Üde színfolt a játékvilágban, ha nem egy folytatást, vagy egy már ismert franchise új részét jelentik be, hanem egy teljesen új címet lebegtetnek meg a szemünk előtt.
Erre a tényre alapozva örömmel tudatom veletek, hogy a spanyol származású Tragnarion Studios még 2 éve elkezdett egy játékot fejleszteni, amire nem sajnáltak sem pénzt, sem időt, de még embert sem.
A 2007-es projekt szépen fejlődött, alakulgatott, és mára a Tragnarion Studios úgy látta, hogy a bejelentés fázisát is elérte a kis játék. A The Scourge Project az FPS műfaját célozta meg eredetileg, de azóta történt egy kisebb változás, és inkább átkívánkozott a nem is olyan távoli TPS nézetbe. A játékban helyet kap még egy 4 játékost támogató kooperatív mód, egy Capture the Flag, egy Deathmatch, egy Team Deathmatch, továbbá egy Frontiers nevű multi mód is. A The Scourge Projectaz Unreal Engine 3.0-ás verzióját használja a meghajtáshoz, és PC-re, PS3-ra, valamint Xbox 360-ra várható, elviekben még az idén.