Evan Wells, a Naughty Dog elnöke a Joystiq-nak adott interjúban elárulta, hogy durván 20 millió dollárba fog kerülni az Uncharted 2: Among Thieves fejlesztése. Soknak tűnik?

Pedig higgyétek el, nem az, ugyanis Nathan Drake első kalandtúrája is pontosan ennyibe került, igaz, akkor teljesen a nulláról indult a fejlesztés, míg a második rész esetében a már meglévő kódot kell finomítani, felturbózni. A Joystiq-nak adott interjúban Evan Wells, a Naughty Dog elnöke éppen ezért arra is kitér, hogy pontosan mely elemekről is van szó.
A beszélgetésből megtudtuk, hogy míg az első rész esetében a látványra fordították a büdzsé jelentős részét, addig a második rész esetében egy mélyebb tartalom kidolgozása lesz a fő cél. Komoly renováláson esik át a játékmechanizmus, ugyanis sokkal összetettebb és komplexebb játékmenettel operál majd a Uncharted 2: Among Thieves. Az ígéretek szerint ennek megfelelően megfelelő egyensúlyt próbálnak teremteni a közelharc és a kirakós feladványok nehézsége között. A közelharci jelenetek végre dinamikusabbak, pergősebbek, életszerűbbek lesznek, a fegyveres ütközetekben pedig végre mozgás közben is célozhatunk, továbbá megoldották a célzás kérdését falramászás, valamiről lógás, futás és fedezékbe bújás közepette is. További finomhangolást eszközöltek a fedezék mögötti létünk kapcsán is, ugyanis ezúttal nemcsak célozhatunk, de akár bujkálva mozoghatunk is, ami egy-egy vérre menő ütközetben igencsak előnyünkre lehet. Ezt a folytonosságot hivatott erősíteni a töltő képernyő majdani hiánya, valamint a filmszerű átvezetők is azt az érzetet póbálják majd kelteni bennünk, hogy valójában egy nagyon pergős, akciódús mozi részesei vagyunk. Az újítások armadáját természetesen a régóta elérhető SIXAXIS is támogatni fogja, melyre jó példa a gránátok eldobása közbeni reakciója a kontrollernek.