Az 1979-ben készült kultfilm precíz feldolgozása isteni játékmenettel, kiváló hangulattal, és épp elég brutalitással.

01 Nem Blood
Mivel ez még csak a tutorial pálya, ezért hatalmas trauma nem fog érni minket a feladatok teljesítése közben. Mindig mindent csináljunk úgy, ahogy a mellénk rendelt bandatag utasít, és az égvilágon semmi problémánk nem adódhat. Szaladhatunk is tovább a következő küldetéshez.

02 Real Live Bunch
A misszió első felében át kell kutatnunk a környéket az elkallódott Warriorok után, miután ez megtörténik komolyabb atrocitások nélkül, kirabolhatjuk a kijelölt boltot, melyet aztán a hátsó ajtón keresztül lazán elhagyhatunk. Innen még két emberünket kell megtalálni, Cochise-t és Swan-t. A térképen a jelzések világosan mutatják, hogy merre kell menni, tehát kövessük az irányt. Ahogy megtaláljuk őket, egy csapat Destroyer is utunkba akad, akiket az immáron megnőtt létszámú csapatunkkal verjünk péppé!

03 Payback
Végre eljött az idő, amikor élesben is megtapasztalhatjuk a grafitizés csodás folyamatát. Rembrandt szerencsére nagyon jó tag-elésben, úgyhogy túl nagy komplikációk nem merülhetnek fel, csak követnünk kell a képernyőn megjelent ábra vonalait a bal analógkarral. Lehet, hogy elszúrjuk, és nem lesz elég a festék, ekkor bizony valamelyik spray dealertől új adagot kell venni, öt dollár per flakon áron vesztegetik a színes matériát.
Folyamatosan kapjuk majd az új Objective-eket, hogy ezt és ezt fújjuk le, ide és oda helyezzük el a Warriorok tag-jét. Ezekkel gond nem lesz, mindegyik helyszínt simán uralmunk alá hajthatjuk. A móka ott kezdődik, mikor egyenesen a Destroyerek főhadiszállását kell kidekorálnunk. Itt jön be a játék rejtőzködős része. A hely, amely árnyékba burkolózik, nagy valószínűséggel elrejt minket. Erről meggyőződhetünk saját szemünkkel: ha a radarunkon az épületek ábrái sötétkékké változnak, akkor az azt jelenti, hogy eltűntünk az ellenség szeme elől. Különösen fontos, hogy ezúttal ne vegyenek észre minket, mivel az őrszemek pillanatok alatt a nyakunkra szabadíthatják az egész Destroyer bagázst. Az őrökkel elbánhatunk, ha mögéjük lopódzunk, majd egy jól irányzott ütéssel elaltatjuk őket. A hullákkal nem kell törődni, eltűnnek azok maguktól is.
A küldetés végső fázisa abból áll, hogy a rivális gang rejtekhelyéül szóló ház falára a saját tag-jük helyett a sajátunkat kell felpingálnunk.

04 Blackout
Elindulunk a jó öreg New York-i metrón, ám az idő előtt felmondja a szolgálatot, az éppen aktuális áramszünet miatt. Nincs is más teendőnk, mint kijutni az alagútból, onnan pedig fel az utcafrontra. Mivel a sötétség megőrjítette az embereket, ezért mindenfelé tolvajok, vandálok és egyéb nem kívánatos alakok császkálnak. Hiába a Warriors csapat a játék főszereplője, ők sem különbek a többieknél, ezért első feladatnak azt kapjuk, hogy csórjunk el 350 dollár értékben szajrét. Ez lehet autórádió, boltok polcairól lenyúlt cucc, vagy rablásból származó lé. Fantáziátokban bízom: szedjétek össze az összeget.
Miután ez megvan, a helyi rendfenntartó erők is megérkeznek, méghozzá szép számmal, tehát nem ajánlatos velük túl nagy összetűzésbe kerülni. Következő feladatunk során azt kell csinálni, amiben a Warriorok a legjobbak: kárt kell okozni. Törjünk szét minden autót, minden kirakatot, kukát, ládát, vagyis mindent, ami az utunkba kerül.
Amint ezzel is megvagyunk, már csak a levezetés jön: meneküljünk vissza Coney Island-re. A térkép mutatja, hogy merre kell rohanni, eltévedni nem fogunk. Kis loholás után a parkban található nyilvános pályán összetalálkozunk a Baseball Furies nevű gang-gel. Ne álljunk le velük harcolni, ugyanis nem ez a feladat, valamint nem is győzhetünk. Eljön az az idő is, amikor kiütjük ezeket a srácokat, de most futás haza!

05 Real Heavy Rep
Ahogy megérkezünk Tremontba, és elhagyjuk a metróállomást, azonnal találunk néhány Árvát. Agyaljuk meg őket rendesen, és rájövünk, hogy ezek tényleg úgy verekednek, mint a gyerekek…
Miután lenyomtuk ezt a pár srácot, átmegyünk a klinika elé, ahol már jóval nagyobb árvatársaság vár reánk. A bunyó inkább látványos, mintsem nehéz. Küzdjünk le mindenkit, aki zöld felsőben van. Könnyű a feladat, élvezzük ki a dominanciát.
Kisvártatva egy megjelölt Orphan tűnik fel, akit üldözőbe kell venni. Nem fog meglógni, mindig egy-egy csapat mögé igyekszik majd elbújni, akiken át kell vágni magunkat. Végső soron ennek a fickónak a kihallgatása a feladat, hogy megmondja, hol van a kisfőnökük, de ez csak akkor mehet simán, ha körülötte már mindenki leszedtünk. Fuss Cleon, Fuss!
Végül Sully babája árulja el, hogy hol van apuci, és megtudjuk, hogy az autója a legnagyobb kincs számára. Ez egy nyom, amit fel is használunk: mire elérünk az Orphan vezető autósműhelyébe, ő bezárkózik, ám kint felejti dédelgetett verdáját. Kegyetlenül, irgalmatlanul zúzzuk porrá a kiskocsit.

06 Writer’s Block
A feladat két részből áll: az egyik része gyorsasági, mivel nekünk kell az első gang-nek lenni, aki befejezi a mesterművet, a második fele pedig ügyességi, mivel csak egyetlen egy festékszóró lehet nálunk, az utánpótlás szerzése pedig bonyolult. Úgy szerezhetünk színes anyaggal teli aeroszolos flakonokat, hogy megküzdünk értük a gyorsaságunkkal. Ha kifogyunk a naftából, szépen bámulhatjuk a térképet: három-négy ponton tűnnek fel random módon a flakonok, ha mi érünk oda elsőnek, akkor a miénk. A második nem kap semmit. Tehát legyünk résen, és a fújásnál igyekezzünk nem kimenni a vonalból, mert az újabb festék utáni hajszát jelenthet, ami végzetes kimenetelű is lehet.
Ahogy megnyertük a versenyt, jön a keserű pirula: a Hi-Hats nevű, művészlelkű banda szervezte a versenyt, csapda gyanánt. Tartani kell a frontot, amíg a sarokban lévő lift meg nem jön, majd ha megjött, akkor beszállás, nyomás fel a tetőre. Itt jön az első komolyabb menekülős rész: futás kegyetlen tempóban, rohanás a Cilinderesek elől.
A hajsza végén megérkezünk Chatterbox, a Hi-Hats vezér galériájába, melyet időkorláton belül, bosszúból porig kell rombolnunk.

07 Adios Amigo
Sanchez most jött ki a sittről, és bizony tetemes összeggel lóg a harcosoknak. Természetesen hova mehetett volna máshova, mint a földijeihez, bízva a védelmükben.
Ahogy megindulunk a Kelet-Harlemi utcákon egyből egy csapatnyi Hurrikánba botlunk, akik minden finomságot mellőzve igyekeznek lebeszélni arról, hogy Sanchez után kajtassunk. Tanítsuk őket móresre, verjük szét az autójukat.
A térképen található nyomokat követve elérünk az egyik legsötétebb sikátor, legsötétebb zugában rejtőzködő kis bárba, ahol éppen a Hurrikánok múlatják az időt, méghozzá Sanchez társaságában. Különösebb taktika nem létezik, csak egy: Hiába sokan vannak, üssük ahol érjük őket.
A bárbunyót követve a spanyol meglóg előlünk, de a nyom forró, tehát nyomás utána. Néha meg-megáll majd Sanchez, és ekkor Hurrikános srácokat küld a nyakunkra. Ezeket lenyomva folytatódik a hajsza, egészen a kis házig, ahol szembesülünk az első „főellenséggel”. Hatalmas, lucha libre maszkos csókáról van szó, akit szépen porig kell aláznunk Ajax félelmetes erejével. Remélem mindenkinél van egy-két adag Flash, különben kicsit szorult lesz a helyzet. Gyors támadásokkal operáljunk, és ne törődjünk a fejünkre hulló cuccokkal. Miután megöltük a srácot, csatlakozik a haverja is, akit szintén hidegre kell tenni. Ő már nem olyan kemény falat, és utána már Sanchez is a markunkban lesz.

08 Encore
Az első fázisban sprinteléssel döntsünk le a lábáról jó néhány Hi-Hat bandatagot, majd gyepáljuk őket addig, amíg van utánpótlásuk. Figyeljünk a ládák mögött megbújt, palackokkal dobáló ellenségekre, mert megzavarhatják a bunyó élvezetes menetét. Ne felejtsünk el utasításokat adni az embereinknek, mindig, ahogyan azt a szükség megkívánja.
Chatterbox látva a – számára – kényes helyzetet, menekülőre fogja a figurát, egyenesen a vidámpark furcsa világába rohan. Addig nincs semmi komolyabb vészhelyzet, míg utat nem törünk a sok pantomimesen, de ahogy bekapcsoljuk a létesítmény áramellátását, már fűszeres lesz a dolog. Az még rendben van, hogy a szellemvasút kocsijai elől loholni kell ezerrel, mindenféle ijesztgetéseken keresztül, de utána már tényleg durva lesz a helyzet: Körülbelül egy tucat Cilinderes pattan elénk, hogy védjék a nagyfőnöküket. Aprítsuk fel az ellenállást, másszunk fel a sínekre, így eljutunk a bosszhoz.
Chatterbox az elején még alattvalóival próbálja felvenni a versenyt, de hiába: a földön elszórt gipszkoponyákkal dobáljuk meg. Dobáljuk egészen addig, míg az emelvényről le nem jön a dundi mímes. Ekkor verhetjük, üthetjük, amíg világ a világ, de jobb taktikának bizonyul a sínhez csalogatni. Így esélyünk van arra, hogy elüti a szellemvasút, és már teljesítettük is a küldetést.

09 Payin’ The Cost
Az első feladatunk még viszonylag egyszerű: járjuk be az üzleteket, és szedjük be a védelmi pénzt. Persze a tulajok panaszkodnak, mint ahogyan azt általában tenni szokták, de erre ügyet se vessünk, csak vegyük el tőlük a lóvét, majd rohanjunk át a következő boltba.
Nagyjából ennyi is lenne a békés része a missziónak, ugyanis a Destroyerek bosszúja pont most érkezik el: szétverik mindegyik üzletet, hacsak mi meg nem védjük azokat. Állandó rohangálás következik: mindig át kell szaladnunk a támadás alatt lévő helyre, ahonnan ki kell verni a Pusztítókat. Itt a gyorsaságon, és a hatékonyságon van a hangsúly, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy egy boltban túl sok időt töltsünk el a riválisok elintézésével.
Miután ezzel megvagyunk, csapdába esünk. Vigyázzunk, nehogy eltaláljanak minket a molotov koktélok, mert az bizony egyrészt időkiesést eredményez, másrészt pedig fáj. Vegyük fel a baltát, ami itt hasal a környéken, és azzal püföljük az ajtón található lakatot. Előbb-utóbb enged a zár, így megmenekülünk.

10 Destroyed
Első körben rommá kell törnünk a Pusztítók boltjainak berendezését, valamint nem árt, ha megruházzuk kicsit a tulajdonosokat is, hadd lássák, milyen nagylelkűek vagyunk.
A bemelegítő rombolás után fokozatosan fog bedurvulni a szituáció: először két Destroyer érdekeltséget kell szétkapnunk. Az egyik egy rózsaszín öltönybe bújt „leánykereskedő”, a másik pedig egy lerakat, tele lopott árukkal. A Cadillac-es fazon elintézése nem lesz bonyolult, azonban a szajrét őrző srácok sokan vannak és igen kemények.
Miután ezeket az akadályokat is sikerrel vettük, átmehetünk a fogadóirodába. Itt mindenkit meg kell vernünk, hadd tudják a népek, hogy a Destroyer banda nem óvja meg őket. Nem véletlenül van teleszórva a helyiség biliárd dákókkal, székekkel és husángokkal: használjuk őket a harc során. Ezt követően néhány Pusztító bandatisztet kell likvidálnunk a megadott helyeken, és túl is vagyunk a nehezén.
Ahogy megvagyunk a fentiekkel, jöhet a komoly móka: támadjuk meg szemtől szemben a Pusztítók főhadiszállását. Látszatra úgy tűnhet, hogy mindenkit meg kell verni jó alaposan, aki nem a Warriors család tagja, de ez nem így van. Kövessük a térképen található nyomokat, így a végén bejutunk a rejtekhelyükre. A vezérük már nincs itt, ő elmenekült. Aggodalomra semmi ok, látjuk az ablakból, ahogy az egyik embere lopakodik: biztos, hogy oda tart. Kövessük láthatatlanul, kihasználva az árnyékokat.
Megérkezésünket Virgil, a Destroyerek vezére molotov koktélokkal ünnepli. Dobáljuk az üvegekkel, kerüljük ki a tüzeket. A következő helyiségben próbáljuk meg elkerülni az alattomos mozdulatait, így a végén lehetőségünk nyílik puszta kézzel agyon verni.

11 Boys In Blue
Lezárták a metróállomást, ahol éppen tartózkodunk, ezért a kivezényelt rohamosztagos srácokat valahogy rá kell venni, hogy újból megnyissák azt. Ezt egy kis figyelemeltereléssel kiválóan elintézhetjük: nincs más dolgunk, mint bunyóba keveredni a Turnbull AC’s-zel, és az egyik srácot bevágni a közeledő szerelvény elé. Erre lejönnek a zsaruk, maguk mögött pedig nyitva hagyják az ajtót.
Osonjunk fel, egészen a bukmékerirodáig. Ott szembesülünk a ténnyel: csak akkor áll velünk szóba a pali, ha hetvenöt dollárt nyomunk a markába. Nosza, irány rabolni és fosztogatni. Mivel a rendőri jelenlét óriási, ezért ez nem lesz túl egyszerű feladat. Törjünk fel autókat, lopjunk meg embereket, vagyis mozgassunk meg minden követ.
Miután leadtuk a hetvenöt dodót, kapjuk a fontos infókat: amit keresünk, ahhoz a csatornákon keresztül vezet az út. Igen ám, de ahhoz, hogy a sínek mellől átjussunk a szennyvízelvezetőbe, kell egy hidegvágó. A térképen ki van jelölve, lovasítsuk meg, majd a metróállomáson keresztül másszunk át a csatornába.
Itt csak futnunk kell, veszély csak az ajtónál leselkedik ránk. Ezt ugyanis át kell törni, ám közben rohamoznak a Bikák. Verjük vissza a támadásukat, és valamelyik bőrfejű csillogó kobakjával stílusosan zúzzuk be a kaput. Kövessük a jeleket a térképen, így elérünk a Vörös Ördög nevű szórakozóhelyre. Szántsuk fel a helyiséget, szórjuk be sóval, majd térjünk rá a főellenségre.
A pali felé félúton ne felejtsünk el betárazni Flash-ből a közelben ácsorgó dealertől, akkor nem eshet nagy bajunk. A tolószékes, Birdy nevezetű ipsét nem nehéz megölni. Maradjunk fedezékben, és mikor a középső pályaelem távoli oldalán van, akkor adjuk ki embereinknek a „Wreck ’em all” támadóparancsot. Erre ők megdobják a bosszt, mire az a hozzánk közeli oldalra gurul át. Ekkor „Scatter” paranccsal bújtassuk el embereinket, utána pedig dobjuk meg mi a fazont. Ezt kell ismételgetni addig, míg le nem csökken Birdy élete. Körönként egyszer a tető szélére sodródik, tehát ha ilyenkor egyszer eltaláljuk, akkor lezuhan, és győztünk. Ha nem, újabb kör, újabb esély.

12 Set Up
Cowboy bőrébe bújva az lesz a feladatunk, hogy bemártsuk a Jones Street Boys nevű bandát, valamint a velük lepaktált mocskos zsarukat. Ahhoz, hogy ez megtörténhessen, először el kell tulajdonítani mindazt, ami szükséges a többiek befeketítéséhez.
A környező boltokat fel kell törni, és összesen ötven darab lopott cumót kell összeszednünk. Ez talán a legkönnyebb része az egész missziónak, csak arra vigyázzunk, hogy a riasztó megszólalása után kiérkező rendőrök már ne találjanak minket a bűntény helyszínén, mert ha velük elkezdünk harcolni, akkor az bizony elhúzódhat jó sokáig, mivel erősítésük érkezik.
Miután szert tettünk minden szükséges portékára, már csak a közelben parkoló rendőrautó csomagtartójába kell elrejtenünk egy részüket, hogy inkrimináló hatásukat kifejthessék.
Most jön a lopakodós rész: anélkül, hogy a térképen narancssárga pöttyökkel jelzett őrszemek riasztanák a többieket, el kell jutnunk a Jones Street Boys főhadiszállására, hogy ott is eldughassuk a hamis bizonyítékokat. Óvatosan lopakodjunk az árnyakban, ugráljunk a tetőkön, halkan telepítsük a fals szajrét, majd meneküljünk, ahogy csak bírunk.

13 All City
Rembrandt bőrébe bújva mi más is lehetne egyik fő feladatunk, mint a tag-elés. Az állomáson tankoljunk fel festékes flakonokból, vegyük fel mind a kilencet. Ezt követően rohanjunk ki a terepre, és tag-eljük az első vonatot. Ha ügyesek vagyunk, akkor három doboz festék is elég rá, de e küldetés alatt mindig számoljunk inkább néggyel-öttel, a későbbi stresszhelyzetek miatt. Ahogy felpingáltuk a Warriors feliratot a szerelvényre, fussunk vissza, és markoljunk fel még több flakont. Ezt követően konfrontálódunk a Moonrunners nevű bandával. Üssük ki őket, majd folytassuk hadjáratunkat. Törjük fel a nagykaput, bent koppintsunk a Security-s fazon fejére valami kőkeménnyel, majd törjük szét a rádióját.
Következő feladatunk részeként négy darab vonatra kell felpingálni a Warriors tag-et úgy, hogy közben a Moonrunnerek, és a telephely biztonsági őrszolgálata is itt kóborol. Próbáljunk meg minél kevesebb figyelmet magunkra vonni. Ez nem fog menni, mivel festéket szinte csak a rivális gangtől lehet szerezni, és négy szerelvényhez 12-16, legrosszabb esetben 20 flakon festék is kellhet.
Miután ezzel megvagyunk, jön az utolsó feladat, ehhez kapunk még egy Harcost. Ez már jelzi, hogy rendkívül nehéz dolgunk lesz. Csupán két vonatot kell kifesteni, de a rendőri jelenlét növekedszik, szinte mindenhol vannak, így ha egy ránk támad, jön még egy, majd még egy, és még egy. Vigyázni kell. A csapatot rejtsük el az egyik árnyékos helyen, és próbáljuk meg szólózva véghez vinni a küldetést. Nekem így sikerült elérnem a legjobb eredményt, nem pedig úgy, hogy a nyomomban loholt a két Warrior srác.
Ha ezzel is meg vagyunk, futás oda, ahol kezdtük a pályát, ne törődjünk semmivel.

14 Desperate Dudes
Pont Turnbull AC területen vagyunk, ráadásul annak is pont a mértani közepén, így túl sok választási lehetőségünk nincs: az árnyékokat kihasználva kell lopakodni. Mielőtt még erre kerülne a sor, nem árt, ha megszabadítjuk Ajaxot a Bikák ostromától. Zúzzuk le a kopaszok csillogó kobakját, majd hármasban osonjunk tovább.
A következő résznek aranyos feladatot találtak ki: „Juss át a Turnbull területen anélkül, hogy szétvernének.” Mindenesetre elég lényegre törő, az már biztos. Itt is a lopakodás a legfőbb cél, ám ez nem mindig fog sikerülni, mivel nem a legszerencsésebb pozíciókba vannak elszórva az őrszemek. Sebaj, egy kis bunyó senkinek sem árt, maximum a Bikáknak. Gondot nem jelentenek, mert az eszük is pontosan annyi, amennyi hajuk van.
Egészen a Turnbullok teherautójáig csak bujkálunk, de mikor feltűnik a monstrum, sietősre kell venni a figurát. Rohanjunk előle, küzdjük le az akadályokat. A gyorsabb tempó miatt talán egyszer-kétszer újra kell majd kezdeni ezt a checkpointot, de egyáltalán nem megterhelő.

15 No Permits, No Parley
Rögtön a pálya elején találkozunk is egy körülbelül húszfős árvacsoporttal, akik semmit sem fejlődtek, még mindig gyerekek módjára harcolnak. Verjük őket laposra a szűk sikátorban, majd induljunk a megjelölt út felé.
Persze beüt a ménkő, így „kicsit” szétzilálódik a csapat. Ketten maradtunk, hat társunkat meg kell keresnünk. Meg vannak jelölve a térképen, de ez egyáltalán nem egyszerű feladat. Mindenhol zsaruk vannak, a társaink egy része sebesült, őket csak Flash-sel lehet magukhoz téríteni, a többiek pedig vagy bujkálnak, vagy meg vannak bilincselve.
Apránként haladjunk előre. Ahogy megtalálunk egy bandatagot, azonnal keressünk egy árnyékos helyet, és a „Hold” parancsot kiadva hagyjuk ott őket. Ez idő alatt menjünk, és keressük meg a következőt. Őt is be az árnyékba a többihez, majd folytassuk feladatunk teljesítését.
Fontos, hogy ne keveredjünk harcba a rendőrökkel, mert eszméletlenül sokan vannak. Egy kis bunyó, és máris 4-6 zsaru van a környéken. Nem jó, ha újra lecsukják a már kiszabadított haverokat. Miután mindenki megvan (nagyon nehéz összeszedni mindenkit, türelem!), irány a vörössel jelölt hely a térképen. Ez a kapu egy kis udvaron van, ahova nem tudnak bejönni a rendőrök, így ezt egyfajta „házként” is fel lehet fogni. Nekem jó sokszor újra kellett próbálnom ezt a részt, mire végre sikerrel jártam.

16 Home Run
A Baseball Furies területére keveredtünk át a nagy menekülésben, gondolom tudjátok, hogy ez mit is jelent. Bizony, futást. Itt tanács nem nagyon létezik, talán csak annyi, hogy tapadjatok rá a sprint gombra, és toljátok az analógkart, amíg csak lehet. Így sikerül előlük elfutni három jeleneten keresztül, ám Swan és Cowboy megunja a futkorászást, és úgy döntenek, hogy most már szembeszállnak a Baseball Fury-kkal. Rögtön azt vesszük észre, hogy Cowboy-t kiütötték, tehát amennyiben nem akarunk idő előtt elhalálozni, nem árt, ha adunk neki egy adag Flash-t. Ketten mégis csak sokkal jobb esélyekkel ütjük a dühös bézbólosokat. Adjunk nekik keményen, ha kell, vessük be saját ütőiket is ellenük, hadd érezzék a helyzet súlyát.
Miután ezzel az adaggal megvagyunk, fussunk át a jel irányába, mert néhány társunkat is utolérték ezek az elmebeteg sportőrültek, tehát elkél nekik egy kis segítség. Most bedurvul ám minden, mert addig innen el nem mehetünk, míg végleg le nem nyomtuk az egész csapatot. Utasítsuk megfelelően társainkat, különben nem sok esélyünk van.
Ahogy végeztünk a teammel, még jobban bedurvul a szituáció, mivel az állomáson vár ránk egy kb. két méter magas fazon, óriási ütővel, amolyan Baseball Fury bossz. Lesz körülötte néhány sima játékos is, ám azokkal ne törődjünk! Csak és kizárólag a melákot üssük, lehetőleg a gyorsabb támadásokkal, nehogy oda tudjon sózni az ütőjével. Amennyiben kevés az életünk, úgy harc közben már nézelődjünk jobbra-balra, mert a kisjátékosok, akiket a haverjaink elgyepáltak, dobálhattak Flash-t is, ami szó szerint életet menthet.

17 Friendly Faces
Beszéljünk a lányokkal, kérjük fel őket táncolni, vagyis lazítsunk kicsit. Nem tart minden jó örökké, így kiderül, hogy a csajok is haragszanak ránk az este folyamán történt dolgok miatt, így előkerül egy pisztoly is, amit természetesen a mi fejünknek szegeznek.
A lakás bejárati ajtaja zárva van, ezt üssük minden erőnkkel, hogy kijussunk ebből a bolondokházából. Ne is törődjünk a lövöldöző lánnyal, csak püföljük a nyílászárót.
A következő részben találkozunk Mercy-vel, akivel egy metróállomás mellékhelyiségében el kell bújnunk a minket üldöző srácok elől. A konfrontáció elkerülhetetlen, igyekezzünk leütni minden ellenséget, és vigyázzunk, nehogy a lány megsérüljön.

18 Come Out To Play
Elérkeztünk a fináléhoz! Az első fázisban csak egy autót kell leráznunk, és mivel ez a legkönnyebb üldözési jelenet az egész játékban, ezért nem is pazarolok rá tovább egyetlen karaktert sem.
Az átvezető animáció után végre kezünk közé kaphatjuk az álnok Luthert. Semmi esélye sincs ennek a hapsinak Swan ellen, tehát üssük, amíg ki nem fekszik. A baj mindössze az, hogy nem fekszik ki, hanem egy kritikus ponton előrántja revolverét, és fedezékbe vonulását követően eszeveszett tüzelésbe kezd.
A szétszórt palánkok mögött rejtező sörösüvegekkel dobáljuk meg Luthert, de csak óvatosan, mert a fedezékek igen hamar amortizálódnak, a palackok pedig elfogynak. A lényeg annyi, hogy dobálhatjuk egy darabig az emberünket, de mikor körülbelül a felére ér az élete, ránk küld néhány nehézfiút. Őket csaljuk be a csónak mögé, és ott üssük agyon mindegyiket. Ezt követően álljunk a bal oldalon található, elpusztíthatatlan palánk mögé, ezután folyamatosan osztogassuk Snow-nak a „Wreck ’em All” parancsot. Ő kicsit nehezebben hal, mint mi, és néha igen szép találatokkal képes Luther-t megütni. Ne mozduljunk innen, várjunk a következő átvezetőig Mercy-vel. Emlékeztet minket, hogy kés lapul a zsebünkben.
Várjuk meg, míg Luther a lövöldözés után visszavonul a fedezékébe újratölteni. Ekkor rohanjunk oda, ahova mindig kijön lőni, és pont mikor kidugja a fejét, hajítsuk felé a kést. Ezzel ki is végeztük az utolsó bosszt, valamint a The Warriors című játékot is. Gratulálok!

A Harcosok
A Warriors bandájában kilenc játszható harcossal fogunk találkozni. Ezek az emberek nem csak ránézésre különböznek. Más és más stílusban harcolnak, valamint fizikai tulajdonságaik is különböznek. Az alábbi összeállításban tízes skálán pontoztuk mindegyik karaktert, hogy látsszon, kit mire érdemes használni.

Cleon
Erő 5
Kitartás 6
Élet 8
Düh 7
+ Rablás, Letartóztatás kivédése
+/- Tag-elés, Zárfeltörés
– Lopás, Bilincsleszedés

Swan
Erő 6
Kitartás 6
Élet 7
Düh 6
+ Rablás, Letartóztatás kivédése
+/- Lopás
– Tag-elés, Bilincsleszedés, Zárfeltörés

Rembrandt
Erő 4
Kitartás 5
Élet 3
Düh 5
+ Tag-elés, Bilincsleszedés, Zárfeltörés
+/- Lopás
– Letartóztatás kivédése, Rablás

Vermin
Erő 4
Kitartás 6
Élet 7
Düh 7
+ Lopás
+/- Letartóztatás kivédése, Rablás
– Bilincsleszedés, Tag-elés, Zárfeltörés

Snow
Erő 5
Kitartás 6
Élet 7
Düh 8
+ Rablás, Letartóztatás kivédése, Lopás
+/- Bilincsleszedés, Zárfeltörés
– Tag-elés

Fox
Erő 3
Kitartás 6
Élet 3
Düh 10
+ Bilincsleszedés, Zárfeltörés
+/- Tag-elés, Lopás
– Letartóztatás kivédése, Rablás

Ajax
Erő 7
Kitartás 8
Élet 9
Düh 10
+ Rablás, Letartóztatás kivédése
+/-
– Bilincsleszedés, Tag-elés, Zárfeltörés, Lopás

Cochise
Erő 5
Kitartás 6
Élet 4
Düh 8
+ Rablás
+/- Letartóztatás kivédése, Zárfeltörés, Lopás, Bilincsleszedés
– Tag-elés

Cowboy
Erő 3
Kitartás 6
Élet 3
Düh 8
+ Bilincsleszedés, Zárfeltörés
+/- Tag-elés, Lopás
– Letartóztatás kivédése, Rablás

Game Over? Dehogy!
Ahogy végigjátszottuk az izgalmas Story Mode-ot, még ne dobjuk félre unottan a Warriors DVD-jét. A Credits lista legördülése után ugyanis visszakerülünk a Harcosok rejtekhelyére, ahol rengeteg tennivaló vár még ránk:
• Ha odamegyünk a falon díszelgő térképhez, akkor újrajátszhatjuk kedvenc küldetéseinket.
• Ehhez közel, a Flipper gép a Rumble módot jelképezi, mely izgalmas kihívásokat nyújthat a tömény bunyó híveinek.
• A bejárati ajtó kivisz minket Coney Island-re, ahol bónuszfeladatok tucatjai várják, hogy teljesítsük őket.
• A főhadiszálláson a lila ikonok Flashback jeleneteket takarnak, melyek a bandatagok múltjából felidéznek egy-egy fontosabb esemény.
• A játékautomata akkor válik elérhetővé, ha a Flahsback pályákat is végigjátszottuk. A kis gép egy ősrégi, arcade beat’em up játékot takar.