Önfeledt percek az 5-9 éves korosztálynak. Remek hangulat, móka, kacagás. Többszáz variációs lehetőség a főhős gondjainak humorosnál humorosabb megoldására. Kézzel festett, 256 színű VGA grafika, kellemes aláfestő zene, cool stuff.
Volt egyszer egy nagy kalandozó, úgy hívták Scooter. Sokszor tett felfedező utakat otthona közelében, erdőkön és mezőkön át. Egy napon gyönyörű helyet talált, csodálatos patakpartot. A kristály tiszta víz és a zöld pázsit mellett fehér homok csábította a szorgos kezeket…
Scooter gyönyörű várat épített, de valami hiányzott. S ekkor egy barátságos, bölcs bagoly varázspálcát hozott neki. Scooter boldogan csapott le rá, de amikor megbűvölte vele a homokvárat, nem történt semmi. Szomorúan indult haza, s amikor felért a közeli dombra, még visszatekintett… s csodák csodája, a parton hatalmas kastély emelkedett!
Ugye Te is boldogan szaladnál, hogy felfedezd, mit rejtenek a folyosók, termek és titkos zugok?! Menj csak, vár Scooter és Theo, a bagoly! Feledhetetlen órákat tölthetsz velük, elmondhatod, hogy találtál magadnak két új barátot!
A legfontosabb jó tanács; mindent próbálj ki, ne hagyd pihenni a varázspálcádat! Leírok néhány dolgot, de Te, kicsi manó, menj csak a magad feje után! Az én kislányom is számtalan titkos alagutat, szobát fedezett fel, remekül szórakozott és semmi szüksége nem volt rám. Sőt, olyan dolgokat észrevett, amiket én nem …
THEO. Ha ráklikkelsz, egy tekercs nyílik meg előtted, ezen sok hasznos dolgot beállíthatsz. Ezek a következők: zene ki/be, hanghatások ki/be, nehézségi szint választása, egy-egy feladat újrakezdése, térkép valamint kilépés. Itt kérhetsz segítséget is, ha esetleg Theo nem tud segíteni, akkor bánatosan csóválja majd a fejét. A játék alapzenéjét Te választhatod ki, ha a másodikon megkeresed a könyvtárat. Ne menj be az ajtón, ülj a karosszékbe! Bent egy szellem játszik az orgonán. Őrá klikkelve választhatod ki a neked tetsző muzsikát. Ha a térképet kikéred, bármelyik feladatot elérheted, nézd végig mit rejtenek az egyes emeletek!
A feladatokról. Talán nincs szükség rá, hogy mindegyiket részletezzem, mégis megemlítenék néhányat. A lépcsőknél remek memóriafejlesztő feladatokat találsz, a nehézségi szinttől függően négytől több mint nyolc “zörejig”. A földszint egyik szobájában megtervezheted saját lobogódat, s a továbbiakban ez díszíti majd a kastély falait. Elmehetsz horgászni is, ahol meg kell találnod és el kell kapnod a megfelelő halacskákat, ami a legnehezebb fokozatban nem is olyan egyszerű! A mágikus kép egy tüsszentésre összekeveredik, s bizony szükséged lesz egy kis logikára a visszarendezéshez.
Van kifejezetten memóriafejlesztő feladat, ahol párokat kell megkeresned. A mágikus kertben álmaid válhatnak valóra, ez igazán nem feladat, mégis csodás kikapcsolódás lesz, s később betérhetsz ide újra meg újra…
A laboratóriumban a megfelelően kiszínezett Scooterstein életre kel, remek mulatság! Érdemes benézni a varázsló szobájába is, de ne lepődj meg semmin! A toronyban használd a varázspálcád, s gyönyörködj az évszakok világában! Még sorolhatnám, de sokkal jobb lesz, ha elindulsz, s magad fedezed fel a mágikus kastélyt!
A szülőknek! Sajnos nincs minden családban számítógép és ahol egy PC van, ott általában nem azért, hogy a kisgyerek játsszon vele. DE! Szükség van arra, hogy megismerkedjen és megbarátkozzon a számítógéppel, mert mire ő felcseperedik, olyan lesz a computer, mint nekünk most a számológép. Bizony nem mindegy mikor kezdjük, mert aki előbb indul, behozhatatlan előnyre tehet szert.
Ez a program ráadásul nem csupán kikapcsolódást nyújt, hanem játszva, észrevétlenül és rendkívül sokoldalúan tanít. Bár minden oviban lehetne… Ha neked van PC-d, szánj belőle tíz megányi szabad helyet a winchesteren a gyermekedre (aztán kezdj el gyűjteni egy új számítógépre…)!