A bemutatásra kerülő CORE fejlesztésű program a SOUL STAR nevet viseli. 
Grafikailag ugyan egy kissé elmarad az előzőktől, viszont hanghatásai nagyon jól kidolgozottak (a tájékoztatás szerint, 14 sztereó csatornát hallhatunk), ezen kívül szuper szimfonikus CD-s zene is társul az elmondottakhoz.
Ha felkészültünk a küzdelemre, akkor beülhetünk “AGRESSOR” típusú “multi mode” csatahajónkba, és kezdődhet a móka! Gondolom rájöttetek arra, hogy szintén egy lövöldözős programmal állunk szembe.

A grafika nagyon vektor kinézetű, de ha egy kicsit jobban megvizsgáljuk a dolgot, akkor rájöhetünk, hogy nem az. Úgy látszik a CORE csapatnak nagyon jól megy a vektor helyett, a többszáz sprite-animációt használó program kivitelezése. 
Memóriahely van dögivel a cartridge-on, a MEGADRIVE vektorszámításból pedig, amúgy sem a leggyorsabb hardver.
Mindezek ellenére szépen megoldották a dolgot. Játék közben az űrhajónkat hátsó nézetből láthatjuk, a szembe ill. hátunk mögül jövő különféle objektumok a lelövendő kategóriába tartoznak. Elég szép számmal fedezhetünk fel különféle ellenséges űrjárműveket, ez is a programozókat dicséri.
Az űrben folytatott küzdelmet sikeres túlélés esetén a játék közben egyre közeledő bolygón – űrbázison folytathatjuk tovább. 
A második pálya űrbeli részének a végén, például egy hatalmas robotfej formájú űrállomásban folytathatjuk a küzdelmet. 
Itt természetesen lehetőségünk lesz különböző földi (nem repülő) objektumok megsemmisítésére is. Itt találhatunk különböző épületeket, lépegető robotokat, hatalmas üzemanyag tartályokat,  meg miegymást. 
Egyébként ez a rész a legszebb a programban, nagyon szép sima szembescroll-t csináltak a programozók. A többi lövöldözős programhoz hasonlóan, itt is adott jónéhány extra fegyver használata.
Ezek között a “B” gombbal válthatunk.
A fegyverek közül, néhány végtelen mennyiségű lőszerrel bír, míg az igazán nagy pusztítást előidézők, sajnos csak néhány alkalommal használhatók. Természetesen az ellenfelek lelövésével pótolható ezek hiánya, vagy a meglévő fegyvereink hatásfokát tudjuk tuningolni, illetve pajzsunkat is tudjuk némiképp töltögetni. Ezt a képernyőn megjelenő különféle színű forgó “gyűrűkön” való keresztülrepüléssel tudjuk megtenni.
A kép felső részén a legfontosabb adatokról tudunk tájékozódni. Balról jobbra a következőket láthatjuk.
A gép pajzsának energiáját jelző indikátor, az éppen aktuális fegyverzet a hatásfok-jelzővel – ha az tuningolható, illetve a töltetek számával. 
Középen a pontszámunk látható.
A kép másik oldalán valószínűleg a két játékos üzemmód esetén aktivizálódó kijelzők láthatók, mivel ugyanúgy néznek ki mint a baloldali kijelzők.
Sajnos ezt nem tudtuk kipróbálni.
Sebaj, majd ti kipróbáljátok (ha majd lehet kapni a stuffot itthon is).
A CORE ígéretei szerint, 47 szintet fog majd tartalmazni a játék, de szerintem elég kevesen fogják megtudni, hogy miként is néz ki a 47. pálya. Ugyanis egy kicsit nehézre sikeredett a program. Az is lehet, hogy csak én nem voltam elé türelmes, és gyengék a reflexeim. No mindegy. A programról ennyit.
Azért még szeretném megdicsérni a CORE-os fiúkat a munkájukért, és remélem, hogy a jövőben ennél csak színvonalasabb munkákat fognak kihozni, és nem adják alább.