Az Ubisoft megerősítése szerint a Splinter Cell legújabb epizódja nem lesz mentes a reklámoktól, természetesen in-game arculatban elképzelve.

A Splinter Cell: Conviction egy ideje már borzolja a világ játékosainak idegeit: néhol jön PC-re, néhol meg nem, de most már legalább bizonyos hogy igen.

És az is bizonyos, hogy az Ubisoft mai sajtóközleménye alapján mindenki tudhatja: in-game reklámokkal teli mászkálhatunk majd kedvenc kémünkkel. Az Ubis fiúk egy példát is felhoztak, mely szerint Sam bácsi éppen lehúz egy üveg Coke Zero-t, majd miután rárontott egy rossz-fiú, kettét9ri azt, és azzal támad vissza. A munkatársak már most megjelöltek pár helyet a pályán, ahol reklámozhatnak a hirdetők: ezeken a pontokon ugyanis nagy valószínűséggel végigmegy a játékos, így itt a legnagyobb valószínűsége hogy látja is azokat. Jónak hangzik?