Az éppen zajló Eurogamer Expo 2009-en nyilatkozott a Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood, aki arról mesélt, miért nem éri meg AAA-s, PC exkluzív címeket fejleszteni.
A Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood úgy nyilatkozott, hogy a jelenlegi helyzetben egyszerűen nem éri meg csak PC-re fejleszteni, ugyanis a kiadók akkor sem nyújtanak megfelelő támogatást, ha bombabiztos “tripla-A” játékról van szó. Éppen ezért gyakoribb, hogy a stúdiók multiplatform címeket készítenek, a PC-s exkluzivitásról sajnos a többségnek le kell mondania.
Wedgwood a következőket mondta:
“Úgy két-három éve rájöttünk, hogy nem nagyon fogunk életben maradni, ha csak PC játékokat készítünk, miután ez nem összeegyeztethető a célunkkal, miszerint AAA címeket szeretnénk fejleszteni. Egyszerűen nem tudod akkora költségvetésre rávenni a kiadót, hogy szimfónikus zenét vehess fel Londonban, vagy hogy felbéreld a legjobb szinkronszínészeket, ha csak PC-n akarod megjelentetni a játékot, mivel itt az eladások nem teszik ezt lehetővé.”