Ugye minden Nintendo tulajdonos szereti a rajzfilmeket?! Aki igen, annak biztos sok játékkal töltött órát fog okozni a méltán híres Konami nyuszis őrülete.
A játék az ACME meseegyetemen kezdődik, ahol a játék főhőse, Buster Bunny tanulóéveit tölti. Buster szerint a nyelvtanár valami szuper!
El fogjuk kísérni Buster Bunny seriffet a Vadnyugatra is, ahol Montana Max már fogait csikorgatva vár a leszámolásra. Ha sikerült túljutnunk a második szinten, vár bennünket a szellemház hívogató félhomálya, s benne a sok kis huhogó lepedővel letakart háromlábú hintaló. A hintalovak legyőzése után egy eddig ismeretlen oldalunkról is bemutatkozhatunk, következik Buster Bunny a futballkirály.
Na természetesen nem a “békés” európai, hanem a durvább amerikai változata.
S hogy ne legyenek kétségeink a játék keménységével kapcsolatban, az ACME stadion gyepén rengeteg vérszomjas patkány fog ránk rontani.
A nagy ijedtségre jólesik ismét önfeledten a szabad levegőt szívni, s mindez mekkora élvezet egy óriási léggömb tetején! S ha mindehhez még a kincskeresés kellemes izgalma is társul, már senkinek se lehet oka panaszra, különösen annak nem, aki a futballnehézségeket leküzdve eljut a negyedik pályára, ahol is a Calamity kojotok elveszett kincsét kell majd megtalálnia.
A kincs mellé már csak a ő hiányzik, főhősünk számára a csodálatos Babs Bunny képében, akit azért még meg kell mentenünk a happy end előtt.
Magában a játékban egy nyúllal kell elrohannunk a pálya végéből a másikba, míg a legkülönbözőbb helyekről elősereglő ellenségek ebben megpróbálnak megakadályozni. A nyúl ezeket a kisebb egereket (vagy patkányokat) egy jól sikerült bukfenccel tudja semlegesíteni.
A pályák a fent leírt sorrendben követik egymást.
A nyúllal tudunk kocogni, rohanni valamint ugrani.
Az ugrást természetesen nem mindegy hogy kocogásból vagy futásból indítjuk. A futó mozgásállapotú nyúlnak van még egy rendkívül elônyös tulajdonsága: fel tud futni a falakon, amely ugyan egy nyúltól merôben szokatlan és furcsa látvány, de végül is ezért rajzfilm a rajzfilm.
Az irányítás és a játék célja minden szinten teljesen egyértelmû, kivéve talán a focipályát.
Itt a szabályok nagy vonalakban hasonlítanak az amerikai fociéhoz (az itteni társaság sokkal heterogénebb összetételû, jól látható például, hogy itt nyulak is játszhatnak).
A cél a labda kézzel történô bevitele az ellenfél gólvonalán belülre. A játékosnak négy kísérlete van TouchDown elérésére, mind a négy kísérlet során minimum 10 yarddal közelebb kell jutnia az ellenfél kapujához.
Két taktika közül választhatunk, a játék mindkét esetben Plucky-tól, az ún. quarterback-től indul.
Run play módban a labdát egybôl megkapjuk, s minél ügyesebben lavírozva, nekünk kell eljuttatnunk az ellenfél kapujába.
A másik lehetôség az ún. Pass Play, mikor is a quarterback által felénk dobott labdát nekünk kell elkapnunk. Siker esetén a játék ugyanaz, mint Run Play esetében, a labdát futva el kell juttatnunk az ellenfél hátsó zónájába.
Ha a labdát nem sikerül elkapni, a játékot természetesen csak a régi helyrôl tudjuk folytatni.
A labda elkapását az ellenfél igyekszik majd megakadályozni.
A pályák megoldására nehézségi szinttôl függően több-kevesebb idônk van. A játék keszítôi üdítô jelleggel jutalompályákat is beiktattak a többi közé.
Összességében mindenki egy nagyon kellemes, szórakoztató, humoros, izgalamas játékhoz jut, ha részt vesz a tapsifüles kalandjaiban.