Játékbemutató a Sega Saturn megjelenésének idejéből.

Virtua Fighter
Az arcade beat’em up játékok koronázatlan királyaként tisztelt Virtua Fighter az első Saturn játékok között fog megjelenni.
A sokak általa legrealisztikusabbnak tartott bunyós játék átírásán már négy és fél hónapja dolgoznak a Sega fő arcade divíziójánál, az AM2-nél.
A fejlesztők megpróbálják a lehetetlent és áthozni a Model 1-es arcade gépen látható összes piciny részletet a Saturn-ra, erősen remélve, hogy a gép hardver lehetőségei elégnek bizonyulnak a feladathoz.
Az arcade verzióban minden karakter 2000 poligonból áll, amit nagyon nehéz lesz a Saturnon is elérni.
A kezdeti változat 100 poligon tartalmazott karakterenként, de ez az idő múlásával szép lassan nőni kezdett.
Mivel a Saturn, a Model 1-el ellentétben nem tartalmaz a poligonok kezelésére alkalmazott célhardvert, minden teher a központi processzorokra hárul. A Sega egyik legendás embere, az AM2 jelenlegi vezetője, Yu Suzuki jelenleg is gyorsított poligonszámoló algoritmusokon dolgozik a Virtua Fighter számára.
A felbontással már kezdik közelíteni az arcade verziót.
A Saturn jelenleg 640×224 pixeles felbontással dolgozik, szemben az arcade 496×384-es felbontásával. Bár a Saturn változat összességében kisebb számú poligont fog tartalmazni, ám valószínűleg legalább olyan jól fog kinézni, mint az eredeti verzió.
A Model 1 nem használt textúra ráfeszítéseket, amiben viszont a Saturn erős, így a poligonok egy részét megpróbálják textúrákkal kiváltani. Suzuki úr szerint 1000 poligon+ textúrák segítségével létre lehet hozni azt a hatást, amit az eredeti játék 1500 poligon segítségével ért el.
A játékot a Saturn megjelenésével egyidőben, azaz november végén szeretnék megjelentetni. A képeket (sajnos rossz sajtópéldány) elnézve, akármennyire lesz vagy nem lesz összevethető az átirat minősége az eredetivel, nagy baj már nem történhet.
Tama
A tama japánul labdát jelent, s a játék fejlesztőinek úgy látszik sikerült lezárniuk egy kört.
A Tengen cég forgalmazza majd a Saturn-ra írt első külsős programot, az a cég, mely eredetileg az Atari Games pénzbedobós játékainak házi számítógépes átiratait készítette.
Az Atari bizonyította be elsőként, hogy a labdának a számítógépes szórakoztatásban is jut  szerep, Marble Madness című játékával.
A Tama teljesen kiforgatja a Marble Madness koncepcióját. A labda helyett a táblát kell irányítanunk, azaz tolnunk, döntenünk különböző irányokba ahhoz, hogy a labda a megfelelő irányba haladjon.
A játékcélja a labda adott helyre juttatása egy adott időn belül.
Ha valakinek van otthon Commodore 64-e, láthatott valami hasonlót egy Tilt című játék formájában. A Tama minden pályája egy-egy labirintus, melyben falak, rámpák, lépcsők, csapdák és egyéb szokatlan akadályok mind megtalálhatók.
Ellenfelek nincsenek, ezért a játék csupán harc az idővel. Meglepő módon azonban találunk a játékhoz kerettörténetet: gonosz gépek által kreált gonosz labdák átvették az uralmat Labdaország felett.
A jó labdáknak meg kell próbálni visszaszerezni a hatalmat, hogy az ország újra szabad lehessen. Ez még a japánok szemének is nevetségesnek tűnhet, azonban jó ok arra, hogy az egymás után következő pályákat máshelyszínekre tegyék. Ezek lehetnek erdők, hegyek, síkságok, gleccserek, atlétikai pályák… Minden helyszínen saját, jellegzetes talajt találunk, mely különbözőképpen befolyásolja a labda mozgását. A meggyőző textúra  ráfeszítéses grafika ellenére nem valószínű, hogy a Tama jó pozíciót foglal majd el a Saturn bevezetése során reklámozott játékok sorában. A Clockwork Knight és a Virtua Fighter mellett ez nem is csoda.
Clockwork Knight
Sokan tippeltek arra, hogy a Saturn első platformjátékának főszereplője egy kék sündisznó lesz. Nos, tévedtek… 
Sonic nem jelent meg a gépre, de itt van helyette Pepperouchau, a páncélozott óraszerkezet. Nem, nem bolondultam meg. A Clockwork Knight, melyben hősünk a főszerepet játssza a fejlesztés végső stádiumába érkezett, s minden esély megvan rá, hogy a november végi megjelenés igaz lesz.
A Clockwork Knight egy nagy amerikai vidéki házban játszódik, melyhősünk számára különösen nagynak bizonyul, tekintve, hogy ő maga csak pár centiméter magas.
A történet Chelsea körül játszódik, aki a házkakukkos órájában csapdába esett. 
Minden este, mikor az óra éjfélt üt, Chelsea könnyfakasztó dalra fakad, s a házban található összes játékéletre kel.
Ám egy éjjel, a házban támadó váratlan áramszünet alatt Chelsea eltűnik. S mint az minden platformjátékban történni szokott, a főhős már útra is kel, hogy megtalálja szíve hölgyét.
A Clockwork Knight lélegzetelállítóan néz ki, köszönhetően a szép bittérképes háttérnek és a jól eltalált textúrafeszítéses 3D-s tárgyaknak. A Sega maximális mértékben kihasználta a Saturn hardverét, fantasztikus parallax scrollokat és poligon animációkat hozva létre.
Abból ítélve, amit a Sega eddig a játékkal kapcsolatban elárult, a programban a főszereplő nagyban befolyásolhatja a háttérben találhatótárgyakat.
Háztartási tárgyakat lehet leütni a polcról, kisvasutakat lehet irányítani, s törülközőket lehet felhasználni arra, hogy keresztül tudjunk menni csúszós részeken.
Ha a játszhatóság párban lesz a grafikai megjelenítés minőségével, könnyen lehet, hogy Sonicnak új trónkövetelővel kell megküzdenie.
Daytona USA
Hat hónapig a Daytona USA uralta az arcade gépeket.
Ez a népszerűség kétségtelenné tette a játék bemutatását a szélesebb rajongótábornak is, azonban az arcade és az otthoni gépek technikai színvonalának különbsége az eredményt legalábbis erősen kétségessé tette.
A pénzbedobós változat a Sega Model 2-es gépén alapul, melyben egy 25 Mhz-es 32 bites chip kerget egy poligongeneráló célhardvert.
Az arcade így 300000 textúrát is tartalmazó poligon generálására képes másodpercenként.
Ráadásként több 32bites 3D-s koprocesszor gondoskodik arról, hogy a játék 60 kocka/ másodperc sebességgel mozogjon, 16 MFLOPS teljesítményt nyújtva.
Bár a Saturn soha nem lesz képes ekkora teljesítményre, a Sega már tett lépéseket egy megfelelő minőségű átirat kifejlesztése felé.
A játék részletességének csökkentésével már elképzelhető a 20-30 kocka másodpercenkénti sebesség. A hegyek, a fák és a pálya szenvedi a legnagyobb minőségromlást, a játékban kevesebb színt használnak, s a textúrák felbontása is csökkent.
A potenciális vevőknek a legnagyobb vonzerőt a multiplayer mód jelentheti. Mint azt már említettem, a multitap adapter segítségével többen is küzdhetnek egymással. 
Panzer Dragoon
Figyelembe véve a szerepjátékok és a beat’em up-ok uralmát Japánban, meglepő látni egy 3D-s lövöldözős játékok a Saturn első játékai között.
A Clockwork Knight-hoz hasonlóan a Panzer is mint egy Silicon Graphics demó kezdte pályafutását majd egy évvel ezelőtt, ám azóta átkerült a Saturn hardverre.
Mint sok más shoot’em up, a Panzer Dragoon sem dicsekedhet bonyolult játékmenettel.
Egy sárkány hátán ülve kell átvágnunk magunkat misztikus lények minket támadó, egymás után érkező hullámán.
A Sega pénzbedobós automatáihoz hasonlóan a Panzer Dragoon is több nézőponttal dicsekedhet. 
Mindegyiknek megvan a maga előnye, bár a Sega szerint mindet használni kell a tényleges előrejutáshoz.
A Panzer grafikáit nagyon jól eltalálták, határozott fantasy jelleg érződik rajtuk. Egyszerűbb lett volna a szokásos űrtörténetet felhasználni, ám a Sega ezúttal jól választott. 
A grafika fantasy jellege adja azt a pluszt a játéknak, mely kiemeli a kategória többi tagja közül.