. Itt ismét felmászok, átugrok, feljebb mászok, megint ugrok móka van, a végén csavarral. Amikor az oszlopon vagyunk felül, akkor át kell ugrani a kapcsolóra, majd gyorsan vissza és a túloldalt ki az ajtón, amíg nyitva áll. Mentés.
Activation Room (jelen)
A kis teremben öljük le a pirosakat, majd a „kutyákat”, hogy valamelyik kirobbantsa a falat jobbra. Ugorjunk át a vízesésen, majd fel a két fal közt. Küzdjünk meg az ellennel, aztán másszunk fel oldalt a kőre, hogy aztán a középsőre ugorhassunk. Innen a bontott rész feletti párkányokat célozzuk be, aztán kapaszkodjunk amilyen magasra csak lehet. Két falon futással a létrán találjuk magunkat, melyen másszunk fel. Öljük meg a ránk támadókat, aztán törjük szét a vázákat, hordókat, hogy ki tudjunk mászni a korlátra. Essünk le, majd oldalazzunk odébb, és ugorjunk át a platformra. Nyírjunk ki mindenkit, majd jobb oldalt a létrán másszunk le. Lenn másszunk át a másik oldalára, és rúdon át jussunk el a túloldalra. Vigyázva a fűrészekre „falazzunk”, majd a kötéltől tovább és ugrás. Újabb falazás, aztán le a létrán. Mindenkit öljünk meg, aztán a jobb oldali kőre ugorjunk fel. Némi csimpaszkodással és ugrálással jussunk át a túloldalra, és rohanjunk tovább. Szó szerint, ugyanis megjelenik The Dahaka. Csinálunk egy falon futást, majd a balkanyar után még egyet, aztán a kötéllel tovább. Át a vízesésen, és aktiváljuk a kapcsolót, mire fel tudunk ugrálni a falak közt. Fent likvidáljunk mindenkit, majd ugrás tovább. Folytatódik az üldözés, ezúttal már csak „falaznunk” kell. Portál, mentés.
Activation Room (múlt)
Szaladjunk túl a forgó oszlopos és forgó késes csapdákon a szokott technikákkal, a fűrészeknél is csak annyi a trükk, hogy inkább alattuk érdemes átfutni. Küzdjük le a három robbanó lényt, majd guruljunk át az újabb lyukon. A szakadékon átlendülve öljük le a fogadó bizottságot, aztán kanyarodjunk jobbra és ereszkedjünk le a platform széléra. Ugráljunk faltól falig a biztonságos leérkezéshez, aztán megint küzdelem. A kötél segítségével szaladjunk át a falon, majd győzzük le az ellenséget (akár a kapcsolóval is). Újabb „falazás” után kijutunk a nagy placcra, ahol le kell ölnünk pár piroskát, de vigyázva, mert szemből egy behemót dobál robbanó kutyákat. Ha végeztünk, akkor ezt ki is használjuk, álljunk meg a bal sarokban, majd amikor jön a cucc, húzódjunk odébb. A berobbant falon menjünk be, és egy folyosóra kerülünk, ahol a csapdák többsége a falhoz lapító kőtömb, tüskékkel és fogó oszlopokkal tarkítva. Igazából csak az utolsó fifikásabb picit, az egyik mozgó kőről kell a másikra ugranunk, majd falaznunk a forgók felett. Természetesen megint egy Life Upgrade-ért ment a móka, induljunk tehát vissza. A dobáló meláknál játsszuk el ugyanazt a trükköt, csak most a másik sarkot robbantassuk be. Benn mentsünk és húzzuk meg a kart, majd szaladjunk vissza ki, és át a keréken, a platformig. Essünk be az arénába, és intézzük el az őröket. Lendüljünk fel oldalt a létrára, és a tetejéről ugorjunk rá a kötélről lógó kőtömbre. Mikor a behemót eltalálja a követ, már át tudunk ugrani az oldalsó párkányra. Két falazással elérjük az újabb létrát, amelyen menjünk fel. Forgassuk el a rudat az óra járásának ellentétes irányába, majd nyírjuk ki a robbanó dögöket. Törjünk utat a vázák közt, majd szaladjunk át falon, egészen a kör alakú párkányig. Essünk le a forgó kerekekre, majd le a rúdra. Ezeken ugráljunk át a kockáig, melynek oldalazzunk el a másik oldaláig, aztán ugorjunk át az újabb rudakkal az odébb lévő platformra. A túloldalon essünk le és verekedjünk egyet. Megint csináljuk meg, mint az előbb: létra, kő, fal, majd megint létra. Ezúttal az óra járásának megfelelően forgassunk és ismét robbantsuk fel a „kutyákat”. Falazzunk át az újabb tekerőhöz, és forgassuk az óra járásának irányába. Fussunk át a falon a résig, ahol menjünk be, és a láda után fussunk át a platformra. Öljük meg az őrt, majd menjünk le a létrán és essünk le. Fussunk át a falon a szemben lévő platformra, aztán függeszkedjünk a szélén a fal másik oldalára. Innen megint falazzunk át a szemközti részre a ládához. Essünk le és számoljuk fel végre a dobálózót (előtte érdemes menteni). Ezután ugráljunk fel a fogaskerekeknél a rudakon és gerendákon, majd irány a létra (egészen jobb szélről lendüljünk át). Fenn a falról tudunk a húzóra kerülni, és ezáltal megjeleníteni a hidat. A túloldalt verjük le a robbanókat, aztán forgassuk el a kart az óra járásának ellentétesen. Menjünk be az ajtón, majd ugráljunk át a kerekek közt, aztán le a lépcsőn. Verjük le a „kutyusokat”, és csússzunk le a függönyökön (ne felejtsünk el átugrani félúton). Menjünk le a lépcsőn, majd újra függöny.
Mechanical Tower (múlt)
Ismerős terep. Menjünk be a középső platformra, le a létrán és ugorjunk át lassítással a kerék közt. Mentés után ereszkedjünk le, majd kinn vitába keveredhetünk a behemóttal, de el is szaladhatunk. A lényeg, hogy most vissza kell mennünk a Cantral Hall-ba, azon az úton, ahol jöttünk (tehát balra fel a falon, majd végig a csapdákkal teli úton, amely már ismerős).
Central Hall (múlt)
Visszaérve kis közjáték történik a piros ruhás Kaileena-val, ezután a rudat forgassuk el 180 fokban. Megint átrendeződik a terep. A kőrengeteg egyik oldalán meg tudunk indulni egy falon futással, amelyből át tudunk lendülni a főbb csoport egyik alsó pillérjére, majd innen fel ugrálhatunk a tetejére. Páran máris érdeklődnek, őket üssük le, majd lessük meg, mi vár a függöny mögött. Pár késes móka után egy kapcsolóhoz érünk, amin áthaladva kinyílik egy rács az előttünk tátongó gödör felett. Lassítsuk be az időt és fussunk át a túlsó felére. Itt jobbra fel kell futnunk a falon, hogy elkapjuk a rudat, amin átlendülhetünk a következő kapcsolóhoz. Most is lassítsunk és fussunk a biztonságos talajhoz. Ránk fér egy mentés.
Garden Hall (múlt)
Egy szép kis kertecskébe kerültünk, nézzünk szét és ölünk halomra minden élőt. Ha megvagyunk, akkor a bejárattól balra lévő fánál láthatjuk, hogy van egy létra. Úgy tudjuk elérni, hogy vele szemközt felfutunk a falra és átlendülünk rá. Már csak meg kell fordulni és mehetünk is felfelé, aztán jön egy újabb létra. Jobbra fussunk a falon a kötélig, amivel lendüljünk be és ugorjunk át a platformra a falról. Innen újabb falon futás, majd hopp a rúdra, arról pedig a nyílásba. Ereszkedjünk le a kiszögelléseken, öljük meg az őrt, és menjünk át a folyosó másik végére, és kapaszkodjunk fel.
Garden (múlt)
Mentsünk majd a varjak után fordítsuk át a rudat. Az ajtó ahol bejöttünk bezárul, viszont a másik kinyílik. Menjünk tovább, öljük meg az őrt, majd a kis kertben számoljunk le a népes csapattal. Az egyik oldalon, az ajtótól tovább le tudunk ereszkedni, majd egy falon átfutással egy ajtóhoz érünk. Ereszkedjünk le a verembe, majd a rúd segítségével ugorjunk át, és ismét ereszkedjünk. Megint egy csapdákkal teli folyosón kell végigmennünk Lif Upgrade-ért. A legtöbb feladatnál célszerű a bukfencet alkalmazni, de az időzítésre is figyeljünk. Ha megvan, menjünk vissza fel a legutolsó küzdelem színhelyére. És csimpaszkodjunk fel a fa mellett található kapcsolóra a falra futással. Egy kőtömb emelkedik fel balra, amelyet időlassítással elérünk, és fel tudunk róla ugrani a falon lévő kapaszkodóra. Innen szépen körbe fel kell ugrálnunk, illetve egyensúlyoznunk a felső platformokig (na meg közben hadakozni a varjakkal). Aztán a fegyvertartó mellett az oszlopon másszunk még tovább, a kapcsolóig. Kicsit odébb van egy „húzóka” amire a falról tudunk felkapaszkodni és leengedi a hidat. Így már rá tudjuk tolni a kockát a kapcsolóra és be tudunk menni a lenti ajtón. Itt forgassuk el a rudat, mire a kinti kert részben feltűnnek újabb hasonló rúdak. Menjünk hát vissza oda (A legegyszerűbb, ha a kapcsolónál elindulunk kifelé a szakadék fele, a folyóban, majd a végén felcsimpaszkodunk a falra és a másik oldalra átkerülve végigegyensúlyozunk a pallón és a kötélre ugorva leereszkedünk. Innen már ismerős lesz az út).
Garden Hall (múlt)
Az újonnan termett ellenfelektől tisztítsuk meg a terepet, majd forgassuk úgy a rudakat, hogy a vizeket elvezessük a nagy szobrokig (figyeljük a csatornákat, arra kell mutatnia a rúdnak). Ha megvan, akkor kinyílik a középső ajtó. Másszunk fel a növény nőtte falakon (közben megint varjúcsapkodás) a portálhoz és a mentés után használjuk azt (a kapcsolókat át kell állítani megfelelő sorrendben).
Garden Hall (jelen)
Induljunk el a folyosón, öljük meg az őröket, majd ereszkedjünk le. Újabb harcok után a kapunál lévő kőről falazásból ugorjunk át a középső gerendára. Ugráljunk és egyensúlyozzunk tovább, egészen a szemközti platformig. Kis verekedést követően kapaszkodjunk fel az oldalsó kiszögelléseken a felső szintre. Végezzünk az egész díszes társasággal, aztán falon futás a faágig. A gerendákon és a fali kiszögelléseken át eljutunk a falon lévő nyílásig, ahol kezdjünk ereszkedni. Most azonban nem tudunk a talajig eljutni, ezért egyensúlyozva és csimpaszkodva mehetünk át a másik oldalra, ahol fel kell kapaszkodni. Mentés.
Garden (jelen)
Verjük le az ellenfeleket, majd ereszkedjünk le a platform szélén és ugorjunk át a másikra, ahol ismét küzdenünk kell. Kapaszkodjunk fel a bal oldali magaslatra, és amikor a legtetejére érünk, akkor fussunk át a falon és ugorjunk a középső „szigetre”. Újabb verekedés után az érkezési ponthoz képest balra lévő köre ugorjunk fel, és szépen körbe az oszlopon, faágakon és romos falon keresztül jussunk el a következő platformig, ahol megint bizonyítanunk kell harci rátermettségünket. Fussunk át a falon, majd mentsünk. Jobb oldalt csimpaszkodjunk fel, majd a fákon ugráljunk át a legfelső szintre. Kis testmozgás, majd egy falon átfutással elérjük a platformot, ahonnan befelé vezet az út. Szaladjunk, illetve ugráljunk át a mozgó platformokon, egészen a mentési pontig.
Garden Waterworks (jelen)
Ugráljunk át a mozgó platformokon, majd a kötélen át landoljunk a fán, ahonnan a tüskés rúd felett eljutunk az újabb szilárd talajhoz. A küzdelem után ugorjunk át az oszlopra, majd a másik platformra és a következő oszlopra. A kis szobába megérkezvén megint harc van, aztán már mehetünk is tovább a másik kijáraton, a jobb oldali falon át. A fákon ugráljunk át, majd jobbra a rúdra, onnan pedig a platformra, amely az imént mutatott ellenfelünkkel szembe van. Az újabb rúdon átugorhatunk hozzá, és kis közjáték jön. The Dahaka elintézi, hogy ne kelljen megküzdenünk a fekete ruhással és át is tessékel minket egy másik részre. Mostantól sietnünk kell tehát. Falazzunk át a létrához, menjünk le, majd át a rudakon. A platformról falazva távozzunk, mert leszakad, aztán ismét fal, majd az ajtón kilépve megint falon fussunk a létrához. Ereszkedjünk le és falazzunk vissza, és lépjünk be. Másszunk fel, falazzunk még egyet, aztán a hordókon átvergődve eljutunk a Garden Hall felső részére. Mikor kiérünk a barlangból, forduljunk balra és a szakadék jobb oldalán fussunk át majd lendüljünk tovább a kötéllel. Ugorjunk át a létrára, ereszkedjünk le, aztán már csak be kell futni a biztonságos zónába. Mentés, portál.
Garden Hall (múlt)
Másszunk fel a létrákon, fussunk át a szakadékon és végezzünk a varjúemberrel. A szomszédos oldal jobb kéz felé ugráljunk át a két rúdon, verjük le az ellenfeleket, majd menjünk le a járaton az ajtóig. A létra tetejéről tudjuk aktiválni a kapcsolót, majd guruljunk át alatta.
Garden Waterworks (múlt)
Falazzunk át, majd kapaszkodjunk fel a bal oldali platformra, aztán fel a létrán, és az alkalmas pillanatban megint át a falon a fűrészek közt. Benn ismét falazás, aztán mentés a kútnál. Másszunk fel és verjük le a kellemetlenkedőket. A rudat középen fordítsuk el 180 fokkal, majd menjünk tovább. A verekedés után kapaszkodjunk fel és ugorjunk át a frissen elforgatott pillért használva a bal oldali kis zugba, majd falazzunk át az újabb rúdig, amit forgassunk is el 90 fokkal az óra járásának megfelelően. Az így kialakult rendnek köszönhetően átugrálhatunk a szemközti rúdhoz is, amit 180 fokkal kell elforgatnunk (persze csak a varjak leölése után). Falazzunk át a kötéllel megtámogatva a jobb oldali kis zugba, majd másszunk oldalra a falon és ugorjunk át az oszlopra, majd az elforgatott pillérre. Innen irány a szemben lévő rész, aztán át a rács alatt és benn forgassuk el a rudat 180 fokban. Másszunk fel oda, ahonnan folyni kezd a víz, és egy Life Upgrade-ért menjünk végig a pofonegyszerű folyosón. Ezután menjünk vissza pontosan azon az útvonalon, ahol jöttünk a legelső rúdig. Lenn már kisebb csapatok gyűltek, őket verjük le. Forgassuk vissza az utolsót is, pont úgy, ahogy volt, így teljesítjük ezt a tornyot is. Most menjünk vissza Garden Hall-ba az úton, ahogy ide jöttünk.
Garden Hall (múlt)
Ugráljunk át a rudakon, majd verjük le az ellenséget. Menjünk a harmadik részleghez, ahol még nem jártunk és fussunk át a falon a kapcsolóig. Üssük le az ellenfelet, majd aktiváljuk a gombot. Gyorsan fussunk vissza, az alkalmi platformon fussunk fel és lendüljünk át a rúdra. Innen ugrás a falra, majd tovább és tovább (közben a függő kapcsolót aktiváljuk), végül le a létrával. Irány vissza a Central Hall-ba, az út első részét most az árokban fogjuk megtenni, ami felett jöttünk idefel a rácsokon.
Central Hall (múlt)
Mikor leérünk meglepetésünkre kis közjáték történik, The Dahaka jelenik meg és megöli a mindig feltűnő „barátunkat”. Mentsünk egyet, aztán irány a Hourglass Chamber, az út már ismerős.
Hourglass Chamber (múlt)
Az átvezetőből minden kiderül, lényeg, hogy Kaileena-val kell megküzdenünk. Érdemes teljesen feltankolva jönni, azaz az időegységek is legyenek maxon. Nekem a szokásos taktika jött be, védekezés és hátrálás, majd amikor ő megáll, akkor mi támadunk. Időnként megidéz egy kis segítséget is magának, ilyenkor érdemes az időlassításokat elhasználni. Menetközben tankolhatunk is időegységeket, a vázákban van egy pár szanaszét. Ha megvagyunk, akkor fussunk le a szobor alatti lyukon, és ugorjunk át a szakadékon, majd a fűrészesnél pedig szaladjunk át a falon a megfelelő pillanatban. Távozzunk az ajtón.
Beach (jelen)
Hát igen, micsoda szívás (vagy öröm?), nincs vége a játéknak. Sőt The Dahaka elől kell menekülni. Előbb egy ugrás, aztán egy falazás bal oldalt, majd megint fal és a rudakon lendüljünk tova. A következő helyen beomlik a talaj, úgyhogy fussunk a falon balra, át a kapcsolón és a kötélen, a függönyön pedig le. Szerencsére az ajtó bezárul mögöttünk, van idő elmélkedni a történteken.
Catacombs (jelen)
Fussunk fel a lépcsőn (The Dahaka már megint a nyomunkba szegődik), aztán falazzunk jobb oldalt és ugorjunk át a platformra. Verekedjük át magunk a hordókon, majd megint falazás. Ugráljunk fel a rudakon, majd megint falazás jobbra kötéllel, a végén ugrással. A következő résznél a platform szélén verjük szét a hordót, falazzunk, majd ugrás. Lendüljünk át a rudakkal a vízesésen, és egy lélegzetvételnyit pihenhetünk. Ugorjunk át balra és húzzuk meg a kart, mire leereszkedik a platform. Induljunk megint a lépcső irányába, kezdjünk egy falon futással, majd még egy ugrással kombinálva. A lámpatartókról ugorjunk át a következő platformra, majd menjünk jobbra, és a rúdról lendüljünk át a vízesésen. Az ajtó mellett kapaszkodjunk fel a kiszögellésekre és menjünk át a platformra, ahol ismét húzzuk meg a kart. Ha leértünk, irány a lépcső, és megint két falon futás, majd a lámpatartókon át, de aztán egyenesen, át a romok alatt. Falazás jobbra, kötél, rúd, majd fel kell ugrálnunk a két fal közt (jobb oldal kezdjünk). Át a romok alatt, majd megint faltól falig ugrás (ismét csak jobbra kezdj). Fenn a kötelek és a rudak után ugorj át a szakadékon, majd bal oldalt falazz és ugorj a függönyre. Át a romok alatt, újabb falazás és abból ugrás. Megint át a romok alatt, majd a rúdról irány a vízesés mögé. Kapaszkodjunk fel a harmadik karhoz és húzzuk meg. Másszunk fel a középső platform tetejére, majd a rúd segítségével ugorjunk az utolsó vízesés mögé. Ránk fér a mentés végre! (ezen a ponton erősen foglalkoztatott, hogy az aktuális rész designer-ének vajon van-e nénikéje, és hogy hogyan érni magát).
Prison (jelen)
Fussunk át a falon, majd ugorjunk át az őrhöz, majd miután levertük, ismét falazzunk, ugorjunk és verjünk. Másszunk, ugorjunk és egyensúlyozzunk végig a következő szakaszon, és megint küzdjünk egyet. Ezután menjünk fel a létrákon, és mentsünk. Menjünk a folyosó végére, öljük le a társaságot, majd tovább. Egyensúlyozzunk végig a pallókon, közben leverve az érkező ellenfeleket. A túloldalon falaznunk kell, közben lesuhintani a nem kívánatos elemet. Fussunk át a falon a függönyökhöz, és ereszkedjünk le. Sajnos nem sikerül megszerezni a kardot, és The Dahaka is előkerül. Fussunk le a lépcsőn, falazás, majd át a hordók közt. Újabb falazással elérjük a portál szobát, ahol mentsünk, majd irány a múlt.
Prison (múlt)
Fussunk át a falon, de az utolsó pillanatban ugorjunk is el a közelgő oszlopok elől. Cselezzük ki a forgó kést, majd a lépcsőn a fűrészeket. Ezután át kell ugranunk a mozgó platformra, majd amikor a forgó rúd elment, gyorsan tovább, mielőtt kicsúszna a lábunk alól a talaj. Végül a fűrész és oszlop kombinált csapdán kell átvergődnünk (türelem és időzítés), hogy kapjunk végre egy új kardot. Miután ki is próbáltuk, menjünk tovább, át a két forgó rudas csapdán, majd törjük be az ajtót. Először a rudat fordítsuk el, és öljük meg a bejövőket. Húzzuk ki a kis szobából a ládát, és toljuk rá a kapcsolóra. Innentől kicsit ismerős lesz a dolog, ha valaki játszott a demóval. Menjünk le a létrán, harcoljunk, majd át a csapdákon a következő terembe. Forgassuk el a rudat és öljük meg a az őröket. Az egyik megnyíló zugban aktiváljuk a kapcsolót, és időlassítással csusszanjunk át az ajtó alatt. Nyírjunk ki megint mindenkit, majd forgassuk el a rudat. Végre menthetünk. Ugráljunk fel a falak közt, és szenderítsük jobb létre a kedvenc nagy melákunkat. Menjünk be a szobába, ahonnan kijött, és használjuk a létrát. Fenn aktiváljuk a kapcsolót, és csusszanjunk át az ajtón. Rendezzük le az ittlévőket, aztán szemközt távozzunk. Fussunk fel a falra és onnan a gerendára, majd innen egyensúlyozzunk és ugráljunk fel a fenti platformig. Mentés.
Library (múlt)
A gerendákon ugráljunk fel, és rendezzük a „macskanőket”, majd benn a többieket is. Fordítsuk el a rudat a túlsó oldali beugróban, és a renitenseket verjük le. Csimpaszkodjunk fel a kapcsolóra, majd időlassítással fussunk vissza, és forgassuk vissza a rudat, hogy be tudjunk csúszni a záródó ajtó alatt. Fel a létrán, majd küzdjük magunkat át a túloldalra, az ellenfeleket kiiktatva, és húzzuk meg mindkét kart. Ugráljunk fel a falak közt, majd falazással jussunk el a rúdra, onnan meg a gerendákra. Egyensúlyozzunk ki a kereszt szélére, és ugorjunk át az oldalsó rudakra, egészen a falig. Másszunk fel a felső gerendáig és így bejutunk a terembe. Ne sokat időzzünk, hanem menjünk az ajtó melletti palánkokhoz, kapaszkodjunk fel a kör alakú szegélyre és egyensúlyozzunk, illetve ugráljunk át a platformra. Ezután ugráljunk végig a deszkákon és már menthetünk is. Ugorjunk át a rudakon, kikerülve a mozgó csapdát, majd falazzunk át a vermen, és közben üssük le az ellent. Fel a lépcsőn, még egy verem, aztán egy robbanó állatka.
Mechanical Tower (múlt)
Verjük szét az ajtót, és menjünk be középre. Ismerős a terep ugye? Ugorjunk át a keréken időlassítással, és menjünk vissza, a Central Hall-on át a Hourglass Chamber-be.
Hourglass Chamber (múlt)
Forduljunk rögtön balra, ugyanis a Throne Room bejárata zárva van, kerülő úton kell bejutnunk. Menjünk át a csapdán, majd az animáció után üssük szét a trón mögötti falat. Mentsünk és irány a jelen.
Sacred Caves (jelen)
Az első szobában számoljuk fel a farkasok szövetségét, majd a kis szikláról elindulva szépen ugráljunk/másszunk fel a felső ajtóig. A vermen nem tudunk átjutni máshogy, csak ha beleesünk a trutyiba, majd a ferde hasadékon kimászunk. Ugorjunk be középre, végezzünk mindenkivel, majd ugorjunk át a szemközti részre, és mentsünk. Bújjunk be az ajtó alatt, majd át a vermen falazással és alázzuk le a farkasokat. Lépjünk a kapcsolóra, majd ugorjunk át az alkalmi platformra és falazzunk, majd ugorjunk át a rúdra. Ugráljunk fel a két fal közt, aztán át rúdra, és neki a kapcsolónak, majd vissza a rúdra és a pallóra. Innen az alkalmi platformon át irány a következő rúd. Megint neki a kapcsolónak, majd a felső rúdra, ahonnan az alkalmi platformon át a következő kapcsolóhoz érünk. Rontsunk hát neki, majd evickéljünk át az alkalmi platformra, onnan pedig falazzunk át a rúdra. Lendüljünk át a ferde falra, onnan pedig a függönyre, amelyről a legvégén rugaszkodjunk el. Irtsuk ki a négylábúakat, majd törjük be a falat. Falazzunk, majd kinn megint fal és ugráljunk át, illetve függeszkedjünk a másik oldali ajtóhoz. Menjünk le a függönyön. Átváltozásunk után folyamatosan fogyni fog az energiánk (cserébe viszont visszatöltődik a sands of time), nem árt tehát sietni. Öljük meg az ellent, majd falazzunk át a rúdra, ugráljunk át a falig, majd onnan az oszlopra. Ugorjunk át a falra, oldalazzunk, majd át a szemközti platformra. Bújjunk át a csapdák alatt, aztán megint falazás a végén ugrással, és bukfenc a csapda alatt. Az ajtónál másszunk ki a szakadék szélére, és menjünk át a kis kiugró részre. Ugráljunk át a másik oldalra, a platformra, vigyázva a fűrészekre. Fenn lassítsunk mindenképp a csapdánál, és elérünk a portálhoz.
Sacred Caves (múlt)
Időlassítással szlalomozzunk át a kések közt, majd a kis léceken ugráljunk át, ügyelve a fűrészekre. Az utolsóról a szemközti párkányra lendüljünk, onnan már függeszkedve eljutunk az ajtóig. Bújjunk át a forgó rúd alatt, majd amikor távozik, akkor gyorsan fussunk fel a falon a szegélyre. A végéről ugorjunk át a szemköztire, és a fűrészeket kicselezve ki az ajtón. Bújjunk át a forgók alatt, árokugrás, és menthetünk. Egy boss következik, mégpedig egy griffmadár. Igyekezzünk mindig a hátsójánál maradni és ütni, amikor meg ránk repül, akkor guruljunk le előle. Érdemes folyamatosan lassítani. Ha megvan, akkor ugorjunk át a platformra, amire még zuhantában ráesik, és a jobb oldali oszlopra csimpaszkodjunk fel. Ugrándozzunk fel, majd át balra az ajtóhoz. Falazzunk és ugorjunk át a rúddal a függönyre, majd megint rúd és megint függöny. A következő teremben fussunk át a falon (figyeljünk a késekre), majd kapaszkodjunk fel, vigyázva a fűrészre és a forgó rúdra. Fenn álljunk be a forgó és az oszlop közé, fussunk fel rajta és rugaszkodjunk el, így átrepülünk a csapda felett.
Garden (múlt)
Egyensúlyozzunk, majd ugráljunk át a pallókon, a platformra. Menjünk fel, a kapcsolóval nyissuk ki az ajtót, majd a már ismert terepen találjuk magunkat. Öljük meg az őröket, majd menjünk a Central Hall-ba a már ismert úton (a Garden Hall-on át, indulás előtt a kijáratnál mentsünk).
Central Hall (múlt)
Szemtanúi lehetünk egy érdekes beszélgetésnek Kaileena és Shahdee között, ezután induljunk vissza a Garden Hall-ba.
Garden Hall (múlt)
Mentsünk a bejáratnál, majd másszunk fel a létrákon pont úgy, ahogy jöttünk. Utána át tudunk szaladni oldalt a falon, majd a rúddal átlendülni. A középső folyosón menjünk be, ahol a kötéllel kell átlendülnünk, és az ismert úton irány a portál és a jelen.
Garden Hall (jelen)
The Dahaka gondoskodik, hogy ne legyen olyan egyszerű az utunk. A verembe leérkezve igyunk, majd át a forgó rudak alatt, a kések közt, végül egy falazás.
Southern Passage (jelen)
Verekedéssel kezdünk, aztán irány a fal kötéllel megtámogatva, aztán megint fal és a függönyön le. Ugráljunk le a nagyobb platformra, majd a túloldalon jobbra másszunk fel. Az oszlop és a fal között ugráljunk fel, majd egyensúlyozzunk végig a pallókon (a balettosra ügyeljünk). Másszunk fel az oszlopon és ugorjunk át az ágon át a szemközti oszlopra, onnan pedig a platformra. A dobozról fussunk fel a falon, majd a két fal közt ugráljunk fel. A kapcsolóval át tudunk menni az ajtón, a folyosó végén pedig szépen másszunk fel a kiszögelléseken a tetőig, ahol már csak egy csapda van és eljutottunk a portálig. Mentés.
Sacrifical Altar (múlt)
Szaladjunk át a forgók közt, majd falazunk jobbra, kötélről kötélre, és át a platformra. Ereszkedjünk le (vigyázzunk fenn a mozgó rúddal, lenn pedig a tüskékkel), ugorjunk át a rúdra, majd teljesen le a földig. Másszunk ki a korlátra, majd ugorjunk le a másik platformra. Küzdjük le az ellent, aztán tovább a mentési pontig. A járat végén gyalogoljunk át a kapcsolón, majd irány vissza a megnyíló ajtó. Kis közjáték: egy már látott jelenet élhetünk meg, kicsit korábbról, és más értelmezésben. Falazzunk át a két forgó közt (korábbról induljunk, hogy át tudjunk ívelni az alsó felett), majd újabb falazás és az egyik kötélről a másikra (picit feljebb kell menni). Lendüljünk át a fűrészek közt, majd megint falazás a forgó késhez. Guruljunk át alatta, majd falazzunk a mentő helyhez a fűrészek közt.
Cliff (múlt)
Küzdjünk meg a kintiekkel és az egyik robbanót irányítsuk a repedt falnak. Menjünk ki a lyukon, le a függönyön, majd át a rúdra. A rozoga árbocokon ugráljunk át a platformra, ahol spontán buli alakul ki. Fussunk fel a falra, onnan át az ágra, onnan pedig a felső platformra. Falazzunk egyet jobbra, kötéllel megtoldva, majd ereszkedjünk le a függönyön. A végén ugorjunk el, majd tovább a rudakon, aztán a falak közt fel. Küzdjünk meg a helyiekkel, aztán a szélen ereszkedjünk le a függönnyel, a végéről ugorjunk el a rúdra, onnan pattanjunk egyel feljebb a falon, majd megint tovább az árbocra, itt forduljunk 180 fokot és irány a másik árboc, onnan pedig 90 fok, majd a következőn megint 90 fok és a híd. Fussunk át, mielőtt leszakad, majd át a felső hídra, onnan falazás, ugrás az ágra. Tovább az újabb hídra, annak a végében egy falra futás, ugrás kombóval elérjük a felső hidat is. Innen falazás (közben csapjuk le a balettost), majd gyorsan törjük be a falat. Falazzunk megint balra (ügyeljünk a fűrészekre, és a piros ruhásra is), aztán át a kés alatt. Ugráljunk fel a falak közt (figyeljünk a fűrészekre), és másszunk fel. Cselezzük ki a fűrészeket, és falazzunk bal oldalt, hogy aztán átugorjunk jobbra, ahonnan kicsit odébb oldalazva újra balra (közben kerüljük el a csapdákat).
Fortress Entrance (múlt)
Továbbhaladva kis közjáték, magunkkal találkozunk. Ugráljunk át az oszlopokon, majd mentsünk. Falazzunk, majd a végé ugrás. Át az oszlopok közt és verjük le az ellent. Szaladjunk, bukfencezzünk át a tüske és penge főszereplésű csapdákon, majd ereszkedjünk le a fűrészekkel ékesített verembe. Falazzunk egyet, és fussunk át a tüskéken.
Foundry (múlt)
Verjük le a kompániát, majd irány a térség túlsó felén lévő létra. Másszunk fel és most el kell vezetnünk a lávát az üstbe. A lényeg, hogy a rudakat kell átforgatnunk úgy, hogy az azonos oldalon lévő egy iránya nézzenek, a szemköztiek meg pont ellentétesen (ha nézed a csöveket is, akkor logikus lesz). Az anim után menjünk le a létrán, majd fussunk fel a falon az ajtóhoz, ahol mentsünk. Falazzunk ugrással a végén (penge veszély), aztán másszunk fel a létrán, ugráljunk fel a peremeken a fűrészek közt, és a tetején ugorjunk át a platformra.
Prison (múlt)
Fordítsuk el a rudat, majd oldalt fussunk fel a falra, onnan pedig a középső deszkára. Lassítva ugorjunk át a másikra, majd essünk le a platform szélére. Alkalmas pillanatban (mikor a fűrészek közti lyukak fedésbe kerülnek) ugorjunk át és ereszkedjünk le. Amikor a kések eltűnnek, gyorsan fussunk be, majd oldalt a falról ugorjunk fel a lécre, onnan pedig át a lyukon. Ereszkedjünk le a függönyön, majd küzdjünk meg az őrökkel. Menjünk ki a nyitott ajtón, és balra. Ugráljunk fel a léceken, majd sétáljunk a mentéshez.
Library (múlt)
Mindent pontosan úgy csináljunk, mint a múltkori látogatásunkkor, de amikor felérünk az utolsó ajtóhoz a rudakon való átugrásnál, az még épp, és zárva van. Megjelenik The Dahaka, és kezdetét veszi a hajsza. Függeszkedjünk vissza, és másszunk fel a gerendákra. Ugráljunk végig, majd a kis peremen szemközt le. Futás! Falazás 2X, aztán ugrás a platformra. Lendüljünk át a rúdon, aztán fel az ablakhoz. Mozi, Mentés.
Mystic Caves (múlt)
Ugorjunk