A Raven fejlesztői, illetve egy képviselő közülük – Dan Vodrak – mesélt az általuk készített X-Men Origins: Wolverine harcrendszeréről, és arról, hogy milyen laza és egyszerű az egész. 

Ki ne ismerné az X-Man filmekből Farkast, bár érzéseim szerint rosszul lett fordítva, hiszen Rozsomák az eredeti neve, de most ne menjünk bele ebbe a vitába.

Egy szóval, mindenki tudja miről szól a dörgés, hiszen Farkasnak különleges ereje lévén (mindenből felgyógyul) sohasem hal meg, és ezen képessége tette lehetővé hogy elvégezzenek rajta egy olyan műtétet, melyben a föld legerősebb fémét ültetik bele, különösen nagy hangsúlyt fektetve a kézfejekre, hiszen mindkét oldalon 3-3 erős karmot kapott.
Hogy a játékról is ejtsek néhány szót, Dan Vodrak elmondása szerint alkotásuk hemzsegni fog a látványos akcióktól, és hasonló lesz a Devil May Cry, és God of War sorozatokhoz.
A recept egyszerű: adj a népnek látványos verekedést, kombókat pár gomb lenyomásával, és biztosított a siker.
A sikert mi sajnos csak az év közepe fele tapasztalhatjuk meg, ám senki se csüggedjen, ami késik, nem múlik!